galax 650

galax650

Otsakkeen mukaisesti onko tietoa tai kokemusta ko veneestä ?

12

2550

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koikkalain

Moi!

Kuvaamasi mallinen vene oli myynnissä muistaakseni v. 1986 Orivedellä, liike oikealla puolella tietä, ajettaessa Jämsästä Tampereelle... Voi olla jo myytykin-- Sorry..en voinut vastustaa kiusausta...

• venemies

itse omistan tuollaisen ja siitä on videokin youtubessa. Vene on hyvä ja vakaa aallokossa eikä ole kiikkerä kun kävelee reunoilla sisätilat ovat erittäin tilavat sillä hytti alkaa melko perästä ja jatkuu ihan veneen keulaan asti, 2-3 nukkuu hyvin ja jopa 5 jos tarvitsee sillä veneessä on kahdessa tasossa punkat. suosittelen venettä, kannattaa ostaa

• 11+14

Venemies !

Miksi veneesi on hyvä aallokossa ? Onko syy galaxin leveys, mikä tekee siitä vakaan ? Kärsiikö nopeus ? Matkanopeus ? Kulutus ?

Kuinka laatu/hinta vs muut ns. fiskarityyppiset uppoumarunkoiset ?

• Kalaxi

Tuossa videossa tuuli on kaukana 14 m/s lukemista. Meren pinta olisi aivan eri näköinen tuollaisella tuulella.
        Jos säätiedotuksessa ilmoitetaan tuuleksi esim. 10-14 m/s, se tarkoittaa, että ennustealueella johonkin aikaan ja jossain paikassa maksimituuli on 10%.n todennäköisyydellä 14 m/s.
        Kuvaamassasi tilanteessa tuuli on ehkä ollut alle 10 m/s.

Voi se Galax silti olla hyvä vene.

• venemies

veneen keula on melko korkea ja leveä tämä auttaa esim siihen ettei vettä lennä isohkossa allokossakaan kannelle hirveästi, myös leveys vaikuttaa vakauteen sillä maksimileveyttä (2.3m) on veneen rungosta suht koht pitkältä matkalta ja kyllähän tuolla löytyy syväyttäkinn. 60-70cm

matkanopeus n.5.5 s - 6.s elikkäs ihan perus nopeus fiskarille

polttoaineenkulutus on moottorillani (mitsubishi k2c 12.5hp) 1-1.5l tunnissa, eli melkeimpä ilmaista ajoa

laatu on hyvää ja laminaatti vanhaa kunnon paksua tavaraa, sama myös kannessa
      kestää pitkään, itsellä ei mitään ongelmia rungon kanssa

• eilen laskin vesille galax-650.sen, ostettu kolme viikkoa sitten moottori volvopenta b-20 rb kytkin kytkin tarttuili alussa hieman mutta nyt toimii ,pulpetti veneen jälkeen tuntuu erittäin vakaalta .

• venemies

Hyvin on galaxini tämänkin kesän pelittänyt, monta reissua tehty ja tehdäänkin vieläkin siihen asti kunnes jäät tulevat :D

laittakaa tekin videota veneistänne youtubeen...

• yms.

venemies.

Laita youtubeen lisää videoita veneestäsi. Vaikka jonkun toisen filmatessa ku itse ajelet. Olisi mielenkiintoista nähdä kuinka ottaa aallot yms.

• venemies

joo täytyy ottaa jossainvaiheessa kun ehtii...

onkos sinulla jo vene hankittuna?

• iäkäs

Ei ole vielä. Harkinnassa iäkkäämpi hytällinen fiskari tai uudempi avofiskari esim. simppu.

• venemies

simppu on hyvä ja vakaa vene, mutta itse pidän näistä keskimoottorillisista enemmän, ja simpussa ei ole hyttiä :-/

kannattaa ostaa tuollainen galaxi jos vastaan sattuu, harvemmin niitä myynnissä näkyy olevan...

hyviä veneitä on myös terhi 600ms, lindqvist 21, bella hamariina 640, bella 660 yms

kannattaa ottaa sellainen jossa moottori joskus uusittu (jos vene on 70-luvulta) tai ainakin huolettu hyvin, niin ei tule heti moottorin kanssa ongelmia

• myja56

Onko venemiehellä kokemusta Myrsky Janne 560:sta ? Hytti siinäkin , mutta vain perässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1486
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1248
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      930
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      830
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      822
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      804
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      800
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32