hopparit saa muijii

hoppari96

jos jätkät haluutte muijii nii kuunnelkaa mua! pukeutukaa hopparityylil ja käyttäkää parhait merkkei! muijat tykkää!
oon nyt ysil ja aloin seiskal pukeutuu tällee! muijat alko heti tykkää ja kasil sain jo lukiomuijiiki!
vihje jätkille on pukeutukaa hopparikuteisii ja treenatkaa kroppaa nii muijista ei pulaa :)

15

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Girllll94

      ööö... Ei. Oon ite lukion tokalla oleva tyttö ja en tosiaankaan semmosista perushopparijonneista tykkää. Varsinki kun ne aina vielä yrittää esittää jotain muuta kun mitä ite on. Ps olit kyllä aika selvä trolli, mut vastasinpa silti

    • Yääk

      Ite en tykkä yhtää näist wannabe hoppareist luulevat olevansa koviaki pah!

    • fadsfasdf4234

      Kuka mukahaluaa lukiomuijii??

    • Scooterboy 95

      Poista tää viesti! Sä et osaa muuta ku puhuu paskaa.

    • frdgfdfvb

      Hoppari tyyli käy vajakeille kun nyrkki silmään..me muut kyllä nauretaan teille lökäpöksyille..

    • *naurattaa*

      ei huhhuh hoppari tyyli ei oo mikää "kovisten" juttu, se on vaa elämäntyyli, ja sellaset sopivat farkut on hienoi ja hupparit jne. mut jos joku pikku poika pitää jtn xxxxl hupparii ja 4xl t-paitoi ja kaiken kruunaa ku ne junnut pistää itteään isommat farkut jalkaa , sopivia vaatteit on hieno käyttää jne. ite pukeutunu hoppari tyylin 13:veest asti. ja se on vaan niin sanottu elämän tyyli :D mut ei ne muijat juokse sun luo ku viímist päivää. hahah :D kaikes rajansa :)

    • lukiolaiskundi94

      Eehei. Kuule poju nyt on juttu ihan toisin päin. Hoppareille nimenomaan nauretaan, etenkin lukioissa. En sitten amiksista yms. tiedä, niissä voi olla erilainen kulttuuri mutta meillä ainakin hopparit ovat yleisen pilkan kohteena, etenkin roikkuvat housut. Ei todellakaan saa muijia helsinkiläisestä lukiosta sillä tyylillä, voin sanoa.

    • masamainio6969420

      Ite joukaili just pilluu kolus hppari tyylil

    • Ööö

      • Mitä vittu jengi messoo


    • räppilaiffii

      kyl se niin menee et "hopparit" saa muijii... toi sana vaa o vtun typerä. mut pointti on et jos räppi soi ja housut roikkuu nii muijat lämpee. se o nähty nii mont kertaa!

    • pesähoppari

      Hpaarit saa pesää

    • Sossulife

      Elämäm koulu on paras koulu

    • gfhgh

      Eksä voisi olla mun kaa jos mä rakastan sun hupparii? Eksä voisi olla mun kaa jos mä ihailen sun tennarii?
      https://youtu.be/eZW57S5Cz8Q?t=4
      Ulkoisilla avuilla sitä ennenki koitettiin pärjäillä

    • ysäri-jysäri

      2. Maanantai Mixet tahdo olla munkaa Lyrics

      Mul on bemari ja Levikset ja fleeceruutupaita
      levykokoelma ja Burton lumilauta
      mul on ponnari ja bemari ja Burton lumilauta
      levykokoelma ja fleeceruutupaita
      (2x)

      refrain:
      Mikset tahdo olla mun kaa
      jos mä rakastan sun bemarii?
      Mikset tahdo olla mun kaa
      jos mä rakastan sun Leviksii?
      Mikset tahdo olla mun kaa
      jos mä rakastan sun ponnarii?
      Mikset tahdo olla mun?
      (2x)

      Mul on harrikka ja reibanit ja lentäjänlakki
      pepperooni bootsit ja biker-nahkatakki
      mul on enemmän ja vähemmän ja oikeastaan kaikki
      mikä silti puuttuu ja mistähän sen saisi?
      (2x)

      refrain

      Mikset tahdo olla mun kaa
      jos mä rakastan sun bemarii?
      Mikset tahdo olla mun kaa
      Mikset tahdo olla mun kaa
      jos mä rakastan sun ponnarii?
      Mikset tahdo olla mun?

      Mikset tahdo olla mun kaa
      Mikset tahdo olla mun? (2x)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe