Eilisessä MOT ohjelmassa annettiin aika vahvasti ymmärtää, että Oululainen kaamosmasennuksen hoitoon suunniteltu Valkee korvavalo joka lienee yhtä toimiva värkki kuin Kailajärven treidaus robotti.
Näissä kahdessa keississä on hassuja yhtäläisyyksia. Korvavalon takuumiehiksi on ryhtynyt arvovaltaisia tahoja Oulun yliopistolta. Professori Markku Timonen on pannut maineensa pantiksi väittäessään korvavalon olevan parasta masennuksen hoidossa sitten Prozacin keksimisen. Miksi?
Tulee mieleen Wincapitan siivellä vaurastumaan päässyt Veli-Pekka Poutiainen, alias magneettimies. Molemmat korkeasti koulutetut herrat Timonen& Poutiainen ovat mainospuheissaan viittanneet tutkimuksiin jotka eivät täytä minkäänlaisia tieteellisiä kriteerejä. Miksi?
Jos nenävaloa ja valuuttaroboa olisi myyty ostos tv:ssä, kaikki ymmärtäisivät minkälaisesta tuotteesta on kyse. Ehkä toimii, ehkä ei. Todennäköisesti ei.
Valkee on saanut ilmaista mainosta ja yhteiskunnan rahaa mahdollisesti täysin turhasta kapistuksesta. Wincapita, Valkee, UTELE kaikkien takuumiehinä on toiminut yhteiskunnallisesti erittäin menestyneitä ihmisiä. Professori, tohtori, kenraali, DI, lämpöpumppukauppias jne.
Valkee ei ole talousrikos, vielä, mutta osoitti viimeistään sen ettei hieno titteli nimen edessä takaa, että tuulipukukansan kannattaisi vähiä rahojaan heidän mainostamiinsa keksintöihin jakaa.
Valkeus tuli ja meni...
7
608
Vastaukset
- Valo vilkkuu pärinäs
Minun mielestä ledin olis voinut työntää paikkaa johon aurinko ei paista eikä kuu kumota.
Tässähän olisi tullut hyvä säästö kun ei tarvii kuin yhden ledin..
Tosin piuha per siissä kulkeminen on varmaan vekkulia sais ainakin peräpukamat valohoitoa.
Tuo hoito ei paranna kuin paristokauppiaiden taloutta.. Jos oikein ymmärsin ohjelman niin eihän korvavalo vaikutukseton ole sillä tulihan siitä päänsärkyä.
- Puna nenät
valo nenässä niin kuin Petteri Munakuonolla, kyllä nuha lähtee
- valoa korville
Sinä, hyvä tovero Shahov, ei sitten kuitenkaan ymmärtänyt korvavalon syvintä olemusta. Pienellä sijoituksella kaamosmasennuksesi kaikkoaa kauas pois ja päässäsi loistaa kirkas valo. Tästä hyvä syhkäistä treidaamaan, veistelemään suksia tai tekemään lapsia. Mitä nyt kukin valon innoittaman sitten saakin aikaiseksi.
Sillä samahan tuo on, kaikkoaa masentava olo kourallisella nappeja, pullollisella hyvää viinaa vai valolla korvassa, kunhan vaan kaikkoaa. Jos valo perustuu plasebovaikutukseen, aina parempi. Silloinhan ei tarvitse pelätä mitään sivuvaikutuksiakaan, koska sitä oikeakaan lääkinnällistä vaikutusta ei ole.
Tottakai tähän tarvitaan professoreita ja tohtoreita valohoidon takuumiehiksi. Ostaisitko sinä korvalampun, jos tehoa mainostaisi jokkantii- Erkki Liikanen?- lights off
Mainostaahan jokkantii jotain luontaistuotteita, jotka vievät kolotukset ja nuorentavat. Ja niitäkin myydään, miksei valokuulokkeita?
- Stathovi
--Valkee ei ole talousrikos, vielä, mutta osoitti viimeistään sen ettei hieno titteli nimen edessä takaa, että tuulipukukansan kannattaisi vähiä rahojaan heidän mainostamiinsa keksintöihin jakaa. --
Korvavalokuulokkeita valmistava Valkee on kerännyt 7,4 miljoonaa euroa pääomasijoituksia.
Riskisijoitusten lisäksi Valkee on saanut miljoona euroa rahoitusta Tekesiltä. Valkee omistajien joukossa on muun muassa entinen Nokia-johtaja Anssi Vanjoki, yrityskiihdyttämö Lifeline Ventures ja kansainvälisesti tunnettu enkelisijoittaja Esther Dyson.
http://www.kauppalehti.fi/omayritys/kiistanalaiselle korvavaloyritykselle jattirahoitus/201306437199#kommentit- Hai See
Nyt vois kysyä, mihin tollasia miljoona tarvitaan valmiin tuotteen rahoittamiseksi.
Kuka juoksee kohta 7 miljoonan laukun kanssa...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238