Juu eli olisko jotain virtuaalimaailmoja jotka ovat vähän niin kuin sims, tai jotain sinne päin...? (;
Olisko jotain virtuaalimaailmoja jotka ovat vähän niin kuin sims
11
244
Vastaukset
- leevi 7272727227
habbo pro hotel
- seko sipsi♥
no nää ei ehk oo iha niinku simmssin tapasii mut nää mä tiiän:
moviestarplanet
habbo
fantage
gosupermodel
panfu
oloko
club penguin
poptropica
our world
wooz world- seko ässä mix
kiva nimimerkki(:
- niksuli
ok kaikki oli kivoi oon nihin kirjautunu ja on moshi monster ja super land ja ferei
- Saneasdf
En kyllä sanois Simsin tapaseks, mutta hieno peli kuitenki : )
http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4f782f8f557b8370635869
Elikkä siis League of Legends. Ja täysin ilmainen pelata. Siitä vaan kokeilemaan : )- Tietoa on
Urpo jätkä...
- joku
en oikeen tiiä ku en oo pelannu simssii paljoo mut on ainaki tämmösii FANTAGE ,MOVIESTARPLANET ja PANFU
- wow4
world of warcraft ilmane 10päivää ja sillai lisää tietoa löytyy wowin sivulta
- Rahastusta
Liian kallis :D
- niksuli oota paskus
oloko on paras oon ite10 ja pidin siit ja siel saa kamui
- sekoboltsilove
ourworld, woozword, panfu, oloko, gosupermodel, stardoll (paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917