Kasvihuoneessa

Tuoksussa voimaa

Oon Katri ja ekaa päivää kasvihuoneen pakkaamolla kesätöissä . Kivaa vaihtelua lukion pänttäämiselle , onneksi viimeinen lukio vuosi tulossa . Pomo Matti keskiiässä oleva kaljamaha käy jatkuvasti tsekkaamassa teenkö työni oikein . Ruokatunnilla Matti kysäisee kelpaisko pikku ylityö . Sanoin mikäs siinä ,( vaikka poikakaverin kainaloon oli kyllä jo ikävä)

työaika loppui ja muut kiiruhtivat jo pois työmaalta kun Matti käski seurata perässä . Menimme pieneen erilliseen kasvihuoneeseen , oli aika kerätä hajuvesi orgideat kuulemma . Varttitunnissa homma oli tehty . Sain palkaksi 50
Käteen koska siitä työstä tuli sivuvaikutuksia . -millaisia , kysyin . Huomaat kyllä Matti sanoi . Viedään nää kylmiöön ja mennää kahville . Kylmiössä minulle tuli kuuma ja alapääni alkoi kostua . Sohvalla kahvia juodessamme katselin Matin ihania kasvonpiirteitä ja kohoumaa verryttelyhousuissa .
Pilluni oli liti märkä . Varmaan oot huomannu jo sivuvaikutuksen . Onks se tää kiima , kysyin . -on mies vastasi ja jatkoi - kohta me nussitaan tossa sohvalla monta tuntia . -no ei taatusti , sanoin . Kuitenkin käteni siveli jo Matin paksua munaa housujen päältä . -kato nyt kohta sä ratsastat mun siitos aisalla tässä sohvalla . Kaivoin miehen kalua esiin ja pudotin omat housuni , kiipesin Matin siittimen päälle ja aloin ratsastaa sillä , tovin kuluttua orgasmin tullessa miehen Siitin purki spermaa mun sisään .
Kolme tuntia vierähti , miehen kalu oli seisonu koko ajan .
Kaikki asennot oli käyty läpi ,kunnes kalu alkoi pehmetä ja roikkua kuin narupätkä . Mun nännit oli ollu koko ajan isot ja kovat ja pillu oli suorastaa tiputtanut kiimanesteitä .

Puimme vaatteita kun Matti sanoi - haluatko huomenna saman homman , otat avuksesi se sun poikakamu , kun itse en huomenna ehdi , palkka on sama 50 ja tämä tila on teillä käytössä . Vastasin et ok ja hymyilin .

1

3496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voikutsu

      liki ihanaa

      tama tila ei ole kaytossa

      siinas naat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe