Onko kukaan loytänyt edullista karttaplotteria jostakin ulkomaisesta nettikaupasta? Täällä Suomessa ainakin hinnat tuntuisi olevan aika suolasia köyhälle veneilijälle.
Edullinen karttaplotteri hakusessa
9
805
Vastaukset
- ++00998
mikä hintaluokka? 500?
mikä näytön koko? reso? kartta? - halpis
Osta Hakkis ja siihen Elmeri.
- kaapo12000
iltelläni on photonav ja elmeri,toimii!!!!
- Kiinasta GPS
kaapo12000 kirjoitti:
iltelläni on photonav ja elmeri,toimii!!!!
Kiinasta Ebay 7" Win Ce autonavigaattori ja siihen sitten Minielmeri.
Hyvä setti. 7" navigaattori ebaystä jotain 70€ luokkaa ja Minielmeri löytyy Suomesta.
Hinta löytyy googlettamalla. Kiinasta GPS kirjoitti:
Kiinasta Ebay 7" Win Ce autonavigaattori ja siihen sitten Minielmeri.
Hyvä setti. 7" navigaattori ebaystä jotain 70€ luokkaa ja Minielmeri löytyy Suomesta.
Hinta löytyy googlettamalla.Elmeri taitaa olla kalliimpi, Navionics viime vuonna 9.9e. Uusin 26e mutta yltää Kanarialle mikä onkin hyvä, sinnehän me Suomalaiset usein veneillään.
Toki Skandinavin Eastin saa imastua netistä ilmaiseksikin.
- SpK
Tai sitten halvin saatavilla oleva android känny gps:llä, navionics softa ja minigrip-pussi jos tarvii ulkon käyttää.
- 4+18
ZTE Blade voisi olla sopiva halpa känny tuohon tarkoitukseen vaikka huuto.netistä. Jos vain puhti siinä riittää Navionicsille. 12V-piuha kannattaa olla, muuten akku ei kestä. Kyllä oikea plottteri silti on luotettavampi ja monipuolisempi navigointikäyttöön.
- edullisin?
SEATEC Nav-6 plotteri (näyttöruutu 5,6").
Hinta SVB:llä 279,90 eur. - laiskakartanlukija
Kiitokset vinkeistä! Tuo SEATECin plotteri näyttää erittäin kiinnostavalta. Järvikartat marinealta 235 € joten kokonaishinta jää kohtuulliseksi kun kyseessä on kuitenkin ihan oikea plotteri ulkoantennilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581