Tämmöstä vähän on joo, nyt on taas vähän heikko fiilis pään sisällä.
Tää on muuten ihan hanurista tämmönen, välillä ei vaivaa mikään ja tulee hymyillen hoidettua kaikki maholliset hommat ja tuntuu että pystyis ihan mihin vaan.
Mut sitten se taas tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta ja kaikki on taas toisin muutamassa minuutissa.
Olis hienoo olla normaali ja tasane olotila aina, tai edes jompi kumpi ääripää sitten kokoajan.
Mut ei tämmöstä jaksa kun kokoajan heittelee fiilikset puolelta toiselle.
Aina kun on parempi fiilis niin haluis olla ihmisten kanssa ja mennä kaikkialle ja tehä kaikkee, mut kun on yksinäinen niin ei tule mentyä ja tehtyä sit kuitenkaan.
Toisessa tilassa ei välttämättä paljoo jaksaiskaan kyllä hirvesti ihmisiä.
On tää vaikeeta, aina ja ikuisesti.
Kaksisuuntainen mielialahäiriö ja yksinäisyys
3
224
Vastaukset
- Samanalaista täällä
nytkin olen aivan väsyksissä ja uupunut, kun on ollut liian kova työtahti päällä viime aikana :( Onneksi tänään ja huomenna on ns. "vapaapäivä", joka kyllä minun tapauksessani tarkoittaa sitä, että töitä on kuitenkin pakko tehdä.
Iän myötä tämä on kyllä onneksi hieman tasoittunut, eikä enää lähde juoksemaan ihan suin päin joka paikkaan hetken mielijohteesta, nuoruudessa sitä tuli tehtyä yhtä sun toista :D
Oletko nainen vai mies ja paljonko on ikää? - 15
Sama täällä, varsinkin keväällä, mielialat vaihtelle tosi nopeasti vitutuksesta ilon tunteeseen.
Toisaalta kun olen koko ikäni ollut tällainen friikki niin siihen on jo tottunut.
Kerran kokeilin rauhoittavia ja olo oli tosi tasainen, kuvailin oloani lääkärille joka sanoi että "normaalin" ihmisen olotila on tuollainen.
Minusta se tuntui tappavan tylsältä joten pitaydynin tässä omituisessa itsesäni.- Juuri näin...
en edes halua olla normaali, vaan juuri se mikä oikesti olen.
Kaikenlainen kaavoihin kangistuminen ahdistaa minua.
Olen aina ollut erilainen, kuin muut ja tulen aina olemaankin.
Mitään lääkkeitä en ole koskaan tarvinnut, enkä usko tarvitsevani.
Mihin terve ihminen lääkkeitä tarvitsee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4748481Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195820Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2554762Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli584615Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s654119Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603930SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1713749- 901698
- 961221
- 47859