SALON TL-TUKUN henkilökunta on epäasiallinen ja törkeä!

Noloa vai naurettavaa?

Kävin tl-tukussa SALOSSA vauvani kanssa ja katselin tavaroita ja menin kassalle maksamaan ostokseni,niin pyydettiin kassi avaamaan,koska oli muka "laukkutark.päivä"jokasella...mutta eipähän tark.muiden kasseja...sanoin haluavani vartijan,koska eihän myyjällä ole oikeutta tutkia kassia ilman syytä!!no tämä "pääkkäri"rupesi huutamaan ja kiroili ja kävi jopa käsiksiki minuun!!vauva oli lähellä,kun nainen kiroili ja huusi hävyttömyyksiä ja vauvakin hermostui.lähdimme kävelemään pois päin,ettei tilanne pahenisi ja nainen huusi,että oikeudessa nähdään ja ettei ole koskaan hävinnyt.hetken kuluttua tuli poliisi ja juteltiin ja näytin kassini ja annoin katsoa jopa vaunuihin.poliisi pahoitteli tilannetta...sama nainen on käyttäytynyt samallalailla ennenkin monelle muullekin ja minulle jo toisen kerran,enkä ole IKINÄ VARASTANUT!!mitä minun kannattaisi tehdä?oli loukkaavaa ja noloa,koska kaikki katsoivat minua!!

51

5781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymykseen vastaus

      Vastaus kysymykseesi: Sinun kannattaisi välttää ko. kauppaa.

    • ent. Salolainen ny m

      Muutapois Salosta.

      • Törkeää vai naurettavaa?

        Ei huono idea!!


    • TL tukun henkilöstö ON kamalaa vaikka vaan yksinkin siellä kävisi - seuraavat perässä iskaan hengittäen ja silmät kiiluen koska nappaisivat niinsanotusti itseteosta !! Ilkeitä kassoilla ja muuttavat "taejouksiaan" ihnan miten sattuu aivan vain ostajan"inhottavuusmittarin"täyttyessä!! Kävin alkuviikoilla katsastamassa kauppaa pitkästä aikaa ja ajattelin ostaa muunmuassa mainostetttuja 1 euron meikkejä muutaman kunnes pääsin kassalle ja kassa"tyttö" päätti etteivät ostokseni olleetkaan niitä tarjouksessa olevia...eivät vaikka juuri oikeasti paikasta ne hyllyiltä otin ja oikein tarkasti katsoin...KAMALAN inhottava paikka...on vaan harmi että silloin tällöin tulee käytyä kun siellä on nuo pesuaineet aikas halpoja....on vain aina huono mieli kun sieltä lähtee ulos!!

      • Törkeää vai naurettavaa?

        No onneksi löytyy muitakin halpoja kauppoja ja ystävällisiä kauppiaita!! :)


      • Mr Boikotti.

        Vain itse varasteleva epäilee muita varkaudesta!


    • tl hukku

      Krääsäkauppa ja myyjät sen mukaisia ;) Jos joku myyjä alkais käydä muhun käsiks asia ei jäis siihen , jos kerran kehuu oikeudella niin aika heikoilla sekin olis siel.

      • yrittäjähänmääkin

        Onkohan ketjun aloittaja ns: VÄHEMMISTÖKANSALAINEN ?
        -Joskos niiden hameiden alta on löytynyyt jopa sähköhelloja, jääkaappeja lihaa 230 kiloa.
        Olkaa tarkkana yrittäjät ketä liikkeesnne päästätte, se voi olla varas.


      • Törkeää vai naurettavaa?
        yrittäjähänmääkin kirjoitti:

        Onkohan ketjun aloittaja ns: VÄHEMMISTÖKANSALAINEN ?
        -Joskos niiden hameiden alta on löytynyyt jopa sähköhelloja, jääkaappeja lihaa 230 kiloa.
        Olkaa tarkkana yrittäjät ketä liikkeesnne päästätte, se voi olla varas.

        No en ole mustalainen,jos sitä tarkoitit..?vaan olen tavallinen kotiäiti,mutta luulenpa,että ulkonäkö kysymys on kyllä kyseessä minunkin tapauksessa,koska pukeudun "erikoisesti"joidenkin mielestä ja minulla on tatuointeja ja nenärenkaat.en ole sen pahempi enkä parempi kuin muutkaan ihmiset.mutta olet oikeassa tos hame asiassa!olen itsekin nähnyt,kun hameen alle menee tavaraa ja heidän lapset varastelee törkeästi.ja olen ilm.myyjälle.


      • Törkeää vai naurettavaa?

        Mieheni järkyttyi ja suuttui asiasta myös.hän lähti aiemmin lidliin päin ja sanoi sen hysteerisen naisen huudon kuuluneen hongkongin pihalle asti!!päätimme mennä maanantaina tekemään syytteen asiasta!!julkinen herjaaminen ym...


      • Törkeää vai naurettavaa?

        Mieheni järkyttyi ja suuttui asiasta myös.hän lähti aiemmin lidliin päin ja sanoi sen hysteerisen naisen huudon kuuluneen hongkongin pihalle asti!!päätimme mennä maanantaina tekemään syytteen asiasta!!julkinen herjaaminen ym...


      • seedau
        Törkeää vai naurettavaa? kirjoitti:

        No en ole mustalainen,jos sitä tarkoitit..?vaan olen tavallinen kotiäiti,mutta luulenpa,että ulkonäkö kysymys on kyllä kyseessä minunkin tapauksessa,koska pukeudun "erikoisesti"joidenkin mielestä ja minulla on tatuointeja ja nenärenkaat.en ole sen pahempi enkä parempi kuin muutkaan ihmiset.mutta olet oikeassa tos hame asiassa!olen itsekin nähnyt,kun hameen alle menee tavaraa ja heidän lapset varastelee törkeästi.ja olen ilm.myyjälle.

        Pukeudu asiallisesti ja lehmälle kuuluu nenärenkaat


      • Törkvainaur
        seedau kirjoitti:

        Pukeudu asiallisesti ja lehmälle kuuluu nenärenkaat

        Ei ne lehmälle kuulu vaan härälle ja sonnille...otappa asiasta ensin selkoa ennen,kun kirjoitat asiasta mistä et edes tiedä.ettäs tiedät,heh heh... ja asiallinen on pukeutuminen ja siisti mutta erikoinen.


      • Törkvainaur
        seedau kirjoitti:

        Pukeudu asiallisesti ja lehmälle kuuluu nenärenkaat

        Ei ne lehmälle kuulu vaan härälle ja sonnille...otappa asiasta ensin selkoa ennen,kun kirjoitat asiasta mistä et edes tiedä.ettäs tiedät,heh heh... ja asiallinen on pukeutuminen ja siisti mutta erikoinen.


    • p.k.o.l.s.f.r.t.

      Mitäköhän pelleilyä ja mustamaalaamista tämäkin juttu taas on?
      Olen käynyt TL-tukun myymälän vanhassa paikassa monta vuotta ja eilen kävin ns. uudessa varastomyymälässä.
      Ikinä en ole nähnyt myyjien käyttäytyvän noin kun täällä asia esitetään, enkä usko kenestäkään heistä tuohon pystyvänkään.
      En tunne heistä ketään, mutta aika asiattomilta syytökset tuntuvat.
      Toisaalta, jos oma ulkonäkö provosoi ja antaa epäilyksen oudosta käyttäytymisestä, kannattaisi ehkä sitten olla provosoimatta.

      Eikä kukaan pakota menemään ja ostamaan EURON meikkejä, varmasti tosi laadukkaita, uskoisin että nuoret aloittelevat meikkaajat ostaisivat näitä, ei jo aikuiset naiset.

      Välttäkää kyseistä kauppaa jos se tuottaa teille ylimääräisiä ongelmia, minulle ei tuota.

      • Tl-tukun uhri myös!

        Mul on käyny melkein samanlailla tuol tl-tukus kun tällä koti-äidillä.ja Kyllä siel vaan on törkeää henk.kuntaa!!osa on semmosia työhönsä kyllästyneitä naisia...ei kyl kaikki.ei kyl asiakastyö sovi niistä useammalle!!luulenpa että oli sama naishenkilö kyseessä kun penkoi laukkuani,mutta turhaan...ja se "pomo"TOSIAAN HUUSI JA KIROILI mullekin...semmonen 50 paikkeilla(luulenpa että vaihdevuodet vaivaa..heh heh) ja vaaleahkot suorat polkkahiukset,norm.vartalo ja huomattavan tummat silmän aluset.ja ei kaikilla oo varaa 30e ripsareihin ym!!ja eipä ihmistä pitäis arvostella ulkonäön takia eli taidat olla itse semmonen harmaa hiirulainen mikä ei erotu joukosta eikä uskalla sanoa mielipiteitä ku netissä!!pidä "kotiäiti"pääsi ja tee asiasta oikeusjuttu!!


      • tasapeli & järkipeli

        Mielestäni laukkun näyttäminen kassalla ei ole lainkaan kiusallista.

        Vanhana jo eläkkeellä olevana myyjänä tiedän että laukkua ei ole pakko näyttää kuin poliisin saapuessa paikalle, mutta ellei ole mitään ottanut ei tarvitse hävetä lainkaan.

        Ja monasti asiakkaalla onkin muut katkeruudet ja turhautumiset syynä, ja sitten ollaan epäystävällisiä pikkupalkkaisille myyjille. Ja myös toisinkin päin, myyjällä voi olla katkeruutta ja omia murheita josta saavat osansa asiakkaat.


      • Sherlock Holmes
        Tl-tukun uhri myös! kirjoitti:

        Mul on käyny melkein samanlailla tuol tl-tukus kun tällä koti-äidillä.ja Kyllä siel vaan on törkeää henk.kuntaa!!osa on semmosia työhönsä kyllästyneitä naisia...ei kyl kaikki.ei kyl asiakastyö sovi niistä useammalle!!luulenpa että oli sama naishenkilö kyseessä kun penkoi laukkuani,mutta turhaan...ja se "pomo"TOSIAAN HUUSI JA KIROILI mullekin...semmonen 50 paikkeilla(luulenpa että vaihdevuodet vaivaa..heh heh) ja vaaleahkot suorat polkkahiukset,norm.vartalo ja huomattavan tummat silmän aluset.ja ei kaikilla oo varaa 30e ripsareihin ym!!ja eipä ihmistä pitäis arvostella ulkonäön takia eli taidat olla itse semmonen harmaa hiirulainen mikä ei erotu joukosta eikä uskalla sanoa mielipiteitä ku netissä!!pidä "kotiäiti"pääsi ja tee asiasta oikeusjuttu!!

        Sä olet se kotiäiti. Luuletko ettei sitä huomaa kirjotustyylistä. Ainoastaan kehitysvammanen ei tajua että pilkun tai pisteen tai yleensäkin jonkun vlimerkin jälkeen tulee välilyönti.


      • Tl-tukun uhri myös
        Sherlock Holmes kirjoitti:

        Sä olet se kotiäiti. Luuletko ettei sitä huomaa kirjotustyylistä. Ainoastaan kehitysvammanen ei tajua että pilkun tai pisteen tai yleensäkin jonkun vlimerkin jälkeen tulee välilyönti.

        Hei mä en oo kotiäiti,eikä musta tulekaan lähivuosina.aion opiskella,että saan ammattini.siksi käynkin nois halpapaikoissa ostamas tavaraa,mutta en enää tl-tukussa kylläkään...(paitsi,jos omistaja vaihtuu)ootpas sä ite sit yx kehitysvammanen kun et erota kirjottajaa toisesta!! :'( voi voi!!


      • Tl-tukun uhri myös
        Sherlock Holmes kirjoitti:

        Sä olet se kotiäiti. Luuletko ettei sitä huomaa kirjotustyylistä. Ainoastaan kehitysvammanen ei tajua että pilkun tai pisteen tai yleensäkin jonkun vlimerkin jälkeen tulee välilyönti.

        Hei mä en oo kotiäiti,eikä musta tulekaan lähivuosina.aion opiskella,että saan ammattini.siksi käynkin nois halpapaikoissa ostamas tavaraa,mutta en enää tl-tukussa kylläkään...(paitsi,jos omistaja vaihtuu)ootpas sä ite sit yx kehitysvammanen kun et erota kirjottajaa toisesta!! :'( voi voi!!


      • Annilotterii
        Tl-tukun uhri myös kirjoitti:

        Hei mä en oo kotiäiti,eikä musta tulekaan lähivuosina.aion opiskella,että saan ammattini.siksi käynkin nois halpapaikoissa ostamas tavaraa,mutta en enää tl-tukussa kylläkään...(paitsi,jos omistaja vaihtuu)ootpas sä ite sit yx kehitysvammanen kun et erota kirjottajaa toisesta!! :'( voi voi!!

        Mikä omistajassa on vikana? Eikö tässä ollut kyseessä kassahenkilön huono käytös?


    • utelias n:o 1

      Tulen mielenkiinnolla seuraamaan oikeudenkäyntiä.
      On ne vaan mielenkiintoista seurattavaa.

    • Man Men

      Manneksi haukkuvat varasta ennen, nyt ne on vain mustapukuisia naisia.
      Puhuisivat salkkarissakin oikeaa kieltä kun MANNET puytsaavat mummoen asuntoja.
      Häpeisitte mannat, miks voitte puolustuskyvyttömätä mummolta viedä omsaisuutta.

    • å6mdgbmhfs

      Älä men sinne mannevaatteissa, justiinsa jäi kiinni manne jola oli kansallispukunsa alla 200 koukkua joissa roikkui 100 kiloa varastettua tavaraa.
      Miks aina Manne?

    • kassi auki aina

      jokainen fiksu rehellinen ihminen olisi avannut laukkunsa, ellei ole salattavaa.
      tl-tukku on toiminut kauan ja kauppias on pitkänlinjan ahkera ja reipas työnantaja
      sekä veronmaksaja.

      • Mikä ongelma

        Itse jätän laukun hihnalle avoimena ostosten kanssa, mutta jos en mitään osta, niin en millään käsitä miksei laukkua pyydettäessä voisi avata. Sama juttu henkkarin kanssa. Olen jopa pahoillani, jos sitä ei silloin pyydetä, kun sen paikka olisi.


      • Järkyttynyt!
        Mikä ongelma kirjoitti:

        Itse jätän laukun hihnalle avoimena ostosten kanssa, mutta jos en mitään osta, niin en millään käsitä miksei laukkua pyydettäessä voisi avata. Sama juttu henkkarin kanssa. Olen jopa pahoillani, jos sitä ei silloin pyydetä, kun sen paikka olisi.

        En mäkään laukkuani näyttäis kauppiaalle koska laukussani on henk.kohtasia tavaroita mitkä ei kuulu jonkun hävyttömyyksiä huutavan myyjän nähtäväksi.odottaisin itekin poliisia!!!ja syytteen tekisin myös!!JO ON TÖRKEÄÄ KÄYTÖSTÄ MYYJILTÄ!!HÄVETKÄÄ!!


    • Sinna

      Itse en myöskään näyttäisi niille laukkuni sisältöä,vaikka pyytäisivät....en ole myöskään ikinä varastanut,mutta periaatteeni on se,että kaikki kassissani olevat tavarani ovat minun henkilökohtaista omaisuuttani enkä myöskään halua niitä koko kansalle näyttää,itsekkin olisin pyytänyt poliisit paikalle tuossa tilanteessa...Sillä omistajalla taitaa olla nykyään pinna hiukan kireellä,kun ilmeisesti ei liiketoiminta kukoistakkaan enään entiseen malliin...no ihmekkös,kun romusta ja lumpusta saa maksaa enemmän,kuin ostais jostain muusta kaupasta kunnollisen...Hapannaamoja ne myyjät ovat olleet vuodesta toiseen,itse harvoin kävin Vilhonkadun T-l tukussa,mutta joka ikinen kerta,kun kävin teki mieli huutaa,että "aurinkoista huomenta tai aurinkoista päivää"...

      • Sherlock Holmes

        Jälleen ketjun aloittaja. Esiintynyt nyt ainakin neljänä ihmisenä tässä ketjussa. Ja vielä helvetin huonosti :D


      • Naur.vai törk
        Sherlock Holmes kirjoitti:

        Jälleen ketjun aloittaja. Esiintynyt nyt ainakin neljänä ihmisenä tässä ketjussa. Ja vielä helvetin huonosti :D

        No nyt itse ketjun aloittaja kirjoittaa...jokainen kirjottakoon tyylillään.mut ei ole minun kirjottamia kylläkään.mutta holmes voi taas laskea pilkkuja ja pisteitä,jos ei ole tärkeämpää tekemistä.äläkä viitsi arvostele kehitysvammaisia tollaisella halventavalla sävyllä tuo on lapsellista ja tyhmää!!mutta ilmeisesti omistajalla ja kaupalla menee todellakin huonosti,kun on tollanen käytös ja se käytös vaikuttaa myös muuhun henkilökuntaan.pitäis lomaa tai jotain...mulle riittää kyllä henkilökoht.anteeksi pyyntökin kyseiseltä naiselta,jos tän naisen ego sallii vaan sen.


      • Pilkun nysväri
        Sherlock Holmes kirjoitti:

        Jälleen ketjun aloittaja. Esiintynyt nyt ainakin neljänä ihmisenä tässä ketjussa. Ja vielä helvetin huonosti :D

        Ompas sun elämä tylsää kun ettit pilkkuja ja pisteitä muitten teksteistä.kyllä on musta eri kirjottajia kun syyllistyin samaan touhuun.pitäisi kyllä keksii parempaa tekemist itekin!!


      • Aino
        Naur.vai törk kirjoitti:

        No nyt itse ketjun aloittaja kirjoittaa...jokainen kirjottakoon tyylillään.mut ei ole minun kirjottamia kylläkään.mutta holmes voi taas laskea pilkkuja ja pisteitä,jos ei ole tärkeämpää tekemistä.äläkä viitsi arvostele kehitysvammaisia tollaisella halventavalla sävyllä tuo on lapsellista ja tyhmää!!mutta ilmeisesti omistajalla ja kaupalla menee todellakin huonosti,kun on tollanen käytös ja se käytös vaikuttaa myös muuhun henkilökuntaan.pitäis lomaa tai jotain...mulle riittää kyllä henkilökoht.anteeksi pyyntökin kyseiseltä naiselta,jos tän naisen ego sallii vaan sen.

        Ei tuollasessa asias kyl anteeks pyyntö riitä.oon kuullu paikan henk.kunnasta kyl ennenki negatiivista ja paljon ja tarjoustalon henk.kunnasta myös.en tie kuuluuko samaan kauppa ketjuun?mutta älä hyvä nainen anna asian jäädä anteeksi pyyntöön tommosen asian jälkeen.ihmistä tarvii arvostaa sellaisena kun on.ei ulkonäön perusteella.mullaki on kulmakoru ja kielilävistys ja tatskoja 4kpl ja ei ne mua pahemmaksi tee.ja joku varmaan ajattelee mikä mun tuleva ammatti on...jaksamisia sulle kotiäippä!


      • Annilotterii

        Mitä omistajalla on tekemistä kassahenkilön huonon käyttäytymisen kanssa? Toki jos omistaja tästä tietäisi niin voisi asialle tehdä jotain. Olisikohan aihetta laittaa sinne kauppaan reklamaatiota eikä huudella täällä?


    • ANTEEKSIPYYNTÖ

      joutuuks nykyään myyjät ja kaikenmaailman pilkunviilaaja pääkkärit
      pyytään anteeksi varkailta ja häiriköiltä ?

      ei silloon ennen hyvään aikaan kun mä varastelin.

    • Mitä se voi olla

      Mitä ihmettä ihmiset kantaa ostoslaukuissaan. Ja miksi ihmeessä jotain erittäin henkilökohtaisia tavaroita raahataan TL-tukku- tai muilla kauppareissuilla mukana. Ottakaa nyt helkkarissa kauppareisulle mukaan tyhjä kassi. Sellaisessa kulkee ostokset ja lompsa plus kotiavaimet paljon mukavammin kuin kassissa, missä on jotain niin henkilökohtaisen arkaluontoista ja hävettävää ettei kassia edes kehtaa pyydettäessä avata.

      • herrasmies

        Ihan sama se on onko omat tavarat ostoslaukussa tai taskussa. Minunkin housuntaskuja TL-tukun myyjät ovat silmäilleet, mutta eivät he voi tietää onko siellä känny tai jokin muu. Siinähän ihmettelevät, se ei ole minun ongelma.
        Saahan sitä hyvin toimeentulevatkin TL-tukun tarjontaa käydä katsomassa, vaikka osa heidän tavaroista on täysin kelvotonta, ei sellaista kannata ostaa.


      • Mies60v
        herrasmies kirjoitti:

        Ihan sama se on onko omat tavarat ostoslaukussa tai taskussa. Minunkin housuntaskuja TL-tukun myyjät ovat silmäilleet, mutta eivät he voi tietää onko siellä känny tai jokin muu. Siinähän ihmettelevät, se ei ole minun ongelma.
        Saahan sitä hyvin toimeentulevatkin TL-tukun tarjontaa käydä katsomassa, vaikka osa heidän tavaroista on täysin kelvotonta, ei sellaista kannata ostaa.

        Minä oon myös huomannut saman.kävelin kerran vilhonkadun kaupassa ja huomasin saman myyjän olevan joka hyllyn välissä missä minäkin.kun menin kassalle sama nainen tuli perässä ja kuiskasi kassamyyjälle jotain.maksoin ostokset ja pakkasin ja koko sen pakkaus ajan aina siihen asti kun poistuin nainen katsoi minun perääni.eipähän tehnyt mieli mennä tl-tukkuun enää vähään aikaan!!ja jos se henk.kunnan käytös on nyt noin pahaksi mennyt uudessa paikassa niin ei tee mieli mennä!


      • Mies60v
        herrasmies kirjoitti:

        Ihan sama se on onko omat tavarat ostoslaukussa tai taskussa. Minunkin housuntaskuja TL-tukun myyjät ovat silmäilleet, mutta eivät he voi tietää onko siellä känny tai jokin muu. Siinähän ihmettelevät, se ei ole minun ongelma.
        Saahan sitä hyvin toimeentulevatkin TL-tukun tarjontaa käydä katsomassa, vaikka osa heidän tavaroista on täysin kelvotonta, ei sellaista kannata ostaa.

        Minä oon myös huomannut saman.kävelin kerran vilhonkadun kaupassa ja huomasin saman myyjän olevan joka hyllyn välissä missä minäkin.kun menin kassalle sama nainen tuli perässä ja kuiskasi kassamyyjälle jotain.maksoin ostokset ja pakkasin ja koko sen pakkaus ajan aina siihen asti kun poistuin nainen katsoi minun perääni.eipähän tehnyt mieli mennä tl-tukkuun enää vähään aikaan!!ja jos se henk.kunnan käytös on nyt noin pahaksi mennyt uudessa paikassa niin ei tee mieli mennä!


    • Muavi Caffi

      Ihme näitä haukkuja. Monet kerrat käyneenä, tällaista sirkusta
      ei ole osunut kohdalle. Kyllä oma käytös ratkaisee paljon.

    • nimimerkkipakko

      Ketjun aloittaja on täysi pelle. Jaksoi vastata yhteen kommenttiin kolme kertaa putkeen yhden päivän aikana samalla paskalla 8-vuotiaan lapsen tasoisella kirjoitustyylillään. Taisi oikeasti varastaa näitä 1 euron meikkejä ja aiheutti sitten kohtauksen kun jäi kiinni. Säälittävää.
      Tusinan kertaa olen käynyt TL-Tukun tiloissa kahdessa eri toimipaikassa vuosien varrella eikä kertaakaan ole edes kytätty.

      • Anonyymi

        Tästä on kulunut 11 vuotta, kun tämä ketju on aloitettu.
        Ihmettelen, miten voi olla näin erikoista väkeä täällä Salossa! Moititaan toinen toisiaan netissä ja pyöritään kuin lapset hiekkalaatikolla, riidellen leikkilapiosta…
        Eiköhän elämässä ole tärkeämpiäkin asioita, kuin riidellä netissä?
        Olen asunut toisella puolella maapalloa ja työn vuoksi kulkenut kymmenissä maissa. Ihmisten elämisen tarpeet ja sosiaaliset kyvyt vaihtelevat.
        Antakaa hyvät ystävät ihmisten olla sellaisia kuin ovat ja pitää oman leikkilapionsa ja tulkaa aikuisina pois hiekkalaatikosa!


    • my way

      Olin aikanaan kyseisessä kaupassa töissä ja pidin myyjän työstä tosi paljon. Minulle asiakas oli kuningas tai kuningatar. Oli vaan ikävää, kun joutui tekemään paljon sellaista omaan elänmänarvoon kuulumatonta asiakkaita kohtaan. Se kävi minulle henk. koht. liian raskaaksi tunnollisena ja asakaspalveluhenkisenä ihmisenä. Asiakanpalvelusta saanut diplomonkin jälkeenpäin, ohimennen mainitakseni.. Kolme vuotta kesti toipua sieltä lähtemisen jälkeen. Sen verran rankkaa oli herkälle ihmiselle. Kaikki asiakkaat olivat tasavetaisia minulle. Kassin avaaminen kassalla käy itselläni luonnostaan kaupassa kuin kaupassa. Ei siitä tarvise mieltä pahoittaa. Noista huutamisista kyllä. Kaipaan asiakaspalveluun... Tiedä sitten, jos vielä joskus palaan kauppaan :).

    • Hirrttämätön

      TL TUKUN HENKILÖKUNTA ON TODELLA YSTÄVÄLLISTÄ JA MUKAVAA PORUKKAA.MENKÄÄ PEILIN ETEEN JA KATSOKAA KUKA SIELLÄ NÄKYY.VARMAAN VIT---TUMAINEN ASIAKAS JOKA EI TULE KENENKÄÄN KANSSA TOIMEEN

    • Heräteostaja

      Eipä ole valittamista TL-Tukusta. Toki taisteluvainut ja kassit vaikka isännälle siihen ulos ensikerralla ja ostoksetkin onnistuu helpommin pienessä myymälässä. Onko pakko änkeä niillä vaunuilla ihan jokapaikkaan? Varaa vaikka aikaa ja jätä muksu kotiin ukon kanssa. Huomattavasti helpompaa shoppailua! Henkilökunta ollut ihan osaavaa ja ystävällistä.

    • pini

      Oli hävytöntä todella.Naisella varmaan henkilökohtaisia ongelmia usein aggresiivisuus johtuu niistä.Mutta nykypäivänä kun työttömiä on niin paljon pitäisi olla tarkka käytöksestään.Jos nainen toiste tekee saman tee toki ilmoitus asiakaspalautteena liikkeeseen.Oli ala mikä tahansa ja varsinkin jos on itse valinnut palveluammatin niin pitää muistaa työn etikettikäyttäytyminen. Tästä on jo aikaa mutta halusin kuitenkin kirjoiittaa mielipiteeni .Ja päinvastoin muistakaa myös jos joku on hyvä mukava osaava työssään kehua häntä ja antaa hyvää palautetta niille,kehuminen on aina meille ihmisille vaikeaa haukkuminen helpompaa.Mutta oli tältä myyjältä todella huonoa käytöstä.

    • moukka myyjä

      Olen kuullut että saa bonuksen palkaansa jos onnistuu saamaan varkaan kiinni.Taisi keljuttaa kun ei onnistunut.Yleensä pyydetään kaupoissa anteeksi väärää hälytystä jos turhaan syytetään asiakasta.Pyysikö tämä moukka käytöksinen sinulta anteeksi?Tee valitus kyseisen firman esimiehelle toivottavasti ei ois sukulainen.Niitä kun pienillä paikka kunnilla on yleensä kaikki.Itse en ole palvelu alalla mutta tuollainen käytös ei ole sopivaa missään työpaikassa..

    • Oekukas Ossi

      Kolme pahinta: Toloppa, Pölökky ja Mulukku.

    • titiyy

      aloittaja n luultavasti mielenrerveyspotilas jolla ei ole kaikki kohdallaan ikävä kyllä.
      kyllähän näitä salossa riittää kyllä.

    • Anonyymi

      Hyva saanto on aina sailyttaa kuitit ulko-ovelle asti.

    • Anonyymi

      Tuosta käynnistä on kohta 10v. Liike jo lopetettu, niin eiköhän
      kävijä ja muutkin saa olla rauhassa...

      • Anonyymi

        No mitäs säkin sit enää vatvot vanhaa asiaa,häh???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe