Makasin peiton alla txt :llen poikakaverilleni Jamille . Jami halusi jo kiihkeästi päästä panemaan mua ja korkkaamaan mut . En ollut halunnut sitä vielä . Jami uhkasi viestissä et jättää mut jos ei saa panna mua illalla ja ens yönä . Sammutin puhelimen . Lähin ulos kävelylle ja kävelin mitään ajattelematta pitkälle metsätietä . Jamin isä viiskymppinen Raimo tuli tratorilla ja peräkärryillä myös metsään päin ja pidätti viereeni sammuttaen traktorin . Raimo kysyi .
- rakkaudessa ryppyjä ?
- no joo , Jami on vähän rasittava .
- yrittääkö se saada sua alleen ? Yllätyin suorasta kysymyksestä , Raimo jatkoi - se on niin sen tapaista , ei se osaa käsitellä naista . Sen aivot on kullinvarressa. Hymyilin . Raimo jatkoi .- se on jo nyt parikymppisenä pilannut varmaa parikymmentä seurustelua , ei oo tullu isäänsä kun mul oo edesmenneen vaimoni lisäksi ollu mitään muuta suhdetta ja oon siitä ollu ylpeä . 16 v aloitettiin ja vuosi sitten siihe kolariin loppui , ehtihän siihe 35v tulla täyteen . Raimo nousi traktorista ja näin sen surullisen ilmeen . Halasin sitä . Se kaivoi eväät esille ja kattoi kahvit lavalle ja nosti minut viltille viereensä kahvi seuraksi . Juotiin kahvia ja keskusteltiin , meillä oli hauskaa . Mä en tiedä mitä tapahtui , kuitenkin kuin salaman iskusta huulemme yhtyivät pitkään kuumaan suudelmaan . Se oli paljon ihanampi kuin Jami suudelmat kähmimisineen . Nousin Raimon syliin ja jatkoin suudelmaa .
Muistin etten ollut laittanut hameen alle pikkuhousuja ja liivitkin oli unohtunut laittaa . Nojasin päätäni Raimon olkapäähän ja huomasin terskan kurkistavan shortsin lahkeesta , Raimolla seisoi . Tunsin kostuvani Raimon sylissä . Mies silitteli mun selkää ja jatkoi suudelmaa . Mun nännit paistoivat kovina ohuen t-paidan läpi .
Mä en tajunnut miksei Raimo jo koskenut niitä , Jami olisi jo varmaan yrittänyt raiskata mut . Mä laitoi käden Raimo housujen päälle niin että pari sormeeni kiertyi Raimon terskan ympäri .- sulla seisoo ihanasti .
- joo , ihmekkö tuo kun sunlainen nainen sylissä istuu .
- no mä minää nainen vielä oo 17 ja neitsytkin vielä
Jatkuu
Eka
6
2278
Vastaukset
- Totuus
Aloin sivellä Raimon penistä varovasti parilla sormella yrittäen saada sitä paremmin näkösälle .
- oota otan shortsit pois , Raimo sanoi ja pian näin koko komistuksen . Siirryin samaan asentoon Raimon syliin ja jatkoin kädellä kevyesti kullin hyväilyä . Mies ähkäisi ja katselin kuinka Raimon penis sykki spermaa paljaalle reidelleni . Jatkoin sivelyä viimeseen ruiskaukseen asti .
-kiitos . Kuulin samalla kun Raimo nosti minut selälleen peitolle , auttoi mun T- paidan päältäni ja huokaisi
- maailman kauniimmat rinnat ja upeat nännit , voiko ne olla noinkin isot . Huokailin mielihyvästä kun miehen kädet siirsivät ainoan vaatekappaleeni pois yltäni , hame lensi paitani päälle samaan kasaan missä oli myös miehen shortsit. Raimon Siitin oli jälleen juhlakunnossa . Olin valmis antamaan itseni miehelle vaikka heti vaikka mies ei ollut edes koskenut herkkiä kohtia minussa . Nousin ja otin seisokin käteeni , ohjasin terskan suuhuni ja maistoin . Raimon sormet alkoivat kiertää paisuneita nännejäni , kosketus sai pilluni supistelemaan ja orgasmin sykkimään sisälläni . Se myös näkyi kosteina suihkauksina pillustani . Värisin kun tiesin kohta menettäväni neitsyyteni tuolle ihanalle miehelle .
Mies siirsi kevyesti pääni pois kulliltaan ja sanoi - oon taas lähellä , rauhoitutaan .
Raimon sormi koski ensimmäisen kerran haarojen yhtymäkohtaani , siveli posliiniksi ajamaani häpykumpua ja myös kosteaa pilluaukkoani löytäen klitoriksen , Se sai minut taas ejakuloimaan orgasmissa . Raimo nousi päälleni , tiesin odotukseni olisi kohta ohi . Antaisin neitsyyteni Jamin isälle .
- syötkö e-pillereitä
- en , mutta tuu nyt mun sisään
Raimo asetti kullinsa kostealle pillulleni , työnsi sen sisääni kokonaan . Pienen vihlaisun saattelemana nautin jo ensimmäisestä työnnöstä . Raimo alkoi naida mua . Hytkyin Raimon siittimen avatessa pilluani , orgasmien ja ejakulointien sarja sai miehen ottamaan tukevan otteen minusta , miehen raju loppukiri jatkui ja jatkui . Terska pehmitti kohdunsuutani valmiiksi vastaanottavaiseksi spermalleen . Nyyhkin nautnnosta miehen pumpatessa spermaansa sisääni , se täytti pilluni ,paksuna vellinä sitä valui pillustani kun sylikkäin huohotimme huulet toistemme huulilla.- koska sul on kuukautiset Raimo kysyi .
No varmaan nyt oli pahin mahdollinen aika ilman ehkäisyä , tokaisin . Mies suuteli ja kuiskasi - älä pelkää , se on luonnollista jos tuut raskaaksi , tuutko mun vaimoksi . Itkin onnesta miestä vasten ja sanoin - KYLLÄ RAKAS !- Totuus
Oli siinä Raimon pojan ilme näkemisen arvoinen kun muutin Raimon luo asumaan . Tein sen jo ennen kun tehtiin raskaus testi ja tolos oli pettymys molemmille , en ollut raskaana .
Raimo lohdutti ja nosti syliinsä - aletaan sit panna se alulle . Muutama viikko myöhemmin erään kerran kun Raimo oli nostanut hameeni ja painanut minut keittiönpöytää vasten ja suht nopeassa tahdissa pumpannut pallien sisällön sisääni . Orgasmien jälki tilassa sanoin , nyt se tapahtui , sä siitit mut äsken . Niin siinä myös kävi , ja Raimon ryynit olivat tehokkaita , odotan nyt nimittäin kolmosia ;) - Totuus
Totuus kirjoitti:
Oli siinä Raimon pojan ilme näkemisen arvoinen kun muutin Raimon luo asumaan . Tein sen jo ennen kun tehtiin raskaus testi ja tolos oli pettymys molemmille , en ollut raskaana .
Raimo lohdutti ja nosti syliinsä - aletaan sit panna se alulle . Muutama viikko myöhemmin erään kerran kun Raimo oli nostanut hameeni ja painanut minut keittiönpöytää vasten ja suht nopeassa tahdissa pumpannut pallien sisällön sisääni . Orgasmien jälki tilassa sanoin , nyt se tapahtui , sä siitit mut äsken . Niin siinä myös kävi , ja Raimon ryynit olivat tehokkaita , odotan nyt nimittäin kolmosia ;)Synnytyksestä on nyt muutamia viikkoja , kolmos pojat voivat kokoonsa nähden hyvin ja alatiesynnytyksen onnistuttua olisin valmis vaikka uuteen raskauteen . Jami ja sen nuorikko lupasivat huolehtia vauvoista että pääsisimme Raimon kaa viettämään yhteistä aikaa . Raimolla oli sellainen ajatus että mentäisiin verestämään muistoja meidän ekasta kerrasta . Siispä ajoimme traktorilla samaan parkkiin kiipesimme lavalle ja levitimme viltit ja eväät lavalle , katselin siinä kuinka Raimolla jo seisoi samojen shortsien lahkeesta vilkkui tuo ihana penis . Rintani ovat paisuneet puolella ja nännit ovat tummat ja valtavat. Olin jo kiimassa ja riisuin pika vauhtia vaatteet ja oikaisin selälleen peitolle . Raimo pudotti myös shortsit ja tuli viereeni , suutelimme pitkään , hyväilyt isoilla rinnoillani ja varsinkin nänneillä saivat minut voihkimaan ja liikuttamaan takamusta niin kuin sisälläni olisi jo penis . - sinussa on paljon samaa kuin Jamin äidissä oli , olet kuuma ja luonnollinen aito nainen , rakastan sinua niin paljon . Raimo alkoi nuolla nännejäni , sormeilla isoa klitoristani . Olin tulessa ja ääntelin voimakkaasti saaden voimakkaita orgasmeja koko ajan , ejakuloin myös vähä väliä . Hapuilin Raimon siitintä käsiini kun mies alkoi toppuutella , älä kulta tuhlaa mun siemeniä , laitetaan ne tällä kertaa kaikki sisääsi . Värisin odotuksesta . Makasimme lavalla kun mies nosti mun toista jalkaa ja ohjasi siittimensä suoraan sisääni , ynisin orkkua orkun perään Raimon käskiessä mua polvilleen ja pylly pystyyn . Mietin miltä se tuntuisi . Samassa Raimo otti pepustani kiinni ja ohjasi 23cm
kiimareikääni tarttui roikkuvista rinnoistani ja alkoi pumpata penistään kohdunsuuta vasten . Huohotin Raimolle - miltä mä tunnun näin takaapäin , onko hyvä pillu ? - on upea tunne kun terska koskee sun pohjaa , haluaisin että ratsastat mun pallit tyhjiksi , lypsät itseesi musta spermaa. Raimo meno selälleen ja kiipesin nopeasti päälle ja ohjasin paljaan elimen suoraan sisääni . Mies antoi alta vauhtia . Multa suihkusi nesteitä holtittomasti Raimon päälle , suihin silmäni kun Raimo otti molemmilla käsillään tukevan otteen lantiostani , tiesin jo mitä se tarkoitti . Kohta sperma täyttäisi hedelmällistä aukkoani . Mies nosteli minua aisallaan , alkoi ruiskia spermaa sisääni .
Kohdunsuuni täyttyi paksusta puurosta , autoin Raimon kaikki siittiöt sisääni supistelevalla pillullani . Kohta makasin yhä kulli pillussa sykkien miehen päällä .
Illalla saunassa sain elämäni orgasmin , siitä myöhemmin - Totuus
Totuus kirjoitti:
Synnytyksestä on nyt muutamia viikkoja , kolmos pojat voivat kokoonsa nähden hyvin ja alatiesynnytyksen onnistuttua olisin valmis vaikka uuteen raskauteen . Jami ja sen nuorikko lupasivat huolehtia vauvoista että pääsisimme Raimon kaa viettämään yhteistä aikaa . Raimolla oli sellainen ajatus että mentäisiin verestämään muistoja meidän ekasta kerrasta . Siispä ajoimme traktorilla samaan parkkiin kiipesimme lavalle ja levitimme viltit ja eväät lavalle , katselin siinä kuinka Raimolla jo seisoi samojen shortsien lahkeesta vilkkui tuo ihana penis . Rintani ovat paisuneet puolella ja nännit ovat tummat ja valtavat. Olin jo kiimassa ja riisuin pika vauhtia vaatteet ja oikaisin selälleen peitolle . Raimo pudotti myös shortsit ja tuli viereeni , suutelimme pitkään , hyväilyt isoilla rinnoillani ja varsinkin nänneillä saivat minut voihkimaan ja liikuttamaan takamusta niin kuin sisälläni olisi jo penis . - sinussa on paljon samaa kuin Jamin äidissä oli , olet kuuma ja luonnollinen aito nainen , rakastan sinua niin paljon . Raimo alkoi nuolla nännejäni , sormeilla isoa klitoristani . Olin tulessa ja ääntelin voimakkaasti saaden voimakkaita orgasmeja koko ajan , ejakuloin myös vähä väliä . Hapuilin Raimon siitintä käsiini kun mies alkoi toppuutella , älä kulta tuhlaa mun siemeniä , laitetaan ne tällä kertaa kaikki sisääsi . Värisin odotuksesta . Makasimme lavalla kun mies nosti mun toista jalkaa ja ohjasi siittimensä suoraan sisääni , ynisin orkkua orkun perään Raimon käskiessä mua polvilleen ja pylly pystyyn . Mietin miltä se tuntuisi . Samassa Raimo otti pepustani kiinni ja ohjasi 23cm
kiimareikääni tarttui roikkuvista rinnoistani ja alkoi pumpata penistään kohdunsuuta vasten . Huohotin Raimolle - miltä mä tunnun näin takaapäin , onko hyvä pillu ? - on upea tunne kun terska koskee sun pohjaa , haluaisin että ratsastat mun pallit tyhjiksi , lypsät itseesi musta spermaa. Raimo meno selälleen ja kiipesin nopeasti päälle ja ohjasin paljaan elimen suoraan sisääni . Mies antoi alta vauhtia . Multa suihkusi nesteitä holtittomasti Raimon päälle , suihin silmäni kun Raimo otti molemmilla käsillään tukevan otteen lantiostani , tiesin jo mitä se tarkoitti . Kohta sperma täyttäisi hedelmällistä aukkoani . Mies nosteli minua aisallaan , alkoi ruiskia spermaa sisääni .
Kohdunsuuni täyttyi paksusta puurosta , autoin Raimon kaikki siittiöt sisääni supistelevalla pillullani . Kohta makasin yhä kulli pillussa sykkien miehen päällä .
Illalla saunassa sain elämäni orgasmin , siitä myöhemminIllalla Raimo vei mut savusaunalle jo hyvissä ajoin . Eväät ja kahvit sekä saunamakkarat oli pakattu . Saunalla tehtiin tulet . Koko saunan lämmityksen ajan Raimo kiihotti kosketuksilla , hyväilyillä , kohta huutaisin kiimassa . Kuiskaus - kun tunnin päästä mennään saunaan saat mua kulta . Ei auttanut kiimaani olin oikeastaan pettynyt , kuitenkin samassa Raimon sormi alkoi leikkiä klitoriksellani ja olin kuin sulaa vahaa miehen riisuessa meidät ja työntäessä mut puuvaraaton kaarnakasaan polvilleni kuiskaten - nyt saa naaras urosta , otan rajusti sut , enkä pidättele vaan , pumppaan itseni nopeasti tyhjäksi oot niin kuumana nyt että saat siitä rajun nautinnon . Eikä Raimo juksannu ,voimalla takaa Raimo upotti siittimensä sisääni ja jatkoi samaa rajua menoa pikkutovin kunnes muristen ja ähkien vei mut ennenkokemattomaan orkkuun samalla sperma siirtyi kosteaan pilluuni .
Päätelkää itse onko totta :)
- …Sinä vain…
Onko ihan tositarina?
- ihqmoi
epäilen ettei ole!:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798