Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kleopatra-ranta

Haava varpaassa :/

Olen lomaillut Alanyassa pari kertaa ja hotellin sijainnista johtuen olemme oleskellet siinä kohtaa jossa ranta päättyy kukkulaan (kaupungin puoleiseen). Siinä on ensin hiekkaa mutta sitten liukkaita ja epätasaisia kiviä ja äkkisyvää. Kun lähtee rantaa eteenpäin onko siellä parempia, hiekkaisenpia kohtia jossa ei olisi noita niljakkaita kivipintoja.
Pidämme kovasti Alanyasta ja olemme varanneet matkan taas syksyksi.

8

1576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alanyan asukki

      Damlataksessa (elikkä aivan Kalen alapuolella) rannoilla nro 1-5 on aika kivistä. Parhaat kohdat ovat mielestäni nro 15-20, eli aivan loppupäässä. 5-10 jo kuitenkin selvästi alkurantaa parempia, joten suosittelen siirtymään hiukan sinne päin!

      • Haava varpaassa :/

        Kovasti kiitän kun vastasit! Enpä ole huomannut noita rantojen numeroita mutta varmaan ne löytyvät. Niin kovasti matkaa odotamme mutta vielä pitää malttaa.


      • useinalanyalainen

        Kerrotko vielä noitten rantojen turvallisuudesta, kokemukseni mukaan nuo 5-10 paikkeilla olevat rannat ovat usein vaarallisia, kokemusta on. Olen yrittänyt etsiä turvallisempia kohtia siinä onnistumatta. Niiin, ja vielä, onko itäisellä puolella puhdasta paikkaa? Etukäteen kiittäen


      • tillilla
        useinalanyalainen kirjoitti:

        Kerrotko vielä noitten rantojen turvallisuudesta, kokemukseni mukaan nuo 5-10 paikkeilla olevat rannat ovat usein vaarallisia, kokemusta on. Olen yrittänyt etsiä turvallisempia kohtia siinä onnistumatta. Niiin, ja vielä, onko itäisellä puolella puhdasta paikkaa? Etukäteen kiittäen

        sama tieto kiinnostaisi muakin :D


    • Alanyan asukki

      Itäisestä rannasta en valitettavasti pysty kovinkaan laajasti kertomaan. Pienen kokemuksen ja kuulemani pohjalta sen verran, että pienemmät aallot siellä ja loivempi ranta. Puhtaudesta en niinkään tiedä, mutta en usko ainakaan isoa ongelmaa sen kanssa olevan! Parempi siis ainaki lapsiperheitä ajatellen. Myös jossain määrin rauhallisempi, varsinkin kuumimpaan sesonkiaikaan, jolloin Kleopatran puoli voi olla hyvinkin ruuhkautunut ja enimmäkseen "bilekansaa"! Eritoten 10rannan ympärillä. Itse en ole varpaitani satuttanut tai muuten tuntenut rantaa näillä kohdin vaaralliseksi, harmi jos teillä negatiivisa kokemuksia! Kokeilkaa Antalyan suuntaan entistä pidemmälle, numeroita 20 ympärillä :)

    • Siis miten

      sinä kuvittelet, että nämä asiat muka jotenkin kuuluisivat sinulle?

      HÄH?

      • kiitos Alanyan asukk

        Nyt kyllä meni kommenttisi ohi?Että siisi miten? Tätä tietoa olin mm minä kysynyt ja sain ystävällisesti vastauksen. Oletko ihan typerä vai humalassa, lue koko ketju, että ymmärtäisit senkin taukki, suututtaa niin, jos joku viitsii nähdä vaivaa vastatakseen asiallisesti, niin eiköhän joku idiootti ole jo kyseenalaistamassa "viisaana" tietäen kaikesta kaiken. Häpeäisit edes tollo. Ja miksi tämä vastaus kuului sitten sinulle? HÄH? Vaihda kanavaa ällöttävä ihminen.


      • Anonyymi

        Läski


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe