Hälläväliä sano hällävälisti,käänsi kylkeä,päästi pierun ja jatkoi unia.
Narsisteja ei tarvi noteerata
6
144
Vastaukset
Se on narsisti, joka sanoo ettei ihmistä tarvitse noteerata.
- gääggänä
No niin,siinä ensimmäinen narsisti/narsistin puolustaja.
- nisse..
Nasse vetää herneet pelkästään jo siitä kun sen läpi näkee :)
- 18+14=32
Niin no...minä tulin tänne ikäänkuin tarpeesta saada arki/käytännön tietoa narsismista ja narsisteista...heidän ajattelutavoistaan...
ja sitä kyllä täällä olen saanut...
mutta en puutu heidän olemukseensa siten, että arvostelsin/haukkuisin pelkästään heitä/narsisteja sinällään...heidän persoonaansa...
Vaan pyrin kirjoituksillani tuomaan enemmänkin esiin uhrin osaa/näkökulmaa...kertomalla omista ajatuksistani/elämästäni/kokemuksestani...aiheseen liittyen...
että ehkä minä tavallaan sitten jätän noteerematta narsistin...kuten otsikossa sanotaan...hän ei ole niin tärkeä...
mutta tieto narsismista on tärkeää...
Että minulle enemmänkin uhri/narsismista kärsivä ihminen on tärkeä...
onko se sitten itsekkyyytä ja tekee minusta narsistin...mene ja tiedä...
- LK
Eikö tää oo pari kertaa jo sanottu nyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011