Bensan hinnan nousu pidentää..

Kanto.

Ladan käyttöä ja sen ikää. Mitä korkeammalle bensan hintaa nostetaan veroilla tai muilla syillä niin sitä pitempään Ladan omistajat ajelee autollaan. Meille on aivan sama minkä ikäinen automme on sillä ajetaan aivan samalla lailla kuin uudellakin autolla. Lada on tunnetusti luja ja varma auto vaikka ikää sillä olisikin niin paljon että moni muu automerkkii olisi jo uusiokäytössä. Monen muun automerkin omistaja joutuu vaihtaan autoaan aika tiheään koska on pysyttävä siinä oravanpyörässä johon hänen tuli aikanaan hypättyä. Sen oravanpyörän pyörimisnopeus ja bensanhinnan nousu ei vaikuta meihin Ladanomistajiin oikeastaaan mitenkään. Autoa meidän ei tarvitse vaihtaa koska uutta Ladaa ei saada ja bensaa saadaan vielä huoltoasemilta kun rahaa on millä ostaa.

9

193

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladamiäs

Ellei oikeasti ole yhtään mitään järjellistä sanottavaa, eikö voisi olla ihan hiljaa?

• Kanto.

Ole ihan hiljaa jos sulla ei ole järkevää sanottavaa. Miksi olet aina ensimmäisenä häiritsemässä asiallista keskustelua, siihen on sitten muutkin höperöt hyvä tulla hästään.

• Runko.
        Kanto. kirjoitti:

Ole ihan hiljaa jos sulla ei ole järkevää sanottavaa. Miksi olet aina ensimmäisenä häiritsemässä asiallista keskustelua, siihen on sitten muutkin höperöt hyvä tulla hästään.

Kyllä juttu on niin, että jos sinulla on kaikki viimeinenkin älyllinen toiminta korvien välistä loppunut, niin tosiaan kannattaa olla ihan hiljaa. Täydellisiin typeryyksiin ei kukaan mitään kovin fiksua viitsi vastatakaan.

• Pidentää tavallaan.

Kun sossurahoilla täytyy ostaa myös viinat, jää bensaan entistä vähemmän rahaa. Eikä se Ladakaan kulu seisoessaan mutta mätänee vielä nopeammin. Voittajia ovat siis suomalaiset autoilijat, joille on entistä vähemmän vaaraa hengenvaarallisista Ladoista.

• onni on lada

halpa on ajella ladalla !!
      Saa bensa maksaa mitä vaan. Niin lada on halpa !!!

Kun säästää auton hinnassa, niin ei ole väliä kalliista bensasta.
      Lada on halpa ylläpitää !!
      HALPA.

Ja on tulossa lisää kokoomus-vihreä- veroja,
      joten bensa vaan kalistuu.
      rikkaiden elintason yläpito tekee bensasta liian aklista köyhille.
      KMutta allis bensa ei haitaa rikkaita ollenkaan.
      Eikä Lada miehiä !!

• Runko.

Tällaista siellä Kannon korvien välissä sitten liikkuu. Vanha mies tulee lapseksi jälleen.

• tasaveroja lisää

Bensa kallistuu !! Osta vielä kallis auto - ja nauti !!

• Kanto.

Osuvin, paras, tähän aikaan sopiva sanan parsi mitä olen lukenut pitkään aikaan.

• Kanto.
        Kanto. kirjoitti:

Osuvin, paras, tähän aikaan sopiva sanan parsi mitä olen lukenut pitkään aikaan.

Kirjoitinhan sen ihan itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      998
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      288
      853
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      738
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      691
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      44
      617
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe