onko kenelläkään tarkemaa tietoa, onko merkki-albert lopettanut? A.Pischowinin verkkokauppa on ainakin lopettanut. Meneekö harrastuksella niin heikosti ettei kauppa enään kannattanut?
merkki-albertti lopettanut?
7
3045
Vastaukset
- Yks vaan
Nettisivut ainakin ovat toiminnassa.
www.merkkialbert.fi/ - Voi hyvin mutta...
A.Pischowin myytiin - ostaja löytyy netistä ja toimii edelleen alalla.
Tällä hetkellä on käynnissä ainakin 4 eri huutokauppaa. Tarjouksia näyttää tulevan varsin hyvin nykyisiin huutokauppoihin.
Harrastus voi hyvin, mutta väki vanhenee.- jokkeri4
Pischow on kyllä haudattu ja kuopattu; Merkki-Albert hoitaa, sikäli kun hoitaa, senkin huutokaupat.
- mukana on
Ei ole lopettanut, toimii edelleen ja voi hyvin.
- merkeistä luopuva
merkki albertin Harri Kuusisto ei tykkää netistä, liike on paikallaan
- Olen ostaja
En tiedä miksi Harri ei pidä netistä - ehkä siksi, että ainakin itse teen hankinnat lähes pelkästään netin kautta - kerhohuutokaupat, systeemi ja kauppiaiden verkkohuutokaupat. Joskus aikoinaan, ennen internettiä tuli käytyä postimerkkikaupoissa ja ns. tavallisissa huutokaupoissa - nyt viimeisestä kaupassa käynnistä on yli 10 vuotta ja sama koskee ns tavallisia huutokauppoja.
Netti helpottaa hankintaa - mutta toki siitä jää kontaktit aika vähään. Tämä sopii minulle. - jokkeri4
Ovat ainakin järjestämässä syyshuutokaupan, tosin "anelivat" kohteita mukaan, eli ei siis ole kovin paljoa tarjottavaa. Näin se käy, että kohta on vain Turun Suomen Filateliapalvelu ja HTO- eli Helsinki-Tampere-Oulu huutokauppa. Muuten mennään harrastelijoiden kerho- tms. huutokaupoilla. Murheellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521