Muistitikku lakkasi

Tikku takaisin

Muistitikku lakkasi toimimasta, kun asensin sinne tikulle tarkoitetun ohjelman. tikulla oli muita tärkeitä tiedostoja. tilaa piti olla yli tarpeen. ohjelma ei latautunut kunnolla, eikä korjautunut. kun otin tikun pois se ei näyttänyt enää tiedostoja. Se kytkeytyi uutena laitteena koneesen, mutta ei näytä mitään eikä toimi. F-asemassa ei ole mitään, mutta laitteistoissa tiku näkyy . saanko tiedostoni vielä takaisin, miten ohjelmalla ei ole väliä.

6

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedostot takaisin?

      Lisäys: tikussa välkkyy led valo ja kone tunnista sen laitteena, muta ei sisältöä ja väittää että F:asemassa ei ole mitään.Yritin poistaa ohjelmaa jonk latasin. Se ei tallentanut ohjelmaa oikein, mutta ei poistanutkaan oikein.Tedostot näkyivät vielä erillisinä koneella. Kun poistin tikun sen toiminta lakkasi. Ohjelma jonka latasin oli
      LibreOffisePortal eli mukana kannetava tomisto-ohjelma.

    • takkari

      Oletko kokeillut tikkua toiseen USB-paikkaan?
      Otitko tikun irti koneesta kesken toiminnon?

    • Tiedostot takaisin

      Kiitos kysymyksestä. Otin pois kesken latauksen, koska lataus ei onnistunut, ei onnistunut tikun poistokaan. Kone pyysi saada jatkaa latausta, mutta toivomani ohjelmakaan ei sinne mennyt kunnolla. Ohjelma oli open officesta kehitelty "tikkuversio". Eikö tiedostoja edes mitenkään saa kopioitua muualle, niitä aikaisempia, vaikka tikku lakkaisikin muuten toimimasta.ko. wordia en huolisikaan enää. Olen kokeillut tikkua muihin paikkoihin ja laitteisiin. DVDsoitin ilmoittaa, että usb- paikka on tyhjä. Ko. tikku ei kyllä toiminut vanhalla pöytäkoneellanikaan, vaikka toinen pienempi saman merkkinen toimi merkki on Transcend.tikku uusin ja vähiten käytetty.

    • MulliKulli

      Ohjauspaneeli tietokone f: oikea näppäin tarkasta asema. Ennen CMD CHKDSK F:

    • Tiedostot takaisin

      Mitä tarkoitat. Tietokone kohdasta, jossa näkyy laitteet ja siirrettävät laitteet, muistikapasiteettineen ko tikku ei näy, välähtää kerran ja ääni kuuluu tikkua laitettaessa ja otettaessa pois, mutta ei muuta, muut tikut näkyvät ja ne voi avata.
      Kun katson laitteet kohdasta tikku näkyy muistivälineenä ja koneeni väittää tikun toimivan oikein , hiiren oikealla painikkeella F-aseman nmi näkyy himmeänä, mutta ei aukea. laitteessa lukee SM3255AA Memory BAR

    • Vaikka en linuxia suosittelekaan, niin kannattaa kokeilla sellaisessa palauttamista.

      Tai kokeile ainakin toisella koneella.
      Muistitikut kun ovat yksi epävarmimmista tallenus mahdollisuuksista.
      Itse siirryin ulkoisiin kovalevuihin ajat sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1650
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      71
      1313
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1238
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      179
      1065
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      153
      1019
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      1004
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      892
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      61
      861
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      826
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      784
    Aihe