Jos omistat DeLonghi PAC ilmaistointilaitteen niin kerropa hieman kokemuksia laitteestasi...
Mietinnässä olisi DeLonghi PAC WE17INV (ilma-vesi9 tai DeLonghi PAC AN110 (ilma-ilma). Tuo WE17 on vaan niin kallis, että sen hankinta arvelluttaa...
Onko kokemuksia DeLonghi PAC ilmastointilaitteista?
19
4407
Vastaukset
- Ilmaa tänne kiitos
Minua kiinnostaa myös. Kokemuksia?
- Ilmaa tänne kiitos
UP
- iuan
Jep, kiinnostais tietää DeLonghin laitteista, toimivatko, pysyykö äänitaso oikeast annetuissa rajoissa?
- Ilmaa tänne kiitos
olen kysellyt Verkkokaupsta tuota DeLonghi PAC WE17INV -laitetta jo kuukauden ajan ja aina vaan ilmoittavat että laitetta odotetaan. Tosin, nyt on stockmannin kanta-asiakas lehdessä DeLonghi PAC -laite myynnissä. Edullisempi, mutta eri mallikin se on.
- trotec
Katsokaapa edullisia ilmastointilaitteita täältä:
http://labs.trotec24.com/fi-fi/koneet/ilmastointi - Nippeli__
Ostin DeLonghi PAC WE17INV ilmastointilaitteen verkkokauppa.comista ja yritin tänään ottaa sen käyttöön. Poistoilmaputki on kuitenkin rikki, veden kovuuden mittaushärpäkkeet puuttuvat ja suomenkielistä käyttöohjetta ei ole. Että sellaista.
- Ville O.
Toivottavasti saat uuden putken, takuuasiahan tuo on, näyttäisi olevan 24 kk takuu ja tuohan nyt on selvä juttu kakenlaista voi sattua.
Millaiset veden kovuuden mittaushärpäkkeet pitäisi olla laitteessa? Kysyitkö tätä kauppiaalta?
Verkkokaupan mukaan on 2-4 vko toimitusaika. Odotitko niin kauan?
- A/C to the people
Hankin DeLonghi PAC WE17INV verkkokaupasta. Tuli viikossa. Oli mainion helppo asentaa. Kaikki tarvikkeet pakkauksessa. Vallilan tienoilla veden kovuuden mittari näytti pehmeätä.
Ollaan oltu erittäin tyyytyväisiä. Kun tankissa on vettä, laite puhaltaa 1C asteista ilmaa. 50m2 asunnossa ollaan pidetty sen tuuletin pienimmällä nopeudella ja on kivasti pitänyt viileänä. Välillä kotiin tullessa ensiksi täysteho joku 15-30 minuuttia ja sen jälkeen voinu hyrrätä hiljaisella teholla.
Ääntähän kaikista vastaavanlaisista laitteista tulee, muttei ole mielestäni häiritsevä. Kadulta tulee vähän enemmän ääntä kun ikkuna on auki verrattuna laitteeseen.
Tuntuu laadukkaalta koneelta kaikin tavoin ja voin hyvinkin suositella!- viilennetään
Kyllä Argo Ulisse 13CLA on paras näistä pika-asennusmalleista. On luotettava maahantuoja, tekninen tuki ja varaosapalvelu. Euroopassa tehty. Itse maksoin 1300 €.
- Jokinen T.
viilennetään kirjoitti:
Kyllä Argo Ulisse 13CLA on paras näistä pika-asennusmalleista. On luotettava maahantuoja, tekninen tuki ja varaosapalvelu. Euroopassa tehty. Itse maksoin 1300 €.
Itsellä Argo kolmatta vuotta. Hyvä laite. Aika äänekäs, mutta niinhän ovat muutkin vastaavat laitteet. Viikonloppuna kaivettiin taas varastosta ja hyvin toimii.
- Matti R.
viilennetään kirjoitti:
Mistä sait Argon siihen hintaan?
- Mutjake
Kiitokset kommenteista, mutta osaatko yhtään sanoa/verrata laitteen desibelien määrää kun kompura hyrrää? Pystyykö esimerkiksi samassa huoneessa nukkumaan?
- paska ostos
Mutjake kirjoitti:
Kiitokset kommenteista, mutta osaatko yhtään sanoa/verrata laitteen desibelien määrää kun kompura hyrrää? Pystyykö esimerkiksi samassa huoneessa nukkumaan?
