jos jätkät haluutte muijii nii kuunnelkaa mua! pukeutukaa hopparityylil ja käyttäkää parhait merkkei! muijat tykkää!
oon nyt ysil ja aloin seiskal pukeutuu tällee! muijat alko heti tykkää ja kasil sain jo lukiomuijiiki!
vihje jätkille on pukeutukaa hopparikuteisii ja treenatkaa kroppaa nii muijista ei pulaa :)
hopparit saa muijii
15
501
Vastaukset
- Girllll94
ööö... Ei. Oon ite lukion tokalla oleva tyttö ja en tosiaankaan semmosista perushopparijonneista tykkää. Varsinki kun ne aina vielä yrittää esittää jotain muuta kun mitä ite on. Ps olit kyllä aika selvä trolli, mut vastasinpa silti
- Yääk
Ite en tykkä yhtää näist wannabe hoppareist luulevat olevansa koviaki pah!
- fadsfasdf4234
Kuka mukahaluaa lukiomuijii??
- Scooterboy 95
Poista tää viesti! Sä et osaa muuta ku puhuu paskaa.
- frdgfdfvb
Hoppari tyyli käy vajakeille kun nyrkki silmään..me muut kyllä nauretaan teille lökäpöksyille..
- *naurattaa*
ei huhhuh hoppari tyyli ei oo mikää "kovisten" juttu, se on vaa elämäntyyli, ja sellaset sopivat farkut on hienoi ja hupparit jne. mut jos joku pikku poika pitää jtn xxxxl hupparii ja 4xl t-paitoi ja kaiken kruunaa ku ne junnut pistää itteään isommat farkut jalkaa , sopivia vaatteit on hieno käyttää jne. ite pukeutunu hoppari tyylin 13:veest asti. ja se on vaan niin sanottu elämän tyyli :D mut ei ne muijat juokse sun luo ku viímist päivää. hahah :D kaikes rajansa :)
- lukiolaiskundi94
Eehei. Kuule poju nyt on juttu ihan toisin päin. Hoppareille nimenomaan nauretaan, etenkin lukioissa. En sitten amiksista yms. tiedä, niissä voi olla erilainen kulttuuri mutta meillä ainakin hopparit ovat yleisen pilkan kohteena, etenkin roikkuvat housut. Ei todellakaan saa muijia helsinkiläisestä lukiosta sillä tyylillä, voin sanoa.
- masamainio6969420
Ite joukaili just pilluu kolus hppari tyylil
Ööö
- räppilaiffii
kyl se niin menee et "hopparit" saa muijii... toi sana vaa o vtun typerä. mut pointti on et jos räppi soi ja housut roikkuu nii muijat lämpee. se o nähty nii mont kertaa!
- pesähoppari
Hpaarit saa pesää
- Sossulife
Elämäm koulu on paras koulu
- gfhgh
Eksä voisi olla mun kaa jos mä rakastan sun hupparii? Eksä voisi olla mun kaa jos mä ihailen sun tennarii?
https://youtu.be/eZW57S5Cz8Q?t=4
Ulkoisilla avuilla sitä ennenki koitettiin pärjäillä - ysäri-jysäri
2. Maanantai Mixet tahdo olla munkaa Lyrics
Mul on bemari ja Levikset ja fleeceruutupaita
levykokoelma ja Burton lumilauta
mul on ponnari ja bemari ja Burton lumilauta
levykokoelma ja fleeceruutupaita
(2x)
refrain:
Mikset tahdo olla mun kaa
jos mä rakastan sun bemarii?
Mikset tahdo olla mun kaa
jos mä rakastan sun Leviksii?
Mikset tahdo olla mun kaa
jos mä rakastan sun ponnarii?
Mikset tahdo olla mun?
(2x)
Mul on harrikka ja reibanit ja lentäjänlakki
pepperooni bootsit ja biker-nahkatakki
mul on enemmän ja vähemmän ja oikeastaan kaikki
mikä silti puuttuu ja mistähän sen saisi?
(2x)
refrain
Mikset tahdo olla mun kaa
jos mä rakastan sun bemarii?
Mikset tahdo olla mun kaa
Mikset tahdo olla mun kaa
jos mä rakastan sun ponnarii?
Mikset tahdo olla mun?
Mikset tahdo olla mun kaa
Mikset tahdo olla mun? (2x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514