Aloittelija

help

Oon tosi kiinnostunu motocrossista, pyöristä yms. Mut en tiiä missä mää voisin oppia niistä ja pääsisin ajamaan.. Tai no oon kyllä kerran ajanu ku täälä Oulussa järjestettiin semmone joku crossitapahtuma nii pääsin kokeilee kaverin pyörää :) se oli joku honda tai jtn... (kyllä oon näin tietämätön noista)
Viime syksynä mun serkku opetti mua onneks ajamaa mökillä pikku tossumopolla :D se on suzuki PV !
Jos ette muuta keksi nii onko vaikka jotaki nettisivua mistä opetella osia yms..?
Omaa pyörää en oikei voi hankkia koska mää asun rivitalossa jossa on vaa ihan pieni takapiha eikä autotallia...

5

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoa,taitoa ym.

Paljon löydät tietoa netistä.Ihan asialista ja opettavaistakin.
      Mutta pitää osata suodattaa kaikki joninjoutava myös pois.
      Nämä palstat ovat juuri niitä mistä ,kaikesta ei kannata ottaa oppia tai tehdä niinkuin joku neuvoo.
      Ota yhteyttä oulun MK kerhoon saat varmasti hyviä vinkejä,ehkä kaverinkin joka voi sinua auttaa.
      Älä lannistu jos sieltäkin tulee ensin joku "PRO" kuski omasta mielestään sinua neuvomaan.
      Sen näkee sitten minkälainen haka se on lajissa kun pääsee montulle ajamaan.
      Voit salaa kellottaa sille ajan,ja vähän katsoa mitä muut ajavat,niin tiedät millä tasolla tämä sinun opastajasi itse liikkuu,jos on kuski miehiä.
      Mikä sopii sille kaverille ei välttämättä kohtaa sinun tavoitteita ja haluja harrastaa.

Mutta älä ensimäisenä tilaa ainakaan mitään alan lehtiä.suurin osa niistä on mainoksia täynnä, mitkä löydät myös netistä jos ajo varusteita tarvitset.

Lehtien tietä täällä suomessa on aika olematonta.

Ajoleireille kanntaa osalistua,vaikka kuuntelu oppilaan ekaksi,varmasti eivät ota edes rahaa siintä kun ei ole pyörää.

Voit saada ehkä jonkun pyörääkin kokeilla siellä.
      Tai sinne on tuotu pyöriä kokeiltavaksi.

KTM järjestää ajopäiviä missä saa kokeilla uusia pyöriä erikoko luokissa useammalla paikkakunnalla.
      Kawasakillakin oli joskus muutamalla isomalla paikkakunnalla.

Selaile nettiä,sieltä löytyy aikapaljon aluksi.Moottoriliiton sivut kannattaa katsoa jos meinaa kilpailemaan joskus.

• help

Voisko niitä sivuja linkittää tänne? :)

• No tuossa
    • alottelia

Oisko toi MAD COW 90cc hyvä motocrossiin?

• mikä koko

minkä kokonen oot???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      233
      4159
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2624
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      39
      2369
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1426
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      115
      1416
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1169
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1087
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      953
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      936
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe