Halvat kypärät????

biker

Moro!

Mitä mieltä olette ns. automarket tasoisista kypäröistä. Ajaako saman asian kuin merkkikamppeet turvallisuudesta tinkimättä??

Ois yks avattava potta ollu 89 ekua. Siis onko hinta kypäröissä aina käsikädessä laadun kanssa.

14

3038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      kyl se sillee menee et mitä kalliimpi nii sitä parempi/turvallisempi

    • shoei

      Menee aivan täydestä, jos ei välitä suhinoista, vedosta ja epämukavasta muotoilusta. Turvallisuudesta on turha välittää, eihän se omalle kohdalle satu...

    • cbr 1000f

      Kannattaa laittaa se market kypärä päähän ja päästää 250kmh sitten teet saman kunnon kypärällä luulempa että et enää kysele tuollaisia jos oot vielä hengissä........!!!!!!!

      • kai

        Toivottavasti sinä päästelet 250 km/h ainoastaan jollain tark.sopivalla radalla?


    • Liar

      89 euron kypärä on hyvä, jos pääsi on alle sadan euron arvoinen!! Ei sellainen muoviämpärin paska suojaa mitään kunnon kaadossa, se on vain kypärän näköinen ja muotoinen, siinä kaikki. Sellaisten myyminen mp-käyttöön pitäisi kieltää.

      Järki käteen, vähintään 400-500 ekeä lompsaan ja kunnon pipo päähän. Kuitukypärä se olla pitää, äläkä säästele, säästät mahdollisimman väärässä paikassa.

      • Pottamiäs

        Melkeenpä nuo kypärät ovat jo liian hyviä eli samalla kalliita.
        Taitaa ne pahimmat vauriot nykyisin tulla muuhun vartaloon, mutta onhan se tietty kiva että voi kolmena kappaleena sairaalassa maatessa kuiteskin vielä mietiskellä että kylläpäs sattui, mutta eipäs sattunu leukaan.
        Itse satsaisin kalliiseen kypärään vain jos radalla ajaisin ja juuri se jytinä ja suhina ymym häiritsisi. Normaaliin liikenteeseen halvempikin käynee, korvatulpat on keksitty.


      • Liar
        Pottamiäs kirjoitti:

        Melkeenpä nuo kypärät ovat jo liian hyviä eli samalla kalliita.
        Taitaa ne pahimmat vauriot nykyisin tulla muuhun vartaloon, mutta onhan se tietty kiva että voi kolmena kappaleena sairaalassa maatessa kuiteskin vielä mietiskellä että kylläpäs sattui, mutta eipäs sattunu leukaan.
        Itse satsaisin kalliiseen kypärään vain jos radalla ajaisin ja juuri se jytinä ja suhina ymym häiritsisi. Normaaliin liikenteeseen halvempikin käynee, korvatulpat on keksitty.

        vai niin, ja mistäs Pottamiäs tietää, minne ne pahimmat vauriot missäkin kolarissa tulee?? Ja on ihmisessä muutakin suojattavaa kuin kupoli, se vaan on se ylivoimaisesti tärkein - ja herkin.

        Taidat olla niitä jotka "tietää, ettei minulle mitään satu"-idiootteja. Onneksi luonnollinen valinta poistaa teidät yhteiskunnastamme puhumasta läpiä päähänne ilman sen enempiä toimenpiteitä.


      • m,ljökuky
        Pottamiäs kirjoitti:

        Melkeenpä nuo kypärät ovat jo liian hyviä eli samalla kalliita.
        Taitaa ne pahimmat vauriot nykyisin tulla muuhun vartaloon, mutta onhan se tietty kiva että voi kolmena kappaleena sairaalassa maatessa kuiteskin vielä mietiskellä että kylläpäs sattui, mutta eipäs sattunu leukaan.
        Itse satsaisin kalliiseen kypärään vain jos radalla ajaisin ja juuri se jytinä ja suhina ymym häiritsisi. Normaaliin liikenteeseen halvempikin käynee, korvatulpat on keksitty.

        rierffaw2yphår


    • biker

      Paljon on tullu vastauksia, kiitosta vaan. Ei taida uskalta lähteä halvoille ostoksille... Kiikarissa ois nyt Schubertin pata :)

    • Jaltzsu

      Halpahallien kypärät ei oo kyllä mitään kovin hyviä... Mulla itelläni on yks ja siin ei saa happee kunnolla jos visiiri on kokonaan kiinni... Kyllähän ne muuten ihan hyviä on. Kalliskin kypärä voi olla huono.

    • AGV

      Onko agv:n kypärät mistään kotoisin?

    • dddddddddddddddddddd

      pöksystä

    • öööä

      Mun faijalla on halpakaupasta ostettu kypärä. Ja se on paras avopotta mikä tähän mennessä on tullu vastaan.

    • 11 + 20

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe