Hälläväliä sano hällävälisti,käänsi kylkeä,päästi pierun ja jatkoi unia.
Vastaukset 6
Se on narsisti, joka sanoo ettei ihmistä tarvitse noteerata.
- gääggänä
No niin,siinä ensimmäinen narsisti/narsistin puolustaja.
- nisse..
Nasse vetää herneet pelkästään jo siitä kun sen läpi näkee :)
- 18+14=32
Niin no...minä tulin tänne ikäänkuin tarpeesta saada arki/käytännön tietoa narsismista ja narsisteista...heidän ajattelutavoistaan...
ja sitä kyllä täällä olen saanut...
mutta en puutu heidän olemukseensa siten, että arvostelsin/haukkuisin pelkästään heitä/narsisteja sinällään...heidän persoonaansa...
Vaan pyrin kirjoituksillani tuomaan enemmänkin esiin uhrin osaa/näkökulmaa...kertomalla omista ajatuksistani/elämästäni/kokemuksestani...aiheseen liittyen...
että ehkä minä tavallaan sitten jätän noteerematta narsistin...kuten otsikossa sanotaan...hän ei ole niin tärkeä...
mutta tieto narsismista on tärkeää...
Että minulle enemmänkin uhri/narsismista kärsivä ihminen on tärkeä...
onko se sitten itsekkyyytä ja tekee minusta narsistin...mene ja tiedä...
- LK
Eikö tää oo pari kertaa jo sanottu nyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591266
- 1121009
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen35748Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53726Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.8689- 70678
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää50642- 65611
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23591Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?67568