Onko veneveljillä tiedossa paikkaa uudenmaan alueelta, joka korjaisi vetolaitteen trimmipumppuja asiantuntevasti? Uudet n. 800e pari kuulostaa tässä vaiheessa kalliilta.
Trimmipumppu
7
462
Vastaukset
- kysäses täältä
Oletko kysynyt Ruotsista(jos kyseessäVolvo) http://www.marinshopen.se , voi olla edullisempi sieltä, EU-kauppaa.
- dfgyty
Tarkoitatko trimmipumppua, jota on yleensä yksi kapale vai sylintereitä, joita on kaksi kappaletta?
- vp496
joo, siis trimmipumppuja 2kpl, jotka nostaa / laskee vetaria
vp496 kirjoitti:
Eli et edes ymmärtänyt edellisen kysyjän kysymystä...
Minulla olisi muutama hyvä linkki josta voist saada järkevään hintaan, mutta sinä nyt vain tarvitset ammattilaisen hoitamaan asiat kuntoon. Joten pirautapa lähimpään merkkikorjaamoon..- Pumppumestari
vp496 kirjoitti:
Tarkoitat siis veneen ulkopuolella olevia SYLINTEREITÄ (2 kpl) , joihin veneen sisäpuolella oleva, sähkömoottorikäyttöinen PUMPPU (1 kpl) pummpaa öljyä.
- Pumppumestari
vp496 kirjoitti:
Todennäköisesti mikä hyvänsä hydrauliikkahuolto korjaa ne sylinterit. Itse korjautin ne eräässä turkulaisessa hydrauliikkaliikkeessä. Ongelma oli vuoto männänvarsien kautta mereen. Männänvarrentiivisteet olivat aivan vakiotavaraa. Itse männäntiivisteet, jonkinlaiset teflon renkaat (?) olisi joutunut teettämään, mutta tällä kerralla se ei ollut tarpeen. Koko työ ei maksanut kuin muutaman kympin.
Jos ongelmasi on se, että vetolaite ei pysy ylhäällä, todennäköisemmin vika ei ole näissä sylintereissä, vaan siellä veneen sisäpuolella olevassa pumpussa. Sen korjauttaminen saattaa olla haasteellista. Itse tilasin uuden pumpun englannista pari vuotta sitten. Hinta oli jotain 270 puntaa.
- ei-pumppumestari
Osaisiko joku kertoa missä vanhassa OMC:ssä on tuo vetarin trimmimoottori? Mistä lisätään öljyä? Eihän se samassa piirissä ole kun ohjaustehostin?
Pitää pahaa ääntä. Kerran jumittu ääri-yläasentoon, jouduin potkasemaan vähän niin sitten lähti alaspäin. Hehe.
Omc Cobra 5.8 vm. 1989
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot553550Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe322959- 282614
- 762554
- 182241
- 522232
- 561901
- 581716
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111613- 131525