Käykäähän kaikki mummit ja papat katsomassa, löytyy myös tarinoita lastenlapsista:
http://naistenpuhetta.fi/
Naisten puhetta
2
204
Vastaukset
- *+-
http://www.katsomo.fi/?progId=112232
Tulee kolme osaisena sarjana.
Erilaiset isovanhemmat
Kolmiosaisessa dokumenttisarjassa nähdään hyvin erilaisia tapoja olla mummi tai vaari. Sarja esittelee kolme erilaisista lähtökohdista tulevaa isovanhempaa ja kertoo heidän roolistaan lastenlastensa elämässä.
Ensimmäisessä jaksossa tapaamme Lontoolaisen muotisuunnittelija Ian Battenin, joka on neljän lapsen isä ja seitsemän lapsenlapsen isoisä. 1960-luvun isänä Ian on tottunut kasvattamaan omat lapsensa ajan henkeen - hyvin liberaalisella otteella. Tämä asenne tuntuu toimivan hienosti myös lastenlasten riveissä.
Toisena vuorossa ovat isovanhemmat Val ja Ron, jotka ovat huolehtineet kahdesta lapsenlapsestaan siitä lähtien, kun Valin ja Ronin tytär - lasten äiti Tammy - kuoli yllättäen vuonna 2001. Sukupolven mittaisen eron kanssa eläminen ei ole aina helppoa.
Kolmannessa jaksossa tapaamme leskeksi jääneen 78-vuotiaan isoäiti Avrilin, joka muuttaa yhteen lastensa ja lastenlastensa kanssa. Kyseessä ei ole kuitenkaan järjestely, joka olisi tehty isoäidin huonon voinnin vuoksi, vaan töitä kotitilalla on enemmän kuin tekijöitä ja Avrilia todella tarvitaan. Millaisia haasteita ilmaantuu, kun saman katon alla asuu kolme sukupolvea?
.
Ensimmäinen osa oli kyllä kiinnostava.
Olen aina ollut pienituloinen nyt eläkettä jää asumiskustannusten jälkeen. -720 € yksin asuvan siitä menee kaikki, joten ei ole vakuutuksia ei tule lehtiä ja puhelin on soittojen vastaanottoa varten.
Apteekkiin tuosta menee n. 50 € /kk.
Katsokaa sarja mitä mietteitä se herättää.- HMMMH...
LOPETA !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1281852Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2971605- 771462
- 771436
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531136- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois61960