Toukokuussa all inclusivena Alanyaan viikoksi - mitäpä "paikallisia" drinksuja kannattaisi allasbaarista tilata? Ei aina kehtaa vodka tuoremehuakaan tilata, ja kotimatkalla sitten kuulla jostain tosi upeasta drinkistä. Eli vinkkejä - jokaisessa hotellissa varmaan oman nimisensä mutta...? Mites oluet, minkälaista paikallinen olut on? Tai (paikalliset) punkut?
Ps. eihän sinne dokaamaan mennä, mutta jos "ilmaiseksi" saa mahdollisuuden maistella erilaisuuksia, niin miksipäs ei :-)
Paikalliset drinksut
8
607
Vastaukset
- hgsauo
Paikallinen olut : Efes... On hywää :P Hieman vahvempaa kuin suomessa, 5% alkoholia. Viikon kun sitä juonut, maistuu suomen oluet ihan kuralta, mutta niihinkin sitte taas tottuu..
punkkua en itse maistellut, mut kaverit sano että ihan juotavaa. yleensä AI hotlissa hanasta saa juoda niin paljon ku lystääpi.
Mut, meidän all inclusiveen ei ainakaan ole koskaan sisältynyt drinkit. vain olut, viinit ja vodka. drinkit maksoivat extraa.. - aaal inclusiveeee
Yleensä all iclusive-ohjelmaan sisältyy kaikki alkoholijuomat pois lukien sellaiset drinkit jotka ovat listalla (erikoisuudet), mutta esim. ihan normaali vodkacola (voi juoda mehulla tai limukalla tai vaikka raakana) kuuluu hintaan, viinit, rakit ja joissakin hotelleissa jonkinlaista konjakkiakin. Paikallinen olut, efes on hyvää.
- jamppapomppu
eli ei aloittaja taida nyt saada drinkkejä for free.. meinaan näitä sex on the beach, tequila yms..
- janoinenxldoifjdfdf
Kiitokset vastauksista!
Juu en siis olettanutkaan, että mitään "hienoja" drinksuja ilmaiseksi saakaan, mutta onhan se kiva ihan oikealla nimellä niitä vodka X juomiakin tilata kuin perisuomalaisesti vain "booz" tilata :) Mites siellä ne lantringit sitten - onko esim. mansikkalikööriä tai persikkasmoothieta tms?
EFES - pitää ehdottomasti testata, kiitos! - pettynyt rapaveteen
Juomat ovat kuin myrkkyä,ei muuta kusettaa pirusti,vie omat viinat mennessäsi
- efesgutaa
ainakin Club paradisossa lista drinksuista mitkä kuuluvat all inclusiveen...
- Alanyan asukki
Itse tykkään kovasti paikallisista viineistä, eritoten valkoviineistä. Jonkunlaiset kuuluvat all inclusiveen, mutta niiden laadusta ei sitten koskaan hotellikohtaisesti tiedä. Efes on kovasti suomalaisten mieleen, jopa minulle kyllä uppoaa, vaikken oluen ystävä olekaan. Todella pehmeä ja tosiaan himppusen vahvempi.
Coctailit hyvin harvoin all inclusiveen kuuluvat.. Oluen ja viinien lisäksi kuuluu toki paikallinen anisviina eli raki. Vastaa kovasti Kreikan Ouzoa.. Samoin vodka, mutta se voi olla jossakin hotelleissa ja baareissa aikamoista feikkilitkua. Kannattaa olla sen suhteen varovainen, että välttää vatsavaivat. - Raki54
Raki on ihan hyvä ja raikas lomajuoma. Siis vedellä laimennettuna. Ja ihan varmasti sisältyy All inc:iin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214