Aloittelija

help

Oon tosi kiinnostunu motocrossista, pyöristä yms. Mut en tiiä missä mää voisin oppia niistä ja pääsisin ajamaan.. Tai no oon kyllä kerran ajanu ku täälä Oulussa järjestettiin semmone joku crossitapahtuma nii pääsin kokeilee kaverin pyörää :) se oli joku honda tai jtn... (kyllä oon näin tietämätön noista)
Viime syksynä mun serkku opetti mua onneks ajamaa mökillä pikku tossumopolla :D se on suzuki PV !
Jos ette muuta keksi nii onko vaikka jotaki nettisivua mistä opetella osia yms..?
Omaa pyörää en oikei voi hankkia koska mää asun rivitalossa jossa on vaa ihan pieni takapiha eikä autotallia...

5

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoa,taitoa ym.

      Paljon löydät tietoa netistä.Ihan asialista ja opettavaistakin.
      Mutta pitää osata suodattaa kaikki joninjoutava myös pois.
      Nämä palstat ovat juuri niitä mistä ,kaikesta ei kannata ottaa oppia tai tehdä niinkuin joku neuvoo.
      Ota yhteyttä oulun MK kerhoon saat varmasti hyviä vinkejä,ehkä kaverinkin joka voi sinua auttaa.
      Älä lannistu jos sieltäkin tulee ensin joku "PRO" kuski omasta mielestään sinua neuvomaan.
      Sen näkee sitten minkälainen haka se on lajissa kun pääsee montulle ajamaan.
      Voit salaa kellottaa sille ajan,ja vähän katsoa mitä muut ajavat,niin tiedät millä tasolla tämä sinun opastajasi itse liikkuu,jos on kuski miehiä.
      Mikä sopii sille kaverille ei välttämättä kohtaa sinun tavoitteita ja haluja harrastaa.

      Mutta älä ensimäisenä tilaa ainakaan mitään alan lehtiä.suurin osa niistä on mainoksia täynnä, mitkä löydät myös netistä jos ajo varusteita tarvitset.

      Lehtien tietä täällä suomessa on aika olematonta.

      Ajoleireille kanntaa osalistua,vaikka kuuntelu oppilaan ekaksi,varmasti eivät ota edes rahaa siintä kun ei ole pyörää.

      Voit saada ehkä jonkun pyörääkin kokeilla siellä.
      Tai sinne on tuotu pyöriä kokeiltavaksi.

      KTM järjestää ajopäiviä missä saa kokeilla uusia pyöriä erikoko luokissa useammalla paikkakunnalla.
      Kawasakillakin oli joskus muutamalla isomalla paikkakunnalla.

      Selaile nettiä,sieltä löytyy aikapaljon aluksi.Moottoriliiton sivut kannattaa katsoa jos meinaa kilpailemaan joskus.

      • help

        Voisko niitä sivuja linkittää tänne? :)


    • No tuossa
    • alottelia

      Oisko toi MAD COW 90cc hyvä motocrossiin?

    • mikä koko

      minkä kokonen oot???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3240
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2832
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2648
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2608
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2325
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1783
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1727
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1600
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1446
    Aihe