merkki-albertti lopettanut?

hammaste

onko kenelläkään tarkemaa tietoa, onko merkki-albert lopettanut? A.Pischowinin verkkokauppa on ainakin lopettanut. Meneekö harrastuksella niin heikosti ettei kauppa enään kannattanut?

7

3673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks vaan

Nettisivut ainakin ovat toiminnassa.
      www.merkkialbert.fi/

• Voi hyvin mutta...

A.Pischowin myytiin - ostaja löytyy netistä ja toimii edelleen alalla.
      Tällä hetkellä on käynnissä ainakin 4 eri huutokauppaa. Tarjouksia näyttää tulevan varsin hyvin nykyisiin huutokauppoihin.

Harrastus voi hyvin, mutta väki vanhenee.

• jokkeri4

Pischow on kyllä haudattu ja kuopattu; Merkki-Albert hoitaa, sikäli kun hoitaa, senkin huutokaupat.

• mukana on

Ei ole lopettanut, toimii edelleen ja voi hyvin.

• merkeistä luopuva

merkki albertin Harri Kuusisto ei tykkää netistä, liike on paikallaan

• Olen ostaja

En tiedä miksi Harri ei pidä netistä - ehkä siksi, että ainakin itse teen hankinnat lähes pelkästään netin kautta - kerhohuutokaupat, systeemi ja kauppiaiden verkkohuutokaupat. Joskus aikoinaan, ennen internettiä tuli käytyä postimerkkikaupoissa ja ns. tavallisissa huutokaupoissa - nyt viimeisestä kaupassa käynnistä on yli 10 vuotta ja sama koskee ns tavallisia huutokauppoja.

Netti helpottaa hankintaa - mutta toki siitä jää kontaktit aika vähään. Tämä sopii minulle.

• jokkeri4

Ovat ainakin järjestämässä syyshuutokaupan, tosin "anelivat" kohteita mukaan, eli ei siis ole kovin paljoa tarjottavaa. Näin se käy, että kohta on vain Turun Suomen Filateliapalvelu ja HTO- eli Helsinki-Tampere-Oulu huutokauppa. Muuten mennään harrastelijoiden kerho- tms. huutokaupoilla. Murheellista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      174
      1192
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      634
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      304
      558
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      551
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      529
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe