Nurmijärven Sääksin uimarannalle keikisteli äiti n. 5-vuotiaan poikansa kanssa. Äiti pulllautti todella kauniit rintansa (oikesti todella kauniit luomut) esiin ja alkoi ottamaan aurinkoa.
Poika leikki (järven) vesirajassa ämpäreillä ja leluilla.
Täytyi kyllä silloin nuorena miehenä myöntää, että äidilläkin voi olla kauniimmat rinnat kuin joillakin teineillä! HUH! Ja olivat aidot, sen näkee miten rinta käyttäytyy kun nainen kävelee, seisoo, kumartuu ja makaa.
Mutta itse asiaan: mitä mieltä te äidit olette moisesta? Kehtaisitteko itse? Entä jos lapsi tai oma mies on mukana?
Rinnat paljaana uimarannalla lasten kanssa?
10
2413
Vastaukset
- 9+16
Emmä ihan näin kylmällä viittis..
- .............
Kasva aikuiseksi.
- KylmäKaija
RRRRRR............. Liian kylmä...........RRRRRRRRRRRRR
- dallaillaan
Vähän turhan vilpoista minun mielestä vilautteluun eikös juu?? ;) mutta pitäähän se omalla palstapervollakin jotain jännitystä olla elämässä. Joka tapauksessa eiköhän sitä oma mies ja lapsi näe muutenkin niitä äidin/puolison rintoja kotioloissa, joten miten ne nyt niin ihmeellisiksi muuttuisivat jossain järven rannalla?
- Cloetta...
Nuorena aikuisena eli 80 - 90 luvulla oli aivan tavallista, että otettiin yläosattomissa aurinkoa. Muistan kun olin mieheni kanssa Keski-Euroopassa keslomareissulla, siellä naiset tulivat rantakahviloihinkin yläosattomissa. En tiedä, miksi se silloin oli niin luonnollista ja luontevaa. ITsekin olin aina rannalla yläosattomissa.
Nyt 50 ikäisenä, isot rinnat roikkuvana, en viitsisi enää ainakaan yleisillä uimarannoilla olla yläosattomissa. Rusketusraidat ei haittaa joten ei ole tarviskaan yläosattomuudelle; siksihän sitä ollaan ilman yläosia.
Jos joku haluaa ottaa aurinkoa tissit paljaana, ei se minua haittaa. ja kauniit rinnat ovat silmänilo, silloin kun ne ovat luomut. Silikoonirinnat ovat huvittavat. - Peppi Pitkätissi
Tottakai kehtaan mutten viitti kun riippareista jäis Hirrweet rusketusraidat mahaan!!
Ehkä Floridassa voisin kokeilla,hirveen nättinä makaisin siinä rantavedessä ja ja ja - isotissinen äiti
olen itsekin äiti ja otan mielelläni rannalla aurinkoa rinnat paljaana enkä välitä vaikka vieraat miehet katsoisivatkin niitä ja vaikka kysyisi jotain niistä
- Mutta tuskin...
...otat aurinkoa yläosattomissa rannalla .... maaliskuussa Nurmijärvellä.
- ei aurinkoa
Kuka haluaa ryppyjä rintojen iholle? Ryppyiset rinnat ja decolte ovat rumat. Ne kannattaa pitää piilossa auringolta.
- Anonyymi
Minä kehtaisim
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903346Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3362952Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911586Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421374Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621292Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934