Muistitikku lakkasi toimimasta, kun asensin sinne tikulle tarkoitetun ohjelman. tikulla oli muita tärkeitä tiedostoja. tilaa piti olla yli tarpeen. ohjelma ei latautunut kunnolla, eikä korjautunut. kun otin tikun pois se ei näyttänyt enää tiedostoja. Se kytkeytyi uutena laitteena koneesen, mutta ei näytä mitään eikä toimi. F-asemassa ei ole mitään, mutta laitteistoissa tiku näkyy . saanko tiedostoni vielä takaisin, miten ohjelmalla ei ole väliä.
Muistitikku lakkasi
6
525
Vastaukset
- Tiedostot takaisin?
Lisäys: tikussa välkkyy led valo ja kone tunnista sen laitteena, muta ei sisältöä ja väittää että F:asemassa ei ole mitään.Yritin poistaa ohjelmaa jonk latasin. Se ei tallentanut ohjelmaa oikein, mutta ei poistanutkaan oikein.Tedostot näkyivät vielä erillisinä koneella. Kun poistin tikun sen toiminta lakkasi. Ohjelma jonka latasin oli
LibreOffisePortal eli mukana kannetava tomisto-ohjelma. - takkari
Oletko kokeillut tikkua toiseen USB-paikkaan?
Otitko tikun irti koneesta kesken toiminnon? - Tiedostot takaisin
Kiitos kysymyksestä. Otin pois kesken latauksen, koska lataus ei onnistunut, ei onnistunut tikun poistokaan. Kone pyysi saada jatkaa latausta, mutta toivomani ohjelmakaan ei sinne mennyt kunnolla. Ohjelma oli open officesta kehitelty "tikkuversio". Eikö tiedostoja edes mitenkään saa kopioitua muualle, niitä aikaisempia, vaikka tikku lakkaisikin muuten toimimasta.ko. wordia en huolisikaan enää. Olen kokeillut tikkua muihin paikkoihin ja laitteisiin. DVDsoitin ilmoittaa, että usb- paikka on tyhjä. Ko. tikku ei kyllä toiminut vanhalla pöytäkoneellanikaan, vaikka toinen pienempi saman merkkinen toimi merkki on Transcend.tikku uusin ja vähiten käytetty.
- MulliKulli
Ohjauspaneeli tietokone f: oikea näppäin tarkasta asema. Ennen CMD CHKDSK F:
- Tiedostot takaisin
Mitä tarkoitat. Tietokone kohdasta, jossa näkyy laitteet ja siirrettävät laitteet, muistikapasiteettineen ko tikku ei näy, välähtää kerran ja ääni kuuluu tikkua laitettaessa ja otettaessa pois, mutta ei muuta, muut tikut näkyvät ja ne voi avata.
Kun katson laitteet kohdasta tikku näkyy muistivälineenä ja koneeni väittää tikun toimivan oikein , hiiren oikealla painikkeella F-aseman nmi näkyy himmeänä, mutta ei aukea. laitteessa lukee SM3255AA Memory BAR Vaikka en linuxia suosittelekaan, niin kannattaa kokeilla sellaisessa palauttamista.
Tai kokeile ainakin toisella koneella.
Muistitikut kun ovat yksi epävarmimmista tallenus mahdollisuuksista.
Itse siirryin ulkoisiin kovalevuihin ajat sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504