Onko tosiaankin näin etten mä löydä miestä tästä kaupungista? Uskomattomia idiootteja! Se selviää joka helvetin kerta ensimmäisen kymmenen minuutin aikana, on siis totaalisen turhaa ees ajatella uhraavansa elämästään seuraavaa kymmentä vuotta. Ja kun alkaa tuntua, että on ihan sama tutustuuko näihin "miehiin" lähiöbaarissa, Tivolissa, salilla tai kirjastossa. Mä oon ihan oikeesti pettyny.
Lahtelainen mies?
74
2473
Vastaukset
- dmyli
Kokeile herätysliikkeitä !
ei baari, kirjasto, urheilu ,koirankusetus,kauppakeskus, taiteet,
ole ainoita mahdollisuuksia. - ja upea?
Ja sinä olet täydellinen?
- Anonyymi
Kyllä olen. 120kg ja 150cm rupinaama.
- Uimahallin poppoo
Tule miesten saunaan Heinolaan! Me ollaan kunnollisia ja uimapuvut on päällä.
- M-41vee.
Mä voin olla sun kaa. Laita s-posti osoitteesi, niin aletaan olee sillai.. :-)
- Fiksu mies..
Ei naisissakaan kehumista. Muutamaa naista tapasin sätin välityksellä ja heti huomasin heidän kaikkien olevan jotenkin asennevammaisia. Lähes kaikilla oli utopiset mies ihanteet, etenkin heillä ketkä pitempään roikkuneet treffi linjalla. Kuulin kaveriltani, että siellä on jotkin naiset roikkuneet jopa vuosia, sitä prinssiään odotellen. Vannoutuneita vanhojapiikoja lähes kaikki, ainakin pitkään roikkuneet.
- Levyn hävityskö?
Vai luulee se "Saara", että täällä pitäisi olla jono pystyssä 10 minuutissa. Mitäs se Saara oikein tahtoo. Pitää mennä keskelle toria ja parkua siellä, että mä haluun. Sittehän kaikki näkee millainen rumilus ehkä olet, kun täällä pimeänä huutelet. Heh-heh hee..
- pimpom
pakko laittaa naissukupuolen edustajana ettei sun kommenttisi oikein kyllä anna fiksua kuvaa sustakaan; niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. hauskaa kevättä ja pidä mieli avoimena
- Nähty on
Ainakin viiskymppiset naiset on niin itseään täynnä siellä sätti linjalla, että huh huh. Kuvittelevat olevansa fiksuja ja filmaattisia. Todellisuudessa kaikkea muuta.
- SaaranHämmennys
Mä arvasin et te ootte heti täällä. Hyh hyh.
- ??????
Mä voisin tehdä sulle sitä ,mutta ethän Saara naura minun pienelle aseelleni??
- Handsome E
Ai että mä haluun olla sellaisen naisen kanssa, joka ilmoittaa jokaisen lahtelaismiehen olevan idiootti. Voiko vähäjärkisempää naista enää olla olemassa.
- keinosiementäjänpoik
Lahden miehet ovat syrjäytyneitä narkkeja, alkkeja, spedejä, nörttejä, vajakkeja, homoja, homospedejä, peräkammarin poikia(niitä on paljon). Ja tietenkin korkeintaan ammattikoulu taustaisia mutta harvoin saadaan edes toisenasteen tutkintoa. Bensan ja liimanhaistelijoilta sekin voi olla hankalaa.
Itse en ole jaksanut käydä lahden baareissa pitkään aikaan. Mitä enemmän tosta alkoholista pysyy irti ja baari elämästä niin parempi. Voit tavata vain ääliöitä ja täysiä vajakkeja molemmista sukupuolista.
Jotku rikollisjärjestöjen juoksupojat uhoaa jonku sedu tyylisten yökerhojen vessoissa. Kalja on usein huonolaatuista ja väljähtynyttä litkua. (Paremman oluen ystävänä) baareissa on myytävä tai yleensäkään suomalainen bisse on jonkun poron ja zeebran kuseman väliltä. Lisäaineista kuravettä. Musiikki yleensä huonoa. Taksitolpalla sitten humalaiset tulee räyhäämään jonninjoutavuuksia.
En jaksa enää lähteä pillun takia baariin. Yhtään muuta järkevää syytä en sinne menolle tiedä. Ehkä jonkun uuden tutun voisi saada. Vaikka nytkin on niin paljon tuttuja ettei kerkeä pitää kaikkiin yhteyttä.
Varmaan saisin ihan hyviä muijia baarista mutta kun on yksi kotona. Tiedän kyllä että hyville miehille on aina hommia. Täytyy keveemmällä käytä antamassa humanitaarista apua lahtelaisille naisille. Koittakaa odottaa kohta yön ori laukkaa.
Tulen gyntämään vagonne aivan pian arvon leidit.
Ei helvetti nyt pitää rientää alkoon ostaa kunnon bissee.
Itse olen vain osittain syntyperältäni suomalainen olen siis mamu. eli olen venäläis, saksalais juutalais ruotsalais suomalainen.
Lahdessa meitä mamuja on paljon.- Anonyymi
Kaikki tämä pitää vielä tänäkin päivänä hämmästyttävän hyvin.
- SaaranHämmennys
Ouh, ehkä mä oonkin väärässä. Tai oikeastaan: täytyy tarkentaa. Syntyperäinen lahtelainen on aina (so far...) ollu järkyttävä pettymys. Siis ihan itkettää. Mut ehkä tänne muuttaneissa, sellasissa jotka ei oo liian kauan näissä myrkyissä lionnu, vois olla pieni toivonpilkahdus meille pettyneille naisille, jotka ei kuitenkaan halua muuttaa pois tästä rakkaasta kaupungista.
Ja sori te pojat, jotka heti tarjoatte tääl seuraa - niin epätoivonen mä en sentään oo et ettisin miestä Suomi 24:stä.- olenkin kaunis
Saara, sulla on tosi järkyttävän ruma nimi.Kertoo kantajastaan.Lahtelaisissa miehissä ei ole mitään vikaa.Kul ne sutki huolii kuhan ulkonäköä löytyy.Mun ei ole koskaan tarvinnut olla yksin.:::))))
- Terskat Saaralle
Et ole niin. Tännehän kirjoittavatkin valituksiansa luuserit ja ihmiset jotka eivät pysty tosielämässä iskemään edes Lahden kokoisesta kaupungista ketään,
- ...satumainen nainen
Ai että mun kohdalleni on osunut ihania, fiksuja, symppiksiä ja kunnollisia, katseen- ja pesunkestäviä syntyperäisiä lahtelaismiehiä. Johtuiskohan siitä, että olen...
- 22
Mielenkiintoinen tuo tulokulmasi asiaan: kymmenen vuoden uhrautumisprojekti. Hakusessa lienee erityisen sopiva idiootti ilmeisen kovin kriteerein, jos ei noista idioottimagneeteista ole jo löytynyt. Telkusta alkaa lähipäivinä Super-Marjo. Jospa saisit siitä vinkkejä.
- koska mennään
Saara voin antaa sinulle yhden viikonlopun mun mökillä sauna järvi ja yhdessä uimaan.
- ....
Ootkohan turhan vaativa, kenties kattonu liikaa sarjoja missä miehistä tehdään ihan liian ihania.
Toki voi olla ettet oo löytäny "sitä kuuluisaa oikeaa" mutta et kai voi yleistää kaikkia miehiä. - Anonyymi
Todella moni mumisevia juoruavia näistä miehistä. Paljon naishormooneja kehossa? Enemmän draamaa miesten kanssa kun naisten. Lapsellisia...eivät kaikki aikuistu ikinä..
- Anonyymi
Kauan olet pyydystänyt eikä kukaan ole "katiskaasi" päätynyt. Hyvä niin. Kun on täydellinen, on tietysti mahtavaa. Kannattaa hoitaa vaan ja vaalia sitä. Heps kukkuu!
- Anonyymi
Sitten on tämä peräkylän yh joka käy panettaa itteensä perheellisillä miehillä.
- Anonyymi
Mutta kun sillä miehellä on hyvät muodot.
- Anonyymi
Miehet mustamaalaavat toisia kun ovat kateellisia heille kun heillä on jotain mitä itsellänsä ei ole. Käytöstavat vielä kun sirkus apinalla...vielä ihmettelette miksette saa naisia!
- Anonyymi
Kannattaisko katsoa peiliin sieltä näkee totuuden veikkaan että kukaan ei ole täydellinen jos sellaista haet ei pitkiä ja tummia ja komeita ole olemassakaan eikä kapakoista kunnollisia löydykkään !
- Anonyymi
Pitkä musta mies on unelmani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa mennä ahfriikkaan tai kongoon siellä on mustaa miestä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs siinä on se unelma !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs siinä on se unelma !
Hyvät isot kalut. Kunnioittava käytös. Eivät tallo muita pärjätäkseen.
- Anonyymi
Kitiseviä pissiksiä.
- Anonyymi
Juoruilu on betamiehille ominaista lapsellista puuhaa ja sitä tekee lahdes melkein kaikki miehet
- Anonyymi
Holaa
Löytyykö Lahdesta Miestä seurakseksi 🙄
Jos ei irtoo ilmaseksi niin
Maksetaanko ?
Koko kansan pikku joulut ja menox
Tallukka ❣ pe. 20.12.2019 klo 20 -
Kaikki tontyuilevat karjut tänne hippaloihin .. - Anonyymi
On tuolla aloittaja-akalla kamala hätä kun miestä vehkeineen ei muka löydy.
Vai onko niin, ettei mikään riitä? Miksi tällaista etsintää täällä.
Jalat alle ja kattelee paikkoja siihen malliinn!- Anonyymi
Nimenomaan ...
Jalat alle ja käy illakseksi
Tallukka ❣
Täällä on hurrjan mukavat sekalaisen seurakunnan
pikkujoulut 🎅🤶🤣
- Anonyymi
Onkohan aloittajalla rima liian korkealla vai onko niin kauhean näköinen haahka ettei käy flaksi kaverini toi jostain filippiineiltä naisen itselleen ja kyllä oli niin kauhean näköinen että muistutti enemmän apinaa kuin kaunista naista että suosi suomalaista !
- Anonyymi
Lahtelainen mies ei vittuile koskaan päin naamaa, sen pitää odottaa että on sadan metrin päässä että uskaltaa auko päätä!
- Anonyymi
Miehet on täällä juoruilevia lapsellisia pissiksiä jotka hihittää (miten voi olla) kuin tytöt. Ei ihme ettei ole aloittajalle hyviä miehiä.
- Anonyymi
Naisellisia miehiä. Juoruilevat ja mustamaalaavat. Miksi niin paljon naishormoneita Lahen miehissä?
- Anonyymi
Kun nään sen Saaran....sen maahan kaadan.....
- Anonyymi
Meillä päin otetaan väkisin.
- Anonyymi
Tule sysmään täällä on kunnon p: miehiä joka lähtöön ei se musta aina ole paras !
- Anonyymi
Niin tätä päivää, eikä edes paikkakuntasidonnaista. Ihmislaji on taantunut ja kiipeäminen perä edellä takaisin puuhun on meneillään. Tieteellisesti tutkittu ihmisen tyhmistyneen, joten ei löydy muualtakaan yhtään fiksumpia kumppaniehdokkaita.
Näin on! - Anonyymi
Lahtelainen mies on rujosta ulkonäöstä huolimatta ujo, herkkä, hissukka joka monesti puhuu hellällä hiljaisella äänellä. Hän kaipaa päänsilityksiä ja paijausta.
Hän voi tyttömäisesti huudella perään ja muuta mutta sisällä on kaikilla pieni herkkä poika! - Anonyymi
Jos annat kritiikkiä pienestäkin asiasta saat joukkolynkkayksen ja ikuiset vihat päälle. Lahes tuntuu mies pärjäävän, jos on muista pelkkää pahaa sanottavaa.
- Anonyymi
Ei ne hymyile jos eivät pilkkaa jotain toista ja syntyperäiset tuntuu luulevan olvansa cheekkejä uhosta päätellen. Teot taas jossain piilossa.
- Anonyymi
Reviiritietoisia.
- Anonyymi
Nössöjä pelkureita jotka aukoo päätä ja juolsee sit pakoon
- Anonyymi
Siksi musta mies on parempi.
- Anonyymi
Miksiköhän 30-vuotiat lahtelaiset miehetkin näyttää mopopojilta?
- Anonyymi
Siksi otin irakilaisen miehen kun suomalaiset miehet koittavat pelata jotain pelejä eivätkä kehitä itseään. Muiden miesten enemmän viehättävyys on aina muiden vika kuin oman itsen.
- Anonyymi
Peili on jo keksitty!
- Anonyymi
Ihanaa kun on kookas vehje irakilaisella eikä kateellisen suomimiehen pikku vauvan vehje!!
- Anonyymi
Kaikki miehet jotka on yrittäneet mustamaalata, ovart olleet etsimässä naisia. Lahdessa ilmeisesti pitää mustamaalata kaikki miesten saantia uhkaavat?
- Anonyymi
Kieroja valehtelijoita suurin osa. Onneksi järkeviäkin ei kieroja hämä'läisiäkin.
- Anonyymi
Kirjoituksesi kertoo jo lähes kaiken, miksi....
Tallustelet pihalla - Anonyymi
Aloittajalle: kyllä. Lahtelaiset miehet ovat monet jääneet 10-vuotiaan kissanpentujen potkijan tasolle.
- Anonyymi
Entiiä miksi kauniit ja älykkäät naiset jäävät edes Lahteen, kun miehet on lähes poikkeuksetta juntteja, lapsellisia, alkoholisteja tai muiden päihteiden käyttäjiä. Toni Nieminen hyvä malliesimerkki. joku hoivavietti? Monella kauppatädillä seksisuhde juoppoon.
- Anonyymi
Monet jääny joo 10-vuotiaan tasolle. Näyttävät tytöiltä ja puhuvat mut hakottavatpaikkoja, nimittelevät kuin vauvat jne
- Anonyymi
Jotenki pellejä jotka jälkeenjääneitä ikäisistään. Manbabies. Onneksi etäopiskelu lisääntyyy niin sitä fiksuakin porukkaa jää Lahteen.
- Anonyymi
35 vuotiaat peräkammarin miehet asuvat vanhusten luona ilmaiseksi, töitä ei tehdä ja viron kalja maistuu päivittäin.
- Anonyymi
Puhuukse sulle vielä?? Ei se jätkä saa puhuu sulle kun se ei oo piireissä.
- Anonyymi
Aika moni mies kusettaa tulotasonsa ja ammattinsa (jos sitä edes on) saadakseen naisilta.
- Anonyymi
Lahelaiset "miehet" ovat vanhempiensa talutus nuorassa, mitään ei osata tehdä yksin ja kaikkeen kysytään ensin lupa mamilta.
- Anonyymi
Monet menee kauppaan äitinsä kanssa tai kuntosalille. Äiti ostaa ruuat.
- Anonyymi
Suomi leijona paita. Työvaatteet päällä ryyppäämään. Hihattomat t- paidat. Pienet tatuoinnit käsivarressa....vähän ehkä juntteja.
- Anonyymi
Mitäs etsit niitä baareista. Kunnon miehet ei käy baareissa, eikä juo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs etsit niitä baareista. Kunnon miehet ei käy baareissa, eikä juo.
Ovatko ne kirjastoissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko ne kirjastoissa?
Peräkammarissa
- Anonyymi
no selvä vikahan on ja kaikkien tiedossa se on ..vedessä vikaa!!!sanohan se apulannan bändin jäse et "vesijärven puhtaaksi pestyt aallot"ni mitä voi odottaa!!
- Anonyymi
Totta, ettei täällä ole kaikkein fiksuimmat. Miksi siis olet tänne tullut? Joka paikassako olet "törmännyt" samaan ongelmaan? Mitäs jos katsoisit peiliinkin välillä.
- Anonyymi
Olet varmasti nuija muija tai sitten tosi nuija muija.
- Anonyymi
Kirjastosta kannattaa etsiä miehiä. Tai opettajista. Miehet aika reviiritietoisia ennakkoluukoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855