koko tämän viikon on saunalahden nopsa pätkinyt monta kertaa päivässä. käyttötuesta sanotaan vaan että tarkista asetukset koneesta oma gurun välityksellä.
tiedän että niissä ei vikaa joten missä se vika sitten on?
mistä tämä johtuu?
4
191
Vastaukset
- omaguru 99e/min
Varmaankin nopsan radiosignaalin tulee sinulle heijastuksena jostakin, nyt tämä heijastinpinta on sulanut lumien mukana. Koitahan hieman vaihtaa nettitikun paikkaa, jospa se nappais uudessa paikassa paremman heijastuksen.
Jos vika on heikossa kuuluvuus/signaalista, ulkoinen suunta-anteeni saattaa joissa tapauksissa olla perusteltua hankkia ja asentaa. - kapasiteetti
saunalahti on avoimesti kertonut VIP-sivuillaan tulevasta kapasiteetti ongelmasta. kapasiteetti 3G yhteyden puolella alkaa olemaan jo niissä rajoissa ettei tukiasemat kestä enää paljon kuormitusta ja 3G kapasiteettiä ei enää lisätä vaan katseet käännetään jo kaikki 4G yhteyksien parantamiseen ja lisämiseen eli 3G aikakausi tulee vääjäämättä kohti loppuaan.
- vip-sivuilla
tiedote VIP-sivuilta: arvoisat asiakkaat. 3G yhteyksien kapasiteetti tulee ylittymään kevään aikana koska palvelun käyttäjiä tulee kokoajan lisää. kapasiteettiä ei pysty enää nostamaan tukiasemissa koska ne ovat jo nyt täysillä. panostamme 4G yhteyksiin ja rakennamme uusia tukiasemia. 3G kapasiteetin ylitys saattaa aiheuttaa yhteyksissä pätkimistä ja lamaantumista. 20.3 sivuille tulee tiedote paikkakunnista joissa kapasiteetti on jo ylittynyt tai tulee ylittymään.
- Voe tokkiinsa
Mulla pätki kanssa ja vaihdoin kilpailijalle. Ei pätki enää.
Soittivat sen jälkeen aikoinaan tuosta allaolevasta numerosta ja koittivat saada myytyä uudestaan ja uudestaan nopsaa.
http://www.puhelinmyyja.info/numero/0452303095/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752