hyviä näkijöitä?

kiinnostunut

eli tarkotus ei ole haukkua ketään vaan kiinnostaisi tietää kenellä näkijällä on osunut oikeaan ja asioita tapahtunut niinkuin näki :) itseä kiinnostaisi varsinkin sellainen näkijä joka pystyy hyvin katsomaan suhdeasioita ja tulevia kumppaneita :)
itselle hyvin nähneitä ovat olleet nina kallio ja meedio mirelle ja kuvankatsoja mahorkka. asiat menneet niinkuin nähneet

55

4731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt uskon...

      nina kallio se mullekkin näki ja en uskonut päivääkään näin tapahtuvan. Parikymppiä otti tulkinnasta ja sai kysyä vielä lisäkysymyksiä, oikein lämmin ja hyvä näkijä

    • katselija.

      Laita Nina ihan reilut mainokset vaikka facebookiin!! Ei tämä piilomainonta kovin fiksua ole

    • kiinnostunut

      hyt uskon..näkikö suhde asiat oikeen? :) siis nina :)

      • nyt uskon....

        kyllä näki ;) kun se mies tuli kohdalle niin avot. Aika pelottavaa, kyllä muutakin näki ja osa jo toteutunutkin


    • Äiti opissa

      No voin sanoa, että minulle Keskiyö/Tuntijasi kertoi tosi osuvia asioita niin menneestä, kuin tulevastakin. Kirjoitti että tapaan miehen, jonka tunnen jo ennestään. En uskonut ollenkaan, mut niin vain kävi.
      Sitten myös suhteeni poikaani palasi ennalleen, aivan kuten hän kirjoitti.
      En ensin uskonut koko juttuun tosissani, mutta ihme ja kumma asiat selvisivät.
      Työpaikanmuutos onnistui, hän tuki yritystäni.
      Kiitos siitä, en kadu yhteydenottoani.
      Halusin vain kertoa, ehkä jollakin muulla on myös positiivista kokemusta tästä näkijästä?

      • puijari.

        Ihan puuta heinää tarinoi ainakin minulle tämä keskiyö.


    • ohoh vaan

      Nina on todella kallis, toisin kuin väitetään! 50 euroa 6 kuukauden ennustuksesta. Ajatelkaahan nyt vähän!

      • ota selvää asioista

        20e ottaa ja on todella laaja tulkinta. ohoh vaan, oletkos ottanut tulkinnan vai huuteletko muuten vaan. 45e ottaa vuoden tulkinnasta ja ton pari kymppiä puolelta vuodelta. Minulle asiat nähnyt, saa myös esittää lisäkysymyksiä. erittäin lämmin näkijä. Moni häntä kehunut siksi itsekkin otin. eikä todellakaan ota 50e


      • turhake.....

        mikäs sulla on tätä ninaa vastaan kun sitä joka foorumilla haukut? oletko ottanut tulkinnan? mulle ties kyllä ja ei todellakaan ota 50e. Moni kenelle soittaa ni toi 50e menee puolessa tunnissa.


    • ...

      Lopetappa Nina taas tuo itsesi mainostaminen. Kyllä se isi ne karkkirahat antaa

    • ihmeissään 79

      onko nuo ninan näkemät asiat tapahtuneet sen ajan sisällä mitä näki? itseä myös suhdeasiat kiinnostavat :) näki kihlat minulle ja eräälle miehellä ja toisaalta aika vaikea sitä uskoa :D toki toivon että näin käy....;) mutta näki kyllä muitakin asioita mitkä ovat jo tapahtuneet toteen :)

      • tyytyväinen....!!!!

        kyllä minulle näki ja täällä nyt näköjään haluaa mustamaalata, mutta jätetään ne omaan arvoonsa


    • Etkö jo älyä ?

      Nina. LOPETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • tekniset ongelmat

      Eikö Nina ole tarot-tulkitsija eikä selvänäkijä? En tosin tiedä.

    • lovebirdie

      Olen soittanut usealle ennustajalle...Leena Fyhr kertoo aina samat merimatkat ym...Ajat eivät ainakaan ole menneet oikein. Vera joku, osasi kertoa romanttisesta matkasta, mutta hänelle ei oikein noussut muuta. Elina Kaarre onnistunut monessa jutussa, mutta pari juttua mennyt vikaan tai sitten ei vain ole tapahtunut vielä. Muista soittoennustajista ei mitään mainitsemisen arvoista. Astron sivujen Annele osannut kertoa tästä hetkestä hyvin ja jo tapahtuneita asioita on nyt tullut. Halpa. Muita s-posti ennustajia en ole kokeillut vielä. Ketä s-posti ennustajaa suosittelette.

      • kaneli68

        Esim.Johanna on todella mukava ja asiallinen ennustaja ja tietää todella tarkkaan tulevat tapahtumat,olen jo pari vuotta käyttänyt hänen palvelujaan ja tosiaan kaikki on tapahtunut ja pitänyt paikkaansa,hän näki minulle lapsen ja muuton,sekä isäni kuoleman ja perinnönjaon josta seuraa iso riita ja välit sisareen katkeaa ,ja näin kävi.Kaikki on tapahtunut sekä ystäväni surun ja masennuksen keskenmenosta,ja uuden vauvan hänelle ja eron miehestä pian vauvan syntymän jälkeen ja muuton toiselle paikkakunnalle.Nekin kaikki tapahtui. Johanna ottaa reilun puolentunnin-tunnin katsomisesta 40e,mutta on sen arvoistakin.Muut eivät juuri ole mitään tienneet ja ovat kalastelleet tietoja toisin kuin Johanna. hänen sähköpostiosoite on :[email protected] ,jos joku muukin haluaa tietää tulevaisuuttaan.suosittelen :)


      • heidiy88
        kaneli68 kirjoitti:

        Esim.Johanna on todella mukava ja asiallinen ennustaja ja tietää todella tarkkaan tulevat tapahtumat,olen jo pari vuotta käyttänyt hänen palvelujaan ja tosiaan kaikki on tapahtunut ja pitänyt paikkaansa,hän näki minulle lapsen ja muuton,sekä isäni kuoleman ja perinnönjaon josta seuraa iso riita ja välit sisareen katkeaa ,ja näin kävi.Kaikki on tapahtunut sekä ystäväni surun ja masennuksen keskenmenosta,ja uuden vauvan hänelle ja eron miehestä pian vauvan syntymän jälkeen ja muuton toiselle paikkakunnalle.Nekin kaikki tapahtui. Johanna ottaa reilun puolentunnin-tunnin katsomisesta 40e,mutta on sen arvoistakin.Muut eivät juuri ole mitään tienneet ja ovat kalastelleet tietoja toisin kuin Johanna. hänen sähköpostiosoite on :[email protected] ,jos joku muukin haluaa tietää tulevaisuuttaan.suosittelen :)

        Tästä ennustajasta kerron itse alempana oman kokemukseni,vai pitäisikö sanoa monien soittojen kokemukset ja mielipiteeni hänestä.Olen kyllä täysin samaa mieltä tämän kirjoittajan(kaneli68)kanssa. t.Heidi


      • heidiy88 kirjoitti:

        Tästä ennustajasta kerron itse alempana oman kokemukseni,vai pitäisikö sanoa monien soittojen kokemukset ja mielipiteeni hänestä.Olen kyllä täysin samaa mieltä tämän kirjoittajan(kaneli68)kanssa. t.Heidi

        Kaneli ja Heidi tai muut joilla on kokemusta ko. ennustajasta.......mainostaako tämä Johanna jossain? Toistaiseksi en ole hänestä kuullut kuin tässä viestiketjussa


      • Etelä123445
        kaneli68 kirjoitti:

        Esim.Johanna on todella mukava ja asiallinen ennustaja ja tietää todella tarkkaan tulevat tapahtumat,olen jo pari vuotta käyttänyt hänen palvelujaan ja tosiaan kaikki on tapahtunut ja pitänyt paikkaansa,hän näki minulle lapsen ja muuton,sekä isäni kuoleman ja perinnönjaon josta seuraa iso riita ja välit sisareen katkeaa ,ja näin kävi.Kaikki on tapahtunut sekä ystäväni surun ja masennuksen keskenmenosta,ja uuden vauvan hänelle ja eron miehestä pian vauvan syntymän jälkeen ja muuton toiselle paikkakunnalle.Nekin kaikki tapahtui. Johanna ottaa reilun puolentunnin-tunnin katsomisesta 40e,mutta on sen arvoistakin.Muut eivät juuri ole mitään tienneet ja ovat kalastelleet tietoja toisin kuin Johanna. hänen sähköpostiosoite on :[email protected] ,jos joku muukin haluaa tietää tulevaisuuttaan.suosittelen :)

        On huijari. Otti rahat, mutta vastausta ei ole tullut. Rahojen maksamisesta 1,5 kk aikaa.


      • Neilikkalikka
        Etelä123445 kirjoitti:

        On huijari. Otti rahat, mutta vastausta ei ole tullut. Rahojen maksamisesta 1,5 kk aikaa.

        Itse sain kyllä viime syksynä tulkinnan, 2 viikon odottelun jälkeen...


    • hups!

      juurikin tuo nina mikä on jo moneen kertaan mainittu on hyvä :) itselle on meedio mirelle nähnyt todella tarkaan.myös ennustan.com siellä on hyviä näkijöitä.

    • Palava Pensas

      Raamattua lukemalla ja rukoilemalla elävää Jumalaa Jeesuksen nimessä asiat selkeytyvät ja suoristuvat.

      • sulle uskis

        Kuuleppa palava pensas, otappa ihan asioista selvää ja lueppa vähän historiaa. Jos näin teet, niin sinullekin selviää, että raamatun israelilaiset kyllä ihan käyttivät hekin ennustajia. Mitäs niiden ylipappien kuvittelet olleen. Juurikin ylipappien käyttämät kultalevyt rinnassa olivat ennustamiseen käytettäviä välineitä.

        Myös normaalin kansan kesken ennustajien käyttö oli suosittua, niin suosittua, että esiin nousi huijari ennustajia, joista raamatussa varoitetaan.

        Että mua sitten vituttaa tommoset uskovaiset pellet jotka tuutte saarnaan joka palstalle, kun ette edes tiedä mistään mitään. Harvemmin ootte edes perillä siitä, mitä rakas ja pyhä kirjanne sanoo. Oikeesti, lukekaa hyvät ihmiset, että tietäsitte edes mistä puhutte


    • minä

      Mä soitin leena fyhrille eka kerran 2005 syksyllä. hänellähän on se tyyli että katsoo korteista ja sitten kun on sen ihmissuhde kortti että onko joku tietty nainen/mies mihin katsotaan. Niin silloin syksyllä 05 tuli se ihmis suhde kortti esiin hänelle niin hän hämmysty niin paljon että mäkin huomasin sen puh välityksellä. Hän sanoi että onko tämä nainen parisuhteessa mutta sillä naisella on tunteet mua kohtaan. Ja hän oli sillä hetkellä parisuhteessa No itse ajattelin hänen käytöksestä että voisi pitää paikkansa. Sitten mentiin eteen päin niissä korteissa niin leena sanoi että tämä kyseinen nainen vonkaa multa seksiä. Mä olen semmoinen ihminen että toisen suhdetta ei rikota. Sitten koitti kevät niin kyseinen erosi yllättäen siitä miehestä ja muutti etelä suomeen asumaan niin sattumalta olin ajamassa toista muutto auto(tätä eileena nähnyt) niin hän halusi multa seksiä. Mikä tuntui soitto hetkellä aivan toive ajattelulta mutta niin vain kävi.

    • kipponen

      Kuuluisa ennustaja ennusti. Teillä on hyvä ja pitkä elämä miehenne kanssa. Mies kuoli tästä vajaan vuoden päästä. Ennustajalla ei siis ollut hajuakaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

      • oikeaa ennustajaa...

        Ei. Jos on oikea ennustaja. Hän näkee mihin mies kuolee. Ja mihin aikaan suurinpiirtein. Silloin kuolema on estettävissä.


    • cycy

      Kuolemaa ei saa edes ennustaja kertoa näkevänsä, senverran voin kertoa että tähän ei ole ns lupaa.. Ei vaikka näkisi selvästi sillä sen kertominenhan pilaa loppuelämän..

      • Hei

        olet aivan oikeassa tuossa kertomassasi.
        en koskaan puhu elämänunen loppumisesta - sillä untahan tämä kaikki vain on.

        asiat tapahtuvat samanaikaisesti niinkuin cd-levyllä, aika on vain kehitetty siksi, että ihminen osaisi laittaa asiansa aikajärjestykseen - ymmärtääkseen.

        ei ole kenellekään lupaa puhua sairastumisesta, poisnukkumisesta, tai muuten pelotella ihmisiä. hyvä ennustaja tutkii energioita ja saadessaan niistä kiinni hän mm. neuvoo asiakastaan hyvään suuntaan asioissa, joilla on tendenssi onnistua. samoin heikommalla virralla tapahtuvista on hyvä varoittaa.

        ihminen on kautta aikojen tehnyt omat päätöksensä aivan itse - hän rakastuu ja vihastuu ja kyllästyy ja innostuu. siihen ei voi vaikuttaa äiti, ei isä, ei paras ystävä, eikä ennustaja. mutta suuntaa voi aina näyttää, aina voi ohjata parempaa kohti ja auttaa välttämään hankalia kurveja elämäntiellä.

        oikein hyvää viikonloppua kaikille!

        t. Keskiyö


    • todella tyytyväinen

      rauhamaria :) ennustajat infosta :)

    • kesäsade

      mä olen ottanut ninalta monta tulkintaa vuoden välein ja en kyllä keneenkään vaihtais, tässä jo kymmenisen vuotta kokeillut kaikennäköisiä näkijöitä. Hän tietää ainakin minun kohdallani enkä ole antanut itsestäsi tai tilanteestani mitään tietoa. Mutta en väheksy muiden mielipiteitä tämä on minun mielipiteeni, mutta en kyllä ala haukkumaan ja mollaamaan täällä niitä joiden ennustukset on mennyt ihan pieleen, mitä siitä hyötyy ei mitään

      • säteentuholainen

        Lopeta taas tuo oma mainostus Nina rukka :((((((


      • pöppiäinen...
        säteentuholainen kirjoitti:

        Lopeta taas tuo oma mainostus Nina rukka :((((((

        voi sinua säteentuholainen, mistä olet noin katkera? haukut jokaisen jota täällä kehutaan, mutta se on vissiin elämäntehtäväsi. Pistähän hälle suoraan sähköpostia jos sulla on jotain mussuttamista. Sinunlaisiasi löytyy joka foorumilta, sälisin elämäsi tyhjyyttä ja sitä että sinulla ei ole yhtään ystävää, mutta sääli on sairautta. eiks hällä ole ihan kotisivut jolla mainostaa mutta eipä täällä paljoo ole kirjoittanut, muistan että sen näytteen anto ja selventänyt muutamia asioita. fiksu ihminen kunnei pyöri tällä palstalla


      • Säteentuholainen
        pöppiäinen... kirjoitti:

        voi sinua säteentuholainen, mistä olet noin katkera? haukut jokaisen jota täällä kehutaan, mutta se on vissiin elämäntehtäväsi. Pistähän hälle suoraan sähköpostia jos sulla on jotain mussuttamista. Sinunlaisiasi löytyy joka foorumilta, sälisin elämäsi tyhjyyttä ja sitä että sinulla ei ole yhtään ystävää, mutta sääli on sairautta. eiks hällä ole ihan kotisivut jolla mainostaa mutta eipä täällä paljoo ole kirjoittanut, muistan että sen näytteen anto ja selventänyt muutamia asioita. fiksu ihminen kunnei pyöri tällä palstalla

        Kas minulla on jo niitä sähköposteja joten tiedän tarkkaan mistä puhun. Nina ei sitten tienyt yhtään mitään, melkein meni työpaikka kun ensin aloin uskoa sen naisen juttuja!!!!!
        Fiksu näyt itsekin olevan - ja vielä tällä palstalla :-DDDDD
        Tuota yhtä näytettä, mistä aina jaksat nakuttaa, ei löydy tästä historiasta. Ehkä sinä näytät sen uudestaan?


      • Komppaan
        Säteentuholainen kirjoitti:

        Kas minulla on jo niitä sähköposteja joten tiedän tarkkaan mistä puhun. Nina ei sitten tienyt yhtään mitään, melkein meni työpaikka kun ensin aloin uskoa sen naisen juttuja!!!!!
        Fiksu näyt itsekin olevan - ja vielä tällä palstalla :-DDDDD
        Tuota yhtä näytettä, mistä aina jaksat nakuttaa, ei löydy tästä historiasta. Ehkä sinä näytät sen uudestaan?

        kommentoin sen verran että Ninan kirjoitustyylin tunnistaa kyllä hyvin jos on hänen kanssaan yhtään useamman sähköpostin vaihtanut


      • klemMariA
        Komppaan kirjoitti:

        kommentoin sen verran että Ninan kirjoitustyylin tunnistaa kyllä hyvin jos on hänen kanssaan yhtään useamman sähköpostin vaihtanut

        Samaa mieltä, käsialan tunnistaa kyllä! Ei tiennyt minulle ainoatakaan asiaa, kaikki meni metsään. Mutta niin on mennyt kaikkien muidenkin ennustukset, ettei sen puoleen;) Lienen vaikeasti ennustettava ihminen..


      • anonyymi22
        klemMariA kirjoitti:

        Samaa mieltä, käsialan tunnistaa kyllä! Ei tiennyt minulle ainoatakaan asiaa, kaikki meni metsään. Mutta niin on mennyt kaikkien muidenkin ennustukset, ettei sen puoleen;) Lienen vaikeasti ennustettava ihminen..

        kaikkien muidenkin? tunnetko jokaisen joka ottanut ennustuksen? minulle on kyllä nähnyt. miksette laita hänelle sitten sähköpostia vaan haukutte täällä anonyyminä, se onkin niin helppoa


      • just noin
        Säteentuholainen kirjoitti:

        Kas minulla on jo niitä sähköposteja joten tiedän tarkkaan mistä puhun. Nina ei sitten tienyt yhtään mitään, melkein meni työpaikka kun ensin aloin uskoa sen naisen juttuja!!!!!
        Fiksu näyt itsekin olevan - ja vielä tällä palstalla :-DDDDD
        Tuota yhtä näytettä, mistä aina jaksat nakuttaa, ei löydy tästä historiasta. Ehkä sinä näytät sen uudestaan?

        Tosissasiko syytät jotain näkijää että menetät työpaikkasi? :) heheheheheeeeeeeejeee Haloo pahvi


      • mimijäätelö
        Säteentuholainen kirjoitti:

        Kas minulla on jo niitä sähköposteja joten tiedän tarkkaan mistä puhun. Nina ei sitten tienyt yhtään mitään, melkein meni työpaikka kun ensin aloin uskoa sen naisen juttuja!!!!!
        Fiksu näyt itsekin olevan - ja vielä tällä palstalla :-DDDDD
        Tuota yhtä näytettä, mistä aina jaksat nakuttaa, ei löydy tästä historiasta. Ehkä sinä näytät sen uudestaan?

        Nina on ollut minun näkijöistäni ainut pohjanoteeraus.


      • mimijäätelö
        mimijäätelö kirjoitti:

        Nina on ollut minun näkijöistäni ainut pohjanoteeraus.

        Ninan ennustuksesta siis oli puolet lainattu suoraan jostain numerologia oppaasta, en sellaisesta halua maksaa kun varmaan joskus 10 vuotiaana olen lukenut sellaista jostain naistenlehdestä :(

        Olin avoin häntä kohtaan, mutta ei siinä valitettavasti mikään osunut kohdalleen. Itse osaisin tehdä paremman, mutten kehtaisi siitä maksua vielä pyytää ikipäivänä.

        Keskiyö taas on kyllä minulle nähnyt ihan hyvin! En ymmärrä miksi häntä haukutaan täällä.


    • Apua kysynyt

      Olen saanut Keskiyö/Tuntijalta aika monta paikkansa pitävää ennustetta. Kaikki ovat olleet aika lyhyellä aikajänteellä - osa asioista oli yleista motivointia, elämäninnon etsintäohjeita. Mut niitähän moni kysyjä kipeästi tarvitseekin. (Tietääkö kukaan, kuka tämä Keskiyö/Tuntijasi on? Hassua, että luulin häntä ensin mieheksi. Asuuko hän ulkomailla, olisin pyytänyt pidemmän katsonnan, mutta en onnistunut lähettämään katsontapalkkaa ulkomaantilille nimettömänä.) Suosittelen.

      • Hell´s angel ?

        Samoja merimatkoja se tuntijasikin höpisee aina. Ai, asuu Thaimaassa. No ilmankos se pari kymppiä pitää aina kovasti yrittää täältä tienata. Se on muuten iso raha siellä. Joku konna, mikä lie. Maan paossa.


    • Apua saanut

      Sama mullakin että on auttanut monta kertaa. Miksei sun maksu lähteny, en ymmärrä.. Hän on nainen, taitaa olla vanhempi ihminen, sen olen lukenut jostain vanhoista jutuista tuolla ennustukset palstalla, asuu jossain kauempana Euroopassa kuitenkin. On auttanut meikäläistä pari kertaa ihan tosissaan, kun olin valintojen edessä. Kaikkea ei ole vielä tapahtunut joten olen vielä odotuskannalla. suosittelen minäkin.

      • beware127

        Itse kirjoittaa nämä itsekehunsa. Monesti mulle ennustanut. Joka kerta pelkkiä arvauksia. Elämäntilannettanikin koettaa arvailla vaan kun ei oo kuin muilla yleensä niin kaikki menee mönkään :D Täyshuijari. Varokaa näitä. Ainakin siinä vaiheessa kun tilinumeronsa antavat. SIihen asti harmittomia


      • beware127
        beware127 kirjoitti:

        Itse kirjoittaa nämä itsekehunsa. Monesti mulle ennustanut. Joka kerta pelkkiä arvauksia. Elämäntilannettanikin koettaa arvailla vaan kun ei oo kuin muilla yleensä niin kaikki menee mönkään :D Täyshuijari. Varokaa näitä. Ainakin siinä vaiheessa kun tilinumeronsa antavat. SIihen asti harmittomia

        Jos häneltä pyytää tarkempia vastauksia vastauksiinsa. Vastaukset loppuvat heti siihen :D Selvä taktiikka tuollakin huijarilla


    • typerykset

      Täällä taas yhdet ja samat haukkujat niin kuin joka topikissa, eikö teillä ole oikeasti mitään elämää? Eräällä menee muka työpaikka ja toisella sitä sun tätä..... hoh hoijaa, siitä nyt on hyvä syyttää jotai muuta. Tuskin olet edes töissä sama henkilö säteentuhoaja, komppaan ja kelmmaria. Miten täältä voi tunnistaa käsialan? Hankkikaan nyt elämä

      • höpönlöpön

        Itse olen ottanut kristallisillalta, nina kalliolta, jarmolta kaikki hyviä näkijöitä. Muutamalle olen soittanut mutta lyön luurin kun ovat näkijöitä jotka kyselevät ensimmäiset 15min ja ihan puuta heinää höpisevät


    • maikkiliinu

      Minä olen vakuuttunut kahdesta puhelin ennustajasta Saara Rautiosta ja Tiina Kalliosta...aikoinaan oli myös semmoinen kuin Wallin ..en muista etunimeä...hänkin oli puhelin ennustaja ...mutta ei löydy enään häntä mistään :( melkoisen paljon olen soitellut,että kyllä nuo hyvät ennustajat sitten erottaa joukosta..etenkin,kun asiat menee niinku kertoivat !!

    • joksuu

      Minulla taas toimii tuo Kristallikello.. Eli on nähnyt tarkkaan ja osannut ns lukea ajatukseni sekä nähnyt tulevia. Sanoo myös ellei saa nousemaan mitään johonkin kysymykseen. Nina ei nähnyt minulle, mutta voihan toimia jollekulle muulle. Uskon että jokaiselle on se oma, oikea näkijä olemassa. Aiemmin luottonäkijäni oli eräs Vilho, joka oli todella tarkkaakin tarkempi, mutta on jo edesmennyt. Toimi myös parantajana.. aitoja näkijöitä siis on..

    • moneenjunaan

      Olen kanssa soitellut paljon eri ennustajille toiset ei näe toiset taas näkee, olen myös ottanut sähköpostitulkintoja koska ne on tallella ja tykkään että niistä on kiva lukea, monet puhelut unohtuu. En ala solvaamaan ketään mutta en puolestapuhu myöskään. On säälittävää että täällä haukutaan ja herjataan vaikka ihan vaan huvin vuoksi. mutta sinä joka sanoit että monia kertoja ninan kanssa kirjoitellut? eli hän sitten vastaa monasti? toisia ei kiinnosta tulkinnan jälkeen vastaille, eräs pyytää soittamaan 0700 alkuiseen numeroon tai maksamaan jonkun paketin 170€ tai 240€ ni saa apuja

    • lentsu7

      Leena Hurten Turusta ennusti tuttavan kuoleman auto-onnettomuudessa ja minun olevan siihen syypää... Asiaa ei ole koskaan tapahtunut, eikä tule tapahtumaan mutta sai annettua minulle vuosikymmenien pelon. Ovatko kaikki ennustajat hyväntahtoisia?

    • rina1

      Olen soittanut ennustaja.info ja olen tyytyväinen. Rauhamaria on paras ennustaja :). Kaikki mitä hän on ennustanut niin kaikki asiat ovat toteutuneet pikkihiljaa :)).

    • Jaarittelija

      Mikä näkijä sellainen on, jolle pitää ensin kertoa taustatietoa asiasta ja sen perusteella hän sitten vastailee kysymyksiin, se on anne vesanen eli kristallikellona esiintyvä. Iso pettymys hän oli, ei liioin nähnyt menneeseen, nykytilannetta arvuutteli annettujen taustatietojen pohjalta, työ-terveys>huti ja tulevaisuudesta ei paljoa sanonut. Psykologinen ote enemmänkin, mikä ei ole selvänäköä. Jollekin voi osua mutta en suosittele.

    • suhteisiin näkee

      Mulle suhteisiin on parhaiten nähnyt Rajatiedosta Saara Rautio ja Kristian Luoma, Bedetten Meebi, ennustukset.comin Salla ja Tara. On niitä muitakin, mutta nämä ehkä ne joista jäi muutenkin paras fiilis.

    • GreenPeace24

      Otin pitkän tulkinnan joulukalenteriksi :) Keskiyö/tuntijalta viime vuonna ja teen nyt saman tempun. Viime vuonna tuli takkiin ja olin varautunt siinä määrin, etten pudonnu tyhjän päälle. Tiesin siitä etukäteen.
      Nyt on hommat korjattu on uusi työ ja rakkaus alkoi siitä vaihdosta, minkä Keskiyö etukäteen paljasti. Tästä jatkan ja uskon hyvään uskokaa tekin. Hyvää Adventtia kaikille!

    • pakko sanoa..

      Mulle kyllä tuo Anne Vesanen eli kristallikellona esiintyvä teki parhaan ennustuksen tähän astisista, eikä juuri kysellyt mitään vaan ihan itse kyselin mitä mulle näkyy.. Mutta jokaiselle on omansa näistä, kaikki eivät minullekaan näe..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      388
      3783
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      130
      2641
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      128
      1855
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1310
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1172
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      167
      1169
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1167
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      63
      1104
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      930
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      50
      922
    Aihe