Vene ja moottori hienossa kunnossa. Huollettu vuosittain. Paketilla ajettu noin 200h. Sama vene kuin Örnvik.
Vene on 5,05m pitkä ja 2,05m leveä.
-Baystar hydraulioohjaus
-Nahkaiset istuimet (patjat irroitettavissa)
-Klaffipöytä
-Aurinkotasovarustus (pulpetista eteenpäin koko keulan saa yhtenäiseksi pehmustetuksi auringonottotasoksi)
-Eagle kaikuluotain
-Lowrance plotteri kartat vm.2010 (koko suomenlahti,saaristomeri,perämeri ja suomen järvet)
-Kiinteä tankki 55ltr
-Teak-laminaatit
-Kulkuvalo, navigointivalot, kompassi
-Uimatikkaat, rst-kaiteet, knaapit ym
-Perässä portti uimatasolle
-Myrkkymaalit pohjassa
-Sadevesityhjenevä lisäksi myös pilssipumppu
-Sammutin, ankkuri ym kilkkeet
-2 Potkuria (Mercury black max 13´ ja 14´ tuuman nousuilla)
Veneestä koeajoarviointi Kippari-lehden numerossa 1/2003, voin lähettää ko arvostelun sähköpostilla sitä haluavalle.
Loistopaketti yhteysveneeksi, retkeilyyn, vesiurheiluun, kalastamiseen ym. Rungolla hyvät ajo-ominaisuudet vielä kovemmassakin kelissä. Reilut lukittavat säilytystilat.
Vaihtoa voi ehdottaa ainoastaan Silver Hawk:iin, Buster XL:lään tai edulliseen Touring-moottorikelkkaan
Lisäksi mahdollisuus ostaa Respo Premium V581L vm.2007 750kg, Lehtijousilla varustettu venetraileri veneen mukana sopuhintaan. Traileri vähän käytetty, hyväkuntoinen ja rekisterissä.
Hinta: 10300
Yhteystiedot: [email protected], 0407683903
O: Quicksilver 500 Commander + Mercury 60 efi
kustizz
1
541
Vastaukset
- ismok
terve, itselläni on tällä hetkellä uudehko vene mutta venetrailerista olisin kinnostunut, eli myisitkö sen erikseen ja mihin hintaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273693- 412519
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382413Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82225- 381619
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta451596- 161581
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2881383- 1321376
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451315