Saako Jämsässä missään Thai-hierontaa.
Thai hieronta Jämsä
32
7520
Vastaukset
- papparainenjo
Minua myos kiinnostaa
- vikkelät sormet
no mikäs vika eurooppalaisessa mallissa on??
- herrasmies
Täytääkö se vältämäti kaikkia toiveita?
- No miten on
No saako vai ei?Älkää viisastelko.
- 240 ohi on
Eiköhän lähin "tumputtaja" löydy Jyväskylästä.
- Sinne sitten Jyväsky
Kiitos tiedosta.
- pihkakäsi
lentikö rasva?
- Uhtuan Shemekka
Katso Kalle lehdestä nurkantakana jottei muori näe, mitä peräkammarin poika touhuaa.
- pihkakäsi
nyt kävin hieronnassa mutta ei raavittu ku selkäpualelta. miten sen koko hoidon oikein saa?
- Matkamies maailmalta
Käy selällesi lavitsalle, ei ne viitsi kaivaa pientä lurppanaasi reisien välistä.
Älä ota sitä vanhaa äitiäsi enään mukaan, tytöt pelkäävät ja ilmeen pesusteella.
Ota mukaasi patjan alta muutama kaksikymppinen, jatä se limottunut Jallu lehti
jossa Staabe Liör poseeraa Renkkelin kanssa myös peräkämmarin kaapin päälle.
Näillä neuvoilla voit hyvällä tuurilla jopa päästä itse asiaan, onnea yritykselle. - anananassa
Jämsässä oli joskus thai hieronta vähän aikaa mut uskaltiko kukaan käydä..
- minä tiedän
ei iellä kukaan käynnyt,sen takia se loppuikin niin nopeaan
- minä luulen
Eihän kukaan kunnon jämsäläinen sellaisissa käy.
- Hellurei ja hellät
Kunnon Jämsäläiset kuolivat sukupuuttoon jo vuonna 1918.
Nykysten kuvitteellisten Kunnon Jämsäläisten esi-isien toimesta. - hellät hellurei.....
ei pidä paikaansa. paljon paskaa viel jäi. Kuten sinä.
- kapitalisti
Punaisetko sillon 1918 lahdattiin?
- vanha sarvi
minä kävin ja vetelin hierojaa eestä ja takkoo
- Vanha taata
Eiköhän se ole viisainta amispellet ja muut keskenkasvuiset kun keskitytte vaan siihen koulun käyntiin ja jätätte tämmöiset haaveet vielä toistaiseksi. Kun miehistytte , nämä jutut eivät tunnukaan enää yhtä jännittäviltä.
- 8.luokkalainen
minäki pääsi kokkeilee, kävin myös vanhan taatan rouvaa höykyttämässä
- Anonyymi
Miten pääsis sitä vanhaa taatan rouvaa kokeilee??
- Anonyymi
Onhan tuossa kadun varrella parikin paikkaa.
- Anonyymi
Rupeaa uskovaiseksi ja liity johonkin lahkoon,pussisi ovat aina tyhjät,myös rahapussi.ja jos olet b-rapun osastoa,myös sitä löytyy yllättävän paljon.heitä vain vanhat jallusi uuniin,jo Raamattukin sanoo,r. .....us on itsensä turmelemista.
- Anonyymi
taitaa kokemus puhua.
- Anonyymi
taitaa kokemus puhua.
- Anonyymi
Jehova-lahkoon niin pieni jo melko iäkäs s ylijäämä nainen monen vuosikymmenen kokemuksella auttaa ja vie rahat Toripäivinä aina tyrkyllä kadulla .
- Anonyymi
Jehova-lahkoon niin pieni jo melko iäkäs s ylijäämä nainen monen vuosikymmenen kokemuksella auttaa ja perii maksun. Toripäivinä aina tyrkyllä kadulla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jehova-lahkoon niin pieni jo melko iäkäs s ylijäämä nainen monen vuosikymmenen kokemuksella auttaa ja perii maksun. Toripäivinä aina tyrkyllä kadulla .
Näyttää olevan näillä kirjotus ja muutenkin kehitysvammaisilla tämä Jehova pelko melko suurta!!
- Anonyymi
Korealaiset ovat parempia keskuskatu 32,pitää olla pesty !
- Anonyymi
Saako ballbustigia hanjobin lisäksi?
- Anonyymi
Olisi hyvää aikaa viikonloppuisin käydä kpkeileen, kun muija on jossain menossa .
- Anonyymi
Jätä semmonen nainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272