Vaimo näyttää läskiltä hääpuvussa

Tuleva sulho

Suuri päiväni koittaa viikonloppuna, menen naimisiin rakastamani naisen kanssa. Tänään tuli juttua kaason kanssa joka on aika kova suustansa. Hän kertoi nähneensä tulevan vaimoni hääpuvussa. "Eukkos läskimakkarat näkyy, hyi helvetti!" Vaimoni ei ole varsinaisesti lihava mutta ei myöskään ihan missimitoissa. Pitäisikö asiasta mainita vaimolle, koska en usko että hänkään haluaa hääkuvia joissa läskit löllyy? Asia korjaantuisi kaiketi löysemmällä hääpuvulla? Hääkuvahan on kuitenkin kaikkien sukulaisten piironkin päällä ainakin 30vuotta (toivottavasti).
En haluaisi että tuleva vaimoni joutuisi asiasta kärsimään. Asia on vaikea ottaa puheeksi häntä loukkaamatta.

177

62651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TAVALLAAN PETETTY

      PERU HÄÄT VIELÄ KUN VOIT. MUN MUIJA OLI VIELÄ HOIKKA JA KAUNIS KUN MENTIIN VIHILLE. SITTEN SE LIHOS ALLE VUODESSA. EI OO HYVÄNNÄKÖINEN. TULI TEHTYÄ PARI LASTA, JONKA TAKIA EN OLE OTTANUT EROA. EI HALUAISI RIKKOA PERHETTÄ. AINOA LOHTU ON IRTOSUHTEET. VOIN KOKEMUKSESTA SANOA, ETTÄ LÄSKIN ÄMMÄN KANSSA NAIMISISSA OLO ON YHTÄ TUSKAA. IKUINEN HÄPEÄ JA EPÄONNISTUMISEN TUNNE. OLEN TAVALLAAN UHRANNUT OMAN ELÄMÄNI PERHEELLE. VITTU, KUN OIS ROHKEUTTA EROA. OLE SINÄ ROHKEAMPI JA PERU HÄÄT!

      • BBB

        Ota lääkkeesi!


      • milla

        jos toi on provo, ok. mutta muuten, oootko itsekään mikäään superi? suuri osa suomalaisista orheista on lihavia, ikäviä, tylsiä, mitättömiä ja mikä ikävintä, tyhmiä, ookko yksi niistä?????


      • Äijän ketale
        milla kirjoitti:

        jos toi on provo, ok. mutta muuten, oootko itsekään mikäään superi? suuri osa suomalaisista orheista on lihavia, ikäviä, tylsiä, mitättömiä ja mikä ikävintä, tyhmiä, ookko yksi niistä?????

        myös naisia. Suurin osa naisistakin on lihavia, ikäviä, tylsiä, mitättömiä ja mikä ikävintä, tyhmiä, ookko yksi niistä?????

        Ei naisten läskit miehiä haukkumalla katoa, eikä toistepäin.


      • äijä
        milla kirjoitti:

        jos toi on provo, ok. mutta muuten, oootko itsekään mikäään superi? suuri osa suomalaisista orheista on lihavia, ikäviä, tylsiä, mitättömiä ja mikä ikävintä, tyhmiä, ookko yksi niistä?????

        Heh joo..kuules akkeli..
        Suomi on maa jossa joka helvetin muija luulee olevansa prinsessa ja ansaitsevansa varakkaan ja komean miehen.
        Harmi vaan että 95% akoista on itse päämäärättömiä pikku paviaaneja,jotka ei tiedä mitä oikeasti haluaa.
        Sängyssä venaillaan valmista ja mies on huono jos ei "lahna" kiinnosta jne.
        Samalla tavalla kuin miehet pilaa naiset,niin naisetkin pilaavat miehet..ai että millä? omalla käytöksellään tietysti.
        Nyt tietysti mietit että minkälainen mahtaa olla tämän tekstin kirjoittaja..
        Olin sinkku 7 vuotta,ja syystä,että vastaan tuli aina vaan tasapainottomia arkielämästä suurtaa draamaa vääntäviä pikku kullanmuruja.
        Mutta..nyt on akka joka paikalle ilmestyessään saa hiljenemään rääväsuisimmankin lähiönartun ilman että tarvitsee sanoa sanaakaan.
        Fiksut pariutuu fiksujen kanssa,rikkaat rikkaiden ja kauniit kauniiden..ehkäpä sunt on tuomittu tyytymään lihaviin,ikäviin,tylsiin,mitättömiin ja tyhmiin miehiin pikku prinsessani.


      • Keke

        Minä menin naimisiin kun vaimoni oli läski, mutta nyt kolme vuotta yhdessäelon jälkeen hän on hoikistunut ja on kaunis kuin missi. Niin että mulla taas näin päin.


      • Jörppi

        Siis sä tarkoitat et sä et enää rakasta vaimoasi,koska se lihos?!
        Rakastit sä sit sen hoikkaa vartaloa?
        Toi on todella väärin sun vaimoa kohtaan,ja sä taas olet todellakin itserakas...!!


      • tiinamaria

        ...varmaan itse misterfinland? raukka ainakin oot..


      • matkalla kohti tuhoa

        Joo, kyllä toi on suomalaisten naisten kansan tauti... Heti alkaa, ku naimisiin päästään, mutta meepäs sanomaan siitä niille. Kyllä tää on niin hemmetin synkkää! Ja itsekritiikkiä ei ole ollenkaan. Ei voi enää käydä edes lähi Prismassa ostoksilla, ku näkee ton synkän tulevaisuuden... Lastenrattaat, ruosteinen farmari, läskiperse, trikoot tai tuulipuku jne. Ei tuu kesää! Pitäis adoptoida tenavat, et pysyis mammat mitoissa...


      • mutta hyvin menee siitä huo...
        matkalla kohti tuhoa kirjoitti:

        Joo, kyllä toi on suomalaisten naisten kansan tauti... Heti alkaa, ku naimisiin päästään, mutta meepäs sanomaan siitä niille. Kyllä tää on niin hemmetin synkkää! Ja itsekritiikkiä ei ole ollenkaan. Ei voi enää käydä edes lähi Prismassa ostoksilla, ku näkee ton synkän tulevaisuuden... Lastenrattaat, ruosteinen farmari, läskiperse, trikoot tai tuulipuku jne. Ei tuu kesää! Pitäis adoptoida tenavat, et pysyis mammat mitoissa...

        Joo tiedostan läskini,vaikka muuten meniski täydellisesti onnelliset lapset, mies tyytyväinen,kaunis vasta rakennettu omakotitalo ja uus iso Volvo farmari. Nii kaikkiko nyt kaatuu tähän läskiini.... Kuule ei, ei ole elämä niin yksioikoista. Kun suhde on vankalla pohjalla ja perustuu rakkauteen sitä ei kaada toisen läskit tai muutkaan.


      • Pete

        Toivottavasti sun kaunis uhkea vaimosi löytää niistä omista irtosuhteistaan miehisen miehen joka kunnioittaa ja arvostaa toista ja sen jälkeen vaimosi ottaa sinusta eron ja he menevät naimisiin ja elävät onnellisena elämänsä loppuun asti. Sinun lapsesikin pitävät enemmän tästä miehestä, kun hän osaa arvostaa äitiä paremmin kuin oma isä...
        Sinä sitten jäät lehdelle soitteleen ja elämään kuivan kesän oravien kanssa...
        Toivon kaikkea hyvää vaimollesi ja lapsillesi. Kunpa he pian pääsisivät eroon sinunlaisesta säälittävästä raukasta!!!!


      • Kyllä kyllästyttää
        äijä kirjoitti:

        Heh joo..kuules akkeli..
        Suomi on maa jossa joka helvetin muija luulee olevansa prinsessa ja ansaitsevansa varakkaan ja komean miehen.
        Harmi vaan että 95% akoista on itse päämäärättömiä pikku paviaaneja,jotka ei tiedä mitä oikeasti haluaa.
        Sängyssä venaillaan valmista ja mies on huono jos ei "lahna" kiinnosta jne.
        Samalla tavalla kuin miehet pilaa naiset,niin naisetkin pilaavat miehet..ai että millä? omalla käytöksellään tietysti.
        Nyt tietysti mietit että minkälainen mahtaa olla tämän tekstin kirjoittaja..
        Olin sinkku 7 vuotta,ja syystä,että vastaan tuli aina vaan tasapainottomia arkielämästä suurtaa draamaa vääntäviä pikku kullanmuruja.
        Mutta..nyt on akka joka paikalle ilmestyessään saa hiljenemään rääväsuisimmankin lähiönartun ilman että tarvitsee sanoa sanaakaan.
        Fiksut pariutuu fiksujen kanssa,rikkaat rikkaiden ja kauniit kauniiden..ehkäpä sunt on tuomittu tyytymään lihaviin,ikäviin,tylsiin,mitättömiin ja tyhmiin miehiin pikku prinsessani.

        Eli nykyinen vaimosi on yhtä yksinkertainen ja itseriittoinen kun sinäkin? Kyllä sellaisen edessä hiljenee vähän fiksumpikin.


      • janette

        Eikös sitä mennä naimisiin ihmisen eikä mittojen kanssa. En heti usko, että avioliitto tulis kestämään, jos liiton perusta on mitat eikä se persoona johon rakastui. Mieleen tulee väistämättä se, että ihastuit mittoihin, et puolisoosi.

        Valitettavasti tuosta saa vain tuollaisen käsityksen,


      • .j.jkg

        Ja sulla oli varmaan tommoset mielipiteet ennenku menit vaimos kans vihille? Tai ainaki kerroit niistä, siis että lihavaa naista et huoli? Kukahan se on muuttunu tai jättäny jotain oleellista kertomatta itestään..? Vaikee uskoo että vaimos ois sua nainu jos ois tienny mimmonen sä ihan oikeesti oot. Sunlaisten pinnallisten ihmisten ei ikinä, IKINÄ pitäis olla tekemisissä muiden ihmisten kans. Te ette pysty sitoutumaan mihinkään. Tärkeintä on oma napa, huolehtikoot muut itestään. Teitä ei kiinnosta vaikka loukkaisitte muita. Naimisiin menossa ei oo kyse siitä että luvataan näyttää samalta seuraavat 50 vuotta. Mieti miks ikinä menit ees naimisiin!!!


    • same here

      Samat fiilikset täällä suunnassa. Eikä ole kenenkään tarvinnu kertoa mulle että perse on iso. Muijalla on semmonen tyyli että pukeutuu aina vaan kireämpiin ja kireämpiin vaatteisiin päivästä toiseen. Millä helvetillä kerron että se ei todellakaan näytä hyvältä noissa asusteissaan? Hääpukua löysemmälle toivon myös minä.

      Kyllä minä siis tykkään koko naisesta lihoineen kaikkineen, mutta ei se kyllä hyvältä näytä koko suvun edessä kun läpinäkyvässä kireässä trikoossa pitäisi astu maistraatin ovelle.

      • Johanna

        Mun mielipide naisena on se, että kaikkien pitäis osata pukeutua EDUKSEEN. Isolla naisella tiukat vaatteet näyttävät täsmälleen yhtä huonolta kuin miehellä korviin kinnatut farkut. Ei ne pukeutumisneuvojatkaan niitä vinkkejään ihan tyhjästä lauo. Meillä jokaisella on ne vartalon heikot kohdat ja on järjettömän tyhmää pukeutumisella korostaa juuri niitä huonoja puolia, kun hyviäkin jokaisesta löytyy.


      • iso iita

        Itse olen pullukan oloinen ja kerran satuin koulutukseen jossa kouluttajana oli sellainen stylisti. Sanoi, että ison naisen kohdalla vaatetuksessa kannattaa aina hommata numeroa isompi vaate, sinä näyttää hoikemmalta. Olen noudattanut tuota neuvoa - hyvällä menestyksellä. Ympäristöni mielestä olen hoikemman oloinen kuin oikeastaan olenkaan. Jos pukeutuisin kireisiin, läskini näkyisivät ja kaikki ajattelisivat, että olenpas lihava.

        Tulevana vuonna numeroa isomman hääpuvun ostava ;)


    • johanna28

      Moi!

      Mitä vaimollasi tulee olemaan hääpuvun alle. Bodylla saa ihmeitä aikaiseksi, tasoittaa hyvin.

      • Ulla

        Tarkoitit varmaan korsettia, joka tukee ja muotoilee vartaloa?


      • johanna28
        Ulla kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan korsettia, joka tukee ja muotoilee vartaloa?

        Jos kyseessä on pyöreempi henkilö toimii liukaspintainen hyvin istuva alusvaatebody vieläkin paremmin kuin korsetti. Sillä saa vieläkin enemmän pyöreämpi henkilö tasoitettua vartaloa kun korsetissa.


      • Ulla
        johanna28 kirjoitti:

        Jos kyseessä on pyöreempi henkilö toimii liukaspintainen hyvin istuva alusvaatebody vieläkin paremmin kuin korsetti. Sillä saa vieläkin enemmän pyöreämpi henkilö tasoitettua vartaloa kun korsetissa.

        Onko omakohtaisia kokemuksia?


      • Janna
        johanna28 kirjoitti:

        Jos kyseessä on pyöreempi henkilö toimii liukaspintainen hyvin istuva alusvaatebody vieläkin paremmin kuin korsetti. Sillä saa vieläkin enemmän pyöreämpi henkilö tasoitettua vartaloa kun korsetissa.

        Korsetti on ehdottomasti tasoittavampi kuin body. on omakohtaista kokemusta. Bodylla ei makkarat tasoitu tarpeeksi.


      • johanna28
        Ulla kirjoitti:

        Onko omakohtaisia kokemuksia?

        Olen itsekkin pyöreä ja käytin itse hääpuvun alla bodya. Korsetti tuli sitten mukaan häämatkalle. Bodystä kun saa tukevamman ja sama vaate jatkuu alas asti. Ei tule siihen korsetin alaosaan alavatsan kohdallekkaan mitään hyppyrimäkeä. Kuitenkin pitää olla laadukas ja tyköistuva body -muutenhan siitä menee koko idea. Mielellään liukaspintainen niinkuin useimmat niistä ovatkin, näin mekko laskeutuu nätisti myös takapuolen kohdalta.

        Jos ylipainoa on vaan jokunen kilo on varmasti korsetti ideana parempi valinta, hääyötä ajatellen ja korsetilla saa silloin vatsa-aluetta kiristämällä litistettyä pienen mahan pois. Kuitenkin mikäli kiloja on enemmän bodun kanssa puku istuu paremmin ja toisaalta bodejakin saa nättejä. Tämä body asia ei ole oma päässäni kehittelemä idea, vaan ihan usean ammattilaisen mielipide miten saada hääpuku mahdollisimman nätin näköiseksi päällä. Teetätin itse silloin hääpukuni ompelijalla.


      • Mies
        Janna kirjoitti:

        Korsetti on ehdottomasti tasoittavampi kuin body. on omakohtaista kokemusta. Bodylla ei makkarat tasoitu tarpeeksi.

        korseteissa ja bodeissa on molemmissa sama vika. Kun ne ottaa pois, karmea totuus paljastuu! Hyi h..vetti!


      • uuu
        Mies kirjoitti:

        korseteissa ja bodeissa on molemmissa sama vika. Kun ne ottaa pois, karmea totuus paljastuu! Hyi h..vetti!

        niitä ole tarkoitus häävieraiden edessä riisumaan alkaa?


      • liha liikkeelle
        uuu kirjoitti:

        niitä ole tarkoitus häävieraiden edessä riisumaan alkaa?

        Eikös ne vasta olisi kunnon häät :-)


      • lihamestari
        liha liikkeelle kirjoitti:

        Eikös ne vasta olisi kunnon häät :-)

        liha ei liiku jos sitä sulho liikuta


      • Häh
        lihamestari kirjoitti:

        liha ei liiku jos sitä sulho liikuta

        toi tarkoitti?


      • johanna28
        Mies kirjoitti:

        korseteissa ja bodeissa on molemmissa sama vika. Kun ne ottaa pois, karmea totuus paljastuu! Hyi h..vetti!

        Niin, sinullekko tulisi yllätyksenä miltä vaimo näyttää ilman vaatteita? Aiheesta puheenollen miehenkin on syytä satsata hääyön alusvaatteisiin -ei niitä ennen mustia, nykyään harmaita kuluneita kalsareita. Harvoinpa morsian näyttää huonolta hääpäivänään täysin puunattuna.

        Miesten olisi myös syytä mennä hieman itseensä. Onko oma ulkonäkö ja vartalo täysi 10. Pelkkä laihuus kun ei tee miehenvartalosta hyvännäköistä. Lisäksi on mukavaa jos mies omistaa aivot ja osaa niitä käyttää, niin voi jopa jotain keskustella eikä tarvitse olla hiljaa koko aikaa.


      • Täh
        Häh kirjoitti:

        toi tarkoitti?

        Sulho on lihamestari


      • Ivallinen ilkkuja
        johanna28 kirjoitti:

        Niin, sinullekko tulisi yllätyksenä miltä vaimo näyttää ilman vaatteita? Aiheesta puheenollen miehenkin on syytä satsata hääyön alusvaatteisiin -ei niitä ennen mustia, nykyään harmaita kuluneita kalsareita. Harvoinpa morsian näyttää huonolta hääpäivänään täysin puunattuna.

        Miesten olisi myös syytä mennä hieman itseensä. Onko oma ulkonäkö ja vartalo täysi 10. Pelkkä laihuus kun ei tee miehenvartalosta hyvännäköistä. Lisäksi on mukavaa jos mies omistaa aivot ja osaa niitä käyttää, niin voi jopa jotain keskustella eikä tarvitse olla hiljaa koko aikaa.

        kertoa omasta miehestäsi... Jos oma miehesi ei osaa tapoja, ei se tarkoita, että muut miehet olisivat samanlaisia. Olisit valinnut paremmin, vai oletko niin läski, että et voinut valita... Jäh häh häh


      • johanna28
        Ivallinen ilkkuja kirjoitti:

        kertoa omasta miehestäsi... Jos oma miehesi ei osaa tapoja, ei se tarkoita, että muut miehet olisivat samanlaisia. Olisit valinnut paremmin, vai oletko niin läski, että et voinut valita... Jäh häh häh

        En puhunut omasta miehestäni ja sain valita. Tämä keskustelun taso tässä aiheessa on vain ajoittain uskomattoman alhainen. Tuntuu ettei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.


      • Ivallinen ilkkuja
        johanna28 kirjoitti:

        En puhunut omasta miehestäni ja sain valita. Tämä keskustelun taso tässä aiheessa on vain ajoittain uskomattoman alhainen. Tuntuu ettei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

        Sinäkin valitsit hyväkroppaisen ja käytöstavat omaavan miehen. Eli miksi miehillä ei olisi samaa oikeutta valita ja karsia läskit ämmät veke...


      • johanna28
        Ivallinen ilkkuja kirjoitti:

        Sinäkin valitsit hyväkroppaisen ja käytöstavat omaavan miehen. Eli miksi miehillä ei olisi samaa oikeutta valita ja karsia läskit ämmät veke...

        Itse asiassa valitsin mun miehen luonteen takia. Toki ulkonäöllä on osaksi väliä, mutta se ei ole minulle se ratkaiseva tekijä elämänkumppania valittaessa. Siisti huoliteltu ulkonäkö, miellyttävä luonne ja tietenkin ne käytöstavat riittävät. Pukeutumisella jo voi tehdä paljon hyvää tai hallaa aikaiseksi.

        Itse olen aina ollut pyöreä. Toisaalta samalla se tekee että omaan hieman muotoja kuten isohkot rinnat. Kuitenkin miehiä on riittänyt ja tasokkaita sellaisia, enkä asu missään pienessä taajamassa. Laihoista pitävät hakeutukoon niiden luokse. En itsekkään kelpuuta ketä tahansa miestä.

        Ennen nykyistä miestäni seurustelin pitkään yhden urheilijamiehen kanssa. Todella mukava ja hyvä vartalo. Jokin kuitenkin puuttui, lopetin suhteen. Jonkun ajan kuluttua löysin nykyisen mieheni, jolla on ok vartalo mutta ei ole niin treenattu. Hän kuitenkin omaa aivan ihanan luonteen. Pidempään toisen kanssa ollessa nämä asiat tulevat mulle ainakin ennen ulkonäköä.

        Ja kyllä näytin hyvältä hääpuvussa. Malli oli sopiva, joka korosti parhaita puoliani. Ei tarvitse olla langanlaiha näyttääkseen hyvältä. Laihempi voi valita halutessaan ns. kermakakkua muistuttavan hääpuvun ja näyttää siinä hyvältä. Toisaalta en olisi edes sellaista halunut, vaan enemmän klassisen mallin.


      • Dazzy
        johanna28 kirjoitti:

        Itse asiassa valitsin mun miehen luonteen takia. Toki ulkonäöllä on osaksi väliä, mutta se ei ole minulle se ratkaiseva tekijä elämänkumppania valittaessa. Siisti huoliteltu ulkonäkö, miellyttävä luonne ja tietenkin ne käytöstavat riittävät. Pukeutumisella jo voi tehdä paljon hyvää tai hallaa aikaiseksi.

        Itse olen aina ollut pyöreä. Toisaalta samalla se tekee että omaan hieman muotoja kuten isohkot rinnat. Kuitenkin miehiä on riittänyt ja tasokkaita sellaisia, enkä asu missään pienessä taajamassa. Laihoista pitävät hakeutukoon niiden luokse. En itsekkään kelpuuta ketä tahansa miestä.

        Ennen nykyistä miestäni seurustelin pitkään yhden urheilijamiehen kanssa. Todella mukava ja hyvä vartalo. Jokin kuitenkin puuttui, lopetin suhteen. Jonkun ajan kuluttua löysin nykyisen mieheni, jolla on ok vartalo mutta ei ole niin treenattu. Hän kuitenkin omaa aivan ihanan luonteen. Pidempään toisen kanssa ollessa nämä asiat tulevat mulle ainakin ennen ulkonäköä.

        Ja kyllä näytin hyvältä hääpuvussa. Malli oli sopiva, joka korosti parhaita puoliani. Ei tarvitse olla langanlaiha näyttääkseen hyvältä. Laihempi voi valita halutessaan ns. kermakakkua muistuttavan hääpuvun ja näyttää siinä hyvältä. Toisaalta en olisi edes sellaista halunut, vaan enemmän klassisen mallin.

        Etkö voisi tehdä miehesi eteen edes sen vertaa, että laihduttaisit. Miksi hoikan miehen täytyy kärsiä pyöreästä vaimosta? Lopeta itsekkyys ja aloita dieetti. Jo tänään.


      • johanna28
        Dazzy kirjoitti:

        Etkö voisi tehdä miehesi eteen edes sen vertaa, että laihduttaisit. Miksi hoikan miehen täytyy kärsiä pyöreästä vaimosta? Lopeta itsekkyys ja aloita dieetti. Jo tänään.

        Kiitos vaan loistavista neuvoistasi, juuri niitä kaipasinkin. Olen tällä hetkellä raskaana. Jos jossain vaihessa laihdutan teen sen ensisijaisesti itseni enkä kenenkään muun takia -en "edes" mieheni. Sitäpaitsi kaikki eivät pidä langan laihoista naisista. Jos mieheni olisi halunut sellaisen, niin tuskin olisi minun kanssa ruvennut olemaan. Jotkut pitävät muodokkaamista. Kukin taplaa tyylillään.


      • helmi
        johanna28 kirjoitti:

        Kiitos vaan loistavista neuvoistasi, juuri niitä kaipasinkin. Olen tällä hetkellä raskaana. Jos jossain vaihessa laihdutan teen sen ensisijaisesti itseni enkä kenenkään muun takia -en "edes" mieheni. Sitäpaitsi kaikki eivät pidä langan laihoista naisista. Jos mieheni olisi halunut sellaisen, niin tuskin olisi minun kanssa ruvennut olemaan. Jotkut pitävät muodokkaamista. Kukin taplaa tyylillään.

        Hupaisaa on muuten, että kaikki läskit naiset näkevät läskille vain yhden vaihtoehdon; langanlaihan. Ei siis hoikan, sopivan tai ihannepainoisen. Minä painan 60 kg ja olen 167 cm pitkä, tissivarustus c. Olen siis langanlaiha? :)
        Lisäksi läski nainen kuvaa itseään sanoilla "ihan jokainen luu ei törrötä ihan kaikissa asennoissa". Hupaisaa. Et ole muuten ainoa.


      • joku123
        Dazzy kirjoitti:

        Etkö voisi tehdä miehesi eteen edes sen vertaa, että laihduttaisit. Miksi hoikan miehen täytyy kärsiä pyöreästä vaimosta? Lopeta itsekkyys ja aloita dieetti. Jo tänään.

        "Miksi hoikan miehen täytyy kärsiä pyöreästä vaimosta?"

        siis oikeesti hei DAA!! Jos hoikka mies on valinnut pyöreän vaimon, niin tuskin hän tästä kärsii..sä taidat olla mies?? (tai tekstin tason perusteella kylläkin esimurrosikänen poika..) mut kuitenki..että tässä neuvo sullekin, lopeta itsekkyys ja pysy hiljaa, niin et tee itseäs naurettavaks noilla mielipiteilläs. Tai äläpä sittenkää, ni ei tuu sun tuleva vaimos, jos joskus naimisiin meet, kärsimään, sit ku huomaa millasen palikan kanssa joutuu elämänsä elämään.


      • M32
        helmi kirjoitti:

        Hupaisaa on muuten, että kaikki läskit naiset näkevät läskille vain yhden vaihtoehdon; langanlaihan. Ei siis hoikan, sopivan tai ihannepainoisen. Minä painan 60 kg ja olen 167 cm pitkä, tissivarustus c. Olen siis langanlaiha? :)
        Lisäksi läski nainen kuvaa itseään sanoilla "ihan jokainen luu ei törrötä ihan kaikissa asennoissa". Hupaisaa. Et ole muuten ainoa.

        "Soppaluita saa kaupan lihatiskiltä" kuuluu monen pyylevän naisen naseva kommentti laihemmista kanssasisaristaan. Naama kateudesta vihreänä tietenkin :)


      • johanna28
        helmi kirjoitti:

        Hupaisaa on muuten, että kaikki läskit naiset näkevät läskille vain yhden vaihtoehdon; langanlaihan. Ei siis hoikan, sopivan tai ihannepainoisen. Minä painan 60 kg ja olen 167 cm pitkä, tissivarustus c. Olen siis langanlaiha? :)
        Lisäksi läski nainen kuvaa itseään sanoilla "ihan jokainen luu ei törrötä ihan kaikissa asennoissa". Hupaisaa. Et ole muuten ainoa.

        Montako vaihtoehtoa sinä näit läskille. Huomasin itse ainakin vain yhden. On eroa onko nainen lievästi ylipainoinen kuten esimerkiksi minä -vai sairaalollisen lihava. Kirjoittaessani tarkoitin nimenomaan mitä sanoin, langanlaihaa (tarkoitan tällä hyvin laihaa) minusta ei ikinä tule. Normaalipainon ylärajoihin voin hyvinkin tulla jos laihdutan, eihän se nytkään ole niin kaukana. Vaikka ihminen olisi normaalipainoinen hän ei välttämättä ole hoikka, solakka tai langanlaiha. Keksitäänkö lisää sanoja?


      • Xzxc
        johanna28 kirjoitti:

        Montako vaihtoehtoa sinä näit läskille. Huomasin itse ainakin vain yhden. On eroa onko nainen lievästi ylipainoinen kuten esimerkiksi minä -vai sairaalollisen lihava. Kirjoittaessani tarkoitin nimenomaan mitä sanoin, langanlaihaa (tarkoitan tällä hyvin laihaa) minusta ei ikinä tule. Normaalipainon ylärajoihin voin hyvinkin tulla jos laihdutan, eihän se nytkään ole niin kaukana. Vaikka ihminen olisi normaalipainoinen hän ei välttämättä ole hoikka, solakka tai langanlaiha. Keksitäänkö lisää sanoja?

        Miksi et laihduta jo? Taitaa tuo normaalipainonkin yläraja olla sulle mahdoton, jos koko ajan lihot vain lisää. Ajattele miestäsi edes kerran elämässäsi!


      • niinkuin sinä
        Xzxc kirjoitti:

        Miksi et laihduta jo? Taitaa tuo normaalipainonkin yläraja olla sulle mahdoton, jos koko ajan lihot vain lisää. Ajattele miestäsi edes kerran elämässäsi!

        Jos ajattelet hiukan muullakin lailla kuin kuin noilla suppeaan ajatteluun tarkoitetuilla aivoillasi voisit tajuta esim. senki, että kaikki miehet eivät edes pidä hoikista vaan hiukan pyöreämmistä. Tässä tapauksessa tuon naisen on valinnut juuri sellainen mies joka pitää hänestä sellaisenaan eikä järkyty vaikka muutama lisäkilo tulisikin. Keskity sinä vaan oman akkasi pitämiseen mieleisenäsi äläkä puutu muiden kiloihin koska ne ei sulle kuulu.


      • Xzxc
        niinkuin sinä kirjoitti:

        Jos ajattelet hiukan muullakin lailla kuin kuin noilla suppeaan ajatteluun tarkoitetuilla aivoillasi voisit tajuta esim. senki, että kaikki miehet eivät edes pidä hoikista vaan hiukan pyöreämmistä. Tässä tapauksessa tuon naisen on valinnut juuri sellainen mies joka pitää hänestä sellaisenaan eikä järkyty vaikka muutama lisäkilo tulisikin. Keskity sinä vaan oman akkasi pitämiseen mieleisenäsi äläkä puutu muiden kiloihin koska ne ei sulle kuulu.

        Valitettavasti saattaa jopa hieman kuulua minulle, joten miksi en ottaisi asioista selvää.


      • oma kumppanisi lihava?
        Xzxc kirjoitti:

        Valitettavasti saattaa jopa hieman kuulua minulle, joten miksi en ottaisi asioista selvää.

        Millälailla se kuuluu jos saan kysyä?


      • Xzxc
        Xzxc kirjoitti:

        Valitettavasti saattaa jopa hieman kuulua minulle, joten miksi en ottaisi asioista selvää.

        nimestä päätellen, kyseessä on kaverini vaimo ja en halua kaverini enää kärsivän. Se on hyvä jätkä. Tunnen vastuuni. Tunnetko sinä?


      • Tympääntynyt
        johanna28 kirjoitti:

        Montako vaihtoehtoa sinä näit läskille. Huomasin itse ainakin vain yhden. On eroa onko nainen lievästi ylipainoinen kuten esimerkiksi minä -vai sairaalollisen lihava. Kirjoittaessani tarkoitin nimenomaan mitä sanoin, langanlaihaa (tarkoitan tällä hyvin laihaa) minusta ei ikinä tule. Normaalipainon ylärajoihin voin hyvinkin tulla jos laihdutan, eihän se nytkään ole niin kaukana. Vaikka ihminen olisi normaalipainoinen hän ei välttämättä ole hoikka, solakka tai langanlaiha. Keksitäänkö lisää sanoja?

        Tulla nimimerkki Xzxc väittää tuntevansa sinut nimimerkkisi perusteella. Niin että miten oma miehesi suhtautuuu sinuun? Rakastaako hän sinua vai ei, kiloistasi huolimatta? Tuo kyseinen tyyppi ei itse edes taida seurustella saatikka olla aviossa joten turhaa sellaiset antaa neuvoja muille pareille. Yleensä tuollaiset tyypit ei ole henkisesti tai mitenkään muutenkaan kehittyneitä siksipä he innokkaasti huutelevat täällä palstoila neuvoja kun eivät itse ole vielä kokeneet elämässään pysyvää suhdetta vaan elävät pintoliitoelämää ja pitävät naisia ns. objekteina ja näyttelyesineinä seksi tavarana, sellaisille tyypeille avioerot yleensää tulevatkin ensimmäisinä jos nyt edes ovat avioon asti päässeetkään.


      • ehkä tuleva norsian
        Tympääntynyt kirjoitti:

        Tulla nimimerkki Xzxc väittää tuntevansa sinut nimimerkkisi perusteella. Niin että miten oma miehesi suhtautuuu sinuun? Rakastaako hän sinua vai ei, kiloistasi huolimatta? Tuo kyseinen tyyppi ei itse edes taida seurustella saatikka olla aviossa joten turhaa sellaiset antaa neuvoja muille pareille. Yleensä tuollaiset tyypit ei ole henkisesti tai mitenkään muutenkaan kehittyneitä siksipä he innokkaasti huutelevat täällä palstoila neuvoja kun eivät itse ole vielä kokeneet elämässään pysyvää suhdetta vaan elävät pintoliitoelämää ja pitävät naisia ns. objekteina ja näyttelyesineinä seksi tavarana, sellaisille tyypeille avioerot yleensää tulevatkin ensimmäisinä jos nyt edes ovat avioon asti päässeetkään.

        Hienosti olit kirjoittanut aiheesta! Samaa ei voi sanoa monesta täällä palstalla kirjoittaneista. En tiedä mikä näitä ihmisiä vaivaa, mutta rivien välistä voi lukea, että monella, varsinkin miehillä on huono itseisarvo. Miksi muuten pitää täällä käydä haukkumassa toisten ulkomuotoa.

        Ymmärsin niin, että sinä olet varsin tyytyväinen, vaikka pientä pyöreyttä onkin. Mielestäni nainen on ehkä viehättävämpi pienessä pyöreydessään. Liian laiha nainen kuin mieskin, kun luut törröttävät, ei ole mitenkään kaunista katseltavaa kuten ei ole liian lihavakaan. Normaalipainoinen voi hyvin itsensä kanssa kuin hieman pyöreäkin. Sinut voi olla itsensä kanssa, vaikka onkin vähän pyöreyttä;kaikkinainen hyvinvointi näkyy koko olemuksessa.

        Laiha ei välttämättä ole kaunis. Pelkkä laihuus ei riitä. Hyvään ulkoiseen olemukseen tarvitaan ryhtiä ja hyvää kuntoa, että hyvää kehon mallia. Joskus näkee laihoja naisia ja miehiä, joilla ruumiinrakenne on ruma. Laihalla naisella esiintyy selluliittia jaloissa, ja joskus se on ihan kamalaa katsottavaa. Silloin laiheliinin on pidettävä pöksyt jaloissa tiukasti.

        Kyllä pyöreä ihminen voi olla erittäin hauskannäköinen ja haluttava. Jokainen tietää sen itse, miltä näyttää, ja siihen ei täällä nurisevien jätkien sanomiset paljoa vaikuta. Ne vain osoittavat omaa typeryyttään sekä kehittymättömyyttään täällä, ei muuta.

        Alasti yleensä esiinnytään oman puolisonsa kanssa, joka on myös hyväksynyt sinut sellaisenaan kuin olet. Alkuperäinen kirjoittaja on provo tai jos on oikea, niin kirjoittaja on suhteessaan hyvin epävarma, kun kaason sanomiset noin vahvasti vaikuttavat. Jokainen morsian varmaan haluaa olla hääpäivänään kauneimmillaan ja sen fiiliksen pilaaminen pilaa kaiken muunkin.

        Täällä miehet kirjoittavat, että naisen pitää olla laiha. Olisipa kiva tietää minkälaisia reppahousuja nämä kirjoittajat todellisuudessa ovat. Kirjoittamisen mukaan mielestäni hyvinkin pintapuolisia ja naiveja. Sellaisen tyypin on turha arvioida ketään naista ulkomuodon mukaan.


      • johanna28
        Xzxc kirjoitti:

        Valitettavasti saattaa jopa hieman kuulua minulle, joten miksi en ottaisi asioista selvää.

        Tuskin olen kaverisi vaimo. Miehelläni on mukavia älykkäitä kavereita. Mieheni nimi on muuten Janne. Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, olen raskaana. Joten kyllä, taatusti tulee jokunen kilo lisää. Veikkasit että lihoan lisää jossain aikaisemmassa viestissä. Vauvan hyvinvoinnin kannalta ei muuten yleisesti ole suositeltavaa laihduttaa raskauden aikana. Terveellinen ruokavalio on asia erikseen.


      • näin!
        ehkä tuleva norsian kirjoitti:

        Hienosti olit kirjoittanut aiheesta! Samaa ei voi sanoa monesta täällä palstalla kirjoittaneista. En tiedä mikä näitä ihmisiä vaivaa, mutta rivien välistä voi lukea, että monella, varsinkin miehillä on huono itseisarvo. Miksi muuten pitää täällä käydä haukkumassa toisten ulkomuotoa.

        Ymmärsin niin, että sinä olet varsin tyytyväinen, vaikka pientä pyöreyttä onkin. Mielestäni nainen on ehkä viehättävämpi pienessä pyöreydessään. Liian laiha nainen kuin mieskin, kun luut törröttävät, ei ole mitenkään kaunista katseltavaa kuten ei ole liian lihavakaan. Normaalipainoinen voi hyvin itsensä kanssa kuin hieman pyöreäkin. Sinut voi olla itsensä kanssa, vaikka onkin vähän pyöreyttä;kaikkinainen hyvinvointi näkyy koko olemuksessa.

        Laiha ei välttämättä ole kaunis. Pelkkä laihuus ei riitä. Hyvään ulkoiseen olemukseen tarvitaan ryhtiä ja hyvää kuntoa, että hyvää kehon mallia. Joskus näkee laihoja naisia ja miehiä, joilla ruumiinrakenne on ruma. Laihalla naisella esiintyy selluliittia jaloissa, ja joskus se on ihan kamalaa katsottavaa. Silloin laiheliinin on pidettävä pöksyt jaloissa tiukasti.

        Kyllä pyöreä ihminen voi olla erittäin hauskannäköinen ja haluttava. Jokainen tietää sen itse, miltä näyttää, ja siihen ei täällä nurisevien jätkien sanomiset paljoa vaikuta. Ne vain osoittavat omaa typeryyttään sekä kehittymättömyyttään täällä, ei muuta.

        Alasti yleensä esiinnytään oman puolisonsa kanssa, joka on myös hyväksynyt sinut sellaisenaan kuin olet. Alkuperäinen kirjoittaja on provo tai jos on oikea, niin kirjoittaja on suhteessaan hyvin epävarma, kun kaason sanomiset noin vahvasti vaikuttavat. Jokainen morsian varmaan haluaa olla hääpäivänään kauneimmillaan ja sen fiiliksen pilaaminen pilaa kaiken muunkin.

        Täällä miehet kirjoittavat, että naisen pitää olla laiha. Olisipa kiva tietää minkälaisia reppahousuja nämä kirjoittajat todellisuudessa ovat. Kirjoittamisen mukaan mielestäni hyvinkin pintapuolisia ja naiveja. Sellaisen tyypin on turha arvioida ketään naista ulkomuodon mukaan.

        "Laihalla naisella esiintyy selluliittia jaloissa, ja joskus se on ihan kamalaa katsottavaa. Silloin laiheliinin on pidettävä pöksyt jaloissa tiukasti."

        Kyllä, selluliittiä esiintyy nimenomaan eniten laihojen naisten keskuudessa. Appelsiini-ihoa ei juurikaan ole havaittavissa lihavien naisten reisissä, joten heille suotakoon hameen käyttö. Lyllertävää paksukaista onkin mukava katsella hameessa, pääsevät tukevat pylväsjalat oikeuksiinsa!


      • ehkä naimisiin
        näin! kirjoitti:

        "Laihalla naisella esiintyy selluliittia jaloissa, ja joskus se on ihan kamalaa katsottavaa. Silloin laiheliinin on pidettävä pöksyt jaloissa tiukasti."

        Kyllä, selluliittiä esiintyy nimenomaan eniten laihojen naisten keskuudessa. Appelsiini-ihoa ei juurikaan ole havaittavissa lihavien naisten reisissä, joten heille suotakoon hameen käyttö. Lyllertävää paksukaista onkin mukava katsella hameessa, pääsevät tukevat pylväsjalat oikeuksiinsa!

        Miksi vastailet kun et edes ymmärtänyt koko tekstiä! Käy apukoulu uudestaan!


      • helmi
        ehkä tuleva norsian kirjoitti:

        Hienosti olit kirjoittanut aiheesta! Samaa ei voi sanoa monesta täällä palstalla kirjoittaneista. En tiedä mikä näitä ihmisiä vaivaa, mutta rivien välistä voi lukea, että monella, varsinkin miehillä on huono itseisarvo. Miksi muuten pitää täällä käydä haukkumassa toisten ulkomuotoa.

        Ymmärsin niin, että sinä olet varsin tyytyväinen, vaikka pientä pyöreyttä onkin. Mielestäni nainen on ehkä viehättävämpi pienessä pyöreydessään. Liian laiha nainen kuin mieskin, kun luut törröttävät, ei ole mitenkään kaunista katseltavaa kuten ei ole liian lihavakaan. Normaalipainoinen voi hyvin itsensä kanssa kuin hieman pyöreäkin. Sinut voi olla itsensä kanssa, vaikka onkin vähän pyöreyttä;kaikkinainen hyvinvointi näkyy koko olemuksessa.

        Laiha ei välttämättä ole kaunis. Pelkkä laihuus ei riitä. Hyvään ulkoiseen olemukseen tarvitaan ryhtiä ja hyvää kuntoa, että hyvää kehon mallia. Joskus näkee laihoja naisia ja miehiä, joilla ruumiinrakenne on ruma. Laihalla naisella esiintyy selluliittia jaloissa, ja joskus se on ihan kamalaa katsottavaa. Silloin laiheliinin on pidettävä pöksyt jaloissa tiukasti.

        Kyllä pyöreä ihminen voi olla erittäin hauskannäköinen ja haluttava. Jokainen tietää sen itse, miltä näyttää, ja siihen ei täällä nurisevien jätkien sanomiset paljoa vaikuta. Ne vain osoittavat omaa typeryyttään sekä kehittymättömyyttään täällä, ei muuta.

        Alasti yleensä esiinnytään oman puolisonsa kanssa, joka on myös hyväksynyt sinut sellaisenaan kuin olet. Alkuperäinen kirjoittaja on provo tai jos on oikea, niin kirjoittaja on suhteessaan hyvin epävarma, kun kaason sanomiset noin vahvasti vaikuttavat. Jokainen morsian varmaan haluaa olla hääpäivänään kauneimmillaan ja sen fiiliksen pilaaminen pilaa kaiken muunkin.

        Täällä miehet kirjoittavat, että naisen pitää olla laiha. Olisipa kiva tietää minkälaisia reppahousuja nämä kirjoittajat todellisuudessa ovat. Kirjoittamisen mukaan mielestäni hyvinkin pintapuolisia ja naiveja. Sellaisen tyypin on turha arvioida ketään naista ulkomuodon mukaan.

        "pientä pyöreyttä " ja "kun luut törröttävät". Sieltä ne taas tulivat!! Ihan käsittämätöntä!


      • jenni
        helmi kirjoitti:

        "pientä pyöreyttä " ja "kun luut törröttävät". Sieltä ne taas tulivat!! Ihan käsittämätöntä!

        ...luulin että mulla ei oo elämää. Mut kiitos teidän, huomasin, että olin väärässä. Että jotkut jaksaakin näin TURHASTA aiheesta väitellä ties kuinka kauan...OMG..:P


      • normaalipainoinen
        helmi kirjoitti:

        "pientä pyöreyttä " ja "kun luut törröttävät". Sieltä ne taas tulivat!! Ihan käsittämätöntä!

        Mitäs sä siellä oikein valitat? Onko sulla kenties painon vai psyykkeesi kanssa ongelmia? Mikäs sä olet täällä lukua pitämään toisten kirjoittelusta ja mielipiteistä? Itse vaan selität tota samaa, et osaa edes kunnon lauseita kirjoittaa. Kerro vaan mikä on ongelmasi, niin yritetään yhdessä se ratkaista!

        Jos laihalla luut törröttävät, minkäs sille mahtaa, jos ei ole mitenkään kaunista katseltavaa niin kuin ei ole liian lihavakaan. Kumpaan sinä kuulut, kun noin pultteja otat?


      • jenni
        helmi kirjoitti:

        "pientä pyöreyttä " ja "kun luut törröttävät". Sieltä ne taas tulivat!! Ihan käsittämätöntä!

        niin, siis -normaalipainoiselle-, mut ei vaa sinne pystyny jatkoks enää kirjottaan..

        Kukahan tässä valittaa..?? Mut aika jännää, sä tuut valittaan, että mikä mä oon pitämään lukua muiden kirjoittelusta ja mielipiteistä, mutta silti oot ensimmäinen, joka tosta mun viestistä herneet nenäänsä veti...................

        Niin kumpi mä oon, liian lihava vai liian laiha...?? Itseasiasssa en kumpikaan. Eikä psyykenikään kanssa mulla tietääkseni mitään ongelmia ole. Tai no joo..ehkä mä tunsin itteni vähän n0-lifeks, koska ylisateinen kesä on tylsää aikaa, mutta oli ihan kiva huomata, että sama näyttää olevan eräillä muillakin.

        Niin, no voin mä sanoo, että sen verran valitin, että tää on oikeesti turha aihe, siis koko tää läski/laiha -keskustelu. Tai ainaki mulle on, koska mä en oo vielä tähän päivään mennessä ymmärtäny sitä miten se, että jos joku on ylipainoinen (niin tai liian laiha), tekee hänestä jotenkin niin erilaisen ihmisen, kuin mitä joku "normaali"painoinen on. Sen kun joku osais selittää.. Ehkä mä oon tyhmä..tai sit en..

        Mutta, pyydän vilpittömästi anteeksi, ehkä tästä aiheesta keskustelu on heille (ja näköjään myös sinulle, kun noin herneydyit??) yksi maailman tärkeimmistä puheenaiheista.


      • hhfsdh
        Janna kirjoitti:

        Korsetti on ehdottomasti tasoittavampi kuin body. on omakohtaista kokemusta. Bodylla ei makkarat tasoitu tarpeeksi.

        Eiks korsetti oo epämukava päällä? Etenki jos sillä yrittää saada isommatki makkarat piiloon nii sehän pitää laittaa aika kireelle.


    • merituuli

      jo kymmenen vuoden jälkeen vaimosi näyttää laiheliinilta niissä kuvissa, puhumattakaan 30 vuoden kuluttua...naisella on taipumus lihoa lisää vanhemmiten.

      Amm.taitoinen kuvaaja tekee ihmeitä..

      • .x.

        Tuo lohdutti


    • melli

      Itsekin sanoit, että asiaa on vaikea ottaa puheeksi vaimoasi loukkaamatta, joten älä sano hänelle mitään. Kaason käytöstä kyllä ihmettelen todella paljon; miksi hän ei ole sanonut vaimollesi että ehkä toisen mallinen puku olisi parempi vaan "haukkuu" häntä sinulle?!

      Viettäkää häänne iloisessa ja onnellisessa tunnelmassa ja kehu vaimoasi kauniiksi, vaikka ne vatsamakkarat vähän näkyisikin. Ei se onni ole kiloista kiinni!

      • Neuvo

        Minun mielestä alkuperäinen kirjoittaja on aivan oikeassa. Tuskin vaimokaan haluaa huonoa hääkuvaa. Sanoo reilusti vaan humoristisesti, niin kaikki on tyytyväisiä.


    • melina

      sun pitäis kuunnella sun sydäntä! jos se sanoo et haluisit kysyä siltä nii sillo kysyt... mut eiks se oo vähä niin et morsian on aina kaunis hääpuvussaan! ja ei sun ainakaa kannata kuunnella sun kavereita tässä asiassa... mut ota se puheeks sun tulevalle vaimollees ja kysy et onko se totta mitä sun kaveris kerto sulle, jos se on totta nii sit teette sun tulevan vaimon kaa päätöksen yhdessä mitä teiän pitätis tehdä asialle! onnea sulle! :)

    • morsian

      mikä ihmisiä oikein vaivaa?
      Älä todellakaan mene sanomaan mitään. Kannattaa pitää mölyt mahassa jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.

      Se voi hyvinkin pian olla niin, että sinä jäät yksin alttarille seisomaan. Mikä olisi kyllä ihan oikein sinulle.
      Kuinka joku ees voi mennä naimisiin toisen kanssa jos ajattelee vaan hänen makkaroitaan...

      Taitaa kaasokin vain olla kateellinen...

      • ilkka

        mistä? Morsiamen läskeistä vai?


      • Lady
        ilkka kirjoitti:

        mistä? Morsiamen läskeistä vai?

        vaan siitä että yleensäkkin ON morsian!
        siitähän se kateus voi kehittyä helposti..
        ja tulee sanotuksi mitä ei pakolla oikeasti tarkoita.
        kyllä sinua odottaa kaunis morsian, aivan varmasti!

        muista vain että se päivä on tarkoitettu teidän rakkaudelle, ei morsiammesi "makkaroille" !
        joten älä huolehdi siitä suotta..

        ja eikö tärkeintä ole se että hän yleensäkkin Tulee alttarille kanssasi, eikä se minkä näköisenä hän sinne tulee?


      • ilkka
        Lady kirjoitti:

        vaan siitä että yleensäkkin ON morsian!
        siitähän se kateus voi kehittyä helposti..
        ja tulee sanotuksi mitä ei pakolla oikeasti tarkoita.
        kyllä sinua odottaa kaunis morsian, aivan varmasti!

        muista vain että se päivä on tarkoitettu teidän rakkaudelle, ei morsiammesi "makkaroille" !
        joten älä huolehdi siitä suotta..

        ja eikö tärkeintä ole se että hän yleensäkkin Tulee alttarille kanssasi, eikä se minkä näköisenä hän sinne tulee?

        miksi naiset tahtoo naimisiin...ne luulee olevansa kadehdittuja kaikkien muiden naisten taholta.


      • Toinen ihana

        "Se voi hyvinkin pian olla niin, että sinä jäät yksin alttarille seisomaan. Mikä olisi kyllä ihan oikein sinulle."

        Ihana ihminen!


      • Lady
        ilkka kirjoitti:

        miksi naiset tahtoo naimisiin...ne luulee olevansa kadehdittuja kaikkien muiden naisten taholta.

        ehkä jotkut voivat tosiaan vain sen takia..
        mutta en usko että useat niin tekevät.
        tai toivottavasti eivät tee sitä sen takia, vaan aidon rakkauden takia!


      • kaikkea kuulee
        Lady kirjoitti:

        vaan siitä että yleensäkkin ON morsian!
        siitähän se kateus voi kehittyä helposti..
        ja tulee sanotuksi mitä ei pakolla oikeasti tarkoita.
        kyllä sinua odottaa kaunis morsian, aivan varmasti!

        muista vain että se päivä on tarkoitettu teidän rakkaudelle, ei morsiammesi "makkaroille" !
        joten älä huolehdi siitä suotta..

        ja eikö tärkeintä ole se että hän yleensäkkin Tulee alttarille kanssasi, eikä se minkä näköisenä hän sinne tulee?

        no on sillä vähän väliä minkä näköinen eukko sinne alttarille kävelee. Eikö hääpäivänä morsian itsekin halua olla kauneimmillaan? Olisiko sinusta mukavaa (siis jos olisit mies) jos kirkon käytävää laahustaisi nainen tukka rasvaisena, läskit löllyen epäonnistuneessa pukuvalinnassa.
        Ja on kyse mistä juhlista tahansa, on sitten vieraana tai pääosassa, kyllä se osoittaa arvostusta toista/muita kohtaan että tulee huoliteltuna. Miksei sitten nimenomaan morsian!!

        Itse keskustelun aiheesta, kaason asia kai olisi siitä puvusta sanoa, ja morsiamelle, ei sulhaselle. Miten sulhanen nyt asiaan voisi puuttua kun ei ole koko pukua nähnytkään, on vain kaason melko ronski mielipide siitä.


      • ensi kesänä naimisiin
        kaikkea kuulee kirjoitti:

        no on sillä vähän väliä minkä näköinen eukko sinne alttarille kävelee. Eikö hääpäivänä morsian itsekin halua olla kauneimmillaan? Olisiko sinusta mukavaa (siis jos olisit mies) jos kirkon käytävää laahustaisi nainen tukka rasvaisena, läskit löllyen epäonnistuneessa pukuvalinnassa.
        Ja on kyse mistä juhlista tahansa, on sitten vieraana tai pääosassa, kyllä se osoittaa arvostusta toista/muita kohtaan että tulee huoliteltuna. Miksei sitten nimenomaan morsian!!

        Itse keskustelun aiheesta, kaason asia kai olisi siitä puvusta sanoa, ja morsiamelle, ei sulhaselle. Miten sulhanen nyt asiaan voisi puuttua kun ei ole koko pukua nähnytkään, on vain kaason melko ronski mielipide siitä.

        Tottakai on väliä minkänäköisenä alttarille kävelee, kauniimpana kuin koskaan elämässään. Kyllä ammatti meikkaajat ja kampaajat taikovat mitättömämmästäkin naisesta illan prinsessan. Pukuvalinnalla ja lisävarustuksilla saadaan makkarat sekä isot rinnat aisoihin. Siihen kannattaa satsata, jos haluaa todella olla kauneimmillaan.

        Mutta eihän kukaan mene omiin häihinsä hiukset rasvaisena, vai meneekö?? Enpä ole juuri koskaan nähnyt sellaista tapausta. Jokainenhan huolehtii omasta siisteydestään ja puhtaudestaan tänä päivänä, ei siitä varmaankaan tarvitse erityisesti mainita. Jos nainen on pyöreähköä tyyppiä, ei häihin tarvitse laihduttaa älyttömiä määriä, kun vain viihtyy itsensä kanssa ja on onnellinen aidosti!

        Kummalliselta kuulostaa, että mies ottaa kaason sanomiset niin vakavasti. Kannattaisi vaan keskittyä olennaisempaan kuin makkaroihin.


    • viivi

      Jos olet menossa rakastamasi naisen kanssa naimisiin, ei makkaroilla ole väliä. Kuka sanoo, että vain nainen lihoo parisuhteen aikana. Kyllä niitä miehillekin tulee iän myötä kuten naisillekkin. Eikö persoona ole tärkein? Älä pilaa hääpäivää mahamakkaroiden takia. Onnea teille molemmille!

      • Kale

        "Älä pilaa hääpäivää mahamakkaroiden takia."

        Ei kai sulhanen sitä hääpäivää ole pilaamassa mahamakkaroiden takia. Morsianhan se läski on. Täällä kirjoitetaan niinkuin se olisi joku voitto miehelle, että saa läskin ämmän vihille. Kyl totuus on se, että jos läski ämmä saa jonkun vihille, niin hän se voittaja on, ja voisi siitä hyvästä edes häissä näyttää siltä, että miehen ei tarvitse hävetä.


      • Alice
        Kale kirjoitti:

        "Älä pilaa hääpäivää mahamakkaroiden takia."

        Ei kai sulhanen sitä hääpäivää ole pilaamassa mahamakkaroiden takia. Morsianhan se läski on. Täällä kirjoitetaan niinkuin se olisi joku voitto miehelle, että saa läskin ämmän vihille. Kyl totuus on se, että jos läski ämmä saa jonkun vihille, niin hän se voittaja on, ja voisi siitä hyvästä edes häissä näyttää siltä, että miehen ei tarvitse hävetä.

        Mikä ihme miehiä vaivaa? "Läski ämmä" on siis ilmeisesti se, jonka luut ei paista joka asennossa ja heikottaa, kun ei voi syödä. Miksi miehet saa olla IHROJA?? Tosi kivaa kuunnella sika-ihrojen ns. iskuyrityksiä ja yrittää olla oksentamatta. Kyllä tosiasia on, että miehet luulee olevansa paremman näköisiä kuin ovat ja naiset rumempia kuin ovat. Usein tähän epäsuhtaan syynä on miehet (ja toiset naiset, koska miehet haukkuu naisia..). Luulen, että kyseisellä morsiolla on kiloja, muttei niin dramaattisen paljon kuin mies antaa ymmärtää. Itse varmaan on LÄSÄ!


      • Kale
        Alice kirjoitti:

        Mikä ihme miehiä vaivaa? "Läski ämmä" on siis ilmeisesti se, jonka luut ei paista joka asennossa ja heikottaa, kun ei voi syödä. Miksi miehet saa olla IHROJA?? Tosi kivaa kuunnella sika-ihrojen ns. iskuyrityksiä ja yrittää olla oksentamatta. Kyllä tosiasia on, että miehet luulee olevansa paremman näköisiä kuin ovat ja naiset rumempia kuin ovat. Usein tähän epäsuhtaan syynä on miehet (ja toiset naiset, koska miehet haukkuu naisia..). Luulen, että kyseisellä morsiolla on kiloja, muttei niin dramaattisen paljon kuin mies antaa ymmärtää. Itse varmaan on LÄSÄ!

        Samalla lailla kun sinä vihaat ihraisia miehiä, niin miehet vihaavat ihraisia naisia. Läski on läski. Oli sitten mies tai tai nainen. Joka tapauksessa kuvottava.

        Perustatko väitteesi, että alkuperäinen kirjoittaja on läski siihen, että vain läski mies huolii läskin naisen?


      • Jonsku
        Kale kirjoitti:

        Samalla lailla kun sinä vihaat ihraisia miehiä, niin miehet vihaavat ihraisia naisia. Läski on läski. Oli sitten mies tai tai nainen. Joka tapauksessa kuvottava.

        Perustatko väitteesi, että alkuperäinen kirjoittaja on läski siihen, että vain läski mies huolii läskin naisen?

        ...on niin, että pariskunnat alkavat vuosien myötä muistuttaa toisiaan; jos toinen on ylipainoinen, toisellekin saattaa alkaa kerrtyä lisäkiloja.

        En TODELLAKAAN tarkoita, että kyse olisi säännöstä, voi olla kyse poikkeuksestakin. Usein sitä vaan törmää pariskuntiin, joiden osapuolista molemmat ovat joko hoikkia tai sitten hieman isohkompia.


      • ddd
        Alice kirjoitti:

        Mikä ihme miehiä vaivaa? "Läski ämmä" on siis ilmeisesti se, jonka luut ei paista joka asennossa ja heikottaa, kun ei voi syödä. Miksi miehet saa olla IHROJA?? Tosi kivaa kuunnella sika-ihrojen ns. iskuyrityksiä ja yrittää olla oksentamatta. Kyllä tosiasia on, että miehet luulee olevansa paremman näköisiä kuin ovat ja naiset rumempia kuin ovat. Usein tähän epäsuhtaan syynä on miehet (ja toiset naiset, koska miehet haukkuu naisia..). Luulen, että kyseisellä morsiolla on kiloja, muttei niin dramaattisen paljon kuin mies antaa ymmärtää. Itse varmaan on LÄSÄ!

        "Mikä ihme miehiä vaivaa? "Läski ämmä" on siis ilmeisesti se, jonka luut ei paista joka asennossa ja heikottaa, kun ei voi syödä. Miksi miehet saa olla IHROJA?? Tosi kivaa kuunnella sika-ihrojen ns. iskuyrityksiä ja yrittää olla oksentamatta."

        Heh samassa lauseessa sanoit että miehet saavat olla läskejä, mutta sitten taas sanoit ettei saa? Eiköhän se kuitenkin ole niin että enemmän sitä lihavuutta naisilla suvaitaan kuin miehillä. Mene tuonne katsomaan pariskuntia, kyllä se yleensä nainen on pariskunnasta mikä se plösö on. Harvemmin näkee pariskuntia että olisi lihava mies ja hoikka nainen, kun taas sellaisia näkee joka päivä että ihan ok mies on jonkun jokinorsun kanssa. Eli kumpikohan sukupuoli se nyt sitten valitsikaan kumppaninsa ulkonäön perusteella, itse kirjoitat kuin lihavilla miehillä ei olisi oikeutta elää saatikka sitten tulla niin hämmästyttävän ihanan ihmisen puheille kuin sinä? Mene vähän itseesi ja opettele suvaitsevaisuutta, ei, enkä tarkoita että niiden lihavien miesten iskuyrityksiin tarvitsisi suostua jos ei kiinnosta.


      • Alice
        ddd kirjoitti:

        "Mikä ihme miehiä vaivaa? "Läski ämmä" on siis ilmeisesti se, jonka luut ei paista joka asennossa ja heikottaa, kun ei voi syödä. Miksi miehet saa olla IHROJA?? Tosi kivaa kuunnella sika-ihrojen ns. iskuyrityksiä ja yrittää olla oksentamatta."

        Heh samassa lauseessa sanoit että miehet saavat olla läskejä, mutta sitten taas sanoit ettei saa? Eiköhän se kuitenkin ole niin että enemmän sitä lihavuutta naisilla suvaitaan kuin miehillä. Mene tuonne katsomaan pariskuntia, kyllä se yleensä nainen on pariskunnasta mikä se plösö on. Harvemmin näkee pariskuntia että olisi lihava mies ja hoikka nainen, kun taas sellaisia näkee joka päivä että ihan ok mies on jonkun jokinorsun kanssa. Eli kumpikohan sukupuoli se nyt sitten valitsikaan kumppaninsa ulkonäön perusteella, itse kirjoitat kuin lihavilla miehillä ei olisi oikeutta elää saatikka sitten tulla niin hämmästyttävän ihanan ihmisen puheille kuin sinä? Mene vähän itseesi ja opettele suvaitsevaisuutta, ei, enkä tarkoita että niiden lihavien miesten iskuyrityksiin tarvitsisi suostua jos ei kiinnosta.

        Etkö osaa kirjottaa omaa tekstiä, kun täytyy kirjottaa puolet mun tekstistä??? Eiköhän muut oo jo lukenu sen. Kuule jokinorsu, en ole väittänytkään olevani ihana-päinvastoin. Sitäpaitsi miehet eivät ns. SAA olla lihavia--yhtäläiset oikeudet naisilla parjata hyllyviä miehiä. Naisten lihavuuttahan ei missään nimessä suvaita. Lukeehan sen jo sun omasta kirjotuksestas. Tuskin olet mikään adonis itsekään ja vaikka jonkun mielestä olisitkin-->ei oikeuta sua yleistämään naisten lihavuutta. Enkä ole mielestäni huomannut tuota esittämääsi ilmiötä, jossa nainen olisi jokinorsu ja mies hoikka. Elätkö jossain syvällä vai onko joku ruumiinosa syvällä pimeässä ettet näe todellista elämää ympärilläsi? ja missä vaiheessa ilmoitan ettei lihavilla miehillä ole oikeutta elää? Taidat olla varsinainen draamakuningatar, joten ei tässä sulle muuta kuin mukavaa elämää... Suvaitsemattomuutes kanssa. Että mene läskeihis.


      • Hehe
        ddd kirjoitti:

        "Mikä ihme miehiä vaivaa? "Läski ämmä" on siis ilmeisesti se, jonka luut ei paista joka asennossa ja heikottaa, kun ei voi syödä. Miksi miehet saa olla IHROJA?? Tosi kivaa kuunnella sika-ihrojen ns. iskuyrityksiä ja yrittää olla oksentamatta."

        Heh samassa lauseessa sanoit että miehet saavat olla läskejä, mutta sitten taas sanoit ettei saa? Eiköhän se kuitenkin ole niin että enemmän sitä lihavuutta naisilla suvaitaan kuin miehillä. Mene tuonne katsomaan pariskuntia, kyllä se yleensä nainen on pariskunnasta mikä se plösö on. Harvemmin näkee pariskuntia että olisi lihava mies ja hoikka nainen, kun taas sellaisia näkee joka päivä että ihan ok mies on jonkun jokinorsun kanssa. Eli kumpikohan sukupuoli se nyt sitten valitsikaan kumppaninsa ulkonäön perusteella, itse kirjoitat kuin lihavilla miehillä ei olisi oikeutta elää saatikka sitten tulla niin hämmästyttävän ihanan ihmisen puheille kuin sinä? Mene vähän itseesi ja opettele suvaitsevaisuutta, ei, enkä tarkoita että niiden lihavien miesten iskuyrityksiin tarvitsisi suostua jos ei kiinnosta.

        Meilläpäin oli ainakin niin, että vanhemmista molemmat olivat hoikkia, kunnes häiden jälkeen faija päätti ottaa iisisti :D. Nykyisin vanhemmat eronneet, mutsi edelleenkin timmissä kunnossa, faija viimeksi käynyt rullaluistelemassa 5 vuotta sitten, ja laihduttaa n. 2 kertaa vuodessa ruokavaliolla. Dieetti siksi, ettei raaski ostaa isompia vaatteita, ei siksi että läski haittaisi ( paitsi siinä ettei vanhat vaatteet meinaa mahtua päälle) :D Eipä tuo minuakaan haittaa, mutta jos olisi omasta mahdollisesta miehestä kyse, en kauaa läskejä katselisi.


      • Alice
        Hehe kirjoitti:

        Meilläpäin oli ainakin niin, että vanhemmista molemmat olivat hoikkia, kunnes häiden jälkeen faija päätti ottaa iisisti :D. Nykyisin vanhemmat eronneet, mutsi edelleenkin timmissä kunnossa, faija viimeksi käynyt rullaluistelemassa 5 vuotta sitten, ja laihduttaa n. 2 kertaa vuodessa ruokavaliolla. Dieetti siksi, ettei raaski ostaa isompia vaatteita, ei siksi että läski haittaisi ( paitsi siinä ettei vanhat vaatteet meinaa mahtua päälle) :D Eipä tuo minuakaan haittaa, mutta jos olisi omasta mahdollisesta miehestä kyse, en kauaa läskejä katselisi.

        éi tiedä miten suhtautua suhun-normaaliin, ns grani-kasvattiin-pakko panna turpaan? hehheheh. ainaki tuntuu olevan pakkomielle granilaisil narkkareil---eli 17-v hinttareil.. been there, seen that ... done that.. ou yeah...........


      • jos
        Alice kirjoitti:

        éi tiedä miten suhtautua suhun-normaaliin, ns grani-kasvattiin-pakko panna turpaan? hehheheh. ainaki tuntuu olevan pakkomielle granilaisil narkkareil---eli 17-v hinttareil.. been there, seen that ... done that.. ou yeah...........

        söisi vähemmän sieniä, niin hänen puheistaankin voisi saada jotain tolkkua. Word!


      • kaikkea kuulee
        jos kirjoitti:

        söisi vähemmän sieniä, niin hänen puheistaankin voisi saada jotain tolkkua. Word!

        kaikkea tässä tosiaan kuulee, vaan ei ymmärrä. ;) Kummassa vika?


      • Tua
        Kale kirjoitti:

        "Älä pilaa hääpäivää mahamakkaroiden takia."

        Ei kai sulhanen sitä hääpäivää ole pilaamassa mahamakkaroiden takia. Morsianhan se läski on. Täällä kirjoitetaan niinkuin se olisi joku voitto miehelle, että saa läskin ämmän vihille. Kyl totuus on se, että jos läski ämmä saa jonkun vihille, niin hän se voittaja on, ja voisi siitä hyvästä edes häissä näyttää siltä, että miehen ei tarvitse hävetä.

        Niin, mutta omapahan on miehen valinta, jos haluaa vaimokseen/tyttöystäväkseen lihavan tai laihan naisen. Tai ihan samoin, kenenkään naisen ei tarvitse ottaa siipakseen liian laihaa tai liian lihavaa, jos ei miellytä.


      • lihava morsian
        Kale kirjoitti:

        "Älä pilaa hääpäivää mahamakkaroiden takia."

        Ei kai sulhanen sitä hääpäivää ole pilaamassa mahamakkaroiden takia. Morsianhan se läski on. Täällä kirjoitetaan niinkuin se olisi joku voitto miehelle, että saa läskin ämmän vihille. Kyl totuus on se, että jos läski ämmä saa jonkun vihille, niin hän se voittaja on, ja voisi siitä hyvästä edes häissä näyttää siltä, että miehen ei tarvitse hävetä.

        Puhuu mies jolla ei ole akkaa ensinnäkään. Itse olin läski ja mies teki kaikkensa, että saisi minut joten kyse ei ole siitä mitä sanoit. Lopulta kun lupauduin hänelle ja naimisiin, mies oli kuin lottovoiton saanut. Eikä tosiaankaan hävennyt vaan pikemminki sanoi, onko hän tarpeeksi edustava ja hyvä minulle. Hän itse oli ja on vieläkin hoikka ja kaikin puolin ulkonäöllisesti upea näky. Suhteemme ei perustu ulkonäköön, siksipä olemme olleet jo naimisissa 17 vuotta.


    • TULEVALLE SULHOLLE

      Viis kaason motiiveista. Sulho kysyi, sanoako morsiamelle tästä läskiasiasta vai ei. Oma ehdotukseni: tiedustele tulevalta vaimoltasi, onko hän tyytyväinen pukuunsa ja kokonaisuuteen. Jos on, ei asiasta ole kellään enää mitään sanomista. Piste.

      • Kaaso

        Pakkohan siitä on sanoa, jos asialle voi vielä tehdä jotain. Nolottaahan tuo morsiantakin sitten jälkeenpäin. Järki käteen ja onnistuneet häät!


      • pyöreän morsiammen kaaso
        Kaaso kirjoitti:

        Pakkohan siitä on sanoa, jos asialle voi vielä tehdä jotain. Nolottaahan tuo morsiantakin sitten jälkeenpäin. Järki käteen ja onnistuneet häät!

        Järkyttävää millainen keskustelu! Hyvä ystäväni meni kaksi vuotta sitten naimisiin. Hänellä on sen verran ylipainoa, että puvun hankkiminen oli hankalaa. Tämän vuoksi tein hänelle hääpuvun, jonka korosti hänen parhaita puoliaan ja peitti ne kriittisimmät kohdat.

        Yleensä sulhanen ei näe pukua ennen kuin alttarilla, joten on kaason tehtävä auttaa puvun valinnassa ja muutenkin tukea morsianta. Aika kauheaa, jos kaaso levittelee "läski morsian"- juttuja ennen häitä. Olisiko kaason vaihto paikallaan? Ei morsiammen!


      • sivusta seurannut..

        Jos häät ovat tulevana viikonloppuna,puvulle ei ehdi tekemään mitään,ainoat on bodyt/korsetit,mutta sehän edellyttäisi siis morsmaikun tahtoa/ajatusta, että häneltä pursuaa muka jotakin..
        Edellämainittu neuvo oli erittäin hyvä sulhaselle,tiedustella onko morsiamensa tyytyväinen pukuun yms omiin koristeisiin!

        Sen lisäksi sulho olisi voinut sanoa suorat sanat kaasolle.
        Mikäli arvon kaaso on todella käyttänyt sellaisia sanoja,ei kyseessä ole reipassanainen, vaan ilkeä yksilö. Ehkäpä itse kaunis,hoikka ja katkera tyyppi jota harmittaa toisen onni jos on jäänyt itse ilman, vaikka pitääkin itseään niin ihanana, että on varaa moittia moisilla sanoilla,selän takana.
        Kaasot YLEENSÄ ovat morsiamen parhaimpia YSTÄVIÄ
        !!??!!


      • Lady
        Kaaso kirjoitti:

        Pakkohan siitä on sanoa, jos asialle voi vielä tehdä jotain. Nolottaahan tuo morsiantakin sitten jälkeenpäin. Järki käteen ja onnistuneet häät!

        parasta on että päätät itse, kuin että tekisit meidän neuvojen mukaan.

        sinä tunnet rakkaasi ja tiedät meitä paremmin miten pitää toimia ja miten hän suhtautuu kritiikkiin tai yleensäkkin siihen mitä aiot nyt sanoa hänelle..jos aiot.

        kyllä tämä tästä, paljon onnea ja rakkautta teille kahdelle!


    • susanna

      sinä iellä joka kuuntelet jonkun kommentaja siitä millaselta tuleva vaimosi näyttää,elä kuunteelke muita sivullisia.olet itse nähnyt vaaimosi tulevasi montaa kertaa alaasti. et kai niin alas vajoa otat loukkaukset vastaan joltakin.menet naimisiin raakstamasi naisen knassa,miksi kuunnella ulkopyolisia.olet valikoinnut vaimosi olis itten minkä näkönen taahanasa,jos et ra´kasta vaimosasi,elä mene siis ollenkaa naimsiin hänen kanssaa.oletko hänen arvoinen edes

      • kielen opettaja

        Virossa eri meininki


    • utelias

      No joko on asia ratkennut? Eikös häät pitänyt olla tulevana viikonloppuna vai peruitko koko roskan :-)

    • minä

      elä ota riskiä tuollaisista tapauksista,sun vaimo on sen levyinen kuin on.. ja eihän se mikään virhe ole jos makkarat näkyy puvusta...=) ei olisi semmoinenkaan hyvä jos olisi ihan laiha...

    • Mies menneisyydestä

      Eihän sen hääkuvan tarvi olla kokovartalokuva.
      Ja kuule, se on kuville aivan sama, kunhan rakastat tulevaa vaimoasti yli kaiken, siis kaiken.
      Jos vaimosi itse ei ole huomannut olevansa hieman lihava hääpuvussaan, ei sinun tule siitä myöskään huomauttaa. Huomattakoon se kaaso jos haluaa ja niin suulas on.

      Mies nyt ja tulevaisuudessa.

      • Henkka

        Ilman muuta kerrottava tai pyydettävä kaaso kertomaan. Sehän osaa olla hellä sanoissaan :)


    • näin se menee

      LIHAVAT ON LEPPOSIA EI NE KEKSI KEPPOSIA

    • ihmettelijä

      ota se kaaso puhutteluun. kuka kehtaa toisesta sanoa tuolla lailla vaikka ois kuin kova suustaan!?! Kyllä se vaimos on varmaan aivan tietoinen makkaroistaan, jokainen tuntee vartalonsa. Parasta mitä voit tehdä on jättää kommentit sikseen ja koska rakastat vaimoasi ja koska makkarat ei haittaa sinua kehut vaimoasi kauniiksi ja ihanaksi vaimoksi! :) Kaasolla taitaa olla oma lehmä ojassa kun tommosta törkyä suustaan päästää! Jos se ei sinua haittaa turhaa loukkaat vaimoasi joka varmasti on tietoinen asiasta. Lippu korkealle ja vaimoa kehumaan!

    • sepi

      sille akalles juoksumatto tai juoksupyörä.. jos se ottais sen pienenä vinkkinä! tv-shopista sais semmosen GASELLE-vatkaimen...

    • Ottaa päähä tuollaset

      Menet naimisiin vaimon kanssa jonka kuvaa et halua katsoa 30 vuotta...mitä luulisit jos vaimosi olisi puhunut selkäsi takana sinun huonoista kohdista ja miettii nyt tahtooko mennä kanssasi naimisiin esim. kun sinulla on iso FINNI keskellä ohtaa...tai että näytät kuvissa todella APINALTA..

      • Jaahas

        Finnit häviää mutta naisen läski on IKUISTA! Hyi saatana oikeasti mitä läskien ihannointia täällä tapahtuu. Lihavuus ei ole tervettä ja todella usein se on VAIN JA AINOASTAAN itseaiheutettua.


      • huh huh
        Jaahas kirjoitti:

        Finnit häviää mutta naisen läski on IKUISTA! Hyi saatana oikeasti mitä läskien ihannointia täällä tapahtuu. Lihavuus ei ole tervettä ja todella usein se on VAIN JA AINOASTAAN itseaiheutettua.

        Mikä täydellisyys se sielä kiekuu. Ei toki makkaroissa mitään ihanaa oo mutta yks tai kaks makkaraa sinne tai tänne. Ja lyönpä housuistani vetoa, että jos morsian on sinut itsensä kanssa, hän hurmaa kaikki. Paitsi ehkä sinua, mutta tuollaset saaki jääjä huomiotta.


      • helmi
        huh huh kirjoitti:

        Mikä täydellisyys se sielä kiekuu. Ei toki makkaroissa mitään ihanaa oo mutta yks tai kaks makkaraa sinne tai tänne. Ja lyönpä housuistani vetoa, että jos morsian on sinut itsensä kanssa, hän hurmaa kaikki. Paitsi ehkä sinua, mutta tuollaset saaki jääjä huomiotta.

        Eikös makkaroiden kanssa ole vähän vaikea olla sinut? Minä en ole ainakaan tavannut yhätään läskiä tai edes hoikkaa jolla on selluliittia, joka ei miettisi millä ne saisi pois?


      • joopas
        Jaahas kirjoitti:

        Finnit häviää mutta naisen läski on IKUISTA! Hyi saatana oikeasti mitä läskien ihannointia täällä tapahtuu. Lihavuus ei ole tervettä ja todella usein se on VAIN JA AINOASTAAN itseaiheutettua.

        >läski on IKUISTA!<

        Tuo lause nyt on täysin pers.. läskeistä pääsee kuka vaan jos haluaa! Tosin typeryys on asia josta ei ehkä niinkään helposti pääse. Typerä ihminen esim. haukkuu läskejä ja muitakin vajavaisia ryhmiä, sellaista ihmistä häpeäisin.

        >Lihavuus ei ole tervettä ja todella usein se on VAIN JA AINOASTAAN itseaiheutettua.<

        Ja tuo lause, ei myöskään anoreksia, alkoholismi, tupakointi,typeryys ja huumeidenkäyttäjät ei ole tervettä ja todella usein se on VAIN JA AINOASTAAN itseaiheutettua.


      • heh heh
        joopas kirjoitti:

        >läski on IKUISTA!<

        Tuo lause nyt on täysin pers.. läskeistä pääsee kuka vaan jos haluaa! Tosin typeryys on asia josta ei ehkä niinkään helposti pääse. Typerä ihminen esim. haukkuu läskejä ja muitakin vajavaisia ryhmiä, sellaista ihmistä häpeäisin.

        >Lihavuus ei ole tervettä ja todella usein se on VAIN JA AINOASTAAN itseaiheutettua.<

        Ja tuo lause, ei myöskään anoreksia, alkoholismi, tupakointi,typeryys ja huumeidenkäyttäjät ei ole tervettä ja todella usein se on VAIN JA AINOASTAAN itseaiheutettua.

        läskejä ja muitakin vajavaisia ryhmiä.

        Kuka se nyt haukkuu ja ketä?


    • Ikuinen Onni

      vaimoasi, et välitä makkaroista.
      Oletko itse bodarikokoa? Hyi helvetti, että miehet on kärkkäitä arvostelemaan naisia, vaikka ite olisivat millasia läskiperseitä ja ihramahoja tahansa. Jos mietit tuossa vaiheessa vaimosi läskejä ja sitä, mitä muut ajattelevat,
      et ole vaimosi arvoinen.

      • ei-läski

        Tiedoksesi, että eihän tässä tulevalta vaimolta mitään missin mittoja vaadittu, vaan sulho toivoi morsiammen käyttävän hiukan löysempää hääpukua. Parasta tietysti varmasti olisi, jos morsian olisi ns. normaalivartaloinen. Niin, ja normaalivartaloisen naisen vastine ei todellakaan ole mikään "bodarikokoinen" mies (what ever that means).

        Kyllä se niin on, että läskin naisen vastine on läski mies, normaalivartaloisen naisen vastine on normaalivartaloinen mies ja missivartaloisen naisen vastine on atleettinen mies.

        Jos tilanne olisi toinen, eli sulho olisi lihava ja yrittäisi tunkeutua liian pieneen pukuun, niin aivan varmasti siitä nousisi yhtä suuri älämölö kuin tästäkin. Niin, ja mistä se tuntuu johtuvan, että läskejä miehiä saa yleisesti arvostella "kaljamahaisiksi sohvaperunoiksi", mutta lihavaa naista pitäisi kutsua "söpön pyöreäksi". Läski mikä läski, mies tai nainen.


    • carsu

      onneksi olkoon! ja onnea tulevaan myös!
      yhdyn Ladyn puheisiin, itse sinä tiedät mikä on parasta vaimollesi ja mikä ei.

    • Maikku

      Vaihda kaasoa ja vie vaimosi esim.Patrician myymälään jossa asiansa tuntevat myyjät auttavat löytämään sopivan Korsetin tai Bodyn ja johan läskit peittyvät.
      Kaason ei ole sopivaa arvostella toisen ulkomuotoa.

      Ja sinulle pääasia että rakastat tulevaa vaimoasi!!

      • niinkö

        Onko ihan tavallinenkin käytäntö, että sulhanen noin vain "vaihtaa kaasoa"?


      • Maikku
        niinkö kirjoitti:

        Onko ihan tavallinenkin käytäntö, että sulhanen noin vain "vaihtaa kaasoa"?

        Siis kaason voi vaihtaa(ei nyt ihan tavallinen käytäntö mutta..)jos hän ei osaa käyttäytyä.Jo tuo kielenkäyttö kertoo ettei ole sopiva kaasoksi.

        Kaasohan on tunnetusti morsiamen paras kaveri tai lähisukulainen jonka tehtäviin kuuluu mm. auttaa morsianta käytännön valmisteluissa kuten avustaa pukeutumisessa jne.
        Ei tolellakaan arvostella morsiamen tai sulhasen muotoja.


    • prof. klinge

      vanha kansa tuntee hyvin sananlaskun ”jos on makkarat morsiona, niin o' kauhia kotona”.

      revi siitä, nyt on vielä aikaa tehdä johtopäätökset ja perua koko paskat häät.

      lähetä vaikka tekstari, se on miehekäs tapa hoitaa homma.

      sitäpaitsi huomenna lauantaina sataa ja tuulee niin helvetisti ja sää on muutenkin syvältä.

      se se vasta tietääkin huonoa onnea!

    • katti

      Hääjuhlaan panostetaan tosi paljon sekä rahaa että tunteita. Mitä lähempänä hääpäivä on, sitä pahemmaksi stressi yltyy, ja halu tehdä päivästä täydellinen saa aikaan tämänkaltaisia huolenaiheita. Tässä tapauksessa kaason olisi pitänyt ystävällisesti sanoa morsiamelle mielipiteensä puvusta. Puhumalla selän takana hän siirsi vastuun morsiamen mielen mahdollisesta pahoittumisesta sinulle. Olet tällä palstalla saanut paljon rajuja ja jopa hyvän maun ylittäviä kannanottoja. Älä anna niiden lisätä hääjännitystäsi. Sinä tunnet itse morsiamesi ja tiedät miten tämä asia on paras hoitaa. Et ole nähnyt pukua morsiamesi päällä, ja olet alkanut kehitellä mielessäsi ties minkälaisia kauhukuvia. Rauhoita mielikuvituksesi ja iloitse suuresta päivästänne. Kaikkea hyvää teille.

      • Punajuuri

        Ainoa fiksu vastaus!


      • Lady
        Punajuuri kirjoitti:

        Ainoa fiksu vastaus!

        älähän nyt.. minä sanoin aivan samaa!
        huomautin vain :)


    • ja suoraan

      Toivottavasti tuleva vaimosi huomaa ennen kuin avioituu kanssasi kuinka pikkumainen ja pinnallinen nilkki olet joten kannattaa sanoa heti hänelle tästä ylipainoasiasta, että hän huomaa heti mikä olet luonteeltasi.

    • Jouis

      No etkö ollut nähnyt häntä alasti vielä?? Olisi luullut, että tuo asia olisi jo huomattu aikaa sitten, mutta hänetpä valitsit, miksi nyt alat valittaan??

    • N21

      Läski ja ruma mies saa läskin ja ruman naisen. Ei siinä oo mitään ihmeellistä! kun mies lakkaa kiinnittämästä huomiota ulkonäköönsä, niin lakkaa nainenkin. Sitä saa, mitä tilaa..

      Tuollaisessa "suhteessa" ei ole rakkautta, jos toisen liikakilot on maailmanloppu(kaikki naiset lihoo jossain vaiheessa kuitenkin). Rakkaus nimittäin on sokea.

    • oot

      Pinnallisuus on yhtä askelta lähempänä homoutta, niillähän on aina tollasia "ongelmia"
      Ei tosimies tollasia kirjottele.

      • se oletkin

        näppärä poika ujuttamaan homoudenkin vielä tähän keskusteluun. Tiesitkö, että näppäryys on yhtä askelta lähempänä homoutta, oletko homo?


      • millainen mies on

        No siinä olet oikeassa, että ei kunnon mies ala mittaileen sitä onks vaimo *vähän* lihonu vai ei. Liiallinen sairaaloinen lihavuus on asia erikseen joka onki jo ongelma kantajalleenki. Itseasiassa tosi miehen vaimo ei edes pääse lihomaan, sillä tosi mies pitää sen verran huolta vaimonsa hyvinvoinnista ja onnellisuudesta. Yleensä vaimon kova lihominen kertoo vaan huonosta aviomiehestä joka ei ole osannut pitää vaimoaan tyytyväisenä joten syöminen on korvattu paremman puutteessa. Toinen vaihtoehto en pettäminen.


      • Puhu sitten
        millainen mies on kirjoitti:

        No siinä olet oikeassa, että ei kunnon mies ala mittaileen sitä onks vaimo *vähän* lihonu vai ei. Liiallinen sairaaloinen lihavuus on asia erikseen joka onki jo ongelma kantajalleenki. Itseasiassa tosi miehen vaimo ei edes pääse lihomaan, sillä tosi mies pitää sen verran huolta vaimonsa hyvinvoinnista ja onnellisuudesta. Yleensä vaimon kova lihominen kertoo vaan huonosta aviomiehestä joka ei ole osannut pitää vaimoaan tyytyväisenä joten syöminen on korvattu paremman puutteessa. Toinen vaihtoehto en pettäminen.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=1500000000000096&posting=22000000003893082


      • musta valkoista
        Puhu sitten kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=1500000000000096&posting=22000000003893082

        Toi nyt oli joku provo tai jos oli totta nii kysessähän oli teinit joille ulkonäkö on kaiken A ja O Eivätkä vielä ole oppineet mitä on elämä.
        Toki mies saa huolehtii naisestaan, mutta kohtuus kaikessa. Alkuperäinenki viestin kirjoittaja oli provo koska ei ole kommentoinut ainoaankaan viestiin täällä.

        Eikä kukaan tuleva morsian varmasti laita päällensä paljastavaa pukua jos tietää olevansa vähänkään tursuava. On sitä nähty laihoja rumiluksiakin hääpuvuissaan ja kauniita pyörempiä häävieraita samassa paikassa joten kaikki ei ole nii mustavalkoista elämässä.

        Ymmärrän sairaaloisen lihavuuden, mutta sellaiset naiset eivät enää kuljeksi hää- tai muissakaan juhlissa.


      • Jaakko

    • heli

      on varmaan silmät päässä! Eli ilmeisesti ainakin hän itse on tyytyväinen siihen, miltä puvussaan näyttää, näkyivät sitten muiden ihmisten mielestä läskit tai ei. Eli toivottavasti et ole jo pöllöyksissäsi ehtinyt mennä huomauttelemaan asiasta, saattaisi nimittäin kaiken häästressin keskellä johtaa ainakin muhevaan riitaan jollei jopa koko jutun peruuntumiseen. Kun nyt olet tähänkin asti kestänyt katsella morsiantasi kaikissa läskeissään, niin ei tuo yksi kuva piirongin päällä pölyyntymässä varmaan niin kauhea koettelemus ole. Sinuna olisin enemmänkin huolissani siitä, mitä taka-ajatuksia sillä kaasolla mahtoi olla, kun piti tulla sinulle oikein sormella osoittelemaan tulevan vaimosi vikoja...

    • Onnellinen

      on virinnyt melkoinen ketju mielipiteitä ja itsekin osuin illalla näitä lukemaan.En tiedä,olisiko pitänyt itkeä vai nauraa.-Huvittavinta oli,että mielipiteiden esilletuojat sähisivät keskenään,mutta tätähän se elämä on!
      -Hyvää ja onnellista hääpäivää teille kahdelle kaikesta huolimatta!
      -Rohkaisuksi kerron lyhyesti oman tarinani.
      Nuorena olin kaunis ja hoikka.Säilyin "normaalina" viiden synnytyksen ja vuosikymmenien avioliiton -kiitos kovan työn-jälkeenkin.-Sitten tuli avioero,monia menetyksiä,vaihdevuodet.Aineenvaihdunta reistaili ja painoa kertyi.-Tapasin niissä mitoissa nykyisen puolisoni.Hän oli komea,normaalivartaloinen leskimies.Harrasti paljon musiikkia ja oli julkisestikin esillä ja ottajia hänellä oli tarjolla.-Ymmärsin tilanteen,enkä itsestäni liikoja luullut.-Varmistaakseni asian vedin esille kaikki faktat seurusteluvaiheessa,kun huomasin,että hän on tosissaan minun suhteeni.-"En ole Sinulle sopiva vaimo,koska olen köyhä,minulla on sairaita aikuisia lapsia,minulla on läskiä...jne."-Hän kuunteli....ja sanoi sitten:"Onko vielä mahdollisesti jotakin muuta..?" Sanoin:"Onhan sitä varmaan,mutta en nyt kaikkea tässä muista..."
      -Hän katsoi minua hellästi ja lausui:"Mikään noista asioista ei ole esteenä avioliitollemme..."
      -Liittomme on ollut todella onnellista aikaa ja rakkaani ei ole milloinkaan näiden neljän vuoden aikana lausunut vahingossakaan vartalostani mitään negatiivista,päinvastoin olen aina kuullut hänen suustaan kauniita sanoja.-Itseni tähden ja oman hyvinvointini vuoksi aloin harrastaa enemmän liikuntaa ja syödä kevyemmin ja vuodessa tiputin läskini pois,24 kiloa.-Mieheni hellä kommentti:
      "Rakastan Sinua kilojen kanssa tai ilman niitä.Sinä itse olet minulle tärkein ja rakkain!"

      • Onnellinen

        heräsin ja pimpsukka oli ihan märkä.


    • Saku

      Ei kannata ottaa tosissaan kaikkia täällä olevia kommeenntteja koska joukossa on ihmisiä jotka eivät edes seurustele saatikka koskaan edes saa aviopuolisoa. Ei ne vähäiset läskit haittaa jos muuten menee hyvin, ellet satu ottamaan vaimoa vain näyttelyesineeksi niinkuin jotku tai vain seksileluksi. Avioeroja on nykyään muutenki pilvin pimein hoikista lähtien joten läskit eivät todellakaan kaada liittoa. Tunnenpa erään miehen joka vaihtoi hoikan naisensa lihavempaan ja heillä menee nyt 10 vuoden jälkeenki todella hyvin ja rakstavat toisiaan. Loppujen lopuksi se yhteen sopivuus luonteen puolella ratkaisee.

    • Sama

      No tuohan selvittikin olet sinkku. Olet vaan kade kun ns. lihavan puoleinen emäntä vei kaverisi tai olet kade kun lihava typykkäkin sai aviopuolison toisin kuin sinä. Tuskin sen naisen mies inhoaa omaa naistansa kysy siltä.

    • arkipäivää

      Ettei toi kaaso ole vain kade kun tämä nainen on menossa naimisiin kun itse haluaisi myös tai vielä pahempaa on ihastunut sinuun. Yleensä naiset voivat kateudessaan haukkua toista naista, vaikka tämä olisi kuinka hoikka tahansa. Yksi tuttuni haukkui kaverini maanrakoon joka on mallin kaunis, joten naisten haukkumiset ovat arkipäivää nykyään.

    • Vesku

      Mitä himputin väliä sillä pienellä pyöreydellä on? Naisen täytyy olla naisen muotoinen!

      • ruma kaaso

        Joitakin lautatyttöjä kadehdituttaa pyöreä muotoiset tytöt joilla on rinnat ja kaarevuutta lantiolla ja peppu muodokas. Annakko arvaan toi kaaso on laudan laiha ja vähemmän kaunis kun taas toi morsian kaason vastakohta eli sulokas ja täyteläinen muodoiltansa ja kaunis kasvoiltansa.


      • hyväkroppainen
        ruma kaaso kirjoitti:

        Joitakin lautatyttöjä kadehdituttaa pyöreä muotoiset tytöt joilla on rinnat ja kaarevuutta lantiolla ja peppu muodokas. Annakko arvaan toi kaaso on laudan laiha ja vähemmän kaunis kun taas toi morsian kaason vastakohta eli sulokas ja täyteläinen muodoiltansa ja kaunis kasvoiltansa.

        haluu mennä läskin ämmän kanssa naimisiin, hyi saatana sentään.


      • edes hoikka vaimoa
        hyväkroppainen kirjoitti:

        haluu mennä läskin ämmän kanssa naimisiin, hyi saatana sentään.

        Minä, tosin vaimo ei ole mikää hirvee läski vaan sopivan pyöreä, oli paras kaikista, vaikka tarjolla oli laihojakin, mutta tämä nyt sattu oleen kaunein.


      • toisten onni
        hyväkroppainen kirjoitti:

        haluu mennä läskin ämmän kanssa naimisiin, hyi saatana sentään.

        Jos olet nainen nii ymmärrän närkästyksesi jos olet treenannut hulluna ja tehnyt työtä kroppasi eteen, varmaa ottaa pannuun jos joku mies ottaakin pyöreämmän naisen sinun sijasta tai jos olet mies nii sua taas ottaa pannuun se, että kaverisi on mennyt naimisiin ja vielä läskin kanssa, joudut oleen yksin kun viimeinenki kaveri haihtu elämästäsi, itse et saa vaimoa hoikkaakaan sitten millään. Ei kaikki ota naista pelkän ulkonäön takia, kypsä ihminen joka menee naimisiin tajuaa jo muutakin kuin 'ulkonäkö kaiken ratkaisee' periaatetta.

        Ja kirjoituksestasi päätellen olet aika tyhmän oloinen juntti, joten veikkanpa, että tulet olemaan yksin vielä pitkään.


      • uskomatonta!
        ruma kaaso kirjoitti:

        Joitakin lautatyttöjä kadehdituttaa pyöreä muotoiset tytöt joilla on rinnat ja kaarevuutta lantiolla ja peppu muodokas. Annakko arvaan toi kaaso on laudan laiha ja vähemmän kaunis kun taas toi morsian kaason vastakohta eli sulokas ja täyteläinen muodoiltansa ja kaunis kasvoiltansa.

        "Annakko arvaan, annakko arvaan". No helvetti arvaamiseksi tosiaan on mennyt! Tässä jutussa ei ollut SANALLAKAAN sanottu kaason ulkomuodosta mitään, mutta johan täällä on yksi taivaanrannanmaalari kertomassa, kuinka ruma lärvi kaasolla on, ja että morsiammella on suloiset kasvot. Voi jeesus! Yrittäkää nyt ymmärtää, että hyvä peppu ja hyvät tissit voi löytyä normaalipainoiseltakin - ja vastaavasti kaikilta jokinorsuilta (eli lihavilta naisilta) ei löydy hyviä tissejä eikä hyvää persettä, vaikka ovatkin läskejä! Ainoa mikä heillä on "muhkeaa" on uskomaton pelastusrengas vyötäröllä. Ja siinä ei kuule auta, vaikka olis Cindy Crawfordin kasvot, sen verran oksettavaa niitä kylkiläskejä on katsella, saati sitten kosketella!


      • gaselli
        uskomatonta! kirjoitti:

        "Annakko arvaan, annakko arvaan". No helvetti arvaamiseksi tosiaan on mennyt! Tässä jutussa ei ollut SANALLAKAAN sanottu kaason ulkomuodosta mitään, mutta johan täällä on yksi taivaanrannanmaalari kertomassa, kuinka ruma lärvi kaasolla on, ja että morsiammella on suloiset kasvot. Voi jeesus! Yrittäkää nyt ymmärtää, että hyvä peppu ja hyvät tissit voi löytyä normaalipainoiseltakin - ja vastaavasti kaikilta jokinorsuilta (eli lihavilta naisilta) ei löydy hyviä tissejä eikä hyvää persettä, vaikka ovatkin läskejä! Ainoa mikä heillä on "muhkeaa" on uskomaton pelastusrengas vyötäröllä. Ja siinä ei kuule auta, vaikka olis Cindy Crawfordin kasvot, sen verran oksettavaa niitä kylkiläskejä on katsella, saati sitten kosketella!

        Mä taas vuorostani veikkaan, että sinua ei huolisi edes nimeämäsi "jokinorsu," koska olet älystä vapaa oleva tyyppi. Uskomatonta, että tollaset saavat vielä vapaaana tallustaa!

        Taidat olla vielä joku pienipippelinen, mitä ei saa seisomaan.


      • raygold
        gaselli kirjoitti:

        Mä taas vuorostani veikkaan, että sinua ei huolisi edes nimeämäsi "jokinorsu," koska olet älystä vapaa oleva tyyppi. Uskomatonta, että tollaset saavat vielä vapaaana tallustaa!

        Taidat olla vielä joku pienipippelinen, mitä ei saa seisomaan.

        "sinua ei huolisi edes nimeämäsi 'jokinorsu',"

        "Uskomatonta, että tollaset saavat vielä vapaaana tallustaa!"

        Onko noissa lauseissa saman henkilön suusta lausuttuna mitään ristiriitaa? Vai haluatko vain sanoa, että ulkona eivät saa liikkua ihmiset, jotka eivät sinua miellytä?


      • Antti
        uskomatonta! kirjoitti:

        "Annakko arvaan, annakko arvaan". No helvetti arvaamiseksi tosiaan on mennyt! Tässä jutussa ei ollut SANALLAKAAN sanottu kaason ulkomuodosta mitään, mutta johan täällä on yksi taivaanrannanmaalari kertomassa, kuinka ruma lärvi kaasolla on, ja että morsiammella on suloiset kasvot. Voi jeesus! Yrittäkää nyt ymmärtää, että hyvä peppu ja hyvät tissit voi löytyä normaalipainoiseltakin - ja vastaavasti kaikilta jokinorsuilta (eli lihavilta naisilta) ei löydy hyviä tissejä eikä hyvää persettä, vaikka ovatkin läskejä! Ainoa mikä heillä on "muhkeaa" on uskomaton pelastusrengas vyötäröllä. Ja siinä ei kuule auta, vaikka olis Cindy Crawfordin kasvot, sen verran oksettavaa niitä kylkiläskejä on katsella, saati sitten kosketella!

        Onko alkuperäisen viestin kirjoittaja muka sanonut, että hänen morsiamensa olisi jokinorsu? Sitä me ei tiedetä minkänäköisiä kaaso ja morsian on. Kumminki toi sulhanen on valinnut tuon kyseisen naisen morsiamekseen eikä tätä kaasoa.

        No ei hirmu läskeillä tietenkään enää erotu tissit ja peppu vaikka ne olisi alkujaan kuinka hyvän malliset tahansa. Voi läskikin olla kaunotar ainakin alkujaan, tosin piilossa niiden läskiensä alla, vain ne läskit ovat rumia ei välttämättä ihminen, kaunotarkin voi pilata näkönsä lihomalla, tosin saisivat sen kyllä takas jos laihtuisivat.

        Taas hoikissa naisissa voi olla hyvinki, vähemmän kauniita ja huonon mallisen vartalon omaavia joita ei paljoa treenaaminenkaan kaunista kun luoja antoi vähemmän kauniin mallisen kropan, tissit ja pepun, kasvoista puhumattakaan.

        Jos olisi joku läski Cindy Crawordin näköinen tai kauniimpikin kasvoiltansa jossakin, ottaisin mielummin kuin jonku tavallisen näköisen hoikan, nimittäin sen läskin laittaisin laihikselle ja näin olisin kaksinverroin onnellinen. Eri asia jos se ei laihduttaisikaan.


      • Kimmo Kaamij
        Antti kirjoitti:

        Onko alkuperäisen viestin kirjoittaja muka sanonut, että hänen morsiamensa olisi jokinorsu? Sitä me ei tiedetä minkänäköisiä kaaso ja morsian on. Kumminki toi sulhanen on valinnut tuon kyseisen naisen morsiamekseen eikä tätä kaasoa.

        No ei hirmu läskeillä tietenkään enää erotu tissit ja peppu vaikka ne olisi alkujaan kuinka hyvän malliset tahansa. Voi läskikin olla kaunotar ainakin alkujaan, tosin piilossa niiden läskiensä alla, vain ne läskit ovat rumia ei välttämättä ihminen, kaunotarkin voi pilata näkönsä lihomalla, tosin saisivat sen kyllä takas jos laihtuisivat.

        Taas hoikissa naisissa voi olla hyvinki, vähemmän kauniita ja huonon mallisen vartalon omaavia joita ei paljoa treenaaminenkaan kaunista kun luoja antoi vähemmän kauniin mallisen kropan, tissit ja pepun, kasvoista puhumattakaan.

        Jos olisi joku läski Cindy Crawordin näköinen tai kauniimpikin kasvoiltansa jossakin, ottaisin mielummin kuin jonku tavallisen näköisen hoikan, nimittäin sen läskin laittaisin laihikselle ja näin olisin kaksinverroin onnellinen. Eri asia jos se ei laihduttaisikaan.

        Lellu pisti aika pahan toissa päivänä:

        Jos läski ei lähde juoksemalla, ei se lähde sitten mitenkään.

        Hauskuus tulee esiin silloin kun sulla on vaikeinta. Ihmisen fysiologia on käsikädessä läskin määrän suhteen, ihmisen suuruus omaan egoon nousee esiin eniten painolastin edessä.

        Harmi vain kun nainen pitää läskiä yllään, ei ymmärrä hakea tissejänsä ihramakkaroiden seasta.

        Lohdutus: Aina löytyy Bella Bambino, joka on kiihkeä kuin nääntynyt jokivarsa harmaan maantien poskessa suu ojollaan.


      • Sinikka
        Kimmo Kaamij kirjoitti:

        Lellu pisti aika pahan toissa päivänä:

        Jos läski ei lähde juoksemalla, ei se lähde sitten mitenkään.

        Hauskuus tulee esiin silloin kun sulla on vaikeinta. Ihmisen fysiologia on käsikädessä läskin määrän suhteen, ihmisen suuruus omaan egoon nousee esiin eniten painolastin edessä.

        Harmi vain kun nainen pitää läskiä yllään, ei ymmärrä hakea tissejänsä ihramakkaroiden seasta.

        Lohdutus: Aina löytyy Bella Bambino, joka on kiihkeä kuin nääntynyt jokivarsa harmaan maantien poskessa suu ojollaan.

        En tiedä missä aineissa kirjoittelit, mutta siitä ei ota kunnolla selkoa. Huomautus, että huumeiden käyttö on yhtä inhottavaa kuin ylensyönti.

        Sain kirjoituksestasi käsityksen, että läskeistä ei muka pääsisi eroon. Miksi sitten tunnen laihtuneita ihmisiä jotka ovat pudottaneet jopa 50kg.

        Niin kauan kuin joku arvostelee lihavia ihmisiä täytyy itsellä olla aivan mitätön itsetunto kun pitää ihmistä pilkata hänen kurjimmalla hetkellään oli se sitten vaikka ylipainoisena. Sitä harrastaa yleensä alakoululaiset kun haluavat muiden suosiota johtuen huonosta itsetunnostaan tai muuten vain ovat ilkeitä.

        Sellaiset ihmiset myös pilkkaavat vähän kaikkea ja yleensä omakin elämä on täysin pellolla.

        Jos ihmisellä on kaikki kunnossa ja menee hyvin sellaiset eivät valita ja hauku varsinkaan muiden huonoutta sitä tekee todellakin sellaiset joilla on PAHASTI JOTAIN PIELESSÄ.


    • Hanna

      Rakastat vaimoasi se on hyvä ja ymmärrän, että tuo pieni kosmeettinen seikka haittaa tulevissa hääkuvissa. Ne voi tosiaanki korjata käyttämällä oikeanlaista hääpukua. Parempi, että puhut tästä kaasolle joka taas sanoo tulevalle vaimollesi ja mieluiten nätisti.

      Mutta tuskin ne sukulaiset nauravat hääkuvallenne koska morsiamesihan ei varsinaisesti ole lihava. Ovathan he jo nähneetki varmasti hänet muutenki. Eikä tässä olla kuvia lähettämässä mihinkään mallitoimistoon, joten sinuna unohtaisn tuollaiset, kuviahan saa aina otettua sitte myöhemminki. Häähommat ovat varmaanki vaan stressannet sinua liikaa.

    • ensio

      VEDÄ KAASOO TURPAAN!!Niin oppii olemaan arvostelemasta toisten vaimoja!! PRKL!!

    • Onnistunut

      Tuollaiset pienet makkarat lähtee helposti ja nopeasti pikku paastolla ennen häitä. Kerro kuulleesi, että morsian on todella hehkeä, kun on erittäin niukalla ruokavaliolla viikon ennen häitä. Mutta pidä huoli, että hän kuitenkin juo terveellisiä mehuja tai syö kasviksia. Tarkoitus ei ole kuihtua! Tein itse näin ja sain sen viisi kiloa pois ja puku istui kauniisti :)

      • 5 kiloa!

        Justiinsa joo! Johan on ihmeellinen ruokavalio. Ja se viisi kiloa lähti viikossa tietysti pelkästään mahasta/kyljistä, eikö vain? :D

        Helppoa tuo laihduttaminen, miksi siis Suomi on täynnä lihavia, jotka haluaisivat olla laihoja? Kuukaudessa kun nähtävästi pääsisi eroon 20 kilosta läskiä!


      • anneli
        5 kiloa! kirjoitti:

        Justiinsa joo! Johan on ihmeellinen ruokavalio. Ja se viisi kiloa lähti viikossa tietysti pelkästään mahasta/kyljistä, eikö vain? :D

        Helppoa tuo laihduttaminen, miksi siis Suomi on täynnä lihavia, jotka haluaisivat olla laihoja? Kuukaudessa kun nähtävästi pääsisi eroon 20 kilosta läskiä!

        Sairaala dietillä taitaa lähteä viikossa jopa sen viisi kiloa, mutta jos haluaa pysyä hoikkana, on muutettava elämäntapoja ja syömistä. Mutta jos häihin haluaa olla kaunis ja hoikanoloinen, niin keinoja siihen kyllä löytyy, nopeitakin.


    • yäk!

      No ei tossa mitään, mutta itse olin hiljattain häissä, missä sulhasella oli järkyttävät aknearvet!! kaikkien kävi niin sääliksi kaunista morsianta, kun joutuu sellaiseen "hirviöön" tuhlaamaan elämänsä..
      Läskit sentään lähtee pois, aknearvet jää ikuisiksi ajoiksi..

      • siloposki

        niin sääliksi, että.


      • jekku

        Hassua! Mun miehen aknearvet on hänen naamassaan äärimmäisen komeat. Lähetin vähän aikaa sitten omaan mallitoimistoon kuvat hänestäkin, luulisin että "ammattilaisena" osaan sanoa että hänellekin näytösjuttuja löytyy. Mennyt vasta pari päivää, en voi vielä julistaa että aknearvet oikeassa naamassa vain "karskintavat" muutoin vähän "söpö- poika" mallia. Kunhan niitä ei ole nenässä, otsassa eikä varsinkaan ympäri vartaloa.
        Me emme kumpikaan ole ylipainoisia, luulen että jos lihoisin, se olisi enemmänkin iso juttu minulle kun aina olen ollut kameran kestävässä kunnossa. Miehelle on kuulemma ihan sama kunhan sisus säilyy ennallaan:) Tosin miehet sanoo aina, että on sama.


      • yäk!
        jekku kirjoitti:

        Hassua! Mun miehen aknearvet on hänen naamassaan äärimmäisen komeat. Lähetin vähän aikaa sitten omaan mallitoimistoon kuvat hänestäkin, luulisin että "ammattilaisena" osaan sanoa että hänellekin näytösjuttuja löytyy. Mennyt vasta pari päivää, en voi vielä julistaa että aknearvet oikeassa naamassa vain "karskintavat" muutoin vähän "söpö- poika" mallia. Kunhan niitä ei ole nenässä, otsassa eikä varsinkaan ympäri vartaloa.
        Me emme kumpikaan ole ylipainoisia, luulen että jos lihoisin, se olisi enemmänkin iso juttu minulle kun aina olen ollut kameran kestävässä kunnossa. Miehelle on kuulemma ihan sama kunhan sisus säilyy ennallaan:) Tosin miehet sanoo aina, että on sama.

        Taidat olla itsekin todella ruma, kun et saa muita kuin aknehirviöitä. Eihän niitä pysty edes katsomaan oksentamatta..


      • Wendi
        yäk! kirjoitti:

        Taidat olla itsekin todella ruma, kun et saa muita kuin aknehirviöitä. Eihän niitä pysty edes katsomaan oksentamatta..

        Sä oot raukka ja kaiken lisäksi erittäin säälittävä! Mä säälin sua. Sä olet tosi pinnalinen moukka...Vai että aknehirviöitä?! Toivon, että oksennat kanssa sitten niin paljon, että ei henki enää kulje tollasella.


    • Onnea tulevaan

      Jos häihin on aikaa enää pari päivää (ohi jo, kun nyt tätä kirjoitan), on todella ihan liian myöhäistä enää tehdä puvulle yhtään mitään. Itse on rouvasi sen valinnut, koska puvusta tykkää - itselleen ja Sinulle, ei kaasoa varten. Moinen kaaso olisi saanut saada kenkää, hirveitä asioita tekee toisten suuren päivän alla.

      Mitenköhän on, oletko itsekään mallinmitoissa? ENTÄ KAASO?

      Ulkonäkö on katoavaista, ja jos ken pelkästään mittojen takia naimisiin menee, saa pettyä karvaasti. Makkaroita tai ei, tuleva puoliso kannattaa valita viisaasti, ja siinä valinnassa ennen kaikkea luonteiden yhteensopivuus painaa.

    • YEP

      Wha'ever I do wa' I want....
      Kiss me ass...

    • ....

      mites meni?

    • Santtu

      Muista, että niistä läskeistä pääsee kyllä eroon eli vika ei ole korjaamaton.

      • yäk!

        Niin läskeistä pääsee eroon, mutta aknearvista ei pääsekään..miettikääpä sitä!


      • Apollo
        yäk! kirjoitti:

        Niin läskeistä pääsee eroon, mutta aknearvista ei pääsekään..miettikääpä sitä!

        Myöskään rumuudesta, jälkeenjääneisyydestä, mielisairaudesta, huonosta muistista ja koulu menestyksestä, huonosta ihosta, epätasaisesta hammasrivistöstä, liian ohuista ja suorista hiuksista, kierosilmistä(ehkä leikkaus), liiasta pituudesta tai lyhyydestä, epämuodostuneisuudesta, liian isoista jalkateristä, surkeista keskustelulahjoista, ujoudesta, liiallisesta tempperamenttisuudesta, liian isosta nenästä, hörökorvista, reppuselästä, pahapäisyydestä....listaa nyt voisi jatkaa loputtomiin, mutta antakaamme kaikkien kukkien kukkia, sillä muutenhan tämä ei olisi elämää.


    • Hyi hitto

      Oikeassa olet, ei vaimosikaan halua että makkarat näkyy. Et varmaan sinäkään!! Ällöttävää!

    • Esko Jussinen

      Pitäisikö asiasta mainita vaimolle, koska en usko että hänkään haluaa hääkuvia joissa läskit löllyy?

      A) Mainitse vaimolle kuinka paljon rakastat hänen höllyviä läskejä mutta älä koskaan anna sen häiritä teidän sänkyhommianne.

      B) Mene naimisiin mutta ole varovainen hänen läskiensä kanssa varsinkin suihkussa ja kylvyssä sillä saatat litistyä sinne.

      C) Ole kärsivä ja muista syödä hyvin kiireenkin keskellä.

      D) Kun et tiedä mitä tehdä mieti silkkisiä lakanoita ja niiden välissä isotissistä helsinkiläistä nuorukaista.

      Kiitän sinua että olet minulle nöyrä ja kuuntelet mua. Vast edeskin, kumarra mua aina kun näät.

      *lop*

    • Virve

      Kerropa kuinka paljon rakastat morsiantasi? Jos rakastat et välitä vähääkään muiden mielipiteistä vai perustuuko elämäsi niihin? Älä ole lapsellinen jos otat tuon asenteen jo nyt nii avioliittosi menee varmasti päin pers....
      Joten nyt rhdistäydyt tai sitte myönnät ettette ole toisillenne sopivat.

    • Tuleva sulho

      Kiitos kaikille vastauksista, kommentteja tuli kovasti. Kaikille silti pahoittelut sillä tää oli provo. En ole menossa naimisiin kenenkään kanssa vaikka toivoisin sitä joskus, mutta kun ei ole naista ollut, ei ole, eikä taida tulla olemaankaan, nii se on vähän vaikeata, mutta toivossa on hyvä elää. :- )

      Olen poikamies oikeastaan jo 30 ja asun kotona vielä äidin kanssa joka on ylipainoinen hän määräilee minua ja hallitsee kaikessa ja on erittäin julma minulle, mutta hän on silti äitini jota en raaski jättää yksinään.

      Naisia en ole onnistunut saamaan olen sairaan ujo ja oma vartalonikaan ei ole häävi eikä naisiin vetoava eikä liioin miehiinkään, mutta kaikkea hyvää teille jotka aiotte avioitua olen puolestanne kade.

    • amr

      Hei, toivottavasti tuleva sulho! Jos ne läskit,niinkuin luulen,vaivaa enemmän Sua,kuin tulevaa vaimoasi,parempi,kun lähdet kalppimaan. annat vain tytöllesi pahan mielen. Löytyy miehiä,isolla M, jotka RAKASTAA TYTTÖÄÄN,oli Hän läski, tai muuten missiksi kelpaamaton,PISTE.
      Luulen,et Tytölläsi enemmän SYDÄNTÄ,ko sä ansaitset.Mieti tarkkaan todelliset elämän arvot.
      T. Antza

    • tupla

      Ei edes vaivauduta vastaamaan kysymykseen, vaan kiukustutaan omasta puolesta kun ei arvostusta naisten kuvottaville ihroille heru.
      Irvokkaita ovat suomalaiset maatiaisgeeniset naiset jättireisineen ja -vatsoineen. Niistä oksettavista alleista puhumattakaan.

      Tiedoksi: ette ole yhtään vähemmän kuvottavia höllyvine ruhoinenne, vaikka kuinka kiukuttelette asiasta täällä.
      Laittakaa mieluummin se jäätelökulho ja nakkipaketti pöydälle ja menkää lenkille.

      Ja avaajalle: Mainitse ihmeessä asiasta tulevalle vaimollesi.

      • Maxi

        En ole vaatimassa hyväksyntää läskeilleni, koska mulla on jo rakas mies joka hyväksyy ne ja minut kokonaisuudessaan. Sinun mielipiteistä en ole kiinostunut saat pitää mielipiteesi kernaasti. Eikä kukaan läski vaadi läskeilleen ylistystä ja ihannointia he toivovat korkeintan etteivät tuolaiset törky turvat hauku ja pilkkaa julkisesti. Yhtähyvin minä tai joku muu löytäisi sinusta haukkumista jos tuntisi ja näkisi sinut. Luonteesi onki aika irvokas ja oksettava jolle ei varmasti arvostusta heru.


      • tupla
        Maxi kirjoitti:

        En ole vaatimassa hyväksyntää läskeilleni, koska mulla on jo rakas mies joka hyväksyy ne ja minut kokonaisuudessaan. Sinun mielipiteistä en ole kiinostunut saat pitää mielipiteesi kernaasti. Eikä kukaan läski vaadi läskeilleen ylistystä ja ihannointia he toivovat korkeintan etteivät tuolaiset törky turvat hauku ja pilkkaa julkisesti. Yhtähyvin minä tai joku muu löytäisi sinusta haukkumista jos tuntisi ja näkisi sinut. Luonteesi onki aika irvokas ja oksettava jolle ei varmasti arvostusta heru.

        anteeksi.
        Tarkoitan sitä.


    • helmi

      Pultteja?? Kirjoitinhan tuolla että on vain hupaisaa että pulskalla naisella useimmiten löydy sanavarastosta vaihtoehtoja hoikka, pieni, siro tai normaali. Pulskat, isot, läskit, tukevat ja lihavat myöskin näkevät omalle olemukselleen vain sanan "vähän pyöreä" tai useimmiten vielä "somasti pyöreä". Lisäksi ihminen joka ilmiselvästi kokee olevansa "pulska" tai jompikumpi edellisistä, lisää adjektiiveja ja kuvailevia sanoja sanan "laiha" yhteyteen; langanlaiha, luut törröttää.. näitähän on nähty, lue tuolta ylhäältä. Eikö sinusta siinä tosiaan ole mitään huvittavaa?
      Minä olen ihan normaalikokoinen, melko pitkä ja käytän koon 36 vaatteita eli olen pieni, mutta en missään tapauksessa laiha, c- kokoiset tissit ja todellakin mistä ottaa kiinni. Olenko siis langanlaiha kun en ole läski vaiko olenko läski kun ei luut törrötä?

    • mielipide

      Olisi kaason asia mainita morsiamelle fiksusti tuosta jutusta. Sinähän et ole koko pukua nähnytkään ilmeisesti, mutta olet oikeassa siinä että ei morsiankaan halua kuulla seuraavat vuodet kommentteja tyyliin "taisit olla vähän pulskassa kunnossa", vaikka hän sinulle sellaisenaan kelpaakin. Sen sijaan kaason marmatus sinulle on epäasiallista.
      Yleensä naiset ovat kriittisiä peilin edessä, mutta ilmeisesti morsiamesi ei näe pukuaan ulkopuolisen silmin?

    • ja rakkaallesi

      Olin häissä jossa morsian oli pullea ja kaikki tiesivätkin sen jo ennestää, mutta ketään ei haitannut kun morsian käveli alttarile kaunis puku yllään vaikka siinä erottuikin hänen pulskuutensa. Hän oli jokatapauksessa kuvan kaunis ja nuori ja kuka tahansa sukulainen olisi ylpeä hänen kuvastaan piironkinsa päällä. Sulho oli komea ja suorastaan loisti onnellisuuttaan ja ylpeyttä kun näki morsiamensa. Minunki piironkini päällä on heidän kuvansa eikä siinä ole mitään kauhistuttavaa päinvastoin kaunein hääkuva monien hääpari kuvieni joukossa, koska tämä pari nyt oli nii harvinaisen komea ja kaunis, ja tiedoksi, että sulhanen oli hoikka ja yllään merijalkaväen kadetti puku.

    • Anita

      Olin häissä jossa morsian oli pullea ja kaikki tiesivätkin sen jo ennestää, mutta ketään ei haitannut kun morsian käveli alttarile kaunis puku yllään vaikka siinä erottuikin hänen pulskuutensa. Hän oli jokatapauksessa kuvan kaunis ja nuori ja kuka tahansa sukulainen olisi ylpeä hänen kuvastaan piironkinsa päällä. Sulho oli komea ja suorastaan loisti onnellisuuttaan ja ylpeyttä kun näki morsiamensa. Minunki piironkini päällä on heidän kuvansa eikä siinä ole mitään kauhistuttavaa päinvastoin kaunein hääkuva monien hääpari kuvieni joukossa, koska tämä pari nyt oli nii harvinaisen komea ja kaunis, ja tiedoksi, että sulhanen oli hoikka ja yllään merijalkaväen kadetti puku.

      • Isä

        Läskit on lepposia...


      • Just
        Isä kirjoitti:

        Läskit on lepposia...

        Ei ne keksi kepposia


    • siltäväliltä

      Se on vain se on vain rakkaus... jos toista rakastaa
      niin ei haittaa edes läskit.Jos ei toista rakasta
      niin silloin pikkuinenkin asia laittaa huomaamaan.NIIN ELIKÄ RAKASTATKOA?

    • ei missinmitoissa

      MItä se haittaa? Jos rakastat häntä mikään makkara ei sitä voi haitata jos haittaa erotkaa! Hän tarvitsee sitten parempaa!

    • .,.,.,.,

      VITTU MIKÄ KAASO! Mä hirttäisin sen puuhun!

    • tuutikki-i

      Erotkaa heti! tämä on käsky, et ansaitse eukkoasi, jos olisit mieheni häpeäisin silmät päästäni.

      p.s mätäne omaan itsekkyyteesi.

      • sive

        Mistä sitten sellaisen hyvän ja tukevan bodyn/korsetin voi ostaa!?! Sellaisen millä saisi tuon nahkan kasaan, kun vuoden sisällä on lähtenyt 30kg niin ei nahka vaan mene kasaan niin nopsaan... Niin ja muutama sentti pitäisi kyllä vielä nipistää että pukuun mahdun!


      • Tyytyväinen maalaisa
        sive kirjoitti:

        Mistä sitten sellaisen hyvän ja tukevan bodyn/korsetin voi ostaa!?! Sellaisen millä saisi tuon nahkan kasaan, kun vuoden sisällä on lähtenyt 30kg niin ei nahka vaan mene kasaan niin nopsaan... Niin ja muutama sentti pitäisi kyllä vielä nipistää että pukuun mahdun!

        Wiipurin Erikoiskorsettiliike Helsingissä Arkadiankadulla voi vaikka valmistaa tarvittac´van korsetin jos ei valmista löydy. Valikoimat ovat liikkeessä suuret, joten suosittelen. Minulle löytyi erinomainen body, joka sitoi vatsamakkarani hienosti :-) Mikä tärkeintä, liikkeessä saa palvelua ja he sanovat onko sovittamasi korsetti sopiva.


      • sive
        Tyytyväinen maalaisa kirjoitti:

        Wiipurin Erikoiskorsettiliike Helsingissä Arkadiankadulla voi vaikka valmistaa tarvittac´van korsetin jos ei valmista löydy. Valikoimat ovat liikkeessä suuret, joten suosittelen. Minulle löytyi erinomainen body, joka sitoi vatsamakkarani hienosti :-) Mikä tärkeintä, liikkeessä saa palvelua ja he sanovat onko sovittamasi korsetti sopiva.

        liikkeessä käyty ja ihan super tyytyväinen olen!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • sivustaseuraaja
        sive kirjoitti:

        liikkeessä käyty ja ihan super tyytyväinen olen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kyllä joku sai hyvät naurut kun sai ihmiset höynäytettyä kirjoittamaan raivopäisesti tänne.. Eihän tänne tarvi kun pari riviä kirjoittaa jotain ihan paskaa niin heti joku siitä vetää herneet ja sata muuta perässä...


      • redf
        sivustaseuraaja kirjoitti:

        Kyllä joku sai hyvät naurut kun sai ihmiset höynäytettyä kirjoittamaan raivopäisesti tänne.. Eihän tänne tarvi kun pari riviä kirjoittaa jotain ihan paskaa niin heti joku siitä vetää herneet ja sata muuta perässä...

        dr.philissä oli tällainen tapaus: Mies ja vaimo erosivat , vaimo oli ylipainoinen, mies meni uusiin naimisiin heti. Vaimo laihtui eron jälkeen 45 kiloa. Eräs todella komea mies pyysi hänet treffeille.Että voi käydä näinkin.
        Jos mies ottaa eron vaimon ulkonäön takia ja avioituu hoikan kanssa, niin se uusi vaimo voikin alkaa lihomaan, ja exä laihtua. Mites sitten suu pannaan. Syy vaimon lihomiselle voi löytyä miehestä , psykologisilla syillä.


    • just joo

      onko näiden viestien kirjoittajat ihan tosissaan mielipiteidensä kanssa ja aikuisia ihmisiä? voi hyvä luoja... eikö teitä ole kotona opetettu että muiden ulkonäköä ei saa arvostella? tuli ihan paha mieli kun luki näitä.... niin mies kun nainen on hyvänäköisiä kun on siistit vaatteet ja muutenkin fresh. kaikkea hyvää jokaiselle, olit sitten lihava tai laiha. puolisoiden tulisi pitää toistensa puolia eikä haukkua heitä ympäriinsä. antaa kyllä todella ala-arvoisen kuvan suhteesta.... onnellisuus ja terveys ei ole koosta kiinni :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe