Kaverit, tarvitsen apua:) Onko joillakin perhetuttu jolla lapsi n.13-16 vuotias, joka olisi kiinostunut lähtemään Espanjaan oppimaan/ harjoitelemaan espanjan kieltä? Mulla on tuttu perhe joka haluisi otta vastaan heile perheesen lapsen ja myös lähettää heidän 14vuotias tyttö tänne suomeen oppimaan englantin kieltä. Toivotaan että jo tänä kesällä tyttö pääsis vaikka kuukaudeksi tänne Suomeen. Myöhemmiin voi suunnitella pitempaa aikkaa.
Espanjassa on oma 4h asunto aivan rantaen vieressä, eli lapsi saa oma huone. Emäntä on musiikkiopettaja. Perheessä on 2 omaa tyttöä.
Etsitään isäntäperhe vaihtooppilalle espanjasta!!!
2
180
Vastaukset
- sarpa95
Moi!
Olen 16 vuotias lukiolaistyttö Tampereelta, ja itselläni on kova hinku päästä ensikesänä Espanjaan kun olen tosi kiinnostunut enspanjan kulttuurista ja kielestä. Olisi ihan mahtavaa päästä asumaan paikalliseen perheeseen ja elää normaalia arkea. Valitettavasti ainakaan kesällä meille ei voi tänne suomeen tulla asumaan, mutta ehkä myöhemmin kun veli lähtee armeijaan ja jää yksi huone tyhjäksi. Olen lukenut espanjaa nyt 3 kurssia elikkä alkeet on hallussa. Englannin numerot on lukiossa ollut 9-10 eli jos tyttö nimenomaan haluaa englannin oppimisen takia tänne Suomeen, niin voin kyllä sielä espanjassakin häntä opettaa ja varmaan siinä vähän väkisinkin oppii kun itse en puhu sujuvasti espanjaa niin joutuu siinä sitten englanniksi selittämään. Mutta jos vielä kiinnostaa niin ota yhteyttä sähköpostilla [email protected] - mitenköhän
Onhan tuo kaverin lapsi jo pitkään puhunut että haluaisi vaihto-oppilaaksi espanjaan, opiskelee itsekseen espanjaakin. Mutta ongelma on vaan se että täyttää vasta kesällä 13
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817