Alapään rumuus syynä miksi mies ei halua tyydyttää?

sandela

Olemme olleet mieheni kanssa vuoden yhdessä. Haluaisin niin että mies tyydyttäisi minua muutenkin kuin pelkällä aktilla, mutta en ymmärrä miksei hän sitä suostu tekemään.. Olen yrittänyt saada miestä koskettelemaan minua ennen aktia ja kosketellut myös häntä, mutta 2 sekuntin päästä mies lopettaa. Olen antanut miehelleni suuseksiä siinä toivossa, että joskus saisin sitä itsekin, mutta tasan 2 kertaa olen saanut muutaman suudelman tohon alapään päälle enkä yhtään enempää... Olen miettinyt joskos alapääni yököttää miestä. Minulla on isommat sisemmät häpyhyylet jotka roikkuvat selkeästi ulompien sisältä. Mies on kaksi kertaa riitelymme aikana sanonut alapäätäni rumaksi, joten voiko tämä olla syynä miksei mies halua siihen koskea? Olen joskus kyllä kysynyt mieheltä ohimennen mitä tuumaisi jos kävisin kauneusleukkauksessa operoimassa, mutta hän on pitänyt sitä vitsinä.. Mikä avuksi?

28

2243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysin nolla

      vaihda miestä!

      • 33322

        "vaihda miestä"

        Ihan pakko kysyä nimimerkin "täysin nolla"-naiselta että jos tässä otsikossa olisi mies valittanut että hänen vaimonsa ei ota häneltä suuhun, niin olisitko silloin ehdottanut naisen vaihtamista?

        Miksi minusta tuntuu, että vastaus on ei.


      • Niin tai sitten...
        33322 kirjoitti:

        "vaihda miestä"

        Ihan pakko kysyä nimimerkin "täysin nolla"-naiselta että jos tässä otsikossa olisi mies valittanut että hänen vaimonsa ei ota häneltä suuhun, niin olisitko silloin ehdottanut naisen vaihtamista?

        Miksi minusta tuntuu, että vastaus on ei.

        Jos mies olisi kysynyt mitä tehdä, kun vaimo ei anna suuseksiä ja on riitojen yhteydessä sanonut hänen kikuliaan liian pieneksi. Mitä silloin olis ehdotettu, ehkä vaimon vaihtoa -vai mitä?

        Jos mies ei anna suuseksiä sen takia, kun naisen alapään ulkonäkö inhottaa, niin silloin on kyseessä kyllä täysi törppö... Varsinkin kun tässä tapauksessahan mies on jopa yksi niistä harvoista onnekkaista, jonka vaimo antaa suuseksiä hänelle. Eikö se yleensä niin mene, että miehet kyllä nuolevat vaimojaan, mutta vaimot eivät voi imuttaa miestään...


      • täysin nolla
        33322 kirjoitti:

        "vaihda miestä"

        Ihan pakko kysyä nimimerkin "täysin nolla"-naiselta että jos tässä otsikossa olisi mies valittanut että hänen vaimonsa ei ota häneltä suuhun, niin olisitko silloin ehdottanut naisen vaihtamista?

        Miksi minusta tuntuu, että vastaus on ei.

        olen kyllä mies!


      • netissä kaikki totta
        täysin nolla kirjoitti:

        olen kyllä mies!

        joopa joo.


    • Leuka ylös!

      Tuolla seksi-otsikon alla oli hiljan puhetta tästä naisen "pyhimmän" muodosta. Isoja sisempiä häpyhuulia kehuttiin oikein monen miehen voimin. Meitä naisia on siis monennäköisiä. Ei sukuelimesi ole ruma, ellei sitten naisen sukuelin millaisena hyvänsä ole miehesi silmiin ruma.

      Käy buustaamassa itsetuntoasi mainitulla palstalla. :D

      • Leuka ylös!

        Ja, hei! Ei puhettakaan mistään leikkauksista, ei tuollaisesta syystä, ei tuollaisen tampion vuoksi. Käy äkkiä niin, että saat leikkauttaa itseäsi kaiken ikää.

        Miehesi estojen ei tule määritellä sinun tyytyväisyyttäsi itseesi. Poika terapiaan asap.


