Eka

Totuus

Makasin peiton alla txt :llen poikakaverilleni Jamille . Jami halusi jo kiihkeästi päästä panemaan mua ja korkkaamaan mut . En ollut halunnut sitä vielä . Jami uhkasi viestissä et jättää mut jos ei saa panna mua illalla ja ens yönä . Sammutin puhelimen . Lähin ulos kävelylle ja kävelin mitään ajattelematta pitkälle metsätietä . Jamin isä viiskymppinen Raimo tuli tratorilla ja peräkärryillä myös metsään päin ja pidätti viereeni sammuttaen traktorin . Raimo kysyi .
- rakkaudessa ryppyjä ?
- no joo , Jami on vähän rasittava .
- yrittääkö se saada sua alleen ? Yllätyin suorasta kysymyksestä , Raimo jatkoi - se on niin sen tapaista , ei se osaa käsitellä naista . Sen aivot on kullinvarressa. Hymyilin . Raimo jatkoi .- se on jo nyt parikymppisenä pilannut varmaa parikymmentä seurustelua , ei oo tullu isäänsä kun mul oo edesmenneen vaimoni lisäksi ollu mitään muuta suhdetta ja oon siitä ollu ylpeä . 16 v aloitettiin ja vuosi sitten siihe kolariin loppui , ehtihän siihe 35v tulla täyteen . Raimo nousi traktorista ja näin sen surullisen ilmeen . Halasin sitä . Se kaivoi eväät esille ja kattoi kahvit lavalle ja nosti minut viltille viereensä kahvi seuraksi . Juotiin kahvia ja keskusteltiin , meillä oli hauskaa . Mä en tiedä mitä tapahtui , kuitenkin kuin salaman iskusta huulemme yhtyivät pitkään kuumaan suudelmaan . Se oli paljon ihanampi kuin Jami suudelmat kähmimisineen . Nousin Raimon syliin ja jatkoin suudelmaa .
Muistin etten ollut laittanut hameen alle pikkuhousuja ja liivitkin oli unohtunut laittaa . Nojasin päätäni Raimon olkapäähän ja huomasin terskan kurkistavan shortsin lahkeesta , Raimolla seisoi . Tunsin kostuvani Raimon sylissä . Mies silitteli mun selkää ja jatkoi suudelmaa . Mun nännit paistoivat kovina ohuen t-paidan läpi .
Mä en tajunnut miksei Raimo jo koskenut niitä , Jami olisi jo varmaan yrittänyt raiskata mut . Mä laitoi käden Raimo housujen päälle niin että pari sormeeni kiertyi Raimon terskan ympäri .- sulla seisoo ihanasti .
- joo , ihmekkö tuo kun sunlainen nainen sylissä istuu .
- no mä minää nainen vielä oo 17 ja neitsytkin vielä

Jatkuu

6

2038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus

      Aloin sivellä Raimon penistä varovasti parilla sormella yrittäen saada sitä paremmin näkösälle .
      - oota otan shortsit pois , Raimo sanoi ja pian näin koko komistuksen . Siirryin samaan asentoon Raimon syliin ja jatkoin kädellä kevyesti kullin hyväilyä . Mies ähkäisi ja katselin kuinka Raimon penis sykki spermaa paljaalle reidelleni . Jatkoin sivelyä viimeseen ruiskaukseen asti .
      -kiitos . Kuulin samalla kun Raimo nosti minut selälleen peitolle , auttoi mun T- paidan päältäni ja huokaisi
      - maailman kauniimmat rinnat ja upeat nännit , voiko ne olla noinkin isot . Huokailin mielihyvästä kun miehen kädet siirsivät ainoan vaatekappaleeni pois yltäni , hame lensi paitani päälle samaan kasaan missä oli myös miehen shortsit. Raimon Siitin oli jälleen juhlakunnossa . Olin valmis antamaan itseni miehelle vaikka heti vaikka mies ei ollut edes koskenut herkkiä kohtia minussa . Nousin ja otin seisokin käteeni , ohjasin terskan suuhuni ja maistoin . Raimon sormet alkoivat kiertää paisuneita nännejäni , kosketus sai pilluni supistelemaan ja orgasmin sykkimään sisälläni . Se myös näkyi kosteina suihkauksina pillustani . Värisin kun tiesin kohta menettäväni neitsyyteni tuolle ihanalle miehelle .
      Mies siirsi kevyesti pääni pois kulliltaan ja sanoi - oon taas lähellä , rauhoitutaan .
      Raimon sormi koski ensimmäisen kerran haarojen yhtymäkohtaani , siveli posliiniksi ajamaani häpykumpua ja myös kosteaa pilluaukkoani löytäen klitoriksen , Se sai minut taas ejakuloimaan orgasmissa . Raimo nousi päälleni , tiesin odotukseni olisi kohta ohi . Antaisin neitsyyteni Jamin isälle .
      - syötkö e-pillereitä
      - en , mutta tuu nyt mun sisään
      Raimo asetti kullinsa kostealle pillulleni , työnsi sen sisääni kokonaan . Pienen vihlaisun saattelemana nautin jo ensimmäisestä työnnöstä . Raimo alkoi naida mua . Hytkyin Raimon siittimen avatessa pilluani , orgasmien ja ejakulointien sarja sai miehen ottamaan tukevan otteen minusta , miehen raju loppukiri jatkui ja jatkui . Terska pehmitti kohdunsuutani valmiiksi vastaanottavaiseksi spermalleen . Nyyhkin nautnnosta miehen pumpatessa spermaansa sisääni , se täytti pilluni ,paksuna vellinä sitä valui pillustani kun sylikkäin huohotimme huulet toistemme huulilla.- koska sul on kuukautiset Raimo kysyi .
      No varmaan nyt oli pahin mahdollinen aika ilman ehkäisyä , tokaisin . Mies suuteli ja kuiskasi - älä pelkää , se on luonnollista jos tuut raskaaksi , tuutko mun vaimoksi . Itkin onnesta miestä vasten ja sanoin - KYLLÄ RAKAS !

      • Totuus

        Oli siinä Raimon pojan ilme näkemisen arvoinen kun muutin Raimon luo asumaan . Tein sen jo ennen kun tehtiin raskaus testi ja tolos oli pettymys molemmille , en ollut raskaana .
        Raimo lohdutti ja nosti syliinsä - aletaan sit panna se alulle . Muutama viikko myöhemmin erään kerran kun Raimo oli nostanut hameeni ja painanut minut keittiönpöytää vasten ja suht nopeassa tahdissa pumpannut pallien sisällön sisääni . Orgasmien jälki tilassa sanoin , nyt se tapahtui , sä siitit mut äsken . Niin siinä myös kävi , ja Raimon ryynit olivat tehokkaita , odotan nyt nimittäin kolmosia ;)


      • Totuus
        Totuus kirjoitti:

        Oli siinä Raimon pojan ilme näkemisen arvoinen kun muutin Raimon luo asumaan . Tein sen jo ennen kun tehtiin raskaus testi ja tolos oli pettymys molemmille , en ollut raskaana .
        Raimo lohdutti ja nosti syliinsä - aletaan sit panna se alulle . Muutama viikko myöhemmin erään kerran kun Raimo oli nostanut hameeni ja painanut minut keittiönpöytää vasten ja suht nopeassa tahdissa pumpannut pallien sisällön sisääni . Orgasmien jälki tilassa sanoin , nyt se tapahtui , sä siitit mut äsken . Niin siinä myös kävi , ja Raimon ryynit olivat tehokkaita , odotan nyt nimittäin kolmosia ;)

        Synnytyksestä on nyt muutamia viikkoja , kolmos pojat voivat kokoonsa nähden hyvin ja alatiesynnytyksen onnistuttua olisin valmis vaikka uuteen raskauteen . Jami ja sen nuorikko lupasivat huolehtia vauvoista että pääsisimme Raimon kaa viettämään yhteistä aikaa . Raimolla oli sellainen ajatus että mentäisiin verestämään muistoja meidän ekasta kerrasta . Siispä ajoimme traktorilla samaan parkkiin kiipesimme lavalle ja levitimme viltit ja eväät lavalle , katselin siinä kuinka Raimolla jo seisoi samojen shortsien lahkeesta vilkkui tuo ihana penis . Rintani ovat paisuneet puolella ja nännit ovat tummat ja valtavat. Olin jo kiimassa ja riisuin pika vauhtia vaatteet ja oikaisin selälleen peitolle . Raimo pudotti myös shortsit ja tuli viereeni , suutelimme pitkään , hyväilyt isoilla rinnoillani ja varsinkin nänneillä saivat minut voihkimaan ja liikuttamaan takamusta niin kuin sisälläni olisi jo penis . - sinussa on paljon samaa kuin Jamin äidissä oli , olet kuuma ja luonnollinen aito nainen , rakastan sinua niin paljon . Raimo alkoi nuolla nännejäni , sormeilla isoa klitoristani . Olin tulessa ja ääntelin voimakkaasti saaden voimakkaita orgasmeja koko ajan , ejakuloin myös vähä väliä . Hapuilin Raimon siitintä käsiini kun mies alkoi toppuutella , älä kulta tuhlaa mun siemeniä , laitetaan ne tällä kertaa kaikki sisääsi . Värisin odotuksesta . Makasimme lavalla kun mies nosti mun toista jalkaa ja ohjasi siittimensä suoraan sisääni , ynisin orkkua orkun perään Raimon käskiessä mua polvilleen ja pylly pystyyn . Mietin miltä se tuntuisi . Samassa Raimo otti pepustani kiinni ja ohjasi 23cm
        kiimareikääni tarttui roikkuvista rinnoistani ja alkoi pumpata penistään kohdunsuuta vasten . Huohotin Raimolle - miltä mä tunnun näin takaapäin , onko hyvä pillu ? - on upea tunne kun terska koskee sun pohjaa , haluaisin että ratsastat mun pallit tyhjiksi , lypsät itseesi musta spermaa. Raimo meno selälleen ja kiipesin nopeasti päälle ja ohjasin paljaan elimen suoraan sisääni . Mies antoi alta vauhtia . Multa suihkusi nesteitä holtittomasti Raimon päälle , suihin silmäni kun Raimo otti molemmilla käsillään tukevan otteen lantiostani , tiesin jo mitä se tarkoitti . Kohta sperma täyttäisi hedelmällistä aukkoani . Mies nosteli minua aisallaan , alkoi ruiskia spermaa sisääni .
        Kohdunsuuni täyttyi paksusta puurosta , autoin Raimon kaikki siittiöt sisääni supistelevalla pillullani . Kohta makasin yhä kulli pillussa sykkien miehen päällä .
        Illalla saunassa sain elämäni orgasmin , siitä myöhemmin


      • Totuus
        Totuus kirjoitti:

        Synnytyksestä on nyt muutamia viikkoja , kolmos pojat voivat kokoonsa nähden hyvin ja alatiesynnytyksen onnistuttua olisin valmis vaikka uuteen raskauteen . Jami ja sen nuorikko lupasivat huolehtia vauvoista että pääsisimme Raimon kaa viettämään yhteistä aikaa . Raimolla oli sellainen ajatus että mentäisiin verestämään muistoja meidän ekasta kerrasta . Siispä ajoimme traktorilla samaan parkkiin kiipesimme lavalle ja levitimme viltit ja eväät lavalle , katselin siinä kuinka Raimolla jo seisoi samojen shortsien lahkeesta vilkkui tuo ihana penis . Rintani ovat paisuneet puolella ja nännit ovat tummat ja valtavat. Olin jo kiimassa ja riisuin pika vauhtia vaatteet ja oikaisin selälleen peitolle . Raimo pudotti myös shortsit ja tuli viereeni , suutelimme pitkään , hyväilyt isoilla rinnoillani ja varsinkin nänneillä saivat minut voihkimaan ja liikuttamaan takamusta niin kuin sisälläni olisi jo penis . - sinussa on paljon samaa kuin Jamin äidissä oli , olet kuuma ja luonnollinen aito nainen , rakastan sinua niin paljon . Raimo alkoi nuolla nännejäni , sormeilla isoa klitoristani . Olin tulessa ja ääntelin voimakkaasti saaden voimakkaita orgasmeja koko ajan , ejakuloin myös vähä väliä . Hapuilin Raimon siitintä käsiini kun mies alkoi toppuutella , älä kulta tuhlaa mun siemeniä , laitetaan ne tällä kertaa kaikki sisääsi . Värisin odotuksesta . Makasimme lavalla kun mies nosti mun toista jalkaa ja ohjasi siittimensä suoraan sisääni , ynisin orkkua orkun perään Raimon käskiessä mua polvilleen ja pylly pystyyn . Mietin miltä se tuntuisi . Samassa Raimo otti pepustani kiinni ja ohjasi 23cm
        kiimareikääni tarttui roikkuvista rinnoistani ja alkoi pumpata penistään kohdunsuuta vasten . Huohotin Raimolle - miltä mä tunnun näin takaapäin , onko hyvä pillu ? - on upea tunne kun terska koskee sun pohjaa , haluaisin että ratsastat mun pallit tyhjiksi , lypsät itseesi musta spermaa. Raimo meno selälleen ja kiipesin nopeasti päälle ja ohjasin paljaan elimen suoraan sisääni . Mies antoi alta vauhtia . Multa suihkusi nesteitä holtittomasti Raimon päälle , suihin silmäni kun Raimo otti molemmilla käsillään tukevan otteen lantiostani , tiesin jo mitä se tarkoitti . Kohta sperma täyttäisi hedelmällistä aukkoani . Mies nosteli minua aisallaan , alkoi ruiskia spermaa sisääni .
        Kohdunsuuni täyttyi paksusta puurosta , autoin Raimon kaikki siittiöt sisääni supistelevalla pillullani . Kohta makasin yhä kulli pillussa sykkien miehen päällä .
        Illalla saunassa sain elämäni orgasmin , siitä myöhemmin

        Illalla Raimo vei mut savusaunalle jo hyvissä ajoin . Eväät ja kahvit sekä saunamakkarat oli pakattu . Saunalla tehtiin tulet . Koko saunan lämmityksen ajan Raimo kiihotti kosketuksilla , hyväilyillä , kohta huutaisin kiimassa . Kuiskaus - kun tunnin päästä mennään saunaan saat mua kulta . Ei auttanut kiimaani olin oikeastaan pettynyt , kuitenkin samassa Raimon sormi alkoi leikkiä klitoriksellani ja olin kuin sulaa vahaa miehen riisuessa meidät ja työntäessä mut puuvaraaton kaarnakasaan polvilleni kuiskaten - nyt saa naaras urosta , otan rajusti sut , enkä pidättele vaan , pumppaan itseni nopeasti tyhjäksi oot niin kuumana nyt että saat siitä rajun nautinnon . Eikä Raimo juksannu ,voimalla takaa Raimo upotti siittimensä sisääni ja jatkoi samaa rajua menoa pikkutovin kunnes muristen ja ähkien vei mut ennenkokemattomaan orkkuun samalla sperma siirtyi kosteaan pilluuni .

        Päätelkää itse onko totta :)


    • …Sinä vain…

      Onko ihan tositarina?

    • ihqmoi

      epäilen ettei ole!:/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe