Mitä mieltä lapsista!?

EI-Äiti

Lapset kuolaa, huutaa, hakkaa ovea ja ihmisiä,
häiritsee meitä isoja. Kusee lattioille, ei anna
olla netissä rauhassa, paskoo, haisee, mutt
millaisia kokemuksia teillä on äiteinä?

12

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mama72

      lapset tekee juuri edella mainittuja juttuja ja
      jos et nae sita iloisena huolettomana asiana en
      suosittele sinun hankkivan lapsia!!!

    • Tää on elämää

      Olet siis kiinnostunut äitien sielunelämästä.
      Minäkään en välittänyt lapsista suuremmin, ennen
      kuin tulin itse äidiksi. Jännää huomata, että
      oikeastaan elämästä ei "oikeasti" tiedä
      paljoakaan, ennen kuin on lapsia. Ei tiedä
      sellaisia tunteita olevan olemassakaan, ei tajua
      omia vanhempiaan, ei tajua muita lasten vanhempia
      eikä tajua ELÄMÄÄ! Lasten kautta oppii elämään!
      (Toisin kuin lapsettomilla on luulo!) Hetkittäin
      tykkään jopa lapsistakin, siis muistakin kuin
      omistani, mutta useimmiten en kuitenkaan
      edelleenkään lämpene muiden tenaville!

      • ????

        Mutta nuunhän ne tekee suurin osa aikuisistakin?
        Mistäs lapset sitten olisivat esimerkin muuten
        saaneeet


      • 4 paskovaista kotona
        ???? kirjoitti:

        Mutta nuunhän ne tekee suurin osa aikuisistakin?
        Mistäs lapset sitten olisivat esimerkin muuten
        saaneeet

        minkä ikänen lienet?????????????


    • emppu-78

      et taida olla kovin vanha ainakaan
      aivoista...lapset on ihania sain ite eka ku olin
      15..toisen kun olin 18....kannattai tutkituttaa
      pää......!!jos et ite halua lapsia puhu niistä
      edes kunnioittavammin oot ite ollu ihan
      samanlainen paskahousu...edelleen

    • Ei Äiti 2

      Tuo kirkuva pikku paskiainen
      on sun kakarasi, nainen!
      ei minua miellytä tuo perheenlisä,
      lienenkö edes sen isä?

    • hyviä kokemuksia

      Oma lapseni ei kuolaa eikä hakkaa mitään. Pöntöllä käy ja osaa olla itsekseen eikä tarvitse alituista huomiota. Paskoo ja haisee ne aikuisetkin,jotkut jopa kusevat lattioille.

      Että sellaisia kokemuksia :) Aikansa kutakin.

    • Hellantelttunen<3

      Voi, kuinka ihanaa lukea lapsen ja aikuisten tällä tavalla keskustelevan asiasta! Aloittaja on selvästy hyvin kypsä lapsi, kun on itsekin ymmärtänyt, että käyttäytymällä kertomallaan tavalla, voi saada hyvinkin negatiivista palautetta. Ja äidit ovat ihastuttavan kärsivälliä selittäessään, että keskustelun aloittanut lapsukainen on ihan normaali, tuohon ikäkauteen nyt vaan kuuluu siisteysopettelu ja rajojen hakeminen:)

    • Inhoan kakaroita

      Ettäkö mitä mieltä? Inhoan, suurinta osaa. En voi sietää sitä, että keskellä ostoskeskusta saadaan itkupotkuraivarit, heittäydytään lattialle istumaan tai makaamaan, kun ei toimitakkaan sen pennun mielen mukaan. Aina ei mee nallekarkit tasan, tämä niiden pitäisi tietää. En todellakaan aio koskaan kantaa kakaraa 9 kuukautta, sitten käydä läpi kivuliasta synnytystä, imettää tai millään tavalla muutenkaan toimia palvelijana ja orjana maailman itsekkäimmälle olennolle, josta ei kuitenkaan mitään iloa ole. Aloituskin varmaan oli provo, mutta saimpahan mielipiteeni ilmaistua

    • kone__

      Itseasiassa minä kysyisin lapselta jos hän jää istumaan kaupan lattialle että lähdetäänkö vai jäätkö istumaan siihen mieluummin?

      • ...

        Ja kun lapsi jää istumaan, et sitä kuitenkaan sinne jätä ja tulitpahan opettaneeksi lapselle kuinka epäluotetava olet, kun käyt sen mukaasi kuitenkin hakemassa.

        Kysykin siis seuraavan kerran käveletkö omin jaloin vai vienkö väkisin? Et lupaile mitään, mitä et voi pitää..


    • voipi muuttua

      en tykännyt yhtään lapsista ja ajattelin etten moisia halua edes, sitten tapasin mieheni ja hups ajatus muuttui, hän oli tosi lapsirakas... 32v olin kun lapsen sitten sain. oli se eka vuosi hankalaa ja raskasta kyllä. mutta nyt, hän 5v, ihanaa aikaa, en ikinä tietäisi mitä tehdä jos ei lasta olisi! ihana matkustella ja mennä hänen kanssaan, leikkiä, opetella aakkosia, tehdä ruokaa! hän on joka paikassa mukanamme ja on tosi sosiaalinen ja mahtava luonne. tykkäämme matkustella ja hän on ollut mukanamme jo 13 eri maassakin, tosi hyvin matkat aina menneet. ei tarkoita sitä vaikkei tykkäisi lapsista, etteikö olisi omasta lapsesta onnellinen. olen oppinut muistakin lapsista tykkäämään, yhä silti kun rasittava kakara tulee kohdalle, myönnän että mielummin olisin jossain muualla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe