Tämä tv-lupatarkastaja on tullut

Suicider-Sinde82

v. 1986.. Voiko tätä inhimillisesti ja turvallisesti? En pidä hänestä yhtään, hän tulee aina hurjan pelottavalla sukupuolenvaihdos-syytteellä. Hän aina tiputtaa, tai haluaa sitä tiputtaa, loogisuus-oisteitä, edes käsittelemättä liittykö se kuolemaan.
- Mistä minä voin Herran Jumala tietää, voiko loogisuus-pisteistön tiputtaminen kasvoista, sukupuolipisteistöstä, aiheuttaa kuolemaa?

Niin, ei voi, joo kun siihen on esineperäisiä kuolemia, siihen on mielikuvitusperusteista omistus-suhdetta rahaan, mielikuvitukseen, sokeuteen ja hyvinvointiin, mielikuvitukselliseen fokusaatioon ja yleiskuntoperuteiseen kuolemaan.
- Ei kaikki palvelut, eivät sovi kaikille.
- Että saan nostaa omaneduntavoitteluna sukupuolenvaihdos-syytteen. En edes alitajuntaisesti ja piilotajuntaisesti osaa muuta.
- Tuo on ihan paska väitös.
- Ei ole...
-Niin, että saan itse nostaa.

Toinen isäkin lähti mukaan sairaalasta. Eihän siellä ollut potilaana... Eihän ehdi... Hänen pitää peilata pyörepäisyyden, alistelun ja ahdistelun, kaikki ovat pakkomielteitä, väkivallan ja vaarallisuuden pakotteiden käytön takia, inhimillisyyttä aivoilleni, hänen aivoilleen, yhteisille aivoillemme.
- Sano vain mikä sua pelottaa....
- Kun ei saa auttaa, että mä joudun tekeen kaikki ne sairaanhoitaja-omaislapsille. Ekana päivänä satoi vettä. Sain sanan piironki....
-Niin, hänen toinen isänsä, joutuu peilaamaan aivoja auki. Se hinta empatiattomuudesta.....
Ehkä kiusaamisesta kertominen, mulla on oikeasti sellaisia huolia, joskus sullakin on.
- Eihän viihdy koleerisuudesta.... Hän ajattelee ja luulee sitä vitsiksi. Voiko tämä olla samannäköisyydestä johtuva väärinkäsitys.
-Mua ei koske koleerinen työskentely, vastasin, sen voi vaikka tarkistaa. Se on ollut multa kielletty terveyssyistä, yleisestiä ja yhteisestä hyvinvoinnista, jopa 4-vuotiaasta. Toinen isäni ilmoittaa tämän hahmotelma-narsismin ja että kärsii siitä tämän epätodentuntuisen, mutta aidon mukaisen, mielikuvituksettoman asian takia.
- Teen toista suggestiota. Kokeilen vain yhdessä pääseekö hänelle läpi?
- Ei, ei onnistunut.... Ei onnistu ikinä ohjatusti, siksi on narsismia ja yhteisiä aivoja, vailla egoistista väkivaltaa ja vaarallisuutta. Pitää monesti vaihtaa naisohjaaja, ja yhteiset aivot ja narsismi päälle. Ovatkohan ne ihan palkattomia?


-Niin, ammattitaito ja ikä, jostakin muualta, vastasi hänen toinen isänsä. Voiko näin kiintyä enemmän naiseen.
- Kysymys on todella asiaton. Ne hullunsilmät, ne on mulla kuvassa ylhäällä. Ne on läheisyyteen.... Yhteiseen näköön, seksiin ja empatiaan.
- Ei sukupuolenvaihdoksen ja sillä alistamisen, painostamisen ja ahdistelun takia, ei ehdoton kerjääminen ja lapsenkasvatukselle, sekä -teolle nauraminen.
- Ei siis tätäkään inhimillisyyttä. Miksi sisaresi ajaa itsemurhaan? kysyi toinen isäsi.
- Kokee masennusta, ei saa tarvitsemaan läheisyyttä, lämpöä ja puhtautta, edes Tutankhamoneihinsa. Ei saa sellaista perheellistä lähimmäisyyttä. Johtuu päihdehuollosta ja sen tukemista hyvinvointi ja terveys, ikä, näkö, koko ja sisin-skitosfrenioista.

Niin, niin perhekliinistä puhtautta..... Mä olen jo kahden lapsen hoidossa, yhden oman. Yhden oman ja kahden lapsen hoidossa, yhden lapsen ja kahden oman lapsen hoidossa.
-Mä olen koko kunnan palvoen pyytämässä lapsenkasvatuskeskuksessa, ja mä olen siellä töissä magnetismilla. Voisitko kehittää jotain muuta kuin absurdi ja empatiattomuus. Se ole normaalia tai tervettä egoismiä, se ei ole normaali väkivallatonta ja vaaratonta egoistisuutta.
- Et voi kehittää lapsenkasvatus-kehityskeskuksia. Niihin omiin lapsiin ei ole aikaa eikä lupaa koskea. Yritän vain sitä vielä selittää, kun se impulksio -tila on niin sietämätön, vastaili toinen isäni, se joka ei asu perheessä, vaan lapsenkasvatuskeskuksessa.
- Pyydät jopa huolehtimaan lapsesi perusterveydestä ja puhtaudesta.... Teilläkö ei ole näitä ongelmia, ei valitettavasti, ei ole? Purkki osaa joka asian....
- Pitääkö korvata välillä impulsioiden takia, vastasin.
- Niin, valvomisen, mitä se sinulle kuuluu. Se ei olekaan noin yksityisille, joo ei, vastaan nauraen. Siihen on sellainen intimiteetti-suoja, joka keskustelee, että koskettelee, että muiden ihmisten asioihin ei saa sekaantua painostamisen ja pakottamisen kanssa.
- Vain terveys-asia saa olla, meillä on tällainen sääntö.

3

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde82

      Kuka tätä väkivaltaa rääkyy? Niitä on toisen ihmisten lapsista, sääntöjä yksityisyydestä ja intimiteetistä jotka ovat syntyneet esim. amorinkaarelta paranormaalin kautta, ihan tietä pitkin tapaamalla ja niin kohdulla, ja sen sillä tavalla uusien ja aksenttia siirtäen psykologialla. Se on hyvin normaali ja siveä malli.
      -Pikkusenko tarkka! Se liian pelottava taas.... Se syrjivä, se hylkäävä, se yksinjättävä.
      Ei psykologista mallia riittävän tasoisesti ehkä tarjottuna.
      - Ehdin mielestäni liian vähän.
      Aksenttia siirretään, että mitä ihmettä.... Tosiaan painostavallakin psykologialla, joka ahdistaa sosiaalisessa vuorovaikutuksessa, mutta vain hetkellisesti.

      -Ihan juntti-malli. Voi kunpa osaisin joskus olla hiljaa.
      Intimiteetti ja yksityisyys koskee myös perheen ulkopuolisia lapsia. Niin, tästä on tämä sääntö, ettei saa kysellä ja kosketella leimaten ja osoitellen, jopa painostavasti, kun siinä on takana ihan suurikin yleiskunto ja hyvinvointi. Ei lainkaan mielenterveysongelma.
      - Vaan ihan oma mukavuus ja yksityisyys.... Useinkaan ei voi edellyttää, että ehtii. Ei voi olla kovinkaan omistushaluinen, frustraatiossa, tai mustasukkainen.
      - Ei frustraation omaista mustavalkoisuutta, kuten absurdi ja sillä käyty väkivaltaisuus, joka aina oman ohjaajan perheessä edellyttää egoistisuuden takia.

      -Olen sanonut tästä....
      -Ei voi, viivaan rengastuksilla ja sanalla narsismi, yleensä.
      - Onko mun mieli sitten kovinkin narsistinen, kysyi toinen isäsi.
      - Ilmeisesti on, kivulias ainakin. Koska tämä on yläpäähän kivulias, tämä sinun porrastettu isyytesi, yläkerrassa portaiden kanssa, ja sitten tämä paranormaali-pelkotila on, jolla kohtu lämmitetään, alapäähän kivulias.
      Paranormaalilla nostalgisella- ja progressiivisella tunneaukolla näytettynä.
      Mikä tämä oli?
      Ilmeisesti tämän hetkinen tilanne, toisesta isästäni, joka on luokiteltu, kuin isoveljeksi, siis näytelmä-hahmoksi.
      -Joo, olen käynyt armeijan, vastaa hän.
      - Mää leikin tätä nyt! Et sää.....
      -Isi päästä pois, mä oon 30-vuotta.
      - Eikö mää innostun inhimillisyydestä nyt:..
      - Oletko vähän sairas? kysyin.

      Entä yleiset diagrammit ja kuvaajat? Näyttää tuota säätila-diagrammia, mutta on kyllä vesipylväs-diagrammi, ehkä vektori-diagrammikin.
      -Ymmärrätkö, että paranormaaliutenne on kivuliasta, myös muille ihmisille, kanssaihmisille, joille täytyy voida ja osata vuorovaikuttaa?

      • Jannelle. v.nytSinde

        Siihen ei saa siirtää itseään siihen paranormaaliin keskusteluun. Haluat usein jonkun muun tähän tilalle. Se ei ole peruste kirkolle.
        - En saa kysyä puhelintietojakaan. Mitä varten olisit niitä kysynyt? Mitä teet paranormaalilla, en ainkaan tapaa ikätovereideni ulkopuolista seuraa. Se voi aiheuttaa ulkopuolisenhäiriön suoralta. Missähän tämäkin on menossa?
        -Yrittikö hän luoda tällä tavalla?
        - Joo, yritti. Miksi nostaisit palkkaa? Miksi teologikaan nostaisi palkkaa?
        - Ei ole kuule tyhymä......
        Kyllä sairaalassa pysyminen on suoraan rinnastettavissa.
        -Joo, koskeekin mua taas.....
        Mää en sua saa ikinä mihinkään. Mä en jaksa edes nostaa sua, kun sä olet 5-vuotta.
        - Ei, en ole isokokoinen. Hän vain on voimaton.

        Sä et vielä ehkä vielä tiedäkään, kuinka tärkeä on paranormaali.
        Joo, se kuvastaa esim. kääntymistä kerrossängyissä, joka sekin kuvastaa empatiaa. Sen pitää ensin onnistua, aivan kuten aksentinsiirto edellyttää. Sen pitää objektisti pitää tasokiinnityksiin, jotka ovat aivan turvallisia, mutta eivät lainkaan pyöreäpäisiä, sukeutuneita tai skitofreenisiä.
        -Paranormaalilla erityisryhmien ja nk. väkivalta-ryhmien luominen.
        Sekin on ollut tavoitteenasi, kun et ole ymmärtänyt ettet halua koskaan abstraktissa käsitellä paranormaalia, vaan otat siihen aina, jopa addiktioin liittäen, jonkun muun eteen.
        -Voi miten kehtaatte pyytää tällaista lapsenkasvatusta.
        -Joo tuomalla absurdia yleiskunto-riskiä mm. myös silmien eteen, absurdia turvallisuusriskiä feminiinistä sukupuolestani silmien eteen, tuoden absurdia yleiskunto ja hyvinvointi haittaa silmien eteen, jopa kyseenalaistavalla keskustelumenetelmällä.

        Pyydämme anteeksi, olenkin absurdi turvallisuusriski feminiinittömällä sukupuolelle.
        (jatka tätä lausetta: Myöskin absurdi yleiskunto ja hyvinvointi haitta kohdallani)
        Siihen voi liittyä ihmissyönti... väärään tapaan sosiaalisesti vuorovaikuttaa, kun puhutaan lain absurdisti turvaamasta ympäristöstäni.


      • Sami .v.nytSinde
        Jannelle. v.nytSinde kirjoitti:

        Siihen ei saa siirtää itseään siihen paranormaaliin keskusteluun. Haluat usein jonkun muun tähän tilalle. Se ei ole peruste kirkolle.
        - En saa kysyä puhelintietojakaan. Mitä varten olisit niitä kysynyt? Mitä teet paranormaalilla, en ainkaan tapaa ikätovereideni ulkopuolista seuraa. Se voi aiheuttaa ulkopuolisenhäiriön suoralta. Missähän tämäkin on menossa?
        -Yrittikö hän luoda tällä tavalla?
        - Joo, yritti. Miksi nostaisit palkkaa? Miksi teologikaan nostaisi palkkaa?
        - Ei ole kuule tyhymä......
        Kyllä sairaalassa pysyminen on suoraan rinnastettavissa.
        -Joo, koskeekin mua taas.....
        Mää en sua saa ikinä mihinkään. Mä en jaksa edes nostaa sua, kun sä olet 5-vuotta.
        - Ei, en ole isokokoinen. Hän vain on voimaton.

        Sä et vielä ehkä vielä tiedäkään, kuinka tärkeä on paranormaali.
        Joo, se kuvastaa esim. kääntymistä kerrossängyissä, joka sekin kuvastaa empatiaa. Sen pitää ensin onnistua, aivan kuten aksentinsiirto edellyttää. Sen pitää objektisti pitää tasokiinnityksiin, jotka ovat aivan turvallisia, mutta eivät lainkaan pyöreäpäisiä, sukeutuneita tai skitofreenisiä.
        -Paranormaalilla erityisryhmien ja nk. väkivalta-ryhmien luominen.
        Sekin on ollut tavoitteenasi, kun et ole ymmärtänyt ettet halua koskaan abstraktissa käsitellä paranormaalia, vaan otat siihen aina, jopa addiktioin liittäen, jonkun muun eteen.
        -Voi miten kehtaatte pyytää tällaista lapsenkasvatusta.
        -Joo tuomalla absurdia yleiskunto-riskiä mm. myös silmien eteen, absurdia turvallisuusriskiä feminiinistä sukupuolestani silmien eteen, tuoden absurdia yleiskunto ja hyvinvointi haittaa silmien eteen, jopa kyseenalaistavalla keskustelumenetelmällä.

        Pyydämme anteeksi, olenkin absurdi turvallisuusriski feminiinittömällä sukupuolelle.
        (jatka tätä lausetta: Myöskin absurdi yleiskunto ja hyvinvointi haitta kohdallani)
        Siihen voi liittyä ihmissyönti... väärään tapaan sosiaalisesti vuorovaikuttaa, kun puhutaan lain absurdisti turvaamasta ympäristöstäni.

        En saa käyttää feminiinittömänä taso- tai -kykyisyys siimoituksia/kiinnityksiä.
        - ei niitä ole tällä hetkellä, tällä alueella.
        -Voiko siellä traumassa edes ellää? tarkoittaa sairaalaa.

        Absurdin väkivaltaisuuden ja vaarallisuuden välttämiseen yleiskunnolla sekä hyvinvoinnnilla. Eli myös demokratiaan ja kolmiulotteisuuteen....
        -En ole tässä piirissä vielä....
        Et saa yrittää absurdilla kiinnityksellä...
        - Ei jos se on heijaste-haitta.


        Paranormaali, ja perheen ulkopuoliset lapset: Ehdoton ei frustraatiolle!
        Jopa seksielämää yrittää luoda heijastehaitoilla. Ihan vain omalle perheelleen, feminiinittömänä, yrittäen päteä, yrittäen päteä feminiinittömänä. Vaarallisuus ja väkivaltaisuus taas arvioitava absurdista ja abstraktista, tosin objektin olemassaollessa....

        - Mää en saakaan pitää niitä absurdin takia feminiinittöminä koulussa. Löytyy siitäkin joka kysyy organisaatio-ohjauksesta yleiskunnolle tätä tilaa, aikaa ja paikkaa, omalle yleiskunnolleen ja hyvinvoinnilleen. Kyllä hänestä joku feminiini löytyy, lisäksi hänet on ihan feminiinisti, jopa organisaatiosta jouduttu eristämään tähän.
        -Hän kysyy vasta TV-lupatarkastajaa, onko sen pakko olla nainen? MIksi minut organisaatio-ohjataan organisaatiosta, yleiskuntotasosta naiselta? Niin, hänen hyvinvoinnilleen.
        - No, ei se ole ihan kokonaan naiselta, mutta sut on tosin pakko eristää näin.
        - En ole kyllä aikaisemmin suostunut tähän. En ole kyllä aikaisemmin suostunut näin.
        - Entä jos sun on pakko?
        -Älä nyt jaksa niitä sun absurdeja seksittömiä pakotteita. Ei painonostaja ei käy mielellään edes kaupassa.

        Mikä tämä on?
        _"Ettei valita naisen ohjauksesta..."_
        Että absurdi olisi jotenkin hyväksytty..... Mä olen selittänyt tämän v. 1994 siinä tienoilla, kun kevät luo jo yötöntä yötä, tai alkaa huhtikuussa luomaan.
        -NO, pitääkö mulla olla jatkuvasti yleiskunto-organisaatio päällä? Etten ole ketjuttuneessa ajattelussa. Entä millaisia muunlaisia laiminlyöntejä olette halunneet, vain ihan absurdilla ja väkivaltaisuudella ja vaarallisuudella?
        - Ei sisareni on itse motivoiduttava!!! Tulen kysymykseen vasta jonain heijaste-ohjaajana, se tarkoittaa vapaa-aikaa.... Joo-o, jotta sukupuoli määräytyy. Siksi on ei heijaste-laiminlyönneistä.
        Tämä absurdi rotuerottelu mies, joka ei ole kovinkaan vanha, on jo kertonut kaikki paperinsa.
        - Että siinä ei voi muuta tehdä, eikä sitä saa painostaa, tai pakottaa ahdistelulla sanomaan, mitä haluaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe