Lapset kuolaa, huutaa, hakkaa ovea ja ihmisiä,
häiritsee meitä isoja. Kusee lattioille, ei anna
olla netissä rauhassa, paskoo, haisee, mutt
millaisia kokemuksia teillä on äiteinä?
Mitä mieltä lapsista!?
12
677
Vastaukset
- mama72
lapset tekee juuri edella mainittuja juttuja ja
jos et nae sita iloisena huolettomana asiana en
suosittele sinun hankkivan lapsia!!! - Tää on elämää
Olet siis kiinnostunut äitien sielunelämästä.
Minäkään en välittänyt lapsista suuremmin, ennen
kuin tulin itse äidiksi. Jännää huomata, että
oikeastaan elämästä ei "oikeasti" tiedä
paljoakaan, ennen kuin on lapsia. Ei tiedä
sellaisia tunteita olevan olemassakaan, ei tajua
omia vanhempiaan, ei tajua muita lasten vanhempia
eikä tajua ELÄMÄÄ! Lasten kautta oppii elämään!
(Toisin kuin lapsettomilla on luulo!) Hetkittäin
tykkään jopa lapsistakin, siis muistakin kuin
omistani, mutta useimmiten en kuitenkaan
edelleenkään lämpene muiden tenaville!- ????
Mutta nuunhän ne tekee suurin osa aikuisistakin?
Mistäs lapset sitten olisivat esimerkin muuten
saaneeet - 4 paskovaista kotona
???? kirjoitti:
Mutta nuunhän ne tekee suurin osa aikuisistakin?
Mistäs lapset sitten olisivat esimerkin muuten
saaneeetminkä ikänen lienet?????????????
- emppu-78
et taida olla kovin vanha ainakaan
aivoista...lapset on ihania sain ite eka ku olin
15..toisen kun olin 18....kannattai tutkituttaa
pää......!!jos et ite halua lapsia puhu niistä
edes kunnioittavammin oot ite ollu ihan
samanlainen paskahousu...edelleen - Ei Äiti 2
Tuo kirkuva pikku paskiainen
on sun kakarasi, nainen!
ei minua miellytä tuo perheenlisä,
lienenkö edes sen isä? - hyviä kokemuksia
Oma lapseni ei kuolaa eikä hakkaa mitään. Pöntöllä käy ja osaa olla itsekseen eikä tarvitse alituista huomiota. Paskoo ja haisee ne aikuisetkin,jotkut jopa kusevat lattioille.
Että sellaisia kokemuksia :) Aikansa kutakin. - Hellantelttunen<3
Voi, kuinka ihanaa lukea lapsen ja aikuisten tällä tavalla keskustelevan asiasta! Aloittaja on selvästy hyvin kypsä lapsi, kun on itsekin ymmärtänyt, että käyttäytymällä kertomallaan tavalla, voi saada hyvinkin negatiivista palautetta. Ja äidit ovat ihastuttavan kärsivälliä selittäessään, että keskustelun aloittanut lapsukainen on ihan normaali, tuohon ikäkauteen nyt vaan kuuluu siisteysopettelu ja rajojen hakeminen:)
- Inhoan kakaroita
Ettäkö mitä mieltä? Inhoan, suurinta osaa. En voi sietää sitä, että keskellä ostoskeskusta saadaan itkupotkuraivarit, heittäydytään lattialle istumaan tai makaamaan, kun ei toimitakkaan sen pennun mielen mukaan. Aina ei mee nallekarkit tasan, tämä niiden pitäisi tietää. En todellakaan aio koskaan kantaa kakaraa 9 kuukautta, sitten käydä läpi kivuliasta synnytystä, imettää tai millään tavalla muutenkaan toimia palvelijana ja orjana maailman itsekkäimmälle olennolle, josta ei kuitenkaan mitään iloa ole. Aloituskin varmaan oli provo, mutta saimpahan mielipiteeni ilmaistua
- kone__
Itseasiassa minä kysyisin lapselta jos hän jää istumaan kaupan lattialle että lähdetäänkö vai jäätkö istumaan siihen mieluummin?
- ...
Ja kun lapsi jää istumaan, et sitä kuitenkaan sinne jätä ja tulitpahan opettaneeksi lapselle kuinka epäluotetava olet, kun käyt sen mukaasi kuitenkin hakemassa.
Kysykin siis seuraavan kerran käveletkö omin jaloin vai vienkö väkisin? Et lupaile mitään, mitä et voi pitää..
- voipi muuttua
en tykännyt yhtään lapsista ja ajattelin etten moisia halua edes, sitten tapasin mieheni ja hups ajatus muuttui, hän oli tosi lapsirakas... 32v olin kun lapsen sitten sain. oli se eka vuosi hankalaa ja raskasta kyllä. mutta nyt, hän 5v, ihanaa aikaa, en ikinä tietäisi mitä tehdä jos ei lasta olisi! ihana matkustella ja mennä hänen kanssaan, leikkiä, opetella aakkosia, tehdä ruokaa! hän on joka paikassa mukanamme ja on tosi sosiaalinen ja mahtava luonne. tykkäämme matkustella ja hän on ollut mukanamme jo 13 eri maassakin, tosi hyvin matkat aina menneet. ei tarkoita sitä vaikkei tykkäisi lapsista, etteikö olisi omasta lapsesta onnellinen. olen oppinut muistakin lapsista tykkäämään, yhä silti kun rasittava kakara tulee kohdalle, myönnän että mielummin olisin jossain muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2499670Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.548005Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2026933- 1743767
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2912005- 1051975
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81768- 1171611
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191417Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871414