Hei! 2 urosrottaani täyttävät kohta 4 kk. Poikien kasvattajalta ostamani siemenseos loppui ja ostin tilalle Oxbow merkkistä, Regal Rat -pellettiä. Oxbow:n kotisivuilla luki sen olevan 'adult rat food', ja rottanihan ovat parin kuun päästä täysi-ikäisiä. Kaverini on syöttänyt tätä ruokaa rotilleen koko niiden elämän eivätkä ole olleet kertaakaan kipeitä. Onko teillä siis kokemusta tästä ruuasta ja onko haittaa jos syötän sitä 'alaikäisille' rotilleni? Saavatko pojat siitä tarpeeksi ravinto-aineita nyt kasvavassa iässä? Kiitos vastauksista!
Regal Rat Oxbow, kokemusta ?
lakunauha
2
175
Vastaukset
- Sedä
Kyllä tuo varmasti käy kasvavillekin ihan hyvin. Niille kannattaa antaa lisäksi herkkuna siemeniä ja paljon tuoretta josta saa vitamiineja.
mulla on rotille kans regal rattia ja ihan hyvin sopii yli 4kk ikäsille, niinku muistaakseni siinä paketissaki sanotaan. ite pidän tota vaa hätävarana koska mun rotilla menee paremmin suparat, mut regal on hyvä siin mieles et siin eioo liikaa rasvaa ja proteiinii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901