Ostin tossa uusia penisrenkaita sellaisen sarjan, kolmea eri kokoa.
Kaikki napsahtivat poikki ihan itsestään. Oliko sekundaa? Samoin kävi kahdelle aiemmin hankkimalleni.
Nyt heräsi kuitenkin epäilys, että se öljy, jota sivelin renkaan ympärille hiertymiä välttääkseni olisi aiheuttanut rikkoutumisen. Mitään muuta selitystä en keksinyt.
Penisrenkaat
6
1098
Vastaukset
- kaalimato.com
Hei,
Öljymäinen liukaste voi haurastuttaa seksileluja. Esim. ns. jellymateriaalista valmistettujen välineiden kanssa voi käyttää vesi- tai silikonipohjaisia liukuvoiteita. Silikonista valmistettujen lelujen kanssa käy vain vesipohjainen liukaste.
Terveisin
Kaalimato.com - ape.
ok, niin se taitaa sitten olla
- pekka0689
mitäs sitten ostaisin, kun tyttöystävä suorastaan pyytää..mielestäni mulla on iso,, ja monenkin muun mielestä. tosin kumppanillana on aika väljä..
- käyttäjä
Kuule pekka huoltamoilla ja autotarv. liikkeissä on O-rengas lajitelmia on monen paksuisia ja kokoisia renkaita eikun valitsee oikean kokoisen. Ei mene poikki käytti mitä rasvaa hyvänsä eikä maksa paljoa.
- i love...
Seksi on ihanaa... Oon puutteessa.voisin antaa kenelle tahansa haluun munaa... Mulla on leluja mut ne ei enää kelpaa,haluun nuolla kuolata ja leikkiä sekä nauttia... Oon 18v. Nainen oon aika kauniski.iso perse ja rinnat ovat isot... :):):)
- setämies20
i love... kirjoitti:
Seksi on ihanaa... Oon puutteessa.voisin antaa kenelle tahansa haluun munaa... Mulla on leluja mut ne ei enää kelpaa,haluun nuolla kuolata ja leikkiä sekä nauttia... Oon 18v. Nainen oon aika kauniski.iso perse ja rinnat ovat isot... :):):)
i love Anna Sun sposti niin jutellaa :) 20v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802240- 1751861
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701732Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101548Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261504- 1091260
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1671114Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää150983Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58965