Mitä mieltä ootte siitä jos kumppani ei vastaile puhelimeen tai viesteihin, kun on ottamassa kuppia?
Mielipiteitä
6
76
Vastaukset
- jjjhjhjj
Kuppaa ei taida olla montaa eri mallia mut se miten se tarttuu vie kyl voiton puhelimen räpläilystä
- minä vain
En puhunut kupasta vaan tarkoitin kyllä brenkun ottamista.
- hjhjhhjhh
Ehkä se ryyppää ku ei jaksa kuunnella sun kyselyitäs koko ajan. Ja jos jotain niin tärkeää kysyttävää kysy ennen ku se lähtee vetään.
- itsesseni
Naisena sitä mieltä että miksi pitäisi soitella tai miksi pitäisi vastata? Itse kun lähden viettämään iltaa,en todellakaan kuule edes jos puheli soi ja pidän hauskaa ystävieni kesken. Enkä vastaavasti soittele miehenkään perään,herättää kuitenkin "tyylikkäästi" romuamalla aamuyöstä jääkaapilla :)
- ===========
Mä en edes yritä soittaa, kun tiedän ettei se kuule. Ja jos kuulee ja vastaa, niin en jaksa kauaa kuunnella sitä taustamökää ja miehen huppelissa oloa... Eli laitan viestin, joskus saan vastauksen ja joskus en. Olishan se kiva saada se vastaus, mut ymmärrän et aina sitä ei huomaa. Itsekään en huomais varmasti jos olisin pitämässä hauskaa kavereiden kanssa. Baarissa on kova metelikin. Joskus kyllä ärsyttää kun vastausta ei tule. Mut en mä mitään ihmeitä yleensä edes viestitä, laitan vaan hyvänyöntoivotukset kun olen menossa nukkumaan. :)
- minä vain
Eihän täs mitään mutta kun välimatkaa välillämme n. 600 kilsaa ja ootan yhteistä lasta.
Omasta mielestä en jäkätä yimääräisistä ja jos lähtee ottamaan niin mikäs siinä.
Ukko kun ei ole baarityyppiä vaan istuu jonkun kämpillä ja dokaa.
Siks herääkin välillä kysymys, että mitä siellä milloinkin tapahtuu kun ei vaivaudu koko aikana vastaamaan, edes tekstiviestillä. Raskauttakaan ei ole paljoo jälkellä ja luulis kuitenkin olevan valppaana.
Nyt ei kuitenkaan ole mistään teini-isästä kyse, joka bailaa baareissa täyttä päätä.
En tiedä....onko sitten lie raskaushormonit vai mikä jyllää mutta ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472