Olen huomannut itsessäni erittäin ikävän puolen. Huomasin tämän viimeisimmän exäni kanssa. Kyselin jatkuvasti hänet kokemuksistaan naisten kanssa ja hän tietenkin niitä sitten kertoi. Huomasin kuitenkin loppujen lopuksi lähinnä ärtyväni asiasta, mutta jatkoin silti kyselyä. Joskus suutahdin ja exäni vain ilmoitti, että mitäs kyselet, jos et halua tietää vastauksia. Huomasin tämän saman myös nykyiseni kanssa. Utelin häneltä kaikenlaista koskien lähinnä hänen seksielämäänsä muiden entisten naisten kanssa. Hän toki kertoi paljonkin asioita. Huomasin kuitenkin taas ärtyväni ja mieli alkoi pursua kaikenlaisia mielikuvia poikaystävästäni hänen entisten heilojensa kanssa. Lopulta tunnistin, että kyseessä onkin kateus. Olen kateellinen siitä kuinka he ovat kokeneet niin paljon kaikkea uutta ja jännittävää ja minä vain olen tyytynyt tavalliseen parisuhteelle ominaiseen arkiseksiin. Mitä voin tehdä, jotta saisin nämä inhottavat mielikuvat pois mielestäni? En pysty tekemään mitään kumppanini kanssa ajattelematta hänen entisia kokemuksiaan. Kuvittelen myös hänen kokemustensa olevan este kaikenlaiselle seksuaaliselle kanssakäymiselle. Tunnen myös vaikeutta ilmaista hänelle haluni kokeilla kaikkea uutta.
Kateutta ilmassa
RakkaudenNälkäinen
0
120
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569