onko kenelläkään tarkemaa tietoa, onko merkki-albert lopettanut? A.Pischowinin verkkokauppa on ainakin lopettanut. Meneekö harrastuksella niin heikosti ettei kauppa enään kannattanut?
merkki-albertti lopettanut?
7
2806
Vastaukset
- Yks vaan
Nettisivut ainakin ovat toiminnassa.
www.merkkialbert.fi/ - Voi hyvin mutta...
A.Pischowin myytiin - ostaja löytyy netistä ja toimii edelleen alalla.
Tällä hetkellä on käynnissä ainakin 4 eri huutokauppaa. Tarjouksia näyttää tulevan varsin hyvin nykyisiin huutokauppoihin.
Harrastus voi hyvin, mutta väki vanhenee.- jokkeri4
Pischow on kyllä haudattu ja kuopattu; Merkki-Albert hoitaa, sikäli kun hoitaa, senkin huutokaupat.
- mukana on
Ei ole lopettanut, toimii edelleen ja voi hyvin.
- merkeistä luopuva
merkki albertin Harri Kuusisto ei tykkää netistä, liike on paikallaan
- Olen ostaja
En tiedä miksi Harri ei pidä netistä - ehkä siksi, että ainakin itse teen hankinnat lähes pelkästään netin kautta - kerhohuutokaupat, systeemi ja kauppiaiden verkkohuutokaupat. Joskus aikoinaan, ennen internettiä tuli käytyä postimerkkikaupoissa ja ns. tavallisissa huutokaupoissa - nyt viimeisestä kaupassa käynnistä on yli 10 vuotta ja sama koskee ns tavallisia huutokauppoja.
Netti helpottaa hankintaa - mutta toki siitä jää kontaktit aika vähään. Tämä sopii minulle. - jokkeri4
Ovat ainakin järjestämässä syyshuutokaupan, tosin "anelivat" kohteita mukaan, eli ei siis ole kovin paljoa tarjottavaa. Näin se käy, että kohta on vain Turun Suomen Filateliapalvelu ja HTO- eli Helsinki-Tampere-Oulu huutokauppa. Muuten mennään harrastelijoiden kerho- tms. huutokaupoilla. Murheellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103