Access tietokanta työ

reiluMaksaja

Olsi tällainen työkeikka opiskelijalle tai muuten työttömälle it-osaajalle jolla on himo tehdä tietotkeknisiä juttuja.

Itekin olen it-alaa opiskellut ja tehnyt accesillä kaikkee,nyt vaan ei jaksais vääntää.

Tehtävä:

Pienyritykselle ACCESS tietokanta tilauksiin liittyen. Tuotteet ovat selkeesti numeroituja ja niitä on vajaa 300 ja perushinta kaikilla vakio, toki paljous alennuksia suunnitteilla. Siis samanhintasia tuotteita 300 ja numerointi menee kyllä hieman eri tavalla kuin 1-300. Helppo alku ?

Eli perus tilaus tietokanta missä tilaukset sillai on nätisti. Jokaisesta asiakkaasta vois tehdä kortin ja tietty jokaisesta tilauksesta. yksi asiakas voi ostaa montaa tuotetta ja monta kappaletta yksittäistä tuotetta. Peruskamaa ?

Hyvälle osaajalle näppärää iltapuhdetta.

Tosin en maksa valmiista ja tarkastamastani tekeleestä kuin 20 euroa.

Nii, ja en oo varma onko mun office paketissa accessiä,ni kympin saat lisää jos jostain annat toiminta varman accesin, jonkun tutun käyttämättömän officepaketin, ei mielellään piraattiaccesiä.

Heikohkot ehdot,mutta osaaja tekee tollasen hetkessä,itelläni on tovi kun SQL komennoilla kikkailin :).olisko 6 vuotta sitten ?

En laita pahakseni jos kertaat mun kaa taulujen yhteydet ym.

Jos hinta liika pieni,ni tarjoilkaa,ja alhaisin tarjous saattaa voittaa, jos vakuutat että teet hyvän tilaustietokannan.

Tulee oikeasti pienyrityksen hyötykäyttöön, tosin yritys on toiminut miniteholla ja liikevaihto on todella pieni...

Jos apumiehiä/naisia löytyy, ja vaikka kurssi on meneillään just sopivasti niin että pitää pari opintoviikkoo saada, ni tästä sais pari kymppiä viel sen kouluhomman kylkiäisenä.

Tarjouksia ja yhteystietoja, kiitos !

2

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauheekoodari

      Hyvältä kuulostaa, pane privaattimeiliä niin sovitaan tarkemmin!

      Mulla onkin tuossa täysi Office-paketti Accessilla, joka kyllä tässä hienoisessa rahapulassa lähtee kympillä. Vitosella 2008 R2 vielä päälle.

      Eihän tuo kakskymppinen paljoa ole, mutta saahan tästä kivat referenssit.

      Tarjootko kahvit, jos teen siihen vielä webbikaupan?

    • Ärähtänyt

      Tää on aina niin surullista luettavaa, että meitä ohjelmistokoodareita vaan poljetaan alas. Mulla kun ei ole kertaakaan tullut mieleen kävellä Radisson hotelliin sisään tarjoten ''all inclusive'' paketista paria makaroni pussia vastaan.

      Mut empä tiiä missä se vika menee >.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe