Minecraft serverin perustaminen!

Mixari21

Moro. oon 15 v poika ja haluisin perustaa oman minecraft serverin, mutta tarvisin siihen jonkun kaverin joka vois mun kanssa perustaa serveriä. ite olen pitänyt serveriä mutta sitten lopetin koska oli huono netti enkä voinut pitää kotihostia enään. Nyt etsin kaveria joka haluisit perustaa serverin kanssani ja jolla olisit hyvä netti jo joka voisi hostia servua.
Olen itse pelaillut minecraftsia alpha aijoiltaa asti jotenka tiedän kaikki minecraftin craftaamiset ym ym. Olen toiminut monella minecraft serverillä Moderaattorina ja parilla kavereitten minecraft servereillä Adminina. Olen parilta serveriltä saanut Bannit mutta no ajat ovat jo ohitse. Jos jotakuta kiinnostaa alkaa pitämään minun kanssani serveriä niin ilmotelkaas. Kysykää ihmeessä jos jotain on kysyttävää minulta. Minulla on skype jossa voin skypettää jos jotakuta nyt sattuu kiinnostaa. Minun minecraft nimeni on Mixari21 (tarkotus ostaa uus minecraft lähiaikoina) Ja jos kiinnostaa Youtube kanavani niin voit stekkaa senkin (TheMixari21) Ja skype nimenäni on kanssa (themixari21)

18

694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Killerv0

      Ei viddu Mixari, mä voin tulla xD xD T: Killerv0 (muistakaa kaikki tulla OmenaCraftiin) !

      • EiOmena

        xD Kato Killerv0 Hyppiny tänne xD


      • Killerv0
        EiOmena kirjoitti:

        xD Kato Killerv0 Hyppiny tänne xD

        Sä mun tälle linkkasit, Mixari, sun ''hakemus'' on aika trolli ... lol


    • OmenaAh

      Löysin ku etin servu iipeetä :d

    • abba 00

      ootko käyny mixari naamiocraft servul, se on best

    • joku

      miten tehään serveri

    • Moi itse olen hostannut serveriä kohta puoli vuotta että tiedän aika paljon sen pidosta ja pluginien asennuksesta ja vähän kaikesta muusta. meillä tuo netti varmaan pitäisi pitää noin 30 pelaajaa mutta en ole varma koska sielä ei ole ollut kuin 7 maksimissaan ja aivan hyvin on pelannut. Voisit tulla operaattoriksi koska ei ylimääräisistä op koskaan haittaa ole ja vaikutat aika osaavalta. ja jos tästä serveristä on tulossa hyvin suosittukin niin on myös mahdollisuus muuttaa se 24/7 pyöriväksi ja meille saa myös valokuidun jonkun 100 pelaajan hostaamiseen jos haluaa serveriä parannella mutta lähdemme nyt pienestä liikkeele katsomme kuinka tämän projektin kanssa käy. Minultakin löytyy skype eli jos sinua kiinostaa voit ottaa yhteyttä niin voin vastata kysymyksiin. Skype nimeni on illoinari95 ja minun saa parhaiten yhteyttä 17-22 aikaan

    • speedy132

      juu mä voisin... Ittelläni on ollu muutamia servuja, nyt vain 1. Olen Mod yhdellä servulla, OP yhdessä servussa (siel ei oo blugineita) ois mul varmaa servu jos on blugarit, mut jostain kumman syystä aina kun saan jonkun bluginin, servulleni ei pääse kuin lcalhostilla O.o

      • speedy132

        tohon äskeseen: oon 11w, kohta 12w ja skype nimeni on speedy13288


    • aak3

      Mixari21 Palvelin oli aikoinaan BEST :) Kunnon PVP Ja paras ylläpito!

    • minecraft hullu
    • servupelaaja

      tulkaa mun hamachi servulle nimi mun eka servu pass 1234

    • "ASD"

      Voisko joku tehä mulle servun tai pelata mun kaa minee?

    • danil 2

      Pistetän haaste pelin omistan serverin 24/7 olen 16v kirkkonummella ip:murtocraft.waltsu.net homman koht konen ja alan hostaman muiden servereitä mutta se on vasta testi vaihe ja ei ole vielä tietoa milloin saisin sen konen mutta käykää ajan huviksi Tuolla serverillä mun omistama

    • Voisiko joku tehdä minunkanssa Minecraft Serverin? Olen 12v poika ja mukava kaveri. Tubetan myös.

    • rop1234

      Mä voin minä pidään servereitä ylä

    • Sankaritarina

      Lämminhenkinen vastaus.

    • Anonyymi

      haluaisko joku tehä mun kaa minessä servun ja hostaa jollai muul ku aternoksel mielellää osais käyttää komentoi ja command bokkei ota yhteyttä discordissa Olivertube#6359 tai ig oliver_tube

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe