vauvan kanssa kylpylään

vinkkejä?

meillä 2 vuotias ja 6 kk ikäinen vauva, miten toimin pienemmän kanssa kylpylässä, voinko esim ottaa auton kantokopan sinne mukaan johon voin välillä laittaa vauvan? vai missä pidän sitä kun esim itse pesulla.

3

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fisutt

Voi ottaa turvakaukalon vauvalle altaan reunalle. Ja tosiaan sinne suihkuille myös niin pääsee itse pesulle isomman kanssa. Sauna vain jää ikävästi väliin kun vauvan kanssa käy, jos ei joku muu sen aikaa ole esim. altaalla vauvan kanssa. Joissain kylpylöissä on myös bumboja pesutiloissa joihin voi vauvan laittaa istumaan.

• 4näidii

Meillä oli parikin pyyhettä kaukalossa, joihin vauva kääräistiin, kun ei kauaa jaksanut uida ja alkoi palella.
      Itse käytin saunassa alemmilla lauteilla sylissä...tosi olen käyttänyt kaikkia lapsia vauvana saunoissa.

• jotannnniii

Meilläkin on vauva jo 5-kuisena istunut alimmalla lauteella sylissä tissi suussa saunassa, kunhan löylyt ei ole kovat.

Varmista uimavaippakäytännöt: jossain vaaditaan, jossain kielletään ja jossain saa itse valita. Ota reilusti pyyhkeitä ja vauvalle kokouikkari (pysyy paremmin näpeissä). Varaa vauvallekin mukaan juomista (jos imetät niin muista itse juoda).

Kaukalon voi ottaa mukaan. Toinen vaihtoehto on vesikantoliina joka on tarkoitettu kosteisiin tiloihin, mutta ei kai sitä yksittäisen kerran takia kannata hankkia. Itsellä oli ihan tavallinen rengasliina 7-kuisen kanssa pesutiloissa, tosin välillä vauva oli hetken ihan lattiallakin (puolet pyyhkeestä matoksi ja puolet peitoksi) kun pesutilat oli lähes tyhjät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      97
      1615
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1031
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      762
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      79
      680
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe