Oon Katri ja ekaa päivää kasvihuoneen pakkaamolla kesätöissä . Kivaa vaihtelua lukion pänttäämiselle , onneksi viimeinen lukio vuosi tulossa . Pomo Matti keskiiässä oleva kaljamaha käy jatkuvasti tsekkaamassa teenkö työni oikein . Ruokatunnilla Matti kysäisee kelpaisko pikku ylityö . Sanoin mikäs siinä ,( vaikka poikakaverin kainaloon oli kyllä jo ikävä)
työaika loppui ja muut kiiruhtivat jo pois työmaalta kun Matti käski seurata perässä . Menimme pieneen erilliseen kasvihuoneeseen , oli aika kerätä hajuvesi orgideat kuulemma . Varttitunnissa homma oli tehty . Sain palkaksi 50
Käteen koska siitä työstä tuli sivuvaikutuksia . -millaisia , kysyin . Huomaat kyllä Matti sanoi . Viedään nää kylmiöön ja mennää kahville . Kylmiössä minulle tuli kuuma ja alapääni alkoi kostua . Sohvalla kahvia juodessamme katselin Matin ihania kasvonpiirteitä ja kohoumaa verryttelyhousuissa .
Pilluni oli liti märkä . Varmaan oot huomannu jo sivuvaikutuksen . Onks se tää kiima , kysyin . -on mies vastasi ja jatkoi - kohta me nussitaan tossa sohvalla monta tuntia . -no ei taatusti , sanoin . Kuitenkin käteni siveli jo Matin paksua munaa housujen päältä . -kato nyt kohta sä ratsastat mun siitos aisalla tässä sohvalla . Kaivoin miehen kalua esiin ja pudotin omat housuni , kiipesin Matin siittimen päälle ja aloin ratsastaa sillä , tovin kuluttua orgasmin tullessa miehen Siitin purki spermaa mun sisään .
Kolme tuntia vierähti , miehen kalu oli seisonu koko ajan .
Kaikki asennot oli käyty läpi ,kunnes kalu alkoi pehmetä ja roikkua kuin narupätkä . Mun nännit oli ollu koko ajan isot ja kovat ja pillu oli suorastaa tiputtanut kiimanesteitä .
Puimme vaatteita kun Matti sanoi - haluatko huomenna saman homman , otat avuksesi se sun poikakamu , kun itse en huomenna ehdi , palkka on sama 50 ja tämä tila on teillä käytössä . Vastasin et ok ja hymyilin .
Kasvihuoneessa
Tuoksussa voimaa
1
3843
Vastaukset
- voikutsu
liki ihanaa
tama tila ei ole kaytossa
siinas naat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.179509- 336444
- 1114608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi243371- 1003293
- 603191
- 553153
- 332897
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132250Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää102132