Laulu joka tuo kyyneleet silmiin?

Irjaana

Mistä laulusta liikutut? Paljonkin on koskettavia kappaleita, joita kuullessa pari kyyneltä joutuu pyyhkäisemään. Sattumalta törmäsin youtubessa tähän, outo esittäjä ja kappale mutta jostain syystä toi kyyneleet silmiini, ehkä siksi kun tämä voisi kertoa omasta elämästäni.

http://www.youtube.com/watch?v=tvv31Yp5WVg

33

1449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks kottarainen
    • kiitos vinkistä

      Tuntematon laulaja, mutta tosi hyvä on. Pitää laittaa muistiin.

    • Jaana O

      Koskettavan kuuloinen laulu.

    • jT

      Suoran Lähetyksen kappale Virran olan sydän.

      • Muusikkko

        Se on tosiaan koskettava kappale.


    • VeijoKariRappu
    • räkättirastas

      Yksi muistuu mieleen: La Golondrina (Pääskynen suomenkielisenä mm. Eino Grön) Se Eikan esitys ei ole sellainen, vaan se, joka tuli siinä lännenelokuvassa (RioBrawo?) Se kohtaus jossa se esitettiin oli upeimpia mitä missään elokuvassa...

      • huarapeäsky

      • peäsky

    • Surunpyyhin

      Kirkan viimeisimmistä lauluista monikin. Todella koskettavia sanoituksia.

      • SurullisetSilmät

        Matti ja Teppo: Kun aika täyttyy kohdallain
        Tarja Ylitalo: Mua kuule äiti

        Molemmat löytyvät youtubesta, kertokaa itse mitä mieltä olette, tuon Ylitalon biisin osa varmaan tunteekin ilman kuuntelua.


    • apunde
    • kyynelhelmi

      Nämäkin liikauttaa aika hyvin:

      Matti ja Teppo: Et voi tulla rajan taa
      Kirka: Niin paljon se sattuu
      Mikko Alatalo: Hyasinttien aikaan
      Joel Hallikainen: Joulurauhaa

      • kalimba de luna

        En itkeskele tai liikutu, mutta esim. Lintu ja lapsi, Rakkauden aamu (Juhani Markola), Aamu toi, ilta vei (Jamppa) on tosi kauniita ja koskettavia.


    • Isi1

      "Kun lapsi pitkän päivän jälkeen syliin nukahtaa, tai pyytää kotiin palaamaan..." Tuo kohta kappaleesta Rakkaus on lumivalkoinen.

    • ´´´´´´´´´´´´´´´´´´

      Pokasahan vingutusta...

    • kyynelhelmi

      Kaija Koo. Jos sua i ois ollu
      Jari Sillanpää: Siellä missä nyt oot
      Matti ja Teppo: MInä rakastan sua
      Danny. Isä
      Kaseva: Monen vuoden jälkeen
      Jamppa Tuominen.Aamu toi. ilta vei

    • tämä olin minä

      *KATRI HELENAN*

      Tulet aina olemaan
      Salaisuus
      Mun sydämeni tänne jää
      Vieras sisar
      Herätä minut

      • niin kaunis

        Kari Tapio

        Olen kuullut on kaupunki tuolla

        Kappale jota ei voi itkemä kuunnella


      • mnnnnnnnnnnnnnn
        niin kaunis kirjoitti:

        Kari Tapio

        Olen kuullut on kaupunki tuolla

        Kappale jota ei voi itkemä kuunnella

        kaikki kari tapion örisemät kappaleet


    • Music = life!

      Jos se voisi olla totta / Satu Pentikäinen, Frakin napit / Merja Laaksonen, Elämäsi kevät / Merja Laaksonen, Mä mistä löytäisin sen laulun ja Kun paljon antaa / Merja Rantamäki, Pohja putoaa / Sami Keskitalo, Mies ja huuliharppu / Merja Raski
      Ei varsinaisesti saa "kyyneleitä silmiin", mutta herkistelen. On niitä paljon muitakin. Ulkomailta: I was so lucky / Roxette, Ängeln i rummet / Eva Dahlgren, Summer moved on / a-ha, If loving you is wrong I dont want to be right / Millie Jackson

    • Ei isää.....
    • miki-66

      Yölinnun uusi kappale Minne maailma kuljettaa!

    • Enkeli...........
    • Maarit on ihana

      Maaritin "Väärän tiedon puu" on kaunis, mutta ei saa kyyneleitä silmiin... joten taisin vastata väärään ketjuun. Vaikuttava biisi. Taideteos. Maarit osaa nämä hommat, samoin Sami Hurmerinta.
      Dave Lindholmin Pieni ja hento ote ja Petin pienen linnun on hienoja, tosi hienoja.

    • ömhhi

      Finlandersin Uskon ja luotan.

    • varpunenjouluaamuna

      tuo yllämainittu Milanan Linnun kokoinen teki vaikutuksen ensi kuulemalla, upeaa! http://www.youtube.com/watch?v=T5Us4svCwXQ
      Myös yllämainittu Ankin Pieni lintu on tuttu ja upea.
      Joulu kun on tulossa, niin jos ette vielä ole kuulleet Varpunen jouluaamuna Johanna Kurkelan esittämänä, niin on korkea aika :) Loistava esitys.

    • äitiä ikävä
    • kyyneleitä

      Yksi varmoista kyyneleitä tuottavista on Anneli Saariston laulamana Evakon laulu! Erittäin koskettava.

    • nai lon

      ...aika teennäinen ohjelma,ei KUKAAN nyt tuolla tavalla koko ajan märise,ERINkin on oikeasti iloinen ja reipas tyttö.semmonen myötähäpeän tunne tulee,ku yrittää katsoa tota ohjelmaa...

    • SURUAIKA

      Laila Kinnusen TIET, Juha Tapion ÄLÄ LÄHDE VIELÄ POIS.

    • pianisssimo

      Koko Tapsukka Känsän tuotanto. Se ulvonta ja tekotaiteellisuus pistää itkettämään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe