En tiedä onko palsta oikea mutta tänne varmasti kerääntyy ihmisiä jotka voisivat tietää.
Ongelma on oikeastaan nukkumaan mennessä tietynlainen hengenahdistus taikka tunne että on raskas hengittää.Tuntuu että nenän kautta ei niin henki kulje ja saatan alkaa hengittämään suunkautta joka tuntuu myös raskaalta.
Olen ajatellut että se johtuu pölystä että olisin sille vähän allerginen, ja tässä asunnossa tuntuu että pölyä piisaa eli vaikka imuroisin ja pyyhkisin pölyt niin pari päivää ja taas näkyy pölyä, En ole varma onko se ongelma pölyssä.
Tämä on pieni asunto, noin 32neliötä ja tässä kerrostalossa on koneellinen ilmastointi, näin olen ymmärtänyt.
Ostin electrolux ilmanpuhdistajan joka oli melko kallis, mutta en saanut toivottavaa apua.
Mietin että voisiko ongelma olla kuivassa ilmassa eikä niinkään pölyssä ja ostin ilmankostuttimen ufox(höyrystyttävä) ja siitä tuntu mitä olen parina yönä nyt koittanut että olisi vähän apua, mutta ei täysin.
Siitepöly allergia on joka vaivaa tietenkin vain kesäisin, ei muuta.
En tupakoi.
Haluan nukkua yöni kunnolla ettei henkeä ahdista, osaisiko joku vinkata mikä voisi olla ongelmana tai jotain apua?
Kiitos...
Mikähän vaiva.
neuvoa kaipaava..
0
97
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271065- 71922
- 105920
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha596878- 48855
- 84759
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656- 69654