Moro. oon 15 v poika ja haluisin perustaa oman minecraft serverin, mutta tarvisin siihen jonkun kaverin joka vois mun kanssa perustaa serveriä. ite olen pitänyt serveriä mutta sitten lopetin koska oli huono netti enkä voinut pitää kotihostia enään. Nyt etsin kaveria joka haluisit perustaa serverin kanssani ja jolla olisit hyvä netti jo joka voisi hostia servua.
Olen itse pelaillut minecraftsia alpha aijoiltaa asti jotenka tiedän kaikki minecraftin craftaamiset ym ym. Olen toiminut monella minecraft serverillä Moderaattorina ja parilla kavereitten minecraft servereillä Adminina. Olen parilta serveriltä saanut Bannit mutta no ajat ovat jo ohitse. Jos jotakuta kiinnostaa alkaa pitämään minun kanssani serveriä niin ilmotelkaas. Kysykää ihmeessä jos jotain on kysyttävää minulta. Minulla on skype jossa voin skypettää jos jotakuta nyt sattuu kiinnostaa. Minun minecraft nimeni on Mixari21 (tarkotus ostaa uus minecraft lähiaikoina) Ja jos kiinnostaa Youtube kanavani niin voit stekkaa senkin (TheMixari21) Ja skype nimenäni on kanssa (themixari21)
Minecraft serverin perustaminen!
18
760
Vastaukset
- Killerv0
Ei viddu Mixari, mä voin tulla xD xD T: Killerv0 (muistakaa kaikki tulla OmenaCraftiin) !
- EiOmena
xD Kato Killerv0 Hyppiny tänne xD
- Killerv0
EiOmena kirjoitti:
xD Kato Killerv0 Hyppiny tänne xD
Sä mun tälle linkkasit, Mixari, sun ''hakemus'' on aika trolli ... lol
- OmenaAh
Löysin ku etin servu iipeetä :d
- abba 00
ootko käyny mixari naamiocraft servul, se on best
- joku
miten tehään serveri
Moi itse olen hostannut serveriä kohta puoli vuotta että tiedän aika paljon sen pidosta ja pluginien asennuksesta ja vähän kaikesta muusta. meillä tuo netti varmaan pitäisi pitää noin 30 pelaajaa mutta en ole varma koska sielä ei ole ollut kuin 7 maksimissaan ja aivan hyvin on pelannut. Voisit tulla operaattoriksi koska ei ylimääräisistä op koskaan haittaa ole ja vaikutat aika osaavalta. ja jos tästä serveristä on tulossa hyvin suosittukin niin on myös mahdollisuus muuttaa se 24/7 pyöriväksi ja meille saa myös valokuidun jonkun 100 pelaajan hostaamiseen jos haluaa serveriä parannella mutta lähdemme nyt pienestä liikkeele katsomme kuinka tämän projektin kanssa käy. Minultakin löytyy skype eli jos sinua kiinostaa voit ottaa yhteyttä niin voin vastata kysymyksiin. Skype nimeni on illoinari95 ja minun saa parhaiten yhteyttä 17-22 aikaan
- speedy132
juu mä voisin... Ittelläni on ollu muutamia servuja, nyt vain 1. Olen Mod yhdellä servulla, OP yhdessä servussa (siel ei oo blugineita) ois mul varmaa servu jos on blugarit, mut jostain kumman syystä aina kun saan jonkun bluginin, servulleni ei pääse kuin lcalhostilla O.o
- speedy132
tohon äskeseen: oon 11w, kohta 12w ja skype nimeni on speedy13288
- aak3
Mixari21 Palvelin oli aikoinaan BEST :) Kunnon PVP Ja paras ylläpito!
- minecraft hullu
tuolta sivulta löytyy hyviä ohjeita serverin perustamiseen ja ylläpitämiseen.
http://freeleaguecodes.com/ref/ - servupelaaja
tulkaa mun hamachi servulle nimi mun eka servu pass 1234
- "ASD"
Voisko joku tehä mulle servun tai pelata mun kaa minee?
- danil 2
Pistetän haaste pelin omistan serverin 24/7 olen 16v kirkkonummella ip:murtocraft.waltsu.net homman koht konen ja alan hostaman muiden servereitä mutta se on vasta testi vaihe ja ei ole vielä tietoa milloin saisin sen konen mutta käykää ajan huviksi Tuolla serverillä mun omistama
Voisiko joku tehdä minunkanssa Minecraft Serverin? Olen 12v poika ja mukava kaveri. Tubetan myös.
- rop1234
Mä voin minä pidään servereitä ylä
- Sankaritarina
Lämminhenkinen vastaus.
- Anonyymi
haluaisko joku tehä mun kaa minessä servun ja hostaa jollai muul ku aternoksel mielellää osais käyttää komentoi ja command bokkei ota yhteyttä discordissa Olivertube#6359 tai ig oliver_tube
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103