Mitä töitä merkonomit voivat tehdä?

merkonomifwfwf

Eli mitä muuta töitä merkonomit voivat tehdä kuin kassalla myyjänä?

7

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sf33f

Ei ilmeisesti mitään kun ei tule vastauksia,

• Merkonomi minäkin

Toimistotyötä ainakin, puhelinmyyntiä jne.

• 44444445554444444

Merkonomille suosittelen seuraavaksi työpaikaksi jatko-opiskelupaikkaa joko AMK:ssa tai jos rahkeet riittävät niin yliopistossa.

Esimerkkejä urapoluista. Merkonomista Kirjastonhoitajaksi. Merkonomista Kauppatieteiden maisteriksi jne...

• fsdfgf

Oon ite vakuutuspuolella duunissa, vastaan puhelimeen ja hoidan koneella kaikenlaista.

Esim, teen tyel sopimuksia, yel sopimuksia, verkkopalvelutunnuksia, tarkistan maksutietoja, syötän palkkatietoja ja vaikka mitä muuta en edes jaksa luetella.

• mikki

Paljon tuolla maksetaan

• moreislessssh

Melkein mitä vaan periaatteessa. Mutta käytännössä taitaa olla toimistotyöt niitä perinteisiä.

Tyypillisiä merkonomi-ammatteja, jos ei jatkotutkintoja:

kaupan kassa
      myyjä(toimipisteessä tai kiertävä myyntiedustaja)
      toimistoapulainen
      toimistotyöntekijä
      kirjanpitotoimistossa apulaisena
      help desk-työt
      tilausten tekeminen, vastaanotto, ostot
      markkinointi joiltain osin
      asiakaspalvelutyöt yleisesti
      toiminimellä olevan yritttäjät
      sihteerit
      jne..

Toki kokemuksella jne voi päästä mihin tahansa noiden työtehtävien esimiestehtäviin, esim. kaupassa osastopäälliköksi tai myymäläpäälliköksi, toimistossa toimistonhoitajaksi, myyntiedustajasta aluepäälliköksi..

Itse tein sekä kaupan myyjän ja suht yksinkertaisia toimistotyöntekijän hommia kun vielä oli pelkät merkonomin paperit takataskussa.

• näin o

siis kaikki "ei niin rasittavat" -työt. Se on tässä tosiaan parin tutun merkonomin kohdalla huomattu että kun on paperit takataskussa niin fyysisen työn tekeminen loppuu kuin seinään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe