Kohteesta löytyy nurkista lojumasta jos jonkinlaista konetta, mutta asiani koskee nyt vain yhtä tapausta: Wetrok 515HS lattianhoitokonetta. Nimi viittaa siihen, että highspeed, ja kone on kohteessa näkymätön muiden työntekijöiden keskuudessa, "koska se on HS". Eikö tälläisellä lattianhoitokoneella kuitenkin pysty poistamaan vahoja siinä missä millä tahansa, vai onko sillä tuloksen kannalta merkitystä?
Kone siis toimii aivan kuin perinteinen hidaskierroksinen lattianhoitokonekkin. Toinen kysymys liittyy myös siihen, että koneessa on se laikka osa, niin mikä juju sen irroittamisessa on? Vahingossa olen sen kerran joskus saanut irti, mutta päätin asettaa vetoalustan vastaavanlaiseen koneeseen. Tuon toisen koneen totesin kuitenkin olevan huollon tarpeessa, joten nyt haluaisin vetoalustan irti tietoisesti, enkä sitä saa! Olisi hienoa, jos joku joka on näihin laitteisiin perehtynyt kerrala kakistaisi ulos.
Tahdon jotenkin aina tietää miksi asiat toimii niinkuin ne toimii ja siksi kyselenkin. Tuhannet kiitokset sille joka tämän epätietoisuuden tilan karkoittaa! :)
Kysymys Wetrok 515HS lattianhoitokoneesta
2
1711
Vastaukset
- Piikalikka
HS on kaiketi korkeanopeuksinen lattianhoitokone eikä sillä voi tehdä peruspesuja, koska nopeuden vuoksi vedet lentävät seinille.
Vetoalusta näissä koneissa on kiinteä turvallisuussyistä. Olisi vaarallista jos vetoalusta irtoaisi vauhdissa.
Koneessa on tyyppikilpi, jossa kerrotaan vetoalustan kierrosluku (esim 500 r). Tuo siis olisi 500 kierrosta minuutissa pyörivä. Hidas lattianhoitokone pyörii muistaakseni noin 200-300 r/minuutti. - drrrrr
High speedillä ei peruspestä lattioita. Ja kun käynnistät koneen, kallista kone niin että laikka ei koske lattiaan koska polttaa pahan jäljen eli pilaa materiaalin. Kiillotukseen tarkoitettu laite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2411579- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika36842