syö latzi valmisruoasta vain hyytelöt ja jättää lihapalat ym. palat syömättä..
olisikahan pelkkää kissan hyytelöä saatavilla mistään, eri makuisina...????????
Olisiko kellään tietoa, tosta hyytelö jutusta?????
Kissamme
3
125
Vastaukset
- 98+3
Sama vika täällä! Kannattaakin sitten ostaa sellaista sapuskaa joka ei lillu kastikkeessa eikä hyytelössä vaan joka on tasaista massaa. Joskus olen kyllä pakon edessä tehnyt sitäkin, että olen haarukalla murskannut "lihapalat" ja sitten ruuan kermaperseille tarjonnut.
Toi irtokastike tai -hyytelö olisi kyllä ihan hyvä keksintö, sillä sillä voisi tehdä ei-niin-maistuvan ruuan houkuttelevammaksi. Joskus kun kissalle on pakko syöttää esim. dieettisapuskaa joka ei varmasti ole maailman maistuvinta. - pateeta
Osta pateeta.
- kissammme
Ei kuule kelpaa, vaan hyytelöt naamaan ja sitten on hyvä......
menee sika paljon ruokaa hukkaan ja aika kalliiksekin se tulee...
no pitäähän se kisu pitää tyytyväisenä, kun on kerran sen ottanut....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694642
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492663
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222034
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91458