Tulostimeni näytössä lukee virheilmoitus: " tulostuspään tyyppi on väärä. asenna oikea tulostuspää".
Tulostin on tavallinen Canon pixma MP510 mustesuihku-tulostin. Ongelmana on se, että virheilmoitus näkyy koko ajan näytössä. En pääse edes valikkoon, enkä mihinkään. Tulostimella ei voi nyt tehdä siis mitään.
En ole vaihtanut tulostuspäätä, vaan se on alkuperäinen. Mustan värin mustekasetin olen vaihtanut vain.
---Pitäisikö ostaa uusi tulostin ? vai mitä ?
Tulostuspään tyyppi on väärä ?
5
5247
Vastaukset
- kysyn vaan
Ota nyt ensin yhteyttä Connaniin eikun Cannoniin eikun Canoniin:
http://www.canon.fi/Support/ - canon pixma mp510
Pitääkö tulostuspää puhdistaa jotenkin itse märällä talouspaperilla ? siinä on jotain mönjää....asetuksista voisi tehdä puhdistuksen jos sinne pääsisi.
Ja tuon huoltoon laittaminen ei varmaan olisi kannattavaa, kun about 50 egellä saa uuden tulostimen. huolto olisi ehkä kalliimpaa.- 38
Niin...eikös se tulostuspää ole siinä kasetissa. Jos se ei koneelle kelpaa se on joko väärä, tai vioittunut.
- ap
eikös tulostuspää oo se osa mihin 4 mustekasttia voi laittaa kiinni, ja se on siis se neliskulmainen 'kotelo' kaseteille? mustekasetit on mustekasetteja.
- päätulostin
Ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001