      • sdasfgsg

        Lol, sama jätkä se siellä eri nikeillä kehuskeli noita muodokkaita pimpsukoita siinä threadissa. Mut eniweis, vois melkein sanoa että miehessä hieman vikaa jos pimppis ei kelpaa sellaisenaan. Älä ainakaan leikkelemään sitä mee


    • Alapäitä on naisilla yhtä monta erilaista kuin naisiakin ja kaikki ovat kelvanneet jollekin. Se on enemmän miehestä kiinni jos ei halua mussuttaa tuota herkkua. Kerran tuli kyllä yksi nainen vastaan, jonka ejakulaationeste maistui melkein sappinesteelle ja sitä tuli paljon. Oli jokseenkin vaikea ja mahdoton haluta antaa oraaliseksiä orgasmiin asti .... :P kun suussa maistui 199 sitruunaa ja sappineste

    • gklmäl,'äö.ljkjkkj

      Ehkäpä kyseessä onkin tunnepuolen asia, rakkauden riittämättömyys. Toisaalta, eivät kaikki miehet halua suuseksiä, eivät halua tehdä sitä, eivätkä antaa toisen sitä tehdä itselleen. Oletko aloittaja tätä ajatellut?

      Mutta koskettelun puuttuminen arvelluttaa, eikö aloittajan mies kosketa naisen alapäätä edes esileikin aikana? Moni nainenhan saa ekan orkkunsa jo tuosta miehen kädestä. Asiasta pitäisi varmaan keskustella, vai onko jo liian myöhäistä...

    • apua häpeään

      Mies sanoi alapäätä rumaksi!!!!

      Vaihda mies ja katso että hän on Mies eikä poika enää....älä nyt vaan ala veistelemään alapäätä tai muuttamaan sitä. Jospa se sinun "mies" okin oikeasti homo.

      • ssssd

        Jos mies haukkuu naisen alapäätä rumaksi niin ei muuta kuin mies vaihtoon heti mutta jos nainen haukkuu miehen alapäätä aivan liian pieneksi niin ei muuta kuin kestä se kuin mies?


    • ter241swz

      No tokkopa on alapäätäsi edes kunnolla katsonut - ja sanoo sitten rumaksi... Missä välissä olisi nimittäin ehtinyt, jos aina ollaan paimassa melaa sisään?!
      No tosiasia on, että kaikki miehet eivät tykkää suuseksin antamisesta. Ex oli näitä - häntä olisi saanut imuttaa vaikka joka päivä, mutta ilmoitti itse ykskantaan, että ei sitten nuole, kun oli yksi epämukava kokemus taustalla. Arvata kai saattaa, että melko vähille jäi suihinotot...
      Siinä, miltä näytät tai maistut "sieltä" ei ole välttämättä mitään rumaa tai epämiellyttävää, mies taitaa vain olla rajoittunut yksilö...

      • 17 + 7

        "Siinä, miltä näytät tai maistut "sieltä" ei ole välttämättä mitään rumaa tai epämiellyttävää, mies taitaa vain olla rajoittunut yksilö."

        Kaikilla on omat mieltymyksensä ja rajansa. Ei kannata painostaa eikä toisaalta ottaa itseensä. Sitä voi tietysti harmitella, että seksihaaveet eivät toteudu.


    • perhonen

      Vaihda poika mieheen. Seurustelen miesgynen kanssa eikä oo valitellu huulista.

    • Ehkä hän tietää, ettei osaa tyydyttää naista kädellä tai suulla. Jos hän ei halua edes opetella niin nyt on korkea aika miettiä haluatko jäädä suhteeseen, jossa seksi ei toimi.

    • kji

      Luulen, että miehelläsi on jotain ongelmia kaikkien naisten alapäiden suhteen ja syyttää ongelmistaan sinun alapääsi ulkonäköä kun ei pysty myöntämään omia ongelmiaan. Erikoistahan tuo on, että mies ei pidä nuolemisesta. Monet miehet suorastaan palvovat kaltaisiasi häpyhuulia. Älä nyt yhden miehen takia mitään operaatioita tee. En edes usko, että se auttaisi tuohon, sillä ongelma on enemmän miehesi pään sisällä. Teidän seksuaaliset mieltymykset eivät vain kohtaa ja tarvitsisit siihen toisenlaisen miehen. Hän voisi hakeutua naisen seuraan joka ei pidä suuseksistä itsekään. Olen ollut parisuhteessa, josta puuttui seksuaalinen kemia vaikka suhde muuten pelasi. Ennen pitkää suhde katkesi juuri siihen. Kemia on todella tärkeää ja samat mieltymykset.

      • orvokki,.

        Jätkää vaan kuvottaa naisen nuoleminen, oli se tavara millainen tahansa. Ja todellakaan et mene silpomaan itseäsi, vaan etsit miehen joka rakastaa sun nuolemista ja kehuu tavaraasi.

        Mä olin naimisissa ukon kanssa, joka ei nuollut koskaan. Otin rakastajan, joka ei muuta olisi halunnut tehdäkään. Mieheiä on vaan erilaisia, mutta en koskaan - en siis ikinä - miestä huolisi, joka ei nuole.


      • case closed_
        orvokki,. kirjoitti:

        Jätkää vaan kuvottaa naisen nuoleminen, oli se tavara millainen tahansa. Ja todellakaan et mene silpomaan itseäsi, vaan etsit miehen joka rakastaa sun nuolemista ja kehuu tavaraasi.

        Mä olin naimisissa ukon kanssa, joka ei nuollut koskaan. Otin rakastajan, joka ei muuta olisi halunnut tehdäkään. Mieheiä on vaan erilaisia, mutta en koskaan - en siis ikinä - miestä huolisi, joka ei nuole.

        Jos nainen on valmis antamaan suuseksiä miehelle, niin silloin toki mieskin yleensä antaa naiselle suuseksiä.

        Mutta jos nainen ei itse suostu antamaan suuseksiä miehelle, niin silloin on turha mankua nuolemista.


    • ...............

      En ainakaan halua nuolla naista alapäästä, ajatuskin tekee pahoinvoivaksi. Yhtä hyvin voisin alkaa nuolemaan hikisiä varpaiden välejä tai anusta.

      Ei kaikkia vain tee mieli nuoleskella tiettyjä paikkoja. Varmaan miehenvaihto, tai syrjähyppyjä, jos haluaa nuoleskelu sieltä, minne ei saa.

    • Vierailia333

      Olen aina haaveilut kalkkunan hetuloista,niitä olisi kiva imeskellä.

    • dunj

      Minusta se on ymmärrettävää jos joku ei pidä suuseksistä. Tosin kyllä mieskin saisi sitä joskus antaa siitä huolimatta,antavathan naisetkin.

      Mutta toi on kyllä jo vaihdon paikka jos mies ei edes koskettele! Ja sitä ei voi millään mieltymyksillä puolustella,sillä jos mies pystyy panemaan niin tarvii sen pystyä sillon hieromaan pilluakin.
      Jos mies ei ole hyvä sängyssä tai hänellä on jotain estoja,joiden vuoksi tavallinen sukupuolielämä ei onnistu,niin sillon hän voisi jotenkin nätisti selittää asiaa tai vaikka pyytää anteeksi "malttamattomuuttaaan" tm. eikä raukkamaisesti sälyttää vikaa naiselle. Jos pillu on oikeesti ruma(enkä usko että tässä on siitä kyse) niin oikea mies panee simmut kiinni ja tyydyttää sen!

    • Ap , olet minun toiveiden nainen, sellaisia on vain turhan harvassa.

    • Noin 350-400 naisen petikokemuksella, en ole eläissänikään nähnyt tai kokenut ainuttakaan rumaa alapäätä. Olen kyllä törmännyt huonoon hygieniaan tai kaameaan pusikkoon. Jos nuo asiat ovat sinulla kunnossa ja miehesi ei vieläkään anna suuseksiä, niin laita mies ehdottomasti vaihtoon. Miehesi ei vaan pidä kyseisestä hommasta. Meitä pillunnuolijoita kyllä löytyy vaikka miten paljon ja valinnanvaraa riittää pomminvarmasti.

      • hahahhahaha

        Kaikki herpekset ja visvasyylät on varmaan hankittu kieleen ja levitetty vielä toisiin naisiin HAHAHAHHA


      • hahahhahaha kirjoitti:

        Kaikki herpekset ja visvasyylät on varmaan hankittu kieleen ja levitetty vielä toisiin naisiin HAHAHAHHA

        En ole ikinä onnistunut hankkimaan ainuttakaan seksitautia. Ja kyllä. Olen myös käynyt säännöllisesti testeissä.


    • =)

      Jos vain nostaisit kissan pöydälle? Tuo syö sinua sisältä kun kuvittelet itseäsi rumaksi. Älä missään nimessä ajattele niin!

    • Miehinen mies

      Ei sitä tartte suulla nuolla. Kalu sinne työnnetään ja naidaan ja nautitaan kauan.
      Ollaan välillä ihan hiljaa ja seisotetaan kalua siellä sisällä. Hiljaa siksi ettei se ala purkaantumaan ennen aikojaan.
      Sitten vasta kun naisenkin pimppi alkaa kalua puristelemaan orgasmin tullessa voi mieskin alkaa liikkumaan ja kun orkku on makeimmillan niis antaa silloin mennä sisään koko lasti.
      Näin saadaan lapsiakin aikaan parhaiten jos niitä halutaan.
      Koettu on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1702
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1640
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1598
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1373
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      284
      1194
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      41
      1097
    Aihe