hopparit saa muijii

hoppari96

jos jätkät haluutte muijii nii kuunnelkaa mua! pukeutukaa hopparityylil ja käyttäkää parhait merkkei! muijat tykkää!
oon nyt ysil ja aloin seiskal pukeutuu tällee! muijat alko heti tykkää ja kasil sain jo lukiomuijiiki!
vihje jätkille on pukeutukaa hopparikuteisii ja treenatkaa kroppaa nii muijista ei pulaa :)

15

361

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Girllll94

      ööö... Ei. Oon ite lukion tokalla oleva tyttö ja en tosiaankaan semmosista perushopparijonneista tykkää. Varsinki kun ne aina vielä yrittää esittää jotain muuta kun mitä ite on. Ps olit kyllä aika selvä trolli, mut vastasinpa silti

    • Yääk

      Ite en tykkä yhtää näist wannabe hoppareist luulevat olevansa koviaki pah!

    • fadsfasdf4234

      Kuka mukahaluaa lukiomuijii??

    • Scooterboy 95

      Poista tää viesti! Sä et osaa muuta ku puhuu paskaa.

    • frdgfdfvb

      Hoppari tyyli käy vajakeille kun nyrkki silmään..me muut kyllä nauretaan teille lökäpöksyille..

    • *naurattaa*

      ei huhhuh hoppari tyyli ei oo mikää "kovisten" juttu, se on vaa elämäntyyli, ja sellaset sopivat farkut on hienoi ja hupparit jne. mut jos joku pikku poika pitää jtn xxxxl hupparii ja 4xl t-paitoi ja kaiken kruunaa ku ne junnut pistää itteään isommat farkut jalkaa , sopivia vaatteit on hieno käyttää jne. ite pukeutunu hoppari tyylin 13:veest asti. ja se on vaan niin sanottu elämän tyyli :D mut ei ne muijat juokse sun luo ku viímist päivää. hahah :D kaikes rajansa :)

    • lukiolaiskundi94

      Eehei. Kuule poju nyt on juttu ihan toisin päin. Hoppareille nimenomaan nauretaan, etenkin lukioissa. En sitten amiksista yms. tiedä, niissä voi olla erilainen kulttuuri mutta meillä ainakin hopparit ovat yleisen pilkan kohteena, etenkin roikkuvat housut. Ei todellakaan saa muijia helsinkiläisestä lukiosta sillä tyylillä, voin sanoa.

    • masamainio6969420

      Ite joukaili just pilluu kolus hppari tyylil

    • Ööö

      • Mitä vittu jengi messoo


    • räppilaiffii

      kyl se niin menee et "hopparit" saa muijii... toi sana vaa o vtun typerä. mut pointti on et jos räppi soi ja housut roikkuu nii muijat lämpee. se o nähty nii mont kertaa!

    • pesähoppari

      Hpaarit saa pesää

    • Sossulife

      Elämäm koulu on paras koulu

    • gfhgh

      Eksä voisi olla mun kaa jos mä rakastan sun hupparii? Eksä voisi olla mun kaa jos mä ihailen sun tennarii?
      https://youtu.be/eZW57S5Cz8Q?t=4
      Ulkoisilla avuilla sitä ennenki koitettiin pärjäillä

    • ysäri-jysäri

      2. Maanantai Mixet tahdo olla munkaa Lyrics

      Mul on bemari ja Levikset ja fleeceruutupaita
      levykokoelma ja Burton lumilauta
      mul on ponnari ja bemari ja Burton lumilauta
      levykokoelma ja fleeceruutupaita
      (2x)

      refrain:
      Mikset tahdo olla mun kaa
      jos mä rakastan sun bemarii?
      Mikset tahdo olla mun kaa
      jos mä rakastan sun Leviksii?
      Mikset tahdo olla mun kaa
      jos mä rakastan sun ponnarii?
      Mikset tahdo olla mun?
      (2x)

      Mul on harrikka ja reibanit ja lentäjänlakki
      pepperooni bootsit ja biker-nahkatakki
      mul on enemmän ja vähemmän ja oikeastaan kaikki
      mikä silti puuttuu ja mistähän sen saisi?
      (2x)

      refrain

      Mikset tahdo olla mun kaa
      jos mä rakastan sun bemarii?
      Mikset tahdo olla mun kaa
      Mikset tahdo olla mun kaa
      jos mä rakastan sun ponnarii?
      Mikset tahdo olla mun?

      Mikset tahdo olla mun kaa
      Mikset tahdo olla mun? (2x)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      362
      3205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      140
      1217
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      136
      987
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe