Olisin innokas mormyskoimaan mutta mulla on sellainen ongelma etten osaa värisyttää mormyskaani.
Voisikohan joku kalamies kehitellä patentin sellaasesta pillkivavasta jossa on sähköinen väristin mormyskoille.
Sen nimeksi voisi laittaa pilkkivavansähkövärisytin.
Olen varma että tällaisella patentilla on varmasti kysyntää.
Tällaisen patentin keksijästä saattaa helposti tulla rahamies.
mormyskointi ja väristäminen
5
400
Vastaukset
- Heittomosari
Onhan nuita vibroja maalima pullonaan.Mutta eipä ole onkipuolella kukaan rikastunu nuilla laitteilla.Muistelen ainakin yhden viritelmän nähneeni joskus.Tasapainot ja pystypilkintä on vallannu markkinat.Kajaanilainen tasapainojen tekijä Kusti Mikkonen ja mosarin tekijä.Kysy siltä ottipelit.
- Mosari
Mosari tarjoaa jännittäviä kalastushetkiä kun ne kalat ei välttämättä ole pienimmästä päästä.Harmittaa kun oma mosari valikoimani on huvennu muutamaan kappaleeseen.Olen itsekkin valmistanut tasapainoja aikanaan.Ei se niin konsti ole.Muotti,tinaa,koukkuja,kynäruisku,oravanhäntää pyrstöön...
- Laikuttaja
Olenpa joskus nähnyt sähköistetyn mormyvavan. Ei vain tainnut saada suosiota. Ei se pelkkä värinä riitä. Monasti tuntuu ottavimmalta hiljainen keinuttava liike yhdistettynä tosi hitaaseen nostoon.
- KokeiltuOn
samalla tavalla naputat siihen vapaan kun klitorikseen keskisormella, kyllä sit varmaan saapi.
- Laikuttaja
Mormylla kannanttaa kokeilla kaikenlaista. Joskus on hyvä hiljainen aavistuksenomainen keinutamnen yhdistettynä hitaaseen nostoon. Jotkut taiturit tuntuvat aistivan syöttiä seuraavan kalan hengitystahdin ja "pudottavat" morrin suuhun. Pohjamutaa kannattaa pöläyttää ja pysähtyä hetkeksi ihan pohjan yläpuolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948529
- 926565
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636399Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345081Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo603907- 493401
- 503325
- 512992
- 562892
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866