Muistitikku lakkasi

Tikku takaisin

Muistitikku lakkasi toimimasta, kun asensin sinne tikulle tarkoitetun ohjelman. tikulla oli muita tärkeitä tiedostoja. tilaa piti olla yli tarpeen. ohjelma ei latautunut kunnolla, eikä korjautunut. kun otin tikun pois se ei näyttänyt enää tiedostoja. Se kytkeytyi uutena laitteena koneesen, mutta ei näytä mitään eikä toimi. F-asemassa ei ole mitään, mutta laitteistoissa tiku näkyy . saanko tiedostoni vielä takaisin, miten ohjelmalla ei ole väliä.

6

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedostot takaisin?

      Lisäys: tikussa välkkyy led valo ja kone tunnista sen laitteena, muta ei sisältöä ja väittää että F:asemassa ei ole mitään.Yritin poistaa ohjelmaa jonk latasin. Se ei tallentanut ohjelmaa oikein, mutta ei poistanutkaan oikein.Tedostot näkyivät vielä erillisinä koneella. Kun poistin tikun sen toiminta lakkasi. Ohjelma jonka latasin oli
      LibreOffisePortal eli mukana kannetava tomisto-ohjelma.

    • takkari

      Oletko kokeillut tikkua toiseen USB-paikkaan?
      Otitko tikun irti koneesta kesken toiminnon?

    • Tiedostot takaisin

      Kiitos kysymyksestä. Otin pois kesken latauksen, koska lataus ei onnistunut, ei onnistunut tikun poistokaan. Kone pyysi saada jatkaa latausta, mutta toivomani ohjelmakaan ei sinne mennyt kunnolla. Ohjelma oli open officesta kehitelty "tikkuversio". Eikö tiedostoja edes mitenkään saa kopioitua muualle, niitä aikaisempia, vaikka tikku lakkaisikin muuten toimimasta.ko. wordia en huolisikaan enää. Olen kokeillut tikkua muihin paikkoihin ja laitteisiin. DVDsoitin ilmoittaa, että usb- paikka on tyhjä. Ko. tikku ei kyllä toiminut vanhalla pöytäkoneellanikaan, vaikka toinen pienempi saman merkkinen toimi merkki on Transcend.tikku uusin ja vähiten käytetty.

    • MulliKulli

      Ohjauspaneeli tietokone f: oikea näppäin tarkasta asema. Ennen CMD CHKDSK F:

    • Tiedostot takaisin

      Mitä tarkoitat. Tietokone kohdasta, jossa näkyy laitteet ja siirrettävät laitteet, muistikapasiteettineen ko tikku ei näy, välähtää kerran ja ääni kuuluu tikkua laitettaessa ja otettaessa pois, mutta ei muuta, muut tikut näkyvät ja ne voi avata.
      Kun katson laitteet kohdasta tikku näkyy muistivälineenä ja koneeni väittää tikun toimivan oikein , hiiren oikealla painikkeella F-aseman nmi näkyy himmeänä, mutta ei aukea. laitteessa lukee SM3255AA Memory BAR

    • Vaikka en linuxia suosittelekaan, niin kannattaa kokeilla sellaisessa palauttamista.

      Tai kokeile ainakin toisella koneella.
      Muistitikut kun ovat yksi epävarmimmista tallenus mahdollisuuksista.
      Itse siirryin ulkoisiin kovalevuihin ajat sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe