Aurinkomatkojen loman maksaminen

easy_love

Ei oo tullu Am:lla reissattua, joten kertokaapas maksutavoista. Siis tarkoitan sitä, että kun varaan matkan, niin voinko lyhentää maksua sitä millä summalla haluan ja milloin haluan? Finnmatkoilla on ainakin näin.

En ole avaamassa sit mitään aurinkosäästötiliä.

5

1800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukin tyylillään?

Normaalisti varausvaiheessa masetaan varausmaksu, kaukomatkasta taitaa olla jotain 200e/hlö ja loppuosa maksetaan kuukautta ennen lähtöpäivää. Mutta mikäpä estää laittamasta heidän tilille rahaa useamminkin jos se itseä miellyttää. Tuskinpa kieltäytyvät rahasta! Loppusuoritus on sitten aikanaan sen verran pienempi. Mutta en kyllä ymmärrä onko tässä isompaa järkeä paitsi tietysti jos ajattelee tuhlaavansa ne rahat ennenaikaisesti ja haluaa siis tällä tavalla "lukita" ne....? Itse kyllä pitäisin mieluummin omalla pankkitilillä rahat siihen asti kunnes ne oikeasti pitää maksaa AM:lle.

• näin uskon

juuri näin ja varsinkin nyt kun Finnairin tilanne näyttää melko huolestuttavalta. Ei kannata maksaa eurookaan enempää kuin tarvista. Jos Finnairin tilanne pahenee niin ensimmäisenä kaatuu Aurinkomatkat.

• matkan varannut

Onhan heillä vakuutus, joka korvaa matkustajille aiheutuneet kulut. Mutta siitä olen samaa mieltä, että ei sinne kannata ilmaiseksi rahaa antaa. Aurinkosäästö on hyvä idea säästää etukäteen matkan hinta. Minäkin harrastan sitä ja siitä saa vielä 6% koron.
        En ole koskaan kuullutkaan että Finnmatkoille voi lyhentää matkan hintaa etukäteen, miten se käytännössä toimii ja saako heiltä hyvitystä siitä?

• kaijakaijakaija

"En ole avaamassa sit mitään aurinkosäästötiliä." Aurinkosäästö ja aurinkotili ovat kaksi eri asiaa. A-säästöllä maksat matkan kuukausittain niin että tulee olla maksettuna kuukausi ennen lähtöpäivää ja saat tuon mainitun 6 prosentin alen. Aurinkotili taas on luottokortti, jossa tajuton korko. Suosittelen aurinkosäästöä!

• Anne a..

En ostaisi mitää aurinkomatkoilta. Lomamme oli homehuoneessa ja aurinkomatkat ei ole saanut vastattua reklamaatioon yli kahdessa kuukaudessa.

Aurinkomatkoilla on perävalotakuu ja ainosataan rahat pois asikkailta kiinnostaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1440
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1342
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1122
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1098
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      805
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe