Hälläväliä sano hällävälisti,käänsi kylkeä,päästi pierun ja jatkoi unia.
Narsisteja ei tarvi noteerata
6
139
Vastaukset
Se on narsisti, joka sanoo ettei ihmistä tarvitse noteerata.
- gääggänä
No niin,siinä ensimmäinen narsisti/narsistin puolustaja.
- nisse..
Nasse vetää herneet pelkästään jo siitä kun sen läpi näkee :)
- 18+14=32
Niin no...minä tulin tänne ikäänkuin tarpeesta saada arki/käytännön tietoa narsismista ja narsisteista...heidän ajattelutavoistaan...
ja sitä kyllä täällä olen saanut...
mutta en puutu heidän olemukseensa siten, että arvostelsin/haukkuisin pelkästään heitä/narsisteja sinällään...heidän persoonaansa...
Vaan pyrin kirjoituksillani tuomaan enemmänkin esiin uhrin osaa/näkökulmaa...kertomalla omista ajatuksistani/elämästäni/kokemuksestani...aiheseen liittyen...
että ehkä minä tavallaan sitten jätän noteerematta narsistin...kuten otsikossa sanotaan...hän ei ole niin tärkeä...
mutta tieto narsismista on tärkeää...
Että minulle enemmänkin uhri/narsismista kärsivä ihminen on tärkeä...
onko se sitten itsekkyyytä ja tekee minusta narsistin...mene ja tiedä...
- LK
Eikö tää oo pari kertaa jo sanottu nyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312818- 1482173
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121617Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671185
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611030
- 731020
- 2841