Minkälainen ostajakunta on näillä huoltoasemilla myynnissä oleville koivuklapeille. 175 € löysä pinomotti tulee hintaa polttopuulle . Eihän sellaisella yhdellä säkillä edes lämmitä puukiuastakaan,kun jo puut loppuu kesken saunomisen.
Polttopuut 40 litran verkkosäkki 7€
11
1019
Vastaukset
Vähän paremmin ovat asiat briketeillä ja pelleteillä, joita myydään KILOT kertoen. Mutta ei kerrota että hurjan kallista lämpöä niistä tulee. Viimeksi katsoessani oli luokkaa 38 snt/kg, mikä lämpöarvolla 4 kWh/kg ja 100 prosentin hyötysyhteellakin olisi 9,5 snt/kWh. Käytännössä siis vaikkapa 15 snt/kWh
Nyt joulukuun lopussa asennettuun yösähkömittariin on kertynyt päiväkulutusta 1100 kWh ja yökulutusta 2000 kWh. Keskimääräinen lämmön hinta 9,16 snt/kWh
( Tosin kaupungin oman biovoimalan tariffit ovat keskimääräistä edullisemmat: energia siirto vero 8,55 ja 10,33 snt/kWh)- ew656
kallista pellettiä olet löytänyt. Itse ostin viime kuussa 119€/500kg lämpöarvoltaan 4.7kwh/kg. KWh hinnaksi tulee 100%hyötysuhteella 5snt. Ja 80% hyötysuhteella 6.3snt.
> kallista pellettiä olet löytänyt
:) eikä ollut vaikeatakaan. Hong Kong -ketjun paikallisen tavaratalon loppuviikkoisen mainoksen takasivulla: "Puupelletti, 16 kg. 5,95€ ja Briketti 10 kg säkki 3,95€"
Ihan samaa sarjaa "huoltoasemaklapisäkkien" kanssa ...- rahamiehet
Kaupungeissa harvalla on omaa takamettää, saatikka varastoa puille. Kaupunkilaiset rahamiehet ja naiset niitä ostaa tunnelman luojaksi. Saattaapi joku kerrostalossa joskus makkarankin paistaa?
- klappedaali
Älä hyvä ihmien tuommoista maksa.Laita pyynti-ilmoitus puista ja toimitus.
- Liian helppoa
Löytyyhän näitä käyttökohteita.
Lähdetään kaveriporukalla vuokramökille, jossa ei olekkaan puita. Vaihtoehtona ajaa 100km kotoa hakemaan niitä ilmaisia puita, tai parin km päästä huoltsikalta sylillinen milllä saa makkarat mustiksi.
Jouluna kiva polttaa takkaa, kun sellaisen joku on joskus tehnyt, mutta kun ei ole tilaa monelle motille puita, niin ostetaan yksi sylillinen joka joulu.
jne.
Näissä ehkä olisi hyvä muistaa, että kaikille takka ei ole lämmitysmuoto, vaan koriste- esine, tai tunnelman luoja. Sinänsä mielenkiintoista, että tätä on vaikea joidenkin ymmärtää. Kuitenkin samat ihmiset useimmiten eivät ymmärrä sitä, että puut olisi fiksuinta polttaa pannuhuoneessa, eikä olohuoneessa.
Olisikohan rinnastus siihen, että joku ostaa hiekoitushiekkaa säkeissä, eikä nupilla tuotuna OK?
Löytyy muuten lähikaupasta jätkänkynttilöitä 10€/kpl. Tuossa vasta hinta onkin kohdallaan. - dxfgchgjv
Tai säkki hiekkaa,huoltsikalt 9e.
Tulee kuutiohinta kohdilleen - Fakta..
Hölmöläisille on kaupan tänään yhtä sun toista.
Mutta yksi on fakta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10097139- Viva Las Petas
Huono vertaus. Viisi vuotta sitten ostettiin omakotitalo ensiasunnoksi (1 km päässä Kehä III:sta) ja toista yhtä hyvää kauppaa tuskin koskaan tulee tehtyä jos euroissa lasketaan. Kiinteistön arvo tällä hetkellä 1,8 x velkamäärä, omarahoitusosuus alussa oli 6% kauppahinnasta.
- MUTTA SIINÄ
40 lit.verkkosähissä ei ole puita 40litraa.Sama juttu,kun päivällä uutisissa sanottiin 60€ heittomotti kyllä ilmaa saa ilmaseksei että sitä pitää säkissä erikseen ostaa.Heittokuutio on noin 0.45 vanhaa mottia,kyllä 60€ täytyy saada motti, kun koivukiinnosto virmat maksaa 14.50€.
- Ittellä on
Puita ois jaossa terrassa, itellä on mettää mutta osallistuin silti http://tarjousnet.fi/lajittelu.php?task=2&limit=25&page=1
Kaikki pois mitä jaetaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70913Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9838Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779