Hankin juuri tuon PAC 17INV laitteen ja se pitää ihan hirveätä meteliä. Aluksi puhaltaa ihan hiljaisella äänellä, kohta alkaa ihmeellinen sirkutus kuin olisi joku minikompura. Ei tämmöstä helvetinkonetta voi pitää asunnossa. Ennemin hikoilen tuskissani !!
- viileessä asuja
paska ostos kirjoitti:
Hankin juuri tuon PAC 17INV laitteen ja se pitää ihan hirveätä meteliä. Aluksi puhaltaa ihan hiljaisella äänellä, kohta alkaa ihmeellinen sirkutus kuin olisi joku minikompura. Ei tämmöstä helvetinkonetta voi pitää asunnossa. Ennemin hikoilen tuskissani !!
Jos ei ilmalämpöpumppua voi asentaa, niin sitten se Argo Ulisse. Muita ei kannata edes ajatella.
- Vesimies nainen
viilennetään kirjoitti:
Mistä onnistuit saamaan tuohon hintaan?
- Ville O.
paska ostos kirjoitti:
Hankin myös PAC17 INV laitteen, ja mielestäni se ei pidä hirveätä meteliä kuten `paska ostos` kertoi omasta kokemuksestaan.
Aluksi tämä ko. laite analysoi tilan lämpötilan (silloin puhaltaa hiljaisella äänellä), ja sitten alkaa kompura tietenkin surisemaan hetken. Se kuinka kauan ja millainen puhallus viilennettävässä tilassat tästä pac17 tms. laitteesta kuuluu - riippu mikä tehokkuus on valittu (tässä laitteessa on kolme tehoaluetta sekä automaatti, jolloin laite analysoi lämpotilan itse), ja mikä on valittu lämpötilaksi.
Ottaen huomioon sen kuinka tehokas laite on, niin kyllä siitä 45 db ääntä saa tulla, kuten valmistaja ilmoittaa teknisissä tiedoissa.
Jos joku täällä palstalla kirjoitteleva haluaa ilmastointilaitteen, joka ei pidä ääntä, niin on tyydyttävä ropelipuhaltimeen, sellaiseen pöytämalliseen - mutta mielestäni silloin ei itseasiassa puhutakaan enää ilmastointilaitteesta! :)
- code78
Itselläni on yleensä korkea kynnys vastailla foorumeille, mutta tähän on pakko
vastata kun tuo ko. laite ansaitsee kehunsa.
Hommasin pari päivää sitten verkkokaupan oman brändin Domeston 18000BTU masiinan joka oli katastrofaalinen ääniltään ja teholtaan. Se meni jokatapauksessa
käyttöön serveri huoneeseen eri osoitteeseen. Sitten hommasin tämän ko. De Longhin ja tuo laite on toiselta planeetalta.
Viilentää todella nopeasti, kosteudenpoisto toimii loistavasti ja masiina fyysisesti
on makuuhuoneessä n. 30cm päässä sängystä ja melutaso (43dB) on siedettävä
ja pystyy nukkumaan. Lisäksi tuo vesitoiminto tekee tuosta todella tehokkaan.
Putken tökkäsin tuohon ilmastointi rööriin ja sinne menee lämpimät ilmat. Tosin
testasin tuon masiinan heti pikaisesti kotiin saatuani myös ikkunasta, eli pienin
suutin kiinni, ikkuna rakosalleen ja napit kaakkoon niin n. 20m2 huone oli n.
10min 19C , lähtölämpötila oli n. 30C ja aurinko posotti suoraan huoneeseen.
Itse annan täydet pisteet tuolle ja on jokaisen euron väärti. Manuaalit ovat englanniksi mutta suomessahan peruskoulutukseen kuuluu se 6v englannin
opiskelua.
Olemme vaimoni kanssa nyt suomessa ja n.1 kk kuluttua kuluttua Slovakiassa
ja siellä kämpillä on tällä hetkellä 41C ja uskoisin että tuo masiina selviää
myös siitä ongelmitta ainakin luvataan että toimii 43C lämpötilassa myös
nopeasti. - pöpölö
de longhi on hyvä laite ja toimii kuin unelma.. jos näkee vaivaa hiemaan ,niin ottaa ulkokuoret pois ja liimaa bilteemasta saatavavia itseliimautuvia ääni eristys levyi sisäseiniin ,mut ei tuki ilmanottoreikii ja eikä poistoilmareikiä. hiljenee hyvin,suosittelen..=)
- Ville O.
Ai, oot laittanut eristyksiä? Mikä malli sulla on tuo Delonghi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693