Naapurin puuma

Kannatti runkata

Ite viime kesänä jäin kinni kun katselin naapurin emäntää kasvimaalla bikineissä, ja se näky "pakotti" runkkaamiseen.
Naapurin emäntä huomasi, ja antoi mun rauhassa saada homman loppuun ennenkuin tuli "nuhtelemaan sopimattomasta käytöksestä". (kuitenkin hymyili koko ajan).
No sehän tästä teki kanattavaa, että nyt se pyysi että tulisin viikonlopuksi hänen seurakseen kun miehensä lähtee risteilylle.
Upea hyvin säilynyt 50 vuotias "puuma" kun kutsuu seuraksi tämmöisen 21 vuotiaan, niin tietäähän sen mitä melko varmasti siitä seuraa :)

No kuvaillaan nyt hiukan tätä "Ullaa" (nimi muutettu) että voitte unelmoida paremmin jos omalle kohdallenne kävisi tämmöinen flaksi:
punaisenruskeat puolipitkät hiukset, vartaloltaan hiukan pulleahko mutta ei silti mikään lihava. Rinnat kohtuullisen kokoiset mutta ikään nähden yllättävän kiinteät (oisko joku C-kuppi?)...

Ulla nyt sitten laittoi mulle textarin perjantaina vähän kuuden jälkeen jossa sanoi että ukko lähti jo. voit tulla jos haluat...
No tietty halusin, kun olin koko viikon jo tätä odottanut. Sanoin vain mutsille että lähen kavereitten kanssa kaupungille. Ei tarvii odottaa.
No melko pian olinkin jo naapurin ovikelloa soittamassa, ja Ulla tuli avaamaan ovea.
Hän halasi heti minua ja sanoi että kiva kun tulit. kaipasinkin vähän muuta juttuseuraa kuin toi oma ukko jatkuvine työpaikka-juttuineen tai urheilu tuloksineen.
No mullahan alkoi jo tuossa halatessa seistä, ja vissiin Ullakin sen huomasi koska sanoi että ihan pelkkää juttuseuraa vaan kaipasin, mutta eihän se ole varmaa mihin ilta kehittyy... Ja taas hän hymyili niin etä siitähän kuvittelin jo mitä tahansa...
Sitten Ulla käski mun tulla vaan peremmälle ja jättämään takin ja kengät siihen naulakkoon ja lähti kävelemään keittiöön päin... Katselin kun sen perse keinui kiihottavasti kun hän käveli.
Menin sitten perässä keittiöön housut puristaen, ja Ulla käski istumaan pöytään ja kysyi juonko kahvia vai teetä. No valitsin kahvin.
Juteltiin siinä sitten niitä näitä, ja katselin Ullan kasvoja, ja kuten arvata saattaa, niin usein myös jäin tuijottamaan hänen rintojaan...
Siinä sitten juotiin useampi kupillinen ahvia, ja aloin jo menettää toivoani siitä että tämä ilta tämän toiminnallisemmaksi menisikään...
Varsinkin siinä vaiheessa meinasi jo epätoivo iskeä kun Ulla vilkaisi kelloa ja sanoi että mennään tonne olohuoneeseen kun kello on jo kohta puoli kahdeksan. Alkaa salatut elämät...
Voi Vi...! ajattelin mielessäni, mutta kun en keksinyt mitään hyvää tekosyytä että miksi jo lähtisin, niin seurasin taas Ullan perässä olohuoneeseen. Tuossahan oli jo pienen kyllästymisen aikana seisikkikin jo laskea, mutta taas tuota pehmeän ja täyteläisen takapuolen keikkumista katsoessa alkoi taas housuissa tapahtua...
Ulla istui keskelle sohvaa ja sanoi että etsi itsellesi mieluisin paikka istua. Lisäsi kuitenkin hymyillen että mieluiten tästä sohvalta...
Istuin siis Ullan viereen ja katsotiin "saliksia" samalla edelleen jutellen. Tosin itse kyllä enemmänkin katselin kirjahyllyssä olevia kuvia ja vieressä istuvan Ullan sivuprofiilia ja hameen helman alta näkyviä polvia...
Noista kirjahyllyssä olevista kuvista ylivoimaisemmin kiinnostavimmat olivat Ullan ja miehensä hääkuva (voi että oli ollut tosi hyvän näköinen silloin nuorena), heidän tyttärensä rippikuva (olin häneen ollut vähän ihastunutkin slloin kun vielä asui kotonaan ennenkuin muutti sen poikakaverinsa luo asumaan) ja se kuva jossa olivat olleet jossain etelässä lomalla... Siinä oli Ulla ja tyttö uimapuvuissa rannalla.
Vähän ennen kuinsalikset loppui Ulla kääntyi minuun päin ja kysyi: Ujostuttaako sinua, vai miksi vaikutat jotenkin vaivaantuneelta ja "vahingossa" laski kätensä reidelleni.
Vastasin että kyllä vähän tää jännittää.
Ulla hymyili ja sanoi että eihän minua tarvitse pelätä, ja kysyi että otettaisiinko lasilliset viiniä.
No niin... Vihdin alkaa tapahtua ajattelin, ja vastasin että ainahan viini maistuu.
Ulla lähti hakemaan keittiöstä lasit ja viinin jääkaapista, ja kun tuli takaisin huomasin että oli avannut paidastaankin pari nappia...

17

32858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannatti runkata

      Ulla antoi viinilasin käteeni hiukan kumartuen, jolloin sain kurkatua kauluksesta sisään. Siellähän näkyi paljon tissiä ja vähän valkoisia pitsi-rintsikoita...
      Jotenkin tuntui että tuo kumartuminen kesti liioitellun pitkään ennenkuin Ulla sanoi: Jospa tästä nyt sinäkin vähän rentoutuisit...
      Ulla istui takaisin viereeni ja otti vasemman käteni omaansa ja nosti lasiaan ja sanoi kippis. Kilautettiin laseja, ja maistettiin viiniä (no se oli jotain valkkaria joka oli melko makeaa).
      Ulla laski käteni reidelleen, ja liikutteli sitä siinä ikäänkuin malliksi ja sanoi: No tuli tässä mieleeni vaan se kun viimekesänä tuossa takapihalla katselit minua ja....
      No toisaalta se tuntui hyvältä kun nuori mies pitää tämmöistä vanhaa akkaa niinkin kiihottavana.
      Ja näyttääpä siltä että edelleen kiihottaa.
      Taisin vähän punastua, tai ainakin tuntui siltä. Enkä keksinyt heti mitään järkevämpää vastattavaa, niinpä vain sain vastattua no joo...
      Ulla hymyili ja laski viinilasin pöydälle. Antoi pienen suukon ja laski kätensä seisovan kullini päälle. Katselimme toisiamme ja Ulla puristeli ja siveli kulliani housujen päältä.
      Voi että se tuntui kiihottavalta. ihan tuntui että koska tahansa voisi lasti lentää.
      Hörppäsin lasini tyhjäksi ja laskin sen pöydälle. Pistin käteni Ullan tissin päälle ja puristelin siitä hellästi. Aloimme suutelemaan, ja ilmeisesti Ullakin oli kiihottunut koska hengitti hyvin raskaasti...
      Ulla avasi housuni ja otti kullini käteensä ja kysyi saako maistaa sitä.
      Vastasin että maista vaan jos haluat. Olen ihan vapaasti käytetettävissäsi.
      Ulla antoi kevyen suukon kullini päähän, ja nuoleskeli sitä hellästi samalla puristellen kullini juuresta...
      Sitten hän otti sen suuhunsa, ja imeskeli sitä pyöritellen kieltään terskan ympärillä.
      Se tuntui taivaallisen hyvältä. Kukaan ei ollut ennen osannut tehdä sitä noin hyvin. Eipä siis kestänyt kovin pitkään kun ihan yllättäen alkoi lasti tulla. En edes ehtinyt varoittaa että nyt tulee, mutta ei tuo tuntunut haittaavan, sillä Ulla nieleskeli kaiken, ja imeskeli vielä kulliani kunnes se alkoi muuttua taas veltoksi.
      Sitten ulla nosti päänsä ylös ja sanoi : Tulipa sinulta äkkiä, mutta ei se mitään. Ilmeisesti olit jo puutteessa ja tuntui hyvältä. Sitten hän suuteli minua, ja tunsin sperman maun hänen suussaan.
      En taaskaan osannut sanoa mitään, mutta sain sitten sanottua kiitos...
      Ulla otti huikan viinilasistaan ja hymyillen sanoi ettei tarvitse kiittää, sillä ehkä jotain vastapalvelusta voisit tehdä.
      Sanoin sitten että tietysti... Mitä haluaisit että teen?
      Ulla naurahti ja sanoi : No ehkä noin aluksi voisit tiskata ja sen jälkeen siivota ja ja ja ja..... Vitsivitsi... Tee mitä vaan haluaisit niin katsotaan tykkäänkö.
      Pistin pieneksi ja veltoksi muuttuneen kullini takaisin housuihin, mutta Ulla sanoi että olisit nyt ottanut ne housut ja vaikka loputkin vaatteesi pois, sillä onhan meillä huomiseen asti aikaa...
      Otin siis vaateeni pois toivoen että tuon äskeisen suuhuidon jälkeen vielä kullini pystyisi heräämän henkiin...
      Avasin Ullan paidasta loputkin näpit tärisevin käsin ja hieroin ja suutelin noita upeita tissejä... Siirsin kohta toisen käteni Ullan hameen alle, ja hiukan yllätyin kun ei sieltä löytynytkään pikkuhousuja, vaan käteni osui suoraan kosteaan karvoitukseen. Työnsin sormeni karvojen keskeltä löytvään märkään aukkoon, ja Ulla voihkasi. Hiukan hätäännyin ja kysyin että sattuiko?
      Ulla vastasi ei sattunut. Jatka vaan... Ihanalta tuntuu.
      Jatkoin siis, ja aloin peukalolla samalla hivellä aukon reunoja. Ulla huohotti, kiemurteli ja voihki, jotea arvelin että tuntuu hyvältä...
      Jatkoin aika pitkään suudellen ja imeskellen tissejä, ja yritin samalla saada tissin pullautettua ulos rintsikoista. No se ei onnistunut, mutta sitten Ulla alkoi kiemurrella kovemmin, ja jännittyi ja päästi huokauksen. Olikohan se orgasmi?
      Kun en onnistunut sillä toisella kädelläni saamaan tissiä paljaaksi, niin aloin sillä nostamaan hametta ylemmäs nähdäkseni pillun. Ulla auttoi asiaa itse nostamalla takapuoltaan ja reisiään että sain hameen ihan ylös ja näin tuon ihanan ja houkuttelevan pillun. Suutelin sitä, ja aloin nuolla klitorista. Tuntui että sekin oli Ullasta ihanaa. No niin oli minustakin, vaikka pillusta valuvat nesteen kastelivatkin naamani.
      Kohta Ulla painoi käsillään naamaani tiukemmin pilluaan vasten ja vohki entistäkin kovemmin... Ja taas se jännittyminen ja huokaisu...
      No nyt se varmistui kun Ulla sanoi että hän sai jo toisen kerran. Pidetäänkö vähän taukoa välillä?

      • Kannatti runkata

        Ulla kaatoi lisää viiniä laseihimme, ja otin muodonvuoksi pienen huikan, vaikka en olisi tahtonut sitä ihanaa makua huuhtakkaan suustani pois.
        Jatkoimme juttelua kaikenlaisista asioista, mutta nyt jo tosiaan tunsin itseni paljon rennommaksi.
        Ullakin sen huomasi, ja sanoi nauraen että eikös vaan ollutkin hyvä ajatus tuo äskeinen kun nyt sinäkin olet paljon vapautuneempi vaikka olet alasti naapuri vanhan ämmän vieressä.
        No sain sanottua että et sinä nt niin hirveän vanha ole, ja ehkä enemmän vapauttaisi jos sinäkin olisit alasti.
        Ulla kysyi hymyillen että lupaanko olla järkyttymättä ja olemaan lähtemättä pois jos otan vaatteeni pois?
        No tietysti lupasin, ja sanoin myös että olinhan silloin kesälläkin tykännyt näkemästäni.
        Ulla suuteli minua, ja alkoi ottaa vaatteitaan pois hitaasti ja tanssien kuin joku strippari...
        Aina saatuaan yhden vaatteen pois (no eihän niitä edes ollut kovin montaa. Paita, sukat, rintaliivit ja hame) hän tuli suutelemaan minua. Jos yritin koskea, hän otti kädestäni kiinni ja ravisti päätään hymyillen kiusoittelevasti.
        Viimein kun hän oli saanut vaatteensa pois hän tuli eteeni seisomaan ja sanoi että arvasinhan että järkytyt. Näytät olevan ihan kauhusta jäykkänä ja suuteli jäykkänä seisovaa kulliani.
        Vastasin ettei se kauhusta johdu, vaan siitä että sekin halusi nähdä, ja nyt osoittaa suosiotaan seisten.
        Pistin käteni Ullan vyötärölle ja annoin niiden liukua siitä alemmas lantiolle ja taas takaisin ylemmäs. Katselin tarkkaan tuota kiihottavaa vartaloa: upeat isot rinnat, sopivasti pullea vatsa mutta silti selvästi vyötärö erotui pyöreistä lantion kaarista, tukevat mutta kiinteät reidet , kaunis pehmeä karvatupsu jalkojen välissä...
        Ulla istui viereeni ja suutelimme kiihkeästi. Kätemme liikkuivat toistemme vartaloilla tutkien...
        Kuiskasin että haluaisin työntyä sisääsi...
        Ulla sanoi että hänkin tahtoisi sitä, mutta odotellaan vielä, niin tuntuu paremmalta.
        No juttelimme ja välillä suudeltiin ja kosketeltiin ja maisteltiin viiniä...
        Nyt Ulla kertoi myös sen että hän oli tätä suunnitellut jo siitä asti kun oli nähnyt kesällä että saattaisin olla kiinnostunut sexistä kanssaan. Ja jo sitä ennen hän oli välillä mielessään kuvitellut erilaisia fantasioita MINUN kanssani...
        Oma mies kun ei enää jaksa, viitsi tai halua rakastella, ja silloinkin kun haluaa, niin silloinkin vain suukko ja tissin puristus riittää esileikiksi. Ei tosin ikinä ole paljoa viitsinut sormilla saatikka sitten suulla naista kiihottaa alapäästä.
        Otin tuon selvänä vihjeenä ja pistin heti käteni hänen jalkoväliinsä...
        Melko pianhan tuo taas tapahtui, mutta nyt osasin jo tunnistaa että hän sai orgasmin.
        Istuimme vielä jonkunaikaa sohvalla ja Ulla välillä hetken hieroi kulliani tai antoi sille suukon ja vähän nuoleskeli sitä ettei päässyt veltoksi välillä...
        Sitten Ulla huomasi että alkaa olla jo myöhä... (Kello oli noin puoli kaksitoista) Ja olisi varmaan aika mennä sänkyyn...
        Kysyin vähän epävarmana että pitäisikö minun lähteä kotiin?
        Ulla katsoi minua ja otti naamalleen sellaisen ankaran ilmeen kun sanoi : Jaha... Olenkos minä muka antanut sinulle luvan lähteä johonkin.
        Taisin vähän näyttää säikähtäneeltä koska Ulla hymyili ja otti kiinni kullistani sanoen eihän sun tarvitse lähteä jos vain haluat jäädä yöksi. Itse ainakin vielä haluaisin tätä (puristi kulliani vähän kovemmin).
        Sitten Ulla otti kaukosäätimen ja sammutti television, jonka nyt vasta taas huomasin olleen kokoajan auki. Sitten hän nousi seisomaan eteeni ja kysyi haluanko tulla hänen kanssaan sänkyyn.
        Nousin heti, ja olikin hienoa kun silloin seisova kullini tokkäsi suoraan hänen jalkojensa väliin. Suutelimme ja Ulla pyöritteli takapuoltaan niin että kullini työntyi hänen sisäänsä...
        Koitin siinä heti alkaa liikuttelemaan lantoitani edestakaisin, mutta Ulla tarttui käsillään takapuoleeni ja käski seistä vain paikoillaan. Hän pyöritteli takapuoltaan, ja puristeli pillulihaksillaan... Yllätyin että tuon ikäisellä naisella voi olla noin tiukka pillu. Tunsin että kohta taas lasti lähtee. En kuitenkaan ehtinyt sanoa sitä, kun Ulla lopetti ja sanoi että eipä nyt tässä enempää. Nyt mennään sinne sänkyyn.
        Vetäydyin ulos Ullan sisältä, ja aloin miettiä että käytämmekohän kortsua ja pitääkö roiskia mällit reisille tai vatsalle...
        Ulla sanoi että hän varaa ensimmäisen vessa-vuoron että saisin antaa vehkeeni laskeutua semmoiseen asentoon ettei tarvitse käsillään seistä osuakseen pönttöön.


      • Kannatti runkata
        Kannatti runkata kirjoitti:

        Ulla kaatoi lisää viiniä laseihimme, ja otin muodonvuoksi pienen huikan, vaikka en olisi tahtonut sitä ihanaa makua huuhtakkaan suustani pois.
        Jatkoimme juttelua kaikenlaisista asioista, mutta nyt jo tosiaan tunsin itseni paljon rennommaksi.
        Ullakin sen huomasi, ja sanoi nauraen että eikös vaan ollutkin hyvä ajatus tuo äskeinen kun nyt sinäkin olet paljon vapautuneempi vaikka olet alasti naapuri vanhan ämmän vieressä.
        No sain sanottua että et sinä nt niin hirveän vanha ole, ja ehkä enemmän vapauttaisi jos sinäkin olisit alasti.
        Ulla kysyi hymyillen että lupaanko olla järkyttymättä ja olemaan lähtemättä pois jos otan vaatteeni pois?
        No tietysti lupasin, ja sanoin myös että olinhan silloin kesälläkin tykännyt näkemästäni.
        Ulla suuteli minua, ja alkoi ottaa vaatteitaan pois hitaasti ja tanssien kuin joku strippari...
        Aina saatuaan yhden vaatteen pois (no eihän niitä edes ollut kovin montaa. Paita, sukat, rintaliivit ja hame) hän tuli suutelemaan minua. Jos yritin koskea, hän otti kädestäni kiinni ja ravisti päätään hymyillen kiusoittelevasti.
        Viimein kun hän oli saanut vaatteensa pois hän tuli eteeni seisomaan ja sanoi että arvasinhan että järkytyt. Näytät olevan ihan kauhusta jäykkänä ja suuteli jäykkänä seisovaa kulliani.
        Vastasin ettei se kauhusta johdu, vaan siitä että sekin halusi nähdä, ja nyt osoittaa suosiotaan seisten.
        Pistin käteni Ullan vyötärölle ja annoin niiden liukua siitä alemmas lantiolle ja taas takaisin ylemmäs. Katselin tarkkaan tuota kiihottavaa vartaloa: upeat isot rinnat, sopivasti pullea vatsa mutta silti selvästi vyötärö erotui pyöreistä lantion kaarista, tukevat mutta kiinteät reidet , kaunis pehmeä karvatupsu jalkojen välissä...
        Ulla istui viereeni ja suutelimme kiihkeästi. Kätemme liikkuivat toistemme vartaloilla tutkien...
        Kuiskasin että haluaisin työntyä sisääsi...
        Ulla sanoi että hänkin tahtoisi sitä, mutta odotellaan vielä, niin tuntuu paremmalta.
        No juttelimme ja välillä suudeltiin ja kosketeltiin ja maisteltiin viiniä...
        Nyt Ulla kertoi myös sen että hän oli tätä suunnitellut jo siitä asti kun oli nähnyt kesällä että saattaisin olla kiinnostunut sexistä kanssaan. Ja jo sitä ennen hän oli välillä mielessään kuvitellut erilaisia fantasioita MINUN kanssani...
        Oma mies kun ei enää jaksa, viitsi tai halua rakastella, ja silloinkin kun haluaa, niin silloinkin vain suukko ja tissin puristus riittää esileikiksi. Ei tosin ikinä ole paljoa viitsinut sormilla saatikka sitten suulla naista kiihottaa alapäästä.
        Otin tuon selvänä vihjeenä ja pistin heti käteni hänen jalkoväliinsä...
        Melko pianhan tuo taas tapahtui, mutta nyt osasin jo tunnistaa että hän sai orgasmin.
        Istuimme vielä jonkunaikaa sohvalla ja Ulla välillä hetken hieroi kulliani tai antoi sille suukon ja vähän nuoleskeli sitä ettei päässyt veltoksi välillä...
        Sitten Ulla huomasi että alkaa olla jo myöhä... (Kello oli noin puoli kaksitoista) Ja olisi varmaan aika mennä sänkyyn...
        Kysyin vähän epävarmana että pitäisikö minun lähteä kotiin?
        Ulla katsoi minua ja otti naamalleen sellaisen ankaran ilmeen kun sanoi : Jaha... Olenkos minä muka antanut sinulle luvan lähteä johonkin.
        Taisin vähän näyttää säikähtäneeltä koska Ulla hymyili ja otti kiinni kullistani sanoen eihän sun tarvitse lähteä jos vain haluat jäädä yöksi. Itse ainakin vielä haluaisin tätä (puristi kulliani vähän kovemmin).
        Sitten Ulla otti kaukosäätimen ja sammutti television, jonka nyt vasta taas huomasin olleen kokoajan auki. Sitten hän nousi seisomaan eteeni ja kysyi haluanko tulla hänen kanssaan sänkyyn.
        Nousin heti, ja olikin hienoa kun silloin seisova kullini tokkäsi suoraan hänen jalkojensa väliin. Suutelimme ja Ulla pyöritteli takapuoltaan niin että kullini työntyi hänen sisäänsä...
        Koitin siinä heti alkaa liikuttelemaan lantoitani edestakaisin, mutta Ulla tarttui käsillään takapuoleeni ja käski seistä vain paikoillaan. Hän pyöritteli takapuoltaan, ja puristeli pillulihaksillaan... Yllätyin että tuon ikäisellä naisella voi olla noin tiukka pillu. Tunsin että kohta taas lasti lähtee. En kuitenkaan ehtinyt sanoa sitä, kun Ulla lopetti ja sanoi että eipä nyt tässä enempää. Nyt mennään sinne sänkyyn.
        Vetäydyin ulos Ullan sisältä, ja aloin miettiä että käytämmekohän kortsua ja pitääkö roiskia mällit reisille tai vatsalle...
        Ulla sanoi että hän varaa ensimmäisen vessa-vuoron että saisin antaa vehkeeni laskeutua semmoiseen asentoon ettei tarvitse käsillään seistä osuakseen pönttöön.

        No tulihan se minunkin vessavuoroni viimein, vaikka eihän tuo kulli ollut kunnolla vieläkään laskeutunut ku kokoajan ajattelin mitä nautintoja kohta olisi taas odotettavissa...
        Ulla sanoi että makuuhuone on sitten tuolla yläkerrassa jollet satu tietämään. Älä jää masturboimaan äläkä muutenkaan viivy pitkään etten ehdi nukahtaa...
        Lorottelin siinä sitten mahdollisimman äkkiä rakkoni tyhjäksi ja huuhtaisin kaluni puhtaaksi jos vaikka olisi suusexiäkin tulossa. Kiipesin perässä sinne yläkertaan ja menin ainoaan huoneeseen jossa näkyi valoa.
        Siellä Ulla makasi sängyssä silmät kiinni ja näytteli nukkuvaa. Välillä vähän raotti silmiä ja hymyili, joten arvasin että odotti minun olevan oma-aloitteinen.
        Katselin vähän aikaa ja mietin mitä hän haluaisi minun tekevän. Itsehän olisin halunnut heti vain kiivetä päälle ja työntyä sisään...
        Päätin sitten että nuollaan nyt sitten pillua jota oma mies ei nuole...
        Levitin hiukan Ullan jalkoja että pääsisin paremmin lipomaan ja katselemaan tuota houkuttelevaa näkyä.
        Nuolin ja puristelin pakaroista ja rinnoista melko pitkään Ullan kiemurrellessa ja voihkiessa kunnes taas tuli tuo jännittyminen ja huokaisu...
        Nousin ylös ja kiipesin Ullan päälle suutelemaan häntä ja yritin työntää kovaa kulliani hänen sisäänsä.
        Ulla sanoi että älä vielä sinne... Laita se ensin rintojeni väliin.
        Se kuulosti myös houkuttelevalta, joten työntelin muutaman kerran noiden ihanien rintojen väliin.
        Sitten Ulla sanoi että nyt on aika tulla sisään...
        Laskuduin alemmas, ja koitin osua reikään kovalla kullillani... Olin niin innoisani että eihän se sinne meinannut osua...
        Viimein onnistuin työntymään sisään, ja en kovin montaa kertaa ehtinyt työntää vaikka yritin innostani huolimatta liikkua hitaasti kun tuntui etä kohta tulee... Sanoin että kohta tulee, ja Ulla vastasi huohottaen että anna tulla vaan... Laske sisään vaan...
        Ja sinne roiskahti... monta isolta tuntuvaa roiskahdusta, ja tuntui kuin kaikki voimani olisivat sinne menneet sperman mukana.
        Jäin makaamaan Ullan päälle onnellisena ja tyydytettynä. Suutelimme ja Ullakin näytti onnelliselta...
        Viimein kullini veltostui ja luiskahti pois pillusta ja ulla nousi pyyhkimään valuvat nesteet pois.
        Olin aivan poikki, ja kysyin Ullalta että pitääkö minun nyt lähteä?
        Ulla vastasi että ei varmasti jollei ole mitään hyvin perusteltua syytä. Nyt levätään vähän ja viimeistään aamulla jatketaan.
        Ulla tuli viereeni ja suutelimme ja tovotimme hyvää yötä toisillemme. Jäimme nukkumaan ihan lähekkäin tyytyväisinä...


      • Kannatti runkata
        Kannatti runkata kirjoitti:

        No tulihan se minunkin vessavuoroni viimein, vaikka eihän tuo kulli ollut kunnolla vieläkään laskeutunut ku kokoajan ajattelin mitä nautintoja kohta olisi taas odotettavissa...
        Ulla sanoi että makuuhuone on sitten tuolla yläkerrassa jollet satu tietämään. Älä jää masturboimaan äläkä muutenkaan viivy pitkään etten ehdi nukahtaa...
        Lorottelin siinä sitten mahdollisimman äkkiä rakkoni tyhjäksi ja huuhtaisin kaluni puhtaaksi jos vaikka olisi suusexiäkin tulossa. Kiipesin perässä sinne yläkertaan ja menin ainoaan huoneeseen jossa näkyi valoa.
        Siellä Ulla makasi sängyssä silmät kiinni ja näytteli nukkuvaa. Välillä vähän raotti silmiä ja hymyili, joten arvasin että odotti minun olevan oma-aloitteinen.
        Katselin vähän aikaa ja mietin mitä hän haluaisi minun tekevän. Itsehän olisin halunnut heti vain kiivetä päälle ja työntyä sisään...
        Päätin sitten että nuollaan nyt sitten pillua jota oma mies ei nuole...
        Levitin hiukan Ullan jalkoja että pääsisin paremmin lipomaan ja katselemaan tuota houkuttelevaa näkyä.
        Nuolin ja puristelin pakaroista ja rinnoista melko pitkään Ullan kiemurrellessa ja voihkiessa kunnes taas tuli tuo jännittyminen ja huokaisu...
        Nousin ylös ja kiipesin Ullan päälle suutelemaan häntä ja yritin työntää kovaa kulliani hänen sisäänsä.
        Ulla sanoi että älä vielä sinne... Laita se ensin rintojeni väliin.
        Se kuulosti myös houkuttelevalta, joten työntelin muutaman kerran noiden ihanien rintojen väliin.
        Sitten Ulla sanoi että nyt on aika tulla sisään...
        Laskuduin alemmas, ja koitin osua reikään kovalla kullillani... Olin niin innoisani että eihän se sinne meinannut osua...
        Viimein onnistuin työntymään sisään, ja en kovin montaa kertaa ehtinyt työntää vaikka yritin innostani huolimatta liikkua hitaasti kun tuntui etä kohta tulee... Sanoin että kohta tulee, ja Ulla vastasi huohottaen että anna tulla vaan... Laske sisään vaan...
        Ja sinne roiskahti... monta isolta tuntuvaa roiskahdusta, ja tuntui kuin kaikki voimani olisivat sinne menneet sperman mukana.
        Jäin makaamaan Ullan päälle onnellisena ja tyydytettynä. Suutelimme ja Ullakin näytti onnelliselta...
        Viimein kullini veltostui ja luiskahti pois pillusta ja ulla nousi pyyhkimään valuvat nesteet pois.
        Olin aivan poikki, ja kysyin Ullalta että pitääkö minun nyt lähteä?
        Ulla vastasi että ei varmasti jollei ole mitään hyvin perusteltua syytä. Nyt levätään vähän ja viimeistään aamulla jatketaan.
        Ulla tuli viereeni ja suutelimme ja tovotimme hyvää yötä toisillemme. Jäimme nukkumaan ihan lähekkäin tyytyväisinä...

        Heräsin jossainvaiheessa yöllä enkä tiennyt paljonko kello on... No ei sillä ollut merkitystäkään koska huomasin että kullini seisoo naisen jalkojen välissä...
        Piti ihan hetki miettiä että mitä tää on, kunnes muistin että täällähän olin napurin Ullan luona. Muistin myös miten hauskaa meillä oli aikaisemmin ennen nukahtamista ollut...
        Nyt siis makasimme lusikka-asennossa, ja seisova kullini oli Ullan reisien välissä lähellä tuota ihanaa pillua.
        Koitin liikkua niin että saisin kullini sisään, mutta tuntui taas melko vaikealta onnistua.
        Päätin siis koittaa herätellä Ullaa ja hänen himojaan varovasti.
        Aloin takaapäin puristella ja sitellä rintoja ja suudella niskaa, ja ilmeisesti Ulla siihen vähän heräsikin, koska kääntyi hiukan.
        Hän kääntyi selälleen, mutta nyt jäin vähän hassusti hänen jalkojensa alle. No onneksi edelleen kullini oli vasten märkää pillua.
        Aloin sormilla hieroa ja hyväillä pillua ja huomasin Ullan olevan hereilläkin ja nauttivan.
        Hän siirsi käteni pillun yläreunaan (klitoris kuulemma on siinä) ja käski siitä hieroa hellästi... Sitten hän ohjasi kullini sisäänsä ja käski vain maata liikuttamatta muuta kuin sitä kättä.
        Ulla itse kiemurteli ja voihki ja puristeli pillullaan kovaa kulliani kunnes taas sai orgasmin. Se tuntui kullissanikin kovana puristuksena, ja senjälkeen sllaista kivaa värinää. Kuitenkin onneksi tuon kestin laukeamatta, ja jatkoin klitoriksen hivelyä... Ulla kiemurteli ja voihki ja puristeli... Tunsin että kohta laukean... Ja niin taas roiskahti spermat tuonne ihanaan onkaloon, ja juuri samalla hetkellä Ullakin sai orgasmin.
        Makasimme taas onnellisen raukeina sisäkkäin kunnes kullini valui velttona ulos. Ulla nousi taas pyyhkimään valuvat nesteet ettei lakanat ihan kokonaan kastuisi.
        Suutelimme ja nukahdimme taas lähekkäin kumpikin tyytyväisinä ja tyydytettyinä.


      • Kannatti runkata
        Kannatti runkata kirjoitti:

        Heräsin jossainvaiheessa yöllä enkä tiennyt paljonko kello on... No ei sillä ollut merkitystäkään koska huomasin että kullini seisoo naisen jalkojen välissä...
        Piti ihan hetki miettiä että mitä tää on, kunnes muistin että täällähän olin napurin Ullan luona. Muistin myös miten hauskaa meillä oli aikaisemmin ennen nukahtamista ollut...
        Nyt siis makasimme lusikka-asennossa, ja seisova kullini oli Ullan reisien välissä lähellä tuota ihanaa pillua.
        Koitin liikkua niin että saisin kullini sisään, mutta tuntui taas melko vaikealta onnistua.
        Päätin siis koittaa herätellä Ullaa ja hänen himojaan varovasti.
        Aloin takaapäin puristella ja sitellä rintoja ja suudella niskaa, ja ilmeisesti Ulla siihen vähän heräsikin, koska kääntyi hiukan.
        Hän kääntyi selälleen, mutta nyt jäin vähän hassusti hänen jalkojensa alle. No onneksi edelleen kullini oli vasten märkää pillua.
        Aloin sormilla hieroa ja hyväillä pillua ja huomasin Ullan olevan hereilläkin ja nauttivan.
        Hän siirsi käteni pillun yläreunaan (klitoris kuulemma on siinä) ja käski siitä hieroa hellästi... Sitten hän ohjasi kullini sisäänsä ja käski vain maata liikuttamatta muuta kuin sitä kättä.
        Ulla itse kiemurteli ja voihki ja puristeli pillullaan kovaa kulliani kunnes taas sai orgasmin. Se tuntui kullissanikin kovana puristuksena, ja senjälkeen sllaista kivaa värinää. Kuitenkin onneksi tuon kestin laukeamatta, ja jatkoin klitoriksen hivelyä... Ulla kiemurteli ja voihki ja puristeli... Tunsin että kohta laukean... Ja niin taas roiskahti spermat tuonne ihanaan onkaloon, ja juuri samalla hetkellä Ullakin sai orgasmin.
        Makasimme taas onnellisen raukeina sisäkkäin kunnes kullini valui velttona ulos. Ulla nousi taas pyyhkimään valuvat nesteet ettei lakanat ihan kokonaan kastuisi.
        Suutelimme ja nukahdimme taas lähekkäin kumpikin tyytyväisinä ja tyydytettyinä.

        Heräsin kun ulkoa kuului jotain lasten huutoa... Ikkunaverhojen välistä näkyi jo valoisaa taivasta... Oli siis aamu.
        Makasin selälläni ja huomasin Ullan vielä nukkuvan, mutta puristavan kädessään seisovaa kulliani. Ihan kuin koittaisi pitää kiinni etten karkaisi.
        No en tosiaankaan aikonut karata.
        Käännyin Ullaan päin ja suutelin häntä poskelle. Onnellinen hymy levisi kasvoille, vaikka olikin vielä unessa.
        Hyväilin hänen rintojaan ja katselin kuika sexikäs ja kiihottava voikaan olla tuollainen aikuinen hiukan pullea nainen. Tähän astiset kokemukseni oikeasta alastomasta naisesta olivatkin olleet lähinnä tyttöjä. Nuorin 14 ja vanhin 19 vuotias.
        Suurin osa heistä oli ollut sen kokoisia että tuollaiseen Ullaan heitä olisi tarvittu kaksi. Muutama vähän muodokkaampikin kyllä, mutta ei kylläkään silti kukaan ollut osannut yhtä hyvin tyydyttää halujani. Luulenpa että en enää edes harkitse alle 30 vuotiaita naisia ennenkuin ehkä sitten joskus kun alan haluta lapsia. Siis tehdä lapsia..
        No näitä miettiessäni siirryin taas koskettelemaan Ullan pillua ja toivoin että hän jo heräisi... Sormeilin pillua, ja kurottauduin suutelemaan rintoja kun Ulla heräsi. Hänkin heti huomasi mikä hänellä oli kädessään ja sanoi että olikin halunnut kovaa munaa aamiaiseksi.
        Hän kääntyi kyljelleen ja käski minun kääntyä niin että voidaan olla 69 asennossa...
        Nuolin siis nauttien hänen pilluaan ja hän imeskeli ja nuoli kulliani.
        Tunsin että olen kohta laukeamassa, ja sanoin että kohta tulee...
        Ulla päästi irti kullistani ja käski nuola kovempaa...
        Nuolin kuin koira pitkin lipaisuin, ja viimein Ulla sai orgasmin.
        Käännyin toisinpäin ja nousin hänen päälleen koittaen saada taas kullini hänen sisäänsä, mutta Ulla käski minun mennä makaamaan selälleni...
        Hän nousi päälleni ratsastamaan, ja oli todella kiihottavaa katsella kuinka suuret rinnat pomppivat... Ulla taisi huomata että olen taas lähellä laukeamista, koska hidasti ja alkoi vain pyörittäen takapuoltaan liikkua ... Aloin sormillani hieroa klitorista, ja kohta Ulla taas kiihdytti vauhtia, ja laukesimme yhtäaikaa kuin parhaissa pornoleffoissa.
        Suutelimme ja menimme suihkuun. Suihkun jälkeen Ulla keitti meille aamiaiseksi kahvia ja puuroa.
        Juttelimme siinä taas kaikenlaisia kun puhelimeni soi, ja äitini vaan siellä kyseli missä olen ja tulenko kotiin syömään... Sanoin että olen yhden kaverin luona, enkä tule syömään...
        Ulla siinä kertoi että olin hänen siihenastisista paras sexikokemus... No tosin ei ollut kuulemma ollutkaan aikaisemmin kuin kolmen muun kanssa.
        Siinä aamiaisen jälkeen vielä hyväilimme toisiamme ja nuolin Ullalle vielä yhden orgasmin, mutta noloa tunnustaa että minulla ei enää riittänyt puhia saada kulliani seisomaan.
        Ulla kyllä sanoi että eipä kyllä enää monella muullakaan näin monen kerran jälkeen voimat riittäisi.
        Kun lähdin kotiin Ulla sanoi että tulevaisuudessa voisimme harrastaa näitä juttuja useamminkin, ja vaikka vain vähän lyhyempinäkin sessioina.
        Sovimme siis että jos jommankumman puolelta tulee edes parin tunnin rauhallinen hetki, niin silloinhan naapurivierailut on paikallaan. Siis siellä kummassa on yksinäinen kotona.


      • *Knud Möller*
        Kannatti runkata kirjoitti:

        Heräsin kun ulkoa kuului jotain lasten huutoa... Ikkunaverhojen välistä näkyi jo valoisaa taivasta... Oli siis aamu.
        Makasin selälläni ja huomasin Ullan vielä nukkuvan, mutta puristavan kädessään seisovaa kulliani. Ihan kuin koittaisi pitää kiinni etten karkaisi.
        No en tosiaankaan aikonut karata.
        Käännyin Ullaan päin ja suutelin häntä poskelle. Onnellinen hymy levisi kasvoille, vaikka olikin vielä unessa.
        Hyväilin hänen rintojaan ja katselin kuika sexikäs ja kiihottava voikaan olla tuollainen aikuinen hiukan pullea nainen. Tähän astiset kokemukseni oikeasta alastomasta naisesta olivatkin olleet lähinnä tyttöjä. Nuorin 14 ja vanhin 19 vuotias.
        Suurin osa heistä oli ollut sen kokoisia että tuollaiseen Ullaan heitä olisi tarvittu kaksi. Muutama vähän muodokkaampikin kyllä, mutta ei kylläkään silti kukaan ollut osannut yhtä hyvin tyydyttää halujani. Luulenpa että en enää edes harkitse alle 30 vuotiaita naisia ennenkuin ehkä sitten joskus kun alan haluta lapsia. Siis tehdä lapsia..
        No näitä miettiessäni siirryin taas koskettelemaan Ullan pillua ja toivoin että hän jo heräisi... Sormeilin pillua, ja kurottauduin suutelemaan rintoja kun Ulla heräsi. Hänkin heti huomasi mikä hänellä oli kädessään ja sanoi että olikin halunnut kovaa munaa aamiaiseksi.
        Hän kääntyi kyljelleen ja käski minun kääntyä niin että voidaan olla 69 asennossa...
        Nuolin siis nauttien hänen pilluaan ja hän imeskeli ja nuoli kulliani.
        Tunsin että olen kohta laukeamassa, ja sanoin että kohta tulee...
        Ulla päästi irti kullistani ja käski nuola kovempaa...
        Nuolin kuin koira pitkin lipaisuin, ja viimein Ulla sai orgasmin.
        Käännyin toisinpäin ja nousin hänen päälleen koittaen saada taas kullini hänen sisäänsä, mutta Ulla käski minun mennä makaamaan selälleni...
        Hän nousi päälleni ratsastamaan, ja oli todella kiihottavaa katsella kuinka suuret rinnat pomppivat... Ulla taisi huomata että olen taas lähellä laukeamista, koska hidasti ja alkoi vain pyörittäen takapuoltaan liikkua ... Aloin sormillani hieroa klitorista, ja kohta Ulla taas kiihdytti vauhtia, ja laukesimme yhtäaikaa kuin parhaissa pornoleffoissa.
        Suutelimme ja menimme suihkuun. Suihkun jälkeen Ulla keitti meille aamiaiseksi kahvia ja puuroa.
        Juttelimme siinä taas kaikenlaisia kun puhelimeni soi, ja äitini vaan siellä kyseli missä olen ja tulenko kotiin syömään... Sanoin että olen yhden kaverin luona, enkä tule syömään...
        Ulla siinä kertoi että olin hänen siihenastisista paras sexikokemus... No tosin ei ollut kuulemma ollutkaan aikaisemmin kuin kolmen muun kanssa.
        Siinä aamiaisen jälkeen vielä hyväilimme toisiamme ja nuolin Ullalle vielä yhden orgasmin, mutta noloa tunnustaa että minulla ei enää riittänyt puhia saada kulliani seisomaan.
        Ulla kyllä sanoi että eipä kyllä enää monella muullakaan näin monen kerran jälkeen voimat riittäisi.
        Kun lähdin kotiin Ulla sanoi että tulevaisuudessa voisimme harrastaa näitä juttuja useamminkin, ja vaikka vain vähän lyhyempinäkin sessioina.
        Sovimme siis että jos jommankumman puolelta tulee edes parin tunnin rauhallinen hetki, niin silloinhan naapurivierailut on paikallaan. Siis siellä kummassa on yksinäinen kotona.

        Kommunismin tuho oli väistämätön seuraus samaan aikaan yhtenevän euroopan kanssa . Samaa kapitalismia haluaa nyt kaikki ns. entiset itä-blokin maat.
        Hyvät kyydit sait muuten naapurin mature-Ullalta.. Toisaalta,-onko nämä halukkaat maat valmiita ,-ns.eurokuntoisia liittymään unioniin?
        Ullan kiimainen olemus ja naimahalut aisti melkeinpä tänne Brysseliin asti.
        Maailmanmeno on eräänlaisessa murrosvaiheessa parhaillaan ja sen ja naapurin Ullan naimisjuttujen kombinaatiohan on mitä mielenkiintoisinta seurattavaa.


      • ARTSECSISM
        *Knud Möller* kirjoitti:

        Kommunismin tuho oli väistämätön seuraus samaan aikaan yhtenevän euroopan kanssa . Samaa kapitalismia haluaa nyt kaikki ns. entiset itä-blokin maat.
        Hyvät kyydit sait muuten naapurin mature-Ullalta.. Toisaalta,-onko nämä halukkaat maat valmiita ,-ns.eurokuntoisia liittymään unioniin?
        Ullan kiimainen olemus ja naimahalut aisti melkeinpä tänne Brysseliin asti.
        Maailmanmeno on eräänlaisessa murrosvaiheessa parhaillaan ja sen ja naapurin Ullan naimisjuttujen kombinaatiohan on mitä mielenkiintoisinta seurattavaa.

        Kyllähän on viesti moinen toi yläpuolella, sinä sitten sotkit poliittisen toinnan ja sksileikit ihan tosissaan toisiinsa, yhteinen nimittäjä niille löytyy minun lakkarista :

        POLISECSTICS.


      • Anonyymi
        Kannatti runkata kirjoitti:

        Heräsin kun ulkoa kuului jotain lasten huutoa... Ikkunaverhojen välistä näkyi jo valoisaa taivasta... Oli siis aamu.
        Makasin selälläni ja huomasin Ullan vielä nukkuvan, mutta puristavan kädessään seisovaa kulliani. Ihan kuin koittaisi pitää kiinni etten karkaisi.
        No en tosiaankaan aikonut karata.
        Käännyin Ullaan päin ja suutelin häntä poskelle. Onnellinen hymy levisi kasvoille, vaikka olikin vielä unessa.
        Hyväilin hänen rintojaan ja katselin kuika sexikäs ja kiihottava voikaan olla tuollainen aikuinen hiukan pullea nainen. Tähän astiset kokemukseni oikeasta alastomasta naisesta olivatkin olleet lähinnä tyttöjä. Nuorin 14 ja vanhin 19 vuotias.
        Suurin osa heistä oli ollut sen kokoisia että tuollaiseen Ullaan heitä olisi tarvittu kaksi. Muutama vähän muodokkaampikin kyllä, mutta ei kylläkään silti kukaan ollut osannut yhtä hyvin tyydyttää halujani. Luulenpa että en enää edes harkitse alle 30 vuotiaita naisia ennenkuin ehkä sitten joskus kun alan haluta lapsia. Siis tehdä lapsia..
        No näitä miettiessäni siirryin taas koskettelemaan Ullan pillua ja toivoin että hän jo heräisi... Sormeilin pillua, ja kurottauduin suutelemaan rintoja kun Ulla heräsi. Hänkin heti huomasi mikä hänellä oli kädessään ja sanoi että olikin halunnut kovaa munaa aamiaiseksi.
        Hän kääntyi kyljelleen ja käski minun kääntyä niin että voidaan olla 69 asennossa...
        Nuolin siis nauttien hänen pilluaan ja hän imeskeli ja nuoli kulliani.
        Tunsin että olen kohta laukeamassa, ja sanoin että kohta tulee...
        Ulla päästi irti kullistani ja käski nuola kovempaa...
        Nuolin kuin koira pitkin lipaisuin, ja viimein Ulla sai orgasmin.
        Käännyin toisinpäin ja nousin hänen päälleen koittaen saada taas kullini hänen sisäänsä, mutta Ulla käski minun mennä makaamaan selälleni...
        Hän nousi päälleni ratsastamaan, ja oli todella kiihottavaa katsella kuinka suuret rinnat pomppivat... Ulla taisi huomata että olen taas lähellä laukeamista, koska hidasti ja alkoi vain pyörittäen takapuoltaan liikkua ... Aloin sormillani hieroa klitorista, ja kohta Ulla taas kiihdytti vauhtia, ja laukesimme yhtäaikaa kuin parhaissa pornoleffoissa.
        Suutelimme ja menimme suihkuun. Suihkun jälkeen Ulla keitti meille aamiaiseksi kahvia ja puuroa.
        Juttelimme siinä taas kaikenlaisia kun puhelimeni soi, ja äitini vaan siellä kyseli missä olen ja tulenko kotiin syömään... Sanoin että olen yhden kaverin luona, enkä tule syömään...
        Ulla siinä kertoi että olin hänen siihenastisista paras sexikokemus... No tosin ei ollut kuulemma ollutkaan aikaisemmin kuin kolmen muun kanssa.
        Siinä aamiaisen jälkeen vielä hyväilimme toisiamme ja nuolin Ullalle vielä yhden orgasmin, mutta noloa tunnustaa että minulla ei enää riittänyt puhia saada kulliani seisomaan.
        Ulla kyllä sanoi että eipä kyllä enää monella muullakaan näin monen kerran jälkeen voimat riittäisi.
        Kun lähdin kotiin Ulla sanoi että tulevaisuudessa voisimme harrastaa näitä juttuja useamminkin, ja vaikka vain vähän lyhyempinäkin sessioina.
        Sovimme siis että jos jommankumman puolelta tulee edes parin tunnin rauhallinen hetki, niin silloinhan naapurivierailut on paikallaan. Siis siellä kummassa on yksinäinen kotona.

        Ihana tarina, minäkin nuorena parista naapurin rouvasta, no sainkin toisen niistä kun muutin omilleni, vieläkin m uistan sen kokenuksen yli 30 vuoden jälkeen, tosin tämä oli vain 15 v vanhempi mutta hyvää oli ;)


    • aika hyvä

    • Huoh..

      "Hän siirsi käteni pillun yläreunaan (klitoris kuulemma on siinä)"

      Missä tynnyrissä oot elänyt? Ainiin, mutta tämähän olikin vain vanhan sedän fantasiakirjoitelma.

    • mk

      no ei tuo mikään tositarina kyllä oo.

      • VITTUREIKÄÄN

        ..työnnä pääsi !


    • thhgrhh

      miks kaikki aina epäilee tarinoiden tosiutta?

    • wasp

      Totta tai ei, mitä väliä?! Helvetin hyvä stoori!

      • JUST NIIN !

        J U S T N I I N ! ! !


    • runk runk

      kulllihan tossa nousi j a,,,,

    • Anonyymi

      loikoilin parvekkeella myöhään illalla kuulin kun naapuri tuli tupakalle ystävänsä kanssa. Kuuntelin kun keskustelivat pyyhe päällä, naapuri kertoi että tulisi joku joka naisi kyselemättä, kun ukko on semmoinen nössö. Ystävä kertoi että sillä sama juttu, hei koira nuuskii jalkoja, anna nuuskia se on vähän villi. Apua nyt se nuolee pakaroita , pureeko se ei pure, tiiätkö se lipoo pillua apua kun tuntuu kieli hyvältä, anna nuolla saat vähän eriä kun ukolta. Hei mennään sisälle jättivät oven auki kuulin kun huokaili ei juku mä saan kohta jos ei lopeta eiiii nyt tulee ja tulee kunnolla. Odota tuon saunatakin, mitä ole vaan siinä hei se hyppii ja tökkii , mitä sinä ohjaan sitä oiiih ei jumalauta se on nopea luoja kun se paksunee ota pois.
      Anna olla tunnet kohta luoja kun se ruiskii eiii se on paksu oi oiii, minä tulen taas oi oi se ei lähe pois mitä, anna olla nyt nyt se ruiskii taas mä kuolen se tulee ja tulee saan taas, imi ime mun nännit on herkällä ihanaa eiii nyt se lähti. Voi kauhea oliko tuo minussa viekäkin pillu sykkii annetaan sen nuolla ihanaa ime ime, sinulla on kauniit rinnat hmm ,en tiennyt että olen vähän lesbo sinulla on ihanat huulet, kuului kun koira lipoi. Nyt tiedän minkä yllätyksen naapurille annan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe