Tekeekö kukaan kosmetologi opiskelija näitä kotonaan vai ketä/mitä paikkaa suosittelisitte?? Tuntuu olevan nuo ajat nuissa hoitoloissa niin kortilla ettei mistään saa aikoja!
Mistä ripsienpidennykset Kajaanissa?!
27
2783
Vastaukset
- ripsi-raija
siis tarkoitat varmaan että et saa aikaa heti tai viimeistään samana päivänä????
kyllä minä sain ajan kun vaan yksinkertaisesti tilasin sen....eikä se ollu edes vaikeeta :D - ..
Ei en tarkoittanut eikä mielestäni lausessani lue, että en saanut samalle päivälle heti aikaa..Vai lukeeko?? Yritin viikon päähän varata aikaa ja tämän kaupungin hoitoloilla ei ole tarjota uusille asiakkaille aikoja..näin olen saanut vastaukseksi jo kahdelta eri paikalta!
- nämä tiedän
Kauneusvoimala taitaa tällä hetkellä olla ylikuormitettu ripsipidennysten suhteen. Entäs Frendos, joko kysyit sieltä? Myöskin IidanTarina laittaa ripsiä.
- vanha ketju..
Löysinpä tämmöisen ketjun. Itse varasin ajan BodyArt&Decorista, sain vajaan viikon päähän.
- P.K.
Mintukan Elena on todella taitava ripsien laittaja. Häntä voi todella suositella, paras tähän asti kokeilluista.
- Sipsu11
Elena laittaa nätit ripset mutta kiinni silmän ihoon asti. Se vaurioittaa ripsiä ja silmän ihoa. Sattuu silmiin kun räpyttää ja pistelee.
- ihmetell
Mitä ihmettä varten jotain ripsiä pitää pidentää?Ettekö miestä muuten saa?
On se tämä hyvinvointiyhteiskunta mallillaan. - Ppkoqeroiöhfadvoih
On loma-aika, joten ripsiwn pidennystä voi olla vaikea saada. Mutta tietääkö kukaan mistä tästä kylästä saisi oikein vanhan hyvän ajan ripsipiirakkaa?
- matti +pojat
Matin fiksauksella siellä pojat laittaa hyvin ripsesi kuntoon,sika jankilla pitentävät ne loistavan kiiltäviksi.
- HanneMarie
Kostet beautyn Elina ainakin osaa hommansa! Olen käynyt sillä nyt 3 kertaa ja en voi muuta kuin suositella! :) Aiemmin kävin juurikin mintukassa mutta ripset näyttivät ensimmäisen päivän hyvältä mutta sen jälkeen olivat aivan hirveässä liima klimpissä ja omat ripset kärsivät pahasti :( Nyt on kyllä hyvät ja luonnollisen tuntoiset ripset! Suosittelen!
- tekokynsi neiti
Asennus Osasta poijat laittaa sikajankilla komiat ripset ja kynnet paikoilleen.
- En suosittele
En myöskään suosittele Mintukan ripsipidennyksiä. Omat ripset tosiaan kärsi ja kuituja oli parhaillaan viisi liimattu yhteen! Silmiä kutitti ja ripset tuntui kauheilta. Aikaa ripsiin tekijällä meni 1h 15min eli se kertoo jo paljon.
Aiemmin olen käynyt IidanTarinassa ja olen saanut hyvät ripset jotka on laitettu huolella ja tarkkuudella. - räpsyt
En voi suositella mintukkaa! Liimaa aivan hirveästi, silmiä kirveli ja ripset tippuivat tukkoina jättäen rumia aukkoja :/ Halvalla ei saanut hyvää...
- Niinpä00
Juu eipä täälläkään oo ikinä vuotanut silmät samaan malliin kuin Mintukan ripsien jälkeen. Ripset oli siis todella todella epämukavat ja kuitu monessa ripsessä kiinni tai omassa ripsessä useampi kuitu kiinni.
Olin todella pettynyt ripsiin!! - tekokynsi neiti
Asennus Osasta uskokokaa nyt hyvät leidit.
- ripsensä menettänyt
Minäkään en kyllä suosittele mintukan elenaa! Pari kertaa hällä kävin ja ripset lähti omien ripsien kanssa oikein tuppoina.. laittaminenkin oli tuskaa kun väkisin silmät auki liimahöyryissä niin hiemankos silmiä kirveli... uutta ripsienlaittajaa etsien...
- jokken joll
j-pennanen laittaa kunnon ripset ei varmasti tipu 3 vuoteen.
- käetön
pennanen ei osaa mitään
- ilto lipset
pennanen osaa kovasti junkata.
- ...
Älkää menkö Mintukkaan. Elena ei osaa laittaa ripsienpidennyksiä lainkaan. Omat ripset kärsii ja pahimmassa tapauksessa irtoavat kokonaan. Silmäluomet turpoaa ja silmiä kirvelee liiat liimat!! Aivan kauheaa jälkeä!!!
- miu4
Minäkin kerran olen käynyt Mintukassa Elenalla, olin aivan järkyttynyt ripsistä. N. tunti meni laittaessa, ihmettelinkin miten se niin nopeesti teki.. Monta irtoripseä omassa ripsessä kiinni, ripset oli aivan kovat liimasta, aina kun sulki silmöt niin tuntui epämukavilta ja raapi alaluomea. En suosittele!! Oli kyllä silmät kipeät laiton jäljiltä pitkään, ja ripset eivät olleet luonnollisen näköiset niinkuin toivoin.
- Liimaklöntti
Nyt on mennyt monaan tekemään ripsiä ja kynsiä. Teki kynnet niin veri vaan tirskui ja aikaa meni about tunti. Kynnet meni aivan kauheaan kuntoon ja sama oli body&art decorissa. Oli vähän aikaa mintukan uusien yrittäjien kanssa tekemässä. Uudet yrittäjät tietäen en ihmettele yhtään jos on menny sukset ristiin. Ei kauan se pulju pysy pystyssä kaksi sellasta
kampaajaa et oksat pois. - entiset kynnet
Liimaklöntti kirjoitti:
Nyt on mennyt monaan tekemään ripsiä ja kynsiä. Teki kynnet niin veri vaan tirskui ja aikaa meni about tunti. Kynnet meni aivan kauheaan kuntoon ja sama oli body&art decorissa. Oli vähän aikaa mintukan uusien yrittäjien kanssa tekemässä. Uudet yrittäjät tietäen en ihmettele yhtään jos on menny sukset ristiin. Ei kauan se pulju pysy pystyssä kaksi sellasta
kampaajaa et oksat pois.Mintukassa ei ole kyllä sen parempi tekijä nykyisinkään. Taisi sama viilaaja lähtä bodyart decorista sinne.
- arska tenussa
Ja vituvviikset!
- miuuuuuuuuuuu
Kävin kesällä 2012 laittamassa ripsipidennykset Frendos-hoitolassa Kajaanissa. Sain aivan ihanat ripset, mutten huollattanut niitä ensimmäisen kerran jälkeen. Olen käynyt parissa toisessa paikassa laittamassa uudestaan ripset kun Frendosta ei enää ole olemassa, mutta mistään ei tunnu saavan yhtän ihania ripsiä.. Enkä muista laittajan nimeä!! Auttakaa, muistaako kukaan henkilöä joka teki ripsiä Frendos-hoitolassa kun se oli olemassa, ja tekeekö vielä jossain muualla ripsiä?? Jos oikein muistan niin hänen nimi oli Mari tai Marika tms.. (En muista ihan varmaksi saattoi olla erikin..)
- matti +pojat
Matin fiksauksella siellä pojat laittaa hyvin ripsesi kuntoon,sika jankilla pitentävät ne loistavan kiiltäviksi.Eikö ne pojat saaneet jankilla kiini vai oliko niiltä loppunu jankki.
- Kuka_tekee
Volyymiperskarvoja,sellaisille olisi nyt kysyntